NIet? Ff via de support sectie melden dat je geen xtc kunt bestellen dan. Zou jammer zijn als het niet goed werkt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:53 schreef logicc123 het volgende:
ik zie het nu pas, maar er kan XTC en wiet bestel worden in die webshop.![]()
Dat kan toch niet
Hoe dan, ik hoor van wel meer dat ze gewoon kunnen kijken... ik kon dat nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef NrTH het volgende:
Je kan ook kijken zonder betaald te hebben, neem aan dat een ip restrictie op die manier er ook niet op zit
mwoahquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:48 schreef beequeen het volgende:
Marilien en Jeroen hebben nu al ruzie.
Ik bedoel dat is toch hartstikke illegaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
NIet? Ff via de support sectie melden dat je geen xtc kunt bestellen dan. Zou jammer zijn als het niet goed werkt.
Jeroen zei dat ze haar troep op moest ruimen. Bemoeial.quote:
mja dat had ik eerder moeten wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef NrTH het volgende:
Je kan ook kijken zonder betaald te hebben, neem aan dat een ip restrictie op die manier er ook niet op zit
Ik zie het als virtueel boodschappen doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is toch hartstikke illegaal
Zie je inboxquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe dan, ik hoor van wel meer dat ze gewoon kunnen kijken... ik kon dat niet
En waarom gooien ze dat sirenegeluid en weer doorheen zonder dat de overlevers het kunnen horen?
Handel ja, gebruik nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is toch hartstikke illegaal
Dat moet ze ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroen zei dat ze haar troep op moest ruimen. Bemoeial.
Komt goed. Ze krijgen een plukkie shag maar geen vloei. Ook geen aansteker.quote:
idd laten we dr nu maar over ophoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie je inbox
Als ik het hier ga vertellen gaan ze het vast fixxen
aansteker hadden ze al tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt goed. Ze krijgen een plukkie shag maar geen vloei. Ook geen aansteker.
mja volgens mij kijken ze idd naar top 10 bestelde voorwerpen oidquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:02 schreef Kaat38 het volgende:
kunnen we niet massaal echt 1 produkt bestellen? kortom, nikste brood, koffie, vlees of zo maar echt allemaal hetzelfde produkt kiezen.
bijv: alleen ui!
Nou stuur het mij dan ook even hahahahahquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie je inbox
Als ik het hier ga vertellen gaan ze het vast fixxen
bier!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:02 schreef Kaat38 het volgende:
kunnen we niet massaal echt 1 produkt bestellen? kortom, nikste brood, koffie, vlees of zo maar echt allemaal hetzelfde produkt kiezen.
bijv: alleen ui!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |