En wie gaat de kar dan trekken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:10 schreef Espabilado het volgende:
Bobby gaat het nog zwaar krijgen zo... hele tijd ouwehoeren is best vermoeiend uiteindelijk en als ie nu niet meer gaat slapen en hij mag overdag ook niet slapen dan is ie morgenavond wel gesloopt
De moeilijkheid is denk ik vooral de verveling, morgen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:20 schreef Recce het volgende:
dat het onmogelijk is.
Zo hee. Peter begint al te flippen, Renate is volgens mij al afgeschreven..dit kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:16 schreef NorthernStar het volgende:
Het is een vrij heftige opdracht zo gelijk aan het begin.
Het is idd ongeveer hetzelfde als BB.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo alle oude bekenden,
Zojuist even voor het eerst gekeken. Wat ik even mis : Wat is het verschil met bonen tellen en fietslampjes laten branden ? Mijn eerste indruk (na heel kort rondkijken) is dat we dit al wel gezien hebben. Vergis ik me ?
BSOL
Ideen zijn welkomquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo alle oude bekenden,
Zojuist even voor het eerst gekeken. Wat ik even mis : Wat is het verschil met bonen tellen en fietslampjes laten branden ? Mijn eerste indruk (na heel kort rondkijken) is dat we dit al wel gezien hebben. Vergis ik me ?
BSOL
weer eens iets anders dan een kampvuurquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ook geinig dat hij er in een doodskist over ligt te praten.
quote:
http://final.thebunkeronline.tv/controlpanelquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@HiDiHo, je vroeg om een idee. Waar is de brievenbus daarvoor ?
- Bonen tellen, fietslampje branden enzovoort is doelloos uren stampen - wordt snel saai
- In 'n kistje liggen is saai, behalve als er toevallig een leuk gesprek ontstaat - lijkt op radio-uitzending
- Laat iets "visueel" crea ontstaan - ze moeten iets gaan maken (destijds deed BB-Belgie dat heel goed, ze moesten allerlei dingen maken rond het zwenbad in die buitentuin)
Je moet zorgen dat ze "enig denkvermogen" moeten inschakelen en dat er "knutselwerk" aan te pas komt. Dan dwing je de meute namelijk tot samenwerken en activiteit. (Dat in tegenstelling tot 'n lijk in de kist en 'n bijna slaper op z'n bed)
BSOL
Bart zegt dat je zoiets op moet bouwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dank je, die link ga ik zeker oppikken. Het is nu zeker wel een leuk gesprek, maar het heeft te veel "Adiraan van Dis" en "Theo van Gogh" ..... Leuke gesprekken voor luisteraars, weinig aanbod voor kijkers.
BSOL
Ik vind op zo'n kamer met bunkbedden gefluister 100x irritanter dan wanneer er gewoon gesproken wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ze praten trouwens absoluut niet gedempt.
Is wel een idee, sirene af laten gaan voor flink aantal credits, 50 ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:56 schreef HiDiHo het volgende:
Is het mogelijk nu een brandoefening te doen?
Ik denk dat het voor hun nu zeker een leerfase is. De tijd zal leren of het rendabel isquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, ik snap Bart wel - ik onderschrijf het initiatief en bewonder de moed van The Bunker..
Maar is het "Kwartje erin, prijsje eruit" of "Dit zijn de prijzen, speel mee en stop het kwartje in de gleuf" ? Spelen op Internet is toch een beetje een Kermis - Het publiek moet je trekken, ze komen niet vanzelf.
BSOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |