Volgens mij werkt de huidige opzet daarvan niet helemaal goed, maar dat merken we vanzelf wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als de redactie zich echt aan die boodschappenlijst gaat houden, denk ik dat de bewoners voornamelijk verdovende middelen en sterke drank zullen krijgen.
quote:
Probeer de topic"aanmelden niet gelukt" en Gallie galder helpt je vast,bij mij is het gelukt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik, maar dan alsnog
hij logt me in maar geeft een loginfout weer
En aanstekersquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als de redactie zich echt aan die boodschappenlijst gaat houden, denk ik dat de bewoners voornamelijk verdovende middelen en sterke drank zullen krijgen.
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteldquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik 16 zakken chips, mijn saldo staat nu op min 1.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteld
wanneer worden deze dingen daadwerkelijk gegeven? aan t einde van de dag ofzo waarvan de meeste gekocht zijn?
Ik maakte net dit lijstje:quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteld
wanneer worden deze dingen daadwerkelijk gegeven? aan t einde van de dag ofzo waarvan de meeste gekocht zijn?
Je mot credits kopen hèquote:En klikte op bevestigen oid en kwam gewoon op de homepage terug en als dan weer bij boodschappen keek stond er dat er 15 euro in mn mandje zat maar dan is de lijst leeg
Nou, als het per persoon is, krijgen ze straks misschien wel 250 zakken chips, dus volgens mij is het meer om de verhouding van de boodschappen te bepalen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:17 schreef swarmahoer het volgende:
krijgen ze echt 1 zak chips als ik die aanklik? of moeten er 10 mensen bijvoorbeeld dat doen zodat ze er 1 krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |