toen mounir 21 was presteerde hij helemaal niets..quote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.
Bovendien had Mounir geen 8 penalty's nodig om tot 22 goals te komen.²
Er zijn hier eerder alleen maar kakkerlakken die continu blijven zeiken over die penalty. Tief nou gewoon eens op jongen.quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook op de tribune leek het echt duidelijk alsof Mols een flinke gooi kreeg hoor, en ik stond er echt bovenop.
Des te leuker natuurlijk dat dat achteraf helemaal niet zo was.![]()
Maargoed, zijn er hier dus serieus mensen die vinden dat het een terechte pingel was gisteren (die 1e)?
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er zijn hier eerder alleen maar kakkerlakken die continu blijven zeiken over die penalty. Tief nou gewoon eens op jongen.
Van Nistelrooy ook nergens toen hij 21 was, ik hoef je het verdere verloop van zijn carrière niet te vertellen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
toen mounir 21 was presteerde hij helemaal niets..
Die 1e?quote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het was duidelijk geen pingel.
Vraagje, was het buitenspel van Dario of kon je dat niet zien?quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
100% wel, ik zit op Zuid en ze hele shirt werd gewoon uitgetrokken, alleen de cameras hadden geen angle vanaf zuid ofzo.
Dat is het hele rare, want volgens mij moeten ze die juist wel hebben...quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
100% wel, ik zit op Zuid en ze hele shirt werd gewoon uitgetrokken, alleen de cameras hadden geen angle vanaf zuid ofzo.
quote:Bodul: 'Van Basten heeft me nog niets verteld'
Door Sander Berends
Maandag, 27 april 2009, 18:01
Darko Bodul is blij met de uitspraken die trainer Marco van Basten over hem heeft gedaan. De oefenmeester van Ajax gaf aan komende zomer geen nieuwe spits te gaan halen, omdat hij zijn vertrouwen schenkt aan Dario Cvitanich en de Bosnische aanvaller. "Dit geeft me veel vertrouwen. Al heeft hij mij dit nieuws nog niet verteld."
Bodul, die dit seizoen in de beloften acteert, gelooft zelf ook in een reële kans in de Amsterdamse hoofdmacht. "Nu is het hopen dat ik mijn kwaliteiten inderdaad kan tonen. Volgend seizoen moet ik in het eerste elftal spelen." Hij vindt dat hij in zijn eerste seizoen, afgelopen zomer werd hij overgenomen van sc Heerenveen, de nodige progressie heeft geboekt. "Ik ben veel beweeglijker, lichtvoetiger en explosiever geworden", vervolgt hij in Sportweek.
"Daarvoor dank ik met name looptrainer Ruben Jongkind. De trainers van het eerste hebben dat ook gezien en me ervoor gecomplimenteerd. Maar ik besef dat ik er nog niet ben. Ik moet me zien door te ontwikkelen om echt een goede Ajax-spits te worden. Dat lijkt me een enorme eer. Vroeger was ik gek van Bergkamp en Kluivert. Van Basten kende ik natuurlijk ook van de verhalen. De schroom om met de trainer te praten, is er nu wel af."
"Maar ik durf nog steeds niet met Dennis te praten, zo hoog acht ik hem. Ook dat is een doel voor volgend seizoen."
Ongelofelijk toch dat de KNVB ZO opzichtig Ajax de helpende hand toesteekt in de beslissende fase van de competitie.quote:
KNJBquote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ongelofelijk toch dat de KNVB ZO opzichtig Ajax de helpende hand toesteekt in de beslissende fase van de competitie.
Complot vanuit Ajax zelf, geen beelden verstrekken vanuit die positie.quote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is het hele rare, want volgens mij moeten ze die juist wel hebben...
Gordon is het met je eens.quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Suarez zag er strak uitgekleed. Pimp.
Fer en Wijnaldum daarentegen.Lekker standaard.
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heenquote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.
Bovendien had Mounir geen 8 penalty's nodig om tot 22 goals te komen.²
die met dat been om hem heen? daar had hij hem zeker kunnen geven. de eerste pingel die ajax kreeg is echt niets te zien. maar wat vink zou kunnen gezien hebben zie je ook niet op de beelden (rug naar de camera)quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maargoed, zijn er hier dus serieus mensen die vinden dat het een terechte pingel was gisteren (die 1e)?
Precies en alsof Penalty's geen kwaliteit zijn.. kijk hoe KJH ze vaker mistte.. en zijn genoeg spelers die ze vaker missen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heencase closed, Suarez is beter.
nou wat een feest...quote:
Je weet wat cynisme is?quote:
Yeah right.quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 1e?
Ik maak een andere vertaalslag, en dat doen de meesten in den lande: Suarez doet alles alleen en El Hamdaoui is een teamplayer met extreem veel gogme.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Suarez moet alles alleen doen, Mounir heeft een ingespeeld team om zich heencase closed, Suarez is beter.
En David Endt ookquote:
Ah dan ben ik nog wel op tijd ingeschakeld.quote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jep. Mag toch hopen dat ze zo wat gaan vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |