die met dat been om hem heen? daar had hij hem zeker kunnen geven. de eerste pingel die ajax kreeg is echt niets te zien. maar wat vink zou kunnen gezien hebben zie je ook niet op de beelden (rug naar de camera)quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maargoed, zijn er hier dus serieus mensen die vinden dat het een terechte pingel was gisteren (die 1e)?
Precies en alsof Penalty's geen kwaliteit zijn.. kijk hoe KJH ze vaker mistte.. en zijn genoeg spelers die ze vaker missen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heencase closed, Suarez is beter.
nou wat een feest...quote:
Je weet wat cynisme is?quote:
Yeah right.quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
100% wel, ik zit op Zuid en ze hele shirt werd gewoon uitgetrokken, alleen de cameras hadden geen angle vanaf zuid ofzo.
Ik maak een andere vertaalslag, en dat doen de meesten in den lande: Suarez doet alles alleen en El Hamdaoui is een teamplayer met extreem veel gogme.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heencase closed, Suarez is beter.
En David Endt ookquote:
Ah dan ben ik nog wel op tijd ingeschakeld.quote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jep. Mag toch hopen dat ze zo wat gaan vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |