quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:49 schreef Htje het volgende:
[..]
Bobby kreeg de opdracht iets aan Marielin's zender te doen.
Bobby: "Dat jij slecht te horen bent zal ook wel komen doordat je met je rug naar je zender ligt"
Marielin: "Maar daar gaat die batterij toch niet sneller van leeg?"
Na 2e keer welquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:57 schreef swarmahoer het volgende:
onthoud de bunker website bij jullie wel gebruikersnaam en wachtwoord? bij mij moet ik telkens opnieuw inloggen
Je kan de optie Remember aanklikken, bij het inloggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:57 schreef swarmahoer het volgende:
onthoud de bunker website bij jullie wel gebruikersnaam en wachtwoord? bij mij moet ik telkens opnieuw inloggen
weet ik, maar dan alsnogquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan de optie Remember aanklikken, bij het inloggen.
Had ik 1e keer ook, toen gewoon naar de homepagina genavigeerd en toen herkende ie me gewoon en deed alles het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik, maar dan alsnog
hij logt me in maar geeft een loginfout weer
klopt, maar als ik dan afsluit en opnieuw open dan moet ik alsnog inloggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Had ik 1e keer ook, toen gewoon naar de homepagina genavigeerd en toen herkende ie me gewoon en deed alles het.
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef Dottey het volgende:
als een wijf zo plakt als die kom.. is het dan net als "hem" duwen in een pritstift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |