Nou, als het per persoon is, krijgen ze straks misschien wel 250 zakken chips, dus volgens mij is het meer om de verhouding van de boodschappen te bepalen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:17 schreef swarmahoer het volgende:
krijgen ze echt 1 zak chips als ik die aanklik? of moeten er 10 mensen bijvoorbeeld dat doen zodat ze er 1 krijgen?
Ik denk niet dat het anders wordtquote:
Zij ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:20 schreef tonja het volgende:
ik versta er geen reet van
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:19 schreef swarmahoer het volgende:
is dat nu die homo met zn sjaaltje of niet ?
LOL. Jeroen rende als een dolle zijn bed uit om de telefoon op te nemen.quote:
ook al is het niet zo, t is mede een initiatief van fok, en dit soort dingen kunnen nu eenmaal niet lopen als iedereen maar gratis gaat kijkenquote:
Ik heb ook betaaldquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ook al is het niet zo, t is mede een initiatief van fok, en dit soort dingen kunnen nu eenmaal niet lopen als iedereen maar gratis gaat kijken
ik heb daarom ook gewoon die stream aangeschaft, van die 8 euro zal ik echt niet wakker liggen
alhoewel, juist wel, want nu ga ik veel kijken
Laterquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:48 schreef Rainesz het volgende:
Ik ga ook even een reccord liggen neerzetten...
happy streaming mensen!
Wat had jij gedaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:57 schreef Peter6000 het volgende:
Bobby probeert te analyseren hoe eea is gegaan mbt Peter, en komt met theorieën over verdedigen, aanvallen.
Peter geeft aan dat zijn clue was, de mensen over hem te laten praten.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:58 schreef Htje het volgende:
Eerder noemde Bobby het woord mediageil in relatie tot Peter.
Bobby is scherpquote:
Geile mediahoerquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:00 schreef Peter6000 het volgende:
Dit gesprek heeft niet zo heel veel zin, Peter komt toch niet verder dan "publiciteit is publiciteit".
No go area.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De mijne valt ook weg.![]()
Het ging over de financiële onafhankelijkheid van Johan Vlemmix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |