Ze moeten met 4 man 48u lang in die kist liggen met die vissenkom op de buik!quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik schakel net in, wat is de opdracht met die vissenkom
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
In de komende 48u komen er ergens 2 goudvissen uit het plafond vallen in De Bunker. De deelnemers moeten dan de doodskist met de daarin geplaatste geprefereerde viskomhouder precies op de goede plaats hebben staan, anders zwaait er wat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In de komende 48u komen er ergens 2 goudvissen uit het plafond vallen in De Bunker. De deelnemers moeten dan de doodskist met de daarin geplaatste geprefereerde viskomhouder precies op de goede plaats hebben staan, anders zwaait er wat!
[..]
In de komende 48u komen er ergens 2 goudvissen uit het plafond vallen in De Bunker. De deelnemers moeten dan de doodskist met de daarin geplaatste geprefereerde viskomhouder precies op de goede plaats hebben staan, anders zwaait er wat!
[..]
Ze is wel een bikkel, ik had niet verwacht dat ze het zou volhouden. Maar nu te weinig slaap en ze kraakt wel, denk ik. Als eerstequote:
Bikkel m'n reet, ze loopt alleen maar te piepenquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze is wel een bikkel, ik had niet verwacht dat ze het zou volhouden. Maar nu te weinig slaap en ze kraakt wel, denk ik. Als eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |