ik duik erin ... heb geen zin in ellenlange zeur anekdotes van Renate .... in hoe erg ze het wel niet heeft gehad ...quote:
Ja wtfquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:43 schreef Pek het volgende:
"Au au au, het is net of ik echt klaargekomen ben, maar het is het niet" wtf?
Bobby kreeg de opdracht iets aan Marielin's zender te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:46 schreef Espabilado het volgende:
Waarom moest peter zo lachen? of is nu iedereen weg van hier?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Ik heb perongeluk die zwarte bakstenen als bureaubladachtergrond ingesteld, en ik laat het maar zo.
Dus nu ben ik nog meer into the Bunker.
serieus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:49 schreef Htje het volgende:
[..]
Bobby kreeg de opdracht iets aan Marielin's zender te doen.
Bobby: "Dat jij slecht te horen bent zal ook wel komen doordat je met je rug naar je zender ligt"
Marielin: "Maar daar gaat die batterij toch niet sneller van leeg?"
je werd nog genoemd uurtje geledenquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Ik heb perongeluk die zwarte bakstenen als bureaubladachtergrond ingesteld, en ik laat het maar zo.
Dus nu ben ik nog meer into the Bunker.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:49 schreef Htje het volgende:
[..]
Bobby kreeg de opdracht iets aan Marielin's zender te doen.
Bobby: "Dat jij slecht te horen bent zal ook wel komen doordat je met je rug naar je zender ligt"
Marielin: "Maar daar gaat die batterij toch niet sneller van leeg?"
Na 2e keer welquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:57 schreef swarmahoer het volgende:
onthoud de bunker website bij jullie wel gebruikersnaam en wachtwoord? bij mij moet ik telkens opnieuw inloggen
Je kan de optie Remember aanklikken, bij het inloggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:57 schreef swarmahoer het volgende:
onthoud de bunker website bij jullie wel gebruikersnaam en wachtwoord? bij mij moet ik telkens opnieuw inloggen
weet ik, maar dan alsnogquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan de optie Remember aanklikken, bij het inloggen.
Had ik 1e keer ook, toen gewoon naar de homepagina genavigeerd en toen herkende ie me gewoon en deed alles het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik, maar dan alsnog
hij logt me in maar geeft een loginfout weer
klopt, maar als ik dan afsluit en opnieuw open dan moet ik alsnog inloggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Had ik 1e keer ook, toen gewoon naar de homepagina genavigeerd en toen herkende ie me gewoon en deed alles het.
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef Dottey het volgende:
als een wijf zo plakt als die kom.. is het dan net als "hem" duwen in een pritstift?
Volgens mij werkt de huidige opzet daarvan niet helemaal goed, maar dat merken we vanzelf wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als de redactie zich echt aan die boodschappenlijst gaat houden, denk ik dat de bewoners voornamelijk verdovende middelen en sterke drank zullen krijgen.
quote:
Probeer de topic"aanmelden niet gelukt" en Gallie galder helpt je vast,bij mij is het gelukt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik, maar dan alsnog
hij logt me in maar geeft een loginfout weer
En aanstekersquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als de redactie zich echt aan die boodschappenlijst gaat houden, denk ik dat de bewoners voornamelijk verdovende middelen en sterke drank zullen krijgen.
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteldquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik 16 zakken chips, mijn saldo staat nu op min 1.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteld
wanneer worden deze dingen daadwerkelijk gegeven? aan t einde van de dag ofzo waarvan de meeste gekocht zijn?
Ik maakte net dit lijstje:quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteld
wanneer worden deze dingen daadwerkelijk gegeven? aan t einde van de dag ofzo waarvan de meeste gekocht zijn?
Je mot credits kopen hèquote:En klikte op bevestigen oid en kwam gewoon op de homepage terug en als dan weer bij boodschappen keek stond er dat er 15 euro in mn mandje zat maar dan is de lijst leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |