Jij was er ook?quote:
Dat dusquote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof Suarez ooit Kiprich zal evenaren.
quote:
Het gaat me er alleen om dat hij een fijne speler wordt in de omgang. Beelden van Prince Polley zullen ook niet misstaan.quote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, de carrière van Mounir kenmerkt zich door het continue oplopen van rode kaarten.quote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Prosac het volgende:
Als Luis naar Mounir gaat kijken, dan gaat Luis er elke wedstrijd met rood af wegens slaan naar de tegenstander na een overtreding op zijn benen.
Jep. Ik was ook helemaal kapot, kon gelukkig met de fiets dus was iets na zevenen thuis. En om 11.30 weer op pad.quote:Op maandag 27 april 2009 11:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij was er ook?.
Had het in m'n benen 's nachts, niet normaal. Partybus was kut, dus terugreis maar met OV gedaan. 10 uur kon ik eindelijk gestrekt op m'n bedstee gaan liggen.
KAMPIOENEN !quote:Maandag kampioenswedstrijd voor Jong Ajax, Koster hoopt op veel fans
Jong Ajax speelt maandag om 18.30 uur op de Toekomst tegen Jong Vitesse om het landskampioenschap bij de beloftenelftallen. Toegang op de Toekomst is gratis. Ajax heeft aan een gelijkspel voldoende voor de titel. Bij een nederlaag wordt Ajax alsnog kampioen als Jong Feyenoord niet wint van Jong PSV.
Op Ajax.nl laat Adrie Koster weten te hopen op veel fans op de Toekomst. "Het hele seizoen zijn we bij onze thuiswedstrijden gesteund door veel publiek, dus ik hoop en verwacht dat er maandag ook veel supporters bij zullen zijn. We hebben ontzettend veel zin in de wedstrijd, en dat is eigenlijk nog een understatement."
In dit tempo is hij hem binnen een paar jaar voorbij. Wat heeft kiprich bereikt? Landskampioen met feyenoord.. en wat KNVB bekertjes.. en een handjevol wedstrijden voor een een jupiler leagu clubje uit de omgeving van Den Boschquote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Verrek, inderdaad.. hoeveel rode kaarten heeft Suarez al gekregen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, de carrière van Mounir kenmerkt zich door het continue oplopen van rode kaarten.
De prijzenkast van Suarez puilt uit daarentegenquote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Chadi het volgende:
In dit tempo is hij hem binnen een paar jaar voorbij. Wat heeft kiprich bereikt? Landskampioen met feyenoord.. en wat KNVB bekertjes.. en een handjevol wedstrijden voor een een jupiler leagu clubje uit de omgeving van Den Bosch
Laat eens zien waar ik dat beweer.quote:Op maandag 27 april 2009 11:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Verrek, inderdaad.. hoeveel rode kaarten heeft Suarez al gekregen.
Ik ga ff kijken. En daarna naar Leidse!quote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Riro het volgende:
[..]
Jep. Ik was ook helemaal kapot, kon gelukkig met de fiets dus was iets na zevenen thuis. En om 11.30 weer op pad.
[..]
KAMPIOENEN !
Wie gaan er heen?
Nergens, je insinueert het. Net als dat je denkt dat ik zeg dat Mounir elke wedstrijd rood krijgt. Je doet alsof Mounir de faire speler is waar Suarez naar moet opkijken. Terwijl El Hamdaoui juist heeft bewezen dat niet altijd te zijn. Dan kun je ook net zo goed zeggen dat Suarez naar Lurling ofzo moet gaan kijken, die is ook slechts af en toe niet fair.quote:Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat eens zien waar ik dat beweer.²
Dat is al gelijk 1 prijs die hij nooit zal gaan pakken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dit tempo is hij hem binnen een paar jaar voorbij. Wat heeft kiprich bereikt? Landskampioen met feyenoord..
Die is pas aan het begin van zijn carriere. Net of Kiprich de CL gewonnen heeft of zoquote:Op maandag 27 april 2009 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De prijzenkast van Suarez puilt uit daarentegen
Met alle respect, ik heb alle wedstrijden van AZ gezien, ik kan met maar één situatie voor de geest halen die je zou kunnen vertalen als unfair, en dat was nog wel een begrijpelijke maar derhalve niet goed te keuren actie. Van Luis daarentegen. Beiden zijn topspelers, El Hamdaoui is echter veel verder, zowel sportief, taalkundig als mentaal. Maar dat geeft niet, Luis is ook een aantal jaren jonger.quote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nergens, je insinueert het. Net als dat je denkt dat ik zeg dat Mounir elke wedstrijd rood krijgt. Je doet alsof Mounir de faire speler is waar Suarez naar moet opkijken. Terwijl El Hamdaoui juist heeft bewezen dat niet altijd te zijn. Dan kun je ook net zo goed zeggen dat Suarez naar Lurling ofzo moet gaan kijken, die is ook slechts af en toe niet fair.
quote:Luis Suárez zit met de blessure van AZ-keeper Joey Didulica in zijn maag. Hij keerde zondag een strafschop van de aanvaller van Ajax, maar slaagde er niet in het leer klemvast te houden. Wel was hij sneller bij de bal dan de Uruguayaanse spits, waarna de doelman de rechterknie van de Ajacied in zijn gezicht kreeg.
"Ik schrok echt", vertelt de Uruguayaan maandag in De Telegraaf. "De bal was eerst los en op het moment dat de keeper hem alsnog klem pakte, kon ik niet meer stoppen. Het was nooit mijn bedoeling om Didulica te raken. Ik heb zijn nummer en stuur hem een sms. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat."
De Australische Kroaat liep enkele jaren geleden ernstig hoofdletsel op nadat hij in oktober 2006 een schot van PSV’er Jason Culina op zijn hoofd had gekregen. Hij kon daardoor bijna twee jaar niet spelen. Maandenlang kampte Didulica met hoofdpijn en misselijkheid, voordat hij dit seizoen zijn comeback maakte.
Bij een eerste onderzoek in het ziekenhuis bleek dat Didulica in ieder geval niets gebroken heeft en ook op een hersenscan was niets alarmerends te zien. De schade bleef beperkt tot ’slechts’ een lichte hersenschudding en hoofdpijn. Sergio Romero kwam in het veld als vervanger van Didulica. De Argentijn stond vanwege een gebroken hand enkele weken langs de kant.
De meest linkse misschien Daley Blind?quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Rumille het volgende:
Wie zijn trouwens de spelers die in het grijs zijn.
Volgens mij v.l.n.r.: Wielaert, Vertonghen, Suarez, Vermaelen
De meest linkse twijfel ik nog over.
En een zwart shirtquote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Het logo op het uitshirt dus.
Slechte voetballer, heeft niets. Beetje Skoubo gevalletje, alleen hij denkt te kunnen voetballen, geen enkele pass van hem komt aan. Typisch geval van vriendjespolitiek.quote:Op maandag 27 april 2009 11:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De meest linkse misschien Daley Blind?
Hij is nog maar 19 joh, hij is alleen iets te vroeg bij het eerste gehaald maar hij komt er denk ik welquote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Slechte voetballer, heeft niets. Beetje Skoubo gevalletje, alleen hij denkt te kunnen voetballen, geen enkele pass van hem komt aan. Typisch geval van vriendjespolitiek.²
In ieder geval met een beetje rood.quote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef rompompom het volgende:
Rood - zwarte combi is op zich mooi, ben benieuwd hoe ze 't invullen..
Ongelovelijk hoe Ajax als bedrijf zonder enige schaamte er zo'n commercieel circus van maakt. Nu een stuk, over 1 uur een stuk detail en om 4 uur het totale shirtquote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef bloodysunday het volgende:
Ajax uit-shirt 2009/10
Eerste detail bekend
Ik dacht juist de meest linke Suarez. Toen die nog lang haar hadquote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Rumille het volgende:
Wie zijn trouwens de spelers die in het grijs zijn.
Volgens mij v.l.n.r.: Wielaert, Vertonghen, Suarez, Vermaelen
De meest linkse twijfel ik nog over.
Ja maar dan zou die foto paar maanden terug gemaakt moeten zijn en denk dat dat niet het geval isquote:Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik dacht juist de meest linke Suarez. Toen die nog lang haar had
Zo komt de teleurstelling minder hard aanquote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ongelovelijk hoe Ajax als bedrijf zonder enige schaamte er zo'n commercieel circus van maakt. Nu een stuk, over 1 uur een stuk detail en om 4 uur het totale shirt
Wat is er nou commercieel aan om het via een website zonder verdere reclame te onthullen? Ze maken mensen gewoon nieuwsgierig op deze manier, het werkt wat mij betreft erg goed.quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ongelovelijk hoe Ajax als bedrijf zonder enige schaamte er zo'n commercieel circus van maakt. Nu een stuk, over 1 uur een stuk detail en om 4 uur het totale shirt
Dacht ik eerst ook, maar dat zal wel niet nee.quote:Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik dacht juist de meest linke Suarez. Toen die nog lang haar had
Ja idd. Wat een onzin om het zo te "onthullen". Net of elke Ajax-supporter nu vol spanning de hele dag de website zit te refreshen..quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik kan goed geloven dat de helft van de Ajacieden hier op het forum dat zeker doet.quote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja idd. Wat een onzin om het zo te "onthullen". Net of elke Ajax-supporter nu vol spanning de hele dag de website zit te refreshen..
Nja ik vind het overdreven. Vroeger (nja >3 jaar geleden) 'was' het er gewoon en ging men verder tot de orde van de dag. Het weas een mooi shirt of een lelijk shirt, maar klaar. Nu wordt het gedaan alsof het iets enorm unieks is terwijl het ieder jaar gebeurd.quote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is er nou commercieel aan om het via een website zonder verdere reclame te onthullen? Ze maken mensen gewoon nieuwsgierig op deze manier, het werkt wat mij betreft erg goed.
Ik zal dalijk na 1en wel even kijken wat het volgende detail is maar ik ga echt niet om 12.57 al zitten f5'enquote:Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan goed geloven dat de helft van de Ajacieden hier op het forum dat zeker doet.
Nee, haalt niets uit helaas. Ze zijn erg koppig wat dat betreft.quote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Die hele lobby voor het oude logo terug heeft ook nooit gewerkt? Of zijn ze daar nog steeds mee bezig...
Is toch mooi.quote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef lighted het volgende:
Ja idd. Wat een onzin om het zo te "onthullen". Net of elke Ajax-supporter nu vol spanning de hele dag de website zit te refreshen..
Alweer?quote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Basten moet eigenlijk harder optreden, ofschoon dit wel lastig is met je beste voetballer. M.i. moet van Basten zijn pupil Luis gewoon dagelijks naar beelden van faire spitsen laten kijken. Zet hem desnoods een DVD voor van de carrière van Peter van Vossen of Kiprich. Daar wordt hij toch alleen maar beter van?²
quote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
Beetje rood erbij nog zometeen en klaar.
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja precies. Maar toch wel zwart met rood dus.quote:Op maandag 27 april 2009 13:00 schreef NoizEkick het volgende:
Aanvoerdersband...
Aanvoerderquote:
Het is echt een vet shirtquote:Op maandag 27 april 2009 13:01 schreef Egamer het volgende:
Volgens mij gaat het er best chique uit zien.
Urby moet je ook niet te diep opstellen. Hij moet hangend op links spelen. Elia moet je niet halen behalve als hij voor max 3 miljoen weg magquote:Op maandag 27 april 2009 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Urby wil misschien weg als Elia komt.
http://img18.imageshack.us/img18/2408/ajaxshirt2.jpgquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ik krijg het plaatje van de aanvoerdersband niet te zien, ik ben best benieuwd eigenlijk, kan iemand em even mirroren/uploaden?
Hij is wel een hele goede speler. Ik denk dat hij gevaarlijker is dan Sulejmani.quote:Op maandag 27 april 2009 13:19 schreef bloodysunday het volgende:
Ze moeten gewoon heel die Elia niet halen tenzij je hem voor een habbekrats kan kopen
Dat moet wel Suarez zijn die voorop staat. Kijk maar naar die oren.quote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef rompompom het volgende:
Als Suarez degene is die voorop staat, is hij dan 1e aanvoerder volgend jaar? Of mogen we dat soort conclusies hier niet van afleiden?
Lijkt een mooi shirt te worden, maar hoop wel op iets meer rood dan alleen het stiksel en de adidas strepen. Dat shirt van een paar jaar terug was echt wel mooi.
Ja maar ik zie hem niet als een toegevoegde waarde bij ajax. En Sulejmani hebben we toch al dus kan je die beter goed opleiden zodat hij beter gaat spelen dan dat hij nu doetquote:Op maandag 27 april 2009 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is wel een hele goede speler. Ik denk dat hij gevaarlijker is dan Sulejmani.²
Ajax gaat niet zoveel kopen deze zomer heeft Van Basten al gezegd. Wil de selectie zoals deze nu is bij elkaar houden en zelfs nog iets uitdunnen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef wallofdolls het volgende:
Ik zit nu alweer te wachten op een heerlijk hoopvolle Ajax-zomer, met grote aankopen en nog grotere verwachtingen. En het leeg kopen van de directe concurrentie door teamspelers te halen die bij Ajax bezwijken onder de individuele druk![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 12:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn we net van Rots af met zn kut TT komt er zo'n malloot bij.
Senk youquote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://img18.imageshack.us/img18/2408/ajaxshirt2.jpg
Koevermans transfervrijquote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Spits erbij. Ben nog niet overtuigd van Cvitanich.
kratje pils erop zetten?quote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Mijn TT's waren best normaal hoor in vergelijking met BSB.
Oja en nog best netjes die 1-1 tegen AZ, had het nou zeker niet verwacht. Zeker veel gekut geweest hier over Suarez? Was duidelijk geen opzet in het spel, wel mooi dat ie op zo'n moment een "Panenka" doet. Blijft een onvoorspelbare, leuke voetballer, maar zeker niet boven de 25 waard.
Ik wou die weddenschap al aangaan met Mikieboy, maar hij durfte niet. Toen had je ook al kunnen reageren.quote:
Was een geintje omdat je al met Mike aan het onderhandelen was. Denk zelf dat hij rond de 20,25 weggaat dus zou geen slimme deal zijn voor mij.quote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik wou die weddenschap al aangaan met Mikieboy, maar hij durfte niet. Toen had je ook al kunnen reageren.
Ik zeg onder de 25, jij erboven, en we hebben een deal.
Ik zou hem er graag bij hebben. Die misstaat echt niet bij Ajax op dit moment. Zeker niet als hij rouleert met Citanovich en Bodul.quote:
Waarom ook echt precies 20,25.quote:Op maandag 27 april 2009 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Was een geintje omdat je al met Mike aan het onderhandelen was. Denk zelf dat hij rond de 20,25 weggaat dus zou geen slimme deal zijn voor mij.
Dan doet ie dat toch lekker.quote:Op maandag 27 april 2009 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Urby wil misschien weg als Elia komt.
Waarom wil je Emanuelson kwijt, speelt toch een prima seizoen?quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan doet ie dat toch lekker.![]()
Elia mag wat mij betreft optyfen. Lens zie ik veel liever komen, is nog een stuk goedkoper ook.
Hij zal wel 20/25 bedoelen, Einstein.quote:Op maandag 27 april 2009 14:05 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom ook echt precies 20,25.![]()
Wel een beetje laag voor jullie held hoor, zeker als je bedenkt dat Babel voor 17/18 wegging.
Lens heeft een contract tot 2013 .quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan doet ie dat toch lekker.![]()
Elia mag wat mij betreft optyfen. Lens zie ik veel liever komen, is nog een stuk goedkoper ook.
Dan mag die wel een / gebruiken, Newton.quote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zal wel 20/25 bedoelen, Einstein..
Hij speelde bij NEC behoorlijk goed. Ik dacht dat ze er financieel niet uit kwamen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:18 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom wil je Emanuelson kwijt, speelt toch een prima seizoen?
En je verkijkt je op het prijskaartje aan Lens denk ik, die zullen ze bij AZ niet zo maar laten gaan. Maar goedkoper dan Elia is zeker waar.
En je weet ook dat NEC hem niet eens wou vastleggen he, zal echt wel een reden voor zijn, ging niet eens primair om het geld.
En toevallig geen afkoopsom in zijn contract opgenomen?quote:
Weet ik, maar ze hebben aangegeven dat er niet primair een financiële reden achterzat.quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelde bij NEC behoorlijk goed. Ik dacht dat ze er financieel niet uit kwamen.
20/25quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Dan mag die wel een / gebruiken, Newton.
Volgens mij had het meer te maken met zijn positie bij AZ op dat moment. Hij wou zelfs graag terugkeren indien hij de garantie had dat hij daar ook aan spelen toekwam. Uiteindelijk leeft Louis hem dat min of meer toegezegd.quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelde bij NEC behoorlijk goed. Ik dacht dat ze er financieel niet uit kwamen.
Met een beetje gezond verstand had je dat zelf wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Dan mag die wel een / gebruiken, Newton.
3, vergeet de presentator nietquote:Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel jammer dat Silva en Suarez vanavond in Holland Sport worden vergezeld door twee kakkies.
Ik heb hem al gezien.quote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef lighted het volgende:
[..]
Gebaseerd op een logo en een aanvoerdersband
Hij scoort sowieso te weinig voor een linksbuiten vind ik. Ik zou er dan ook niet echt om rouwen als Ajax hem zou verkopen aankomende zomer, Sulejmani in vorm is normaal altijd eerste keus boven Emanuelson..quote:Op maandag 27 april 2009 15:01 schreef Cheiron het volgende:
Urby vind ik echt geen linksbuiten. Op een of andere manier heeft hij te weinig een actie en is lijkt hij te langzaam. Op linkshalf vond ik hem veel beter uit de verf komen. Gewoon een goede voetballer, helaas alles behalve stabiel in zn presteren.
Waar kon je die lijst ook alweer vinden?quote:Op maandag 27 april 2009 14:27 schreef wallofdolls het volgende:
Misschien trouwens wel leuk om te weten. Ajax is flink gestegen in de ranking van de UEFA en er dus voor gezorgd dat Nederland van de 8e of 9e plaats weer 7e is geworden
04/05 05/06 06/07 07/08 08/09 ranking
30 Ajax Ned 10.4000 14.5165 12.6425 3.0000 14.2665 54.825
Dat is toch niet die vetzak van een Ailton tochquote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef Dvm86 het volgende:
We hebben toch nog een aanvallertje nodig?
Aílton José Almeida
shirt.ajax.nlquote:Op maandag 27 april 2009 15:50 schreef JeroenV het volgende:
Is die presentatie ergens via internet te volgen of komt er gewoon een persbericht uit?
Ik ga voor het thuisshirt met Verthongen achteropquote:
Eddie Putter?quote:Op maandag 27 april 2009 15:59 schreef BoerBert het volgende:
Wie is de man die vooraan staat eigenlijk? Enig idee?
Suarezquote:Op maandag 27 april 2009 15:59 schreef BoerBert het volgende:
Wie is de man die vooraan staat eigenlijk? Enig idee?
Als je het dan maar goed laat spellenquote:Op maandag 27 april 2009 15:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga voor het thuisshirt met Verthongen achterop
Die rode streep onder die 3 van adidas vind ik lelijkquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja, ik denk dat ie mooier was geweest als die smurf er niet was.
Hadden wij inderdaad maar die mooie peppi en kokki outfit van jullie.quote:
2008 belde om te vertellen dat dat allang is aangepast.quote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hadden wij inderdaad maar die mooie peppi en kokki outfit van jullie.
Wij hebben tenminste nog inspraak gehad en de ontwerpen zijn aangepast. Jullie zullen het hiermee moeten doen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet opgenomen. Interesseert me verder niet.quote:Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
2008 belde om te vertellen dat dat allang is aangepast.
Ik vind het prima zo. Nogal logisch dat jij het niks vindt, ik vind dat van jullie ook niks en dan heb ik het nog niet eens gezien.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog inspraak gehad en de ontwerpen zijn aangepast. Jullie zullen het hiermee moeten doen.
Jullie?quote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n shirt op de markt komenquote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog inspraak gehad en de ontwerpen zijn aangepast. Jullie zullen het hiermee moeten doen.
Achteraf ja. Dit shirt is ontworpen in samenwerking met de supportersvereniging.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarna zijn de shirts aangepast.quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n shirt op de markt komen
Wat voor een shirt? De definitieve ontwerpen zijn nog niet eens aan het publiek getoond. Dus hoe kan jij dat nou weten?quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n shirt op de markt komen
Dat mensen nog daadwerkelijk geloven dat ze inspraak hebben over de shirts. Hun verhalen worden even aangehoord en vervolgens gaat de club haar eigen gang.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supportersvereniging heeft alleen inspraak gehad op de kleur. Niet op de vorm en invulling van het shirt.quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Achteraf ja. Dit shirt is ontworpen in samenwerking met de supportersvereniging.
Dus er is voor het eerste ontwerp al inspraak geweest. Zo hoort het ook.
O ja, ik was even vergeten dat dit eigenlijk verboden terrein is.quote:Op maandag 27 april 2009 16:19 schreef Scorpie het volgende:
Wat doen al die Feyenoorders hier opeens weer dan? Hebben ze weer eens gewonnen ofzo?
De eerste stap is er. Je moet ergens beginnen. Hebben jullie dat ook trouwens?quote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supportersvereniging heeft alleen inspraak gehad op de kleur. Niet op de vorm en invulling van het shirt.
Dus is er vooraf consult geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supportersvereniging heeft alleen inspraak gehad op de kleur. Niet op de vorm en invulling van het shirt.
Ik zie anders nog steeds het 'nieuwe' logo op het shirt staan, daar lullen jullie ook al 5 jaar over als brugman.quote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus is er vooraf consult geweest.
Iets wat ze bij jullie niet eens het geval was. Pas na flink wat negatieve geluiden werd er geluisterd.
Dus je kan lullen als Brugman, Ajax/Adidas hebben dit prima aangepakt.
Sorry, alles moet lukken voor iets geslaagd is. Sorry, vergeten..quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds het 'nieuwe' logo op het shirt staan, daar lullen jullie ook al 5 jaar over als brugman.
Ik behoor niet tot die jullie groep, ik vind het huidige logo prima.quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds het 'nieuwe' logo op het shirt staan, daar lullen jullie ook al 5 jaar over als brugman.
Dat is ook altijd zo vaag, Puma verklaarde ook dat dat kneuzenshirt van een half jaar geleden in samenspraak was geweest met de supporters. Bleek uiteindelijk alleen maar over de kleur te gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar er is een verschil tussen om advies vragen en daadwerkelijk mee mogen beslissen.
True, meen me te herinneren dat het huidige logo commercieel interessanter is oid?quote:Een logo veranderen is ook wat ingrijpender dan een shirtje he.. Gaat ook wat verder dan alleen het shirt. Ik hoop echt van harte dat je dat zelf ziet en begrijpt.
Beter dan die Aegon samenstelling denk ik maarquote:Op maandag 27 april 2009 16:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
beetje saai shirt
Zelfde als bij Ajax dus.quote:Op maandag 27 april 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zo vaag, Puma verklaarde ook dat dat kneuzenshirt van een half jaar geleden in samenspraak was geweest met de supporters. Bleek uiteindelijk alleen maar over de kleur te gaan.
Er zijn zat redenen te bedenken... Maar denk eens aan de kosten als je alles nu het oude logo moet gaan geven?quote:True, meen me te herinneren dat het huidige logo commercieel interessanter is oid?
Ik ook. Zeer mooi shirtje. Zwart/roodquote:
Het is ook onbetaalbaar.quote:Op maandag 27 april 2009 16:35 schreef Houniet het volgende:
Het zit hem ook in de kosten, dat wilt Ajax gewoon niet.
Denk je nu werkelijk serieus dat het miljoenen gaat kosten? Het briefpapier is niet van bladgoud hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is ook onbetaalbaar.
Vind het soms wel jammer dat die supporters dat zelf niet kunnen bedenken. Dit is iets wat miljoenen gaat kosten, niet een paar duizend Euro.
Om hier nog even op terug te komen. Gaf Vink na afloop van de wedstrijd niet aan dat hij de pingel toekende omdat er in eerste instantie aan het shirt van Dario werd getrokken?quote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer dan.
Kijk even hoe bol het shirt van Suarez staat. Als je goed kijkt zie je z'n arm ook duidelijk. Hij trekt aan de onderkant van z'n shirt.
Hij trekt Suarez dus naar beneden, die vervolgens valt als ie wil springen (wat niet kan als iemand met volle gewicht aan je shirt hangt. Gratis lesje natuurkunde voor je.)
Ja, hij gaf Moisander ook geel.quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Gaf Vink na afloop van de wedstrijd niet aan dat hij de pingel toekende omdat er in eerste instantie aan het shirt van Dario werd getrokken?
27 april stond anders in mijn telefoon gemarkeerd.quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef lighted het volgende:
Nou nou nou wat een shirt. Meer dan de spanning en het wachten waard... pfft wat een lachertje.
Dat dus, ik vind hem ook niet zo mooi. Het is nu net of er een soort cape aan de achterkant hangt ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja, ik denk dat ie mooier was geweest als de adidasstrepen gewoon over de hele mouw liepen en dat andere laffe streepje er niet was.
Prima shirt, hoor.quote:
Dat vind ik dus ook. Of doet er meer rood in of je doet alleen de adidas strepen rood. Dit vind ik zo lafjes, dat ze dachten: "oh shit, we moeten nog wat extra's rood doen inplaats van alleen de strepen. Wacht, laten we hier nog een streep zetten"quote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef Aanvoerder het volgende:
IK vind het uitshirt een beetje jammer. Die Adidas-strepen ok, maar die extra rode lijnen verpesten het. Helemaal zwart met alleen de rode adidasstrepen had ik nog wel mooi gevonden.
Ja, dat hoorde ik later pas.quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Gaf Vink na afloop van de wedstrijd niet aan dat hij de pingel toekende omdat er in eerste instantie aan het shirt van Dario werd getrokken?
Die extra rode lijnen vind ik ook een beetje een misser. Desalniettemin ben ik wel tevreden met het shirt.quote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef Aanvoerder het volgende:
IK vind het uitshirt een beetje jammer. Die Adidas-strepen ok, maar die extra rode lijnen verpesten het. Helemaal zwart met alleen de rode adidasstrepen had ik nog wel mooi gevonden.
Na het zien van deze afbeelding ben ik het daar absoluut mee eens.quote:Op maandag 27 april 2009 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik later pas..
Heb gister geen interviews e.d. gekeken.
Maar dat doet niets af aan de geldigheid van die pingel, want anders had Suarez hem wel moeten krijgen..
Ik had nog gelijk ookquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef bloodysunday het volgende:
Straks word het net zoiets als dat shirt van AC, zwart met 3 rode adidas strepen
Dan kan je elke wedstrijd een penalty of 10 gaan geven.quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na het zien van deze afbeelding ben ik het daar absoluut mee eens.
Mols kreeg hem voor minder tegen Ajax.quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan kan je elke wedstrijd een penalty of 10 gaan geven.
Dus? Dat maakt die penalty ook terecht? Het was echt duidelijk geen penalty.quote:Op maandag 27 april 2009 17:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mols kreeg hem voor minder tegen Ajax.
Tof shirt.quote:
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.quote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt die penalty ook terecht? Het was echt duidelijk geen penalty.
Ik vond het geweldig en heb de ballen uit m'n broek gelachen. Maar de penalty was wel onterecht. Daar zit een verschil in.quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.
Dankjequote:
Kan me nog al te goed herinneren hoeveel Feyenoorders in de livetopics er heilig van waren overtuigd dat het een zuivere pingel was.quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan me nog al te goed herinneren hoeveel Feyenoorders in de livetopics er heilig van waren overtuigd dat het een zuivere pingel was.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ajax te maken? Of zijn het Ajax-schoenen.
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Mounir El Hamdaoui mag de veters van Luis Suarez nog niet eens strikken.
toen mounir 21 was presteerde hij helemaal niets..quote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.
Bovendien had Mounir geen 8 penalty's nodig om tot 22 goals te komen.²
Er zijn hier eerder alleen maar kakkerlakken die continu blijven zeiken over die penalty. Tief nou gewoon eens op jongen.quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook op de tribune leek het echt duidelijk alsof Mols een flinke gooi kreeg hoor, en ik stond er echt bovenop.
Des te leuker natuurlijk dat dat achteraf helemaal niet zo was.![]()
Maargoed, zijn er hier dus serieus mensen die vinden dat het een terechte pingel was gisteren (die 1e)?
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er zijn hier eerder alleen maar kakkerlakken die continu blijven zeiken over die penalty. Tief nou gewoon eens op jongen.
Van Nistelrooy ook nergens toen hij 21 was, ik hoef je het verdere verloop van zijn carrière niet te vertellen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
toen mounir 21 was presteerde hij helemaal niets..
Die 1e?quote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het was duidelijk geen pingel.
Vraagje, was het buitenspel van Dario of kon je dat niet zien?quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
100% wel, ik zit op Zuid en ze hele shirt werd gewoon uitgetrokken, alleen de cameras hadden geen angle vanaf zuid ofzo.
Dat is het hele rare, want volgens mij moeten ze die juist wel hebben...quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
100% wel, ik zit op Zuid en ze hele shirt werd gewoon uitgetrokken, alleen de cameras hadden geen angle vanaf zuid ofzo.
quote:Bodul: 'Van Basten heeft me nog niets verteld'
Door Sander Berends
Maandag, 27 april 2009, 18:01
Darko Bodul is blij met de uitspraken die trainer Marco van Basten over hem heeft gedaan. De oefenmeester van Ajax gaf aan komende zomer geen nieuwe spits te gaan halen, omdat hij zijn vertrouwen schenkt aan Dario Cvitanich en de Bosnische aanvaller. "Dit geeft me veel vertrouwen. Al heeft hij mij dit nieuws nog niet verteld."
Bodul, die dit seizoen in de beloften acteert, gelooft zelf ook in een reële kans in de Amsterdamse hoofdmacht. "Nu is het hopen dat ik mijn kwaliteiten inderdaad kan tonen. Volgend seizoen moet ik in het eerste elftal spelen." Hij vindt dat hij in zijn eerste seizoen, afgelopen zomer werd hij overgenomen van sc Heerenveen, de nodige progressie heeft geboekt. "Ik ben veel beweeglijker, lichtvoetiger en explosiever geworden", vervolgt hij in Sportweek.
"Daarvoor dank ik met name looptrainer Ruben Jongkind. De trainers van het eerste hebben dat ook gezien en me ervoor gecomplimenteerd. Maar ik besef dat ik er nog niet ben. Ik moet me zien door te ontwikkelen om echt een goede Ajax-spits te worden. Dat lijkt me een enorme eer. Vroeger was ik gek van Bergkamp en Kluivert. Van Basten kende ik natuurlijk ook van de verhalen. De schroom om met de trainer te praten, is er nu wel af."
"Maar ik durf nog steeds niet met Dennis te praten, zo hoog acht ik hem. Ook dat is een doel voor volgend seizoen."
Ongelofelijk toch dat de KNVB ZO opzichtig Ajax de helpende hand toesteekt in de beslissende fase van de competitie.quote:
KNJBquote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ongelofelijk toch dat de KNVB ZO opzichtig Ajax de helpende hand toesteekt in de beslissende fase van de competitie.
Complot vanuit Ajax zelf, geen beelden verstrekken vanuit die positie.quote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is het hele rare, want volgens mij moeten ze die juist wel hebben...
Gordon is het met je eens.quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Suarez zag er strak uitgekleed. Pimp.
Fer en Wijnaldum daarentegen.Lekker standaard.
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heenquote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.
Bovendien had Mounir geen 8 penalty's nodig om tot 22 goals te komen.²
die met dat been om hem heen? daar had hij hem zeker kunnen geven. de eerste pingel die ajax kreeg is echt niets te zien. maar wat vink zou kunnen gezien hebben zie je ook niet op de beelden (rug naar de camera)quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maargoed, zijn er hier dus serieus mensen die vinden dat het een terechte pingel was gisteren (die 1e)?
Precies en alsof Penalty's geen kwaliteit zijn.. kijk hoe KJH ze vaker mistte.. en zijn genoeg spelers die ze vaker missen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heencase closed, Suarez is beter.
nou wat een feest...quote:
Je weet wat cynisme is?quote:
Yeah right.quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
Ik maak een andere vertaalslag, en dat doen de meesten in den lande: Suarez doet alles alleen en El Hamdaoui is een teamplayer met extreem veel gogme.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heencase closed, Suarez is beter.
En David Endt ookquote:
Ah dan ben ik nog wel op tijd ingeschakeld.quote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jep. Mag toch hopen dat ze zo wat gaan vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |