Ging bij mij ook helemaal mis en heb volgens mij niks besteld uiteindelijk. Dat systeem werkt nog niet top volgens mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef beequeen het volgende:
Je kunt op de site niet zien wat voor boodschappen er besteld zijn, jammer.
Waar zie je dat, ik ze wel de webshop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef beequeen het volgende:
Je kunt op de site niet zien wat voor boodschappen er besteld zijn, jammer.
Op je werk moet je werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:34 schreef Spooky4u het volgende:
gvd gvd gvd... cappen jongens! Zoveel dat het voor mij op het werk ook een stream lijkt!
Helemaal onderaan de pagina staat: Bepaal wat ze eten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:34 schreef logicc123 het volgende:
Waar zie je dat, ik ze wel de webshop.
Maar hoe werkt die? Wat gebeurt er als ik daar dingen bestel?
Kijk het topic 'streamverslagen'quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:34 schreef Spooky4u het volgende:
gvd gvd gvd... cappen jongens! Zoveel dat het voor mij op het werk ook een stream lijkt!
Maar kan je ook ergens zien wat ze vandaag krijgen?, Ik neem aan dat ze krijgen dat wat het meest besteld is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal onderaan de pagina staat: Bepaal wat ze eten.
Daar kun je dus bestellen. Mijn teller staat inmiddels op nul. Ik heb gisteren voor ¤ 15,- dingen besteld.
Ik weet niet of dat dagelijks mag.
Dat was dus mijn vraag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:38 schreef logicc123 het volgende:
Maar kan je ook ergens zien wat ze vandaag krijgen?, Ik neem aan dat ze krijgen dat wat het meest besteld is?
Heb de vraag ook ff doorgemailt, wel zo leuk inderdaad voor de mensen die bestellingen gedaan hebben.quote:
Welke pagina?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal onderaan de pagina staat: Bepaal wat ze eten.
Daar kun je dus bestellen. Mijn teller staat inmiddels op nul. Ik heb gisteren voor ¤ 15,- dingen besteld.
Ik weet niet of dat dagelijks mag.
Maar ze krijgen toch niet alles wat er besteld wordt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb de vraag ook ff doorgemailt, wel zo leuk inderdaad voor de mensen die bestellingen gedaan hebben.
Lag in een deuk, iemand heeft 10 afwasborstels besteld.
Daar mag je niet slowchattenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijk het topic 'streamverslagen'Danny (en knorretje) cappen zich suf
Ik heb het gevonden, djw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze:
http://final.thebunkeronline.tv/home
how how wat heb ik gemist ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |