zn 2e beurt moet ie 4 uur hequote:Op dinsdag 28 april 2009 07:52 schreef NorthernStar het volgende:
24 - 4 = 20 (renates beurt)
20 - 8 = 12 (peters beurt)
dus hij hoeft nog maar een kleine twee uurtjes.
Maar als ze overdag niet mogen slapen moet hij wakker blijven tot zijn volgende beurt over 16 uur. Dan nog 4 uur in de kist en dan pas kan ie slapen.
Dat red ie niet.
Klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:49 schreef Nostalgist het volgende:
Eline geeft aan, dat hij wakker moet blijven omdat ze zijn zaad wil ontvangen? Hoorde ik dat goed ?
Renate is er even voor 23.00 ingegaan tot 3.00 uur, dus Peter moet van 3.00 tot 11.00 uur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:52 schreef NorthernStar het volgende:
24 - 4 = 20 (renates beurt)
20 - 8 = 12 (peters beurt)
dus hij hoeft nog maar een kleine twee uurtjes.
Maar als ze overdag niet mogen slapen moet hij wakker blijven tot zijn volgende beurt over 16 uur. Dan nog 4 uur in de kist en dan pas kan ie slapen.
Dat red ie niet.
We fijn dat de rest hem zo goed helptquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:02 schreef Espabilado het volgende:
Nu slaapt ie echt volgens mij
ohnee toch niet, ondanks zwaar ademen en snurken is ie toch nog bij
De mannen deden dat wel goed, maar de vrouwen kijken stom toe als ie zo goed als in slaap valtquote:
geheel niet! viel mij ook op en ik wil een alarm ja!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:07 schreef logicc123 het volgende:
licht gaat aan, en is veeeel beter dan gisteren , of legt dat aan mij
ow nu niet meer..
Ze hadden het gister er nog over, dat er zoveel uur de lichten aan gaan en zoveel uur uit, dus ik denk dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:07 schreef logicc123 het volgende:
licht gaat aan, en is veeeel beter dan gisteren , of legt dat aan mij
ow nu niet meer..
En wat moeten ze dan doen, haha, geen bal te doen daar nu!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:14 schreef Espabilado het volgende:
Het is gewoon tijd mensen, bedden uit aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |