Matigjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Paul het volgende:
Hoe vinden jullie Jakhals Sofie?
Bart Chabot zal één keer per week over hem komen ratelen praten.quote:
Martin draait zich om in zijn urn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bart Chabot zal één keer per week over hem komen ratelen praten.
Die slome duikelaar ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:58 schreef jmac het volgende:
Die jakhals in Amerika was ongelooflijk slecht.
Best OK. Maar hebben ze nou twee vrouwelijke Jakhalzen eigenlijk? Van de week zag ik een ander volgens mij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Paul het volgende:
Hoe vinden jullie Jakhals Sofie?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
- Petje![]()
- Zangkwaliteiten![]()
- Zijn teksten![]()
3x ownage.![]()
Ik vond hem bijna sympathiek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Matthijs beantwoordde zowaar een persoonlijke vraag!
Hij werd er van beschuldigd, maar ik weet niet of het bewezen is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:28 schreef evert het volgende:
[..]
die heeft toch ook zijn ex vrouw/vriendin in elkaar geslagen?
Ik wilde net hetzelfde zeggen...zijn leven is toch allang verfilmdquote:
Misschien omdat ze gisteren Zwagerman en Mulder en co al hadden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef Svensational het volgende:
Maar wat ik wou vragen, waarom was er vandaag geen terugblik?
quote:De gasten van maandag 27 april zijn onder meer Gerti Bierenbroodspot, Heleen Mees, Sanne Wallis de Vries, Gerrit Gunnink en Yvonne Hoppen. Marc-Marie Huijbregts is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk en muziek is er van Moke.
Ze viel me mee eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef Rikketik het volgende:
Ik ga me ergeren aan Sanne Wallis de Vries.
ja, zeker.quote:
Ik vond die kunstenares erger. Wat een misbaksel dat mens.quote:
eensquote:Op maandag 27 april 2009 18:35 schreef Wopper1 het volgende:
En waarom is moke weer in dwdd?
Die hebben echt een abbo op dat programma. Zielige band.
wat een dom wijf was dat zeg.................denk dat de regiseur haar ook wel wilde liquideren.quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef Samsonneke het volgende:
Die chick met het gele topje achter die oude verzetstrijder kwam ook niet meer bij van het lachen
ja, het was dat 't Hart later zich nog in het gesprek mengde, maar anders kon het Maartje wezen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:41 schreef djstoffel het volgende:
maar die kunstenares was toch gewoon een kerel met een pruik op...............leek wel een variant op oboema, de witte neger
Die zat wel de hele tijd te giechelen inderdaad. Zelfs om normale opmerkingen...quote:Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat een dom wijf was dat zeg.................denk dat de regiseur haar ook wel wilde liquideren.
Viel me tenminste op dat hij telkens terugschakelde als die muts uitgebreid in beeld zat te lachen
Ja dat leek mij dus ookquote:Op maandag 27 april 2009 20:41 schreef djstoffel het volgende:
maar die kunstenares was toch gewoon een kerel met een pruik op...............leek wel een variant op oboema, de witte neger
denk dat die gewoon zat te kletsen met haar vriendin of zoquote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die zat wel de hele tijd te giechelen inderdaad. Zelfs om normale opmerkingen...
Wie weet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
denk dat die gewoon zat te kletsen met haar vriendin of zo
- 'Die man zegt holocaust'quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wie weet.
- 'We zijn in beeld.'
+ 'Hihihi.'
Minuut later...
- 'We zijn weer in beeld.'
+ 'Hihihi.'
- Kijk, daar zit een man met een groen jasje en lang blond haar.quote:Op maandag 27 april 2009 21:46 schreef superjojo het volgende:
[..]
- 'Die man zegt holocaust'
+ 'Hihihi'
Kwart voor twaalf of zo. Het tweede gesprek met die verzetsstrijder was interessant.quote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Ayca het volgende:
gemist..
hoelaat is de herhaling en moet ik opblijven?
volgens mij heet ze helemaal geen gerti maar gewoon gert of gerritquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
- Kijk, daar zit een man met een groen jasje en lang blond haar.
+ Hihihi
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze hebben het over dat zaterdagvond programma.
De vervanging voor DWDD in de zomer is ook al bekend, maar ik kan zo even niet voor de geest halen wie het programma gaat maken
Getuige http://zappen.blog.nl/var(...)eer-door-in-de-zomer dus toch een dagelijkse zomervariant (voor een deel van de zomer dan), onder de titel van het zaterdagavondprogramma van toen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ohja dit is volgens mij de vervanger van DWDD in de zomer; een programma met Harm Edens
http://www.nu.nl/achterkl(...)lijkse-talkshow.html
Niet naar de dokter gaan he!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Heerlijk, laat er maar een pandemie komen. De wereld is ontzettend overbevolkt. Een paar miljoen minder zou mooi zijn. En als ik bij die paar miljoen zit, het zij zo.
Marco zingt de geweerlopen krom.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:
In die scene met die AK 47, schiet ie dan ook? Of is het zo'n film waarbij Marco net op tijd dat geweer weghaalt ofzo.
Beetje respect voor onze autochtone cultuur he!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:00 schreef AryaMehr het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dit soort nummers. Walgelijk gewoon. Als allochtoon is dit één van de dingen die ik nooit van Nederland begrepen heb.
Idd een btje aanstellerijquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat een eikel die kerel. boee er is geknipt
Kijk even Pauw en Witteman van vorige week of week daarvoor terug waar ze te gast was. Ze mag er cute uitzien, pratend vanuit haar ivoren New Yorkse toren was ze vrij onuitstaanbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef TLC het volgende:
Ik vond die Heleen daarintegen (als ze zo heet) wel erg schattig en aantrekkelijk![]()
![]()
![]()
ik kan het wel begrijpen. dwdd zegt "we laten een trailer zien", maar ze laten een montage van de trailer zien. dwdd zegt "we laten een stukje van de film zien", maar ze laten een verknipt fragment zien. zeg dan eerlijk dat je zelf er in aan het knippen bent geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
Wij krijgen nu wellicht een ander beeld van de film dan wanneer een volledig fragment was laten zien. Ik kan me voorstellen dat je dat als maker in elk geval even meldt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
Een fragment wordt ook 9 van de 10 keer verknipt voor zoiets hoor. Die regisseur zit gewoon de huilie uit te hangen, van boehoe tv is stom en film is tof, tv kan niet monterenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ik kan het wel begrijpen. dwdd zegt "we laten een trailer zien", maar ze laten een montage van de trailer zien. dwdd zegt "we laten een stukje van de film zien", maar ze laten een verknipt fragment zien. zeg dan eerlijk dat je zelf er in aan het knippen bent geweest.
is ook wel zo...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef Rikketik het volgende:
Toch is die Osterhaus op dit moment ook simpelweg aan het gissen. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik hou het in de gaten en als het komt, dan komt het. De gewone burger kan toch geen flikker doen, behalve dan niet naar Mexico afreizen en de medische basisregels in acht te nemen.
yep ..ik heb ff gezapt..quote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef Rikketik het volgende:
Toch is die Osterhaus op dit moment ook simpelweg aan het gissen. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik hou het in de gaten en als het komt, dan komt het. De gewone burger kan toch geen flikker doen, behalve dan niet naar Mexico afreizen en de medische basisregels in acht te nemen.
ik wist het wel ongeveer maar meneer heertje legt het heel goed uitquote:Op woensdag 29 april 2009 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Het was even weggezakt.![]()
Waarschijnlijk zat iedereen thuis met dezelfde vraag.
De vader van Raoul Heertje.quote:
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 20:02 schreef qonmann het volgende:
Jan Mulder weer aan het zeiken..kan die man niet weg ..
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef tong80 het volgende:
Carice van Houten is denk ik erg dom.
Wat een doos zeg.
Speel dan dat je ergens in bent geïnteresseert of interesse voor hebt.
Ik kan slecht tegen dit soort wijven
Is gewoon een domme actreutel.quote:
Jan Mulder heeft tenminste nog iets. Nico Dijkshoorn vind ik helemaal niks.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:02 schreef qonmann het volgende:
Jan Mulder weer aan het zeiken..kan die man niet weg ..
Yep Caricequote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef Toad het volgende:
Georgina verdenk ik ervan superslim te zijn, maar altijd een beetje dommig doet op TV.
Maareuh, wie aan Carice komt, komt aan Toad.Vaker tafelgast dus.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft tenminste nog iets. Nico Dijkshoorn vind ik helemaal niks.
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O my God, hoe laag kan Tong gaan....over domme doos gesproken
Nico was niet top, maar cker goed genoeg
O jee, nou moet ik hem nog gaan uitleggen ook...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef maril het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Raoul_Heertje
En Gordon is een collega van Frank Sinatra.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:02 schreef Toad het volgende:
Paris is collega van Carice: http://www.imdb.com/name/nm0385296/
En dat is dan nog een compliment aan Hiltonquote:Op woensdag 29 april 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En Gordon is een collega van Frank Sinatra.
Inderdaad. Wat een dom wijf is het ook!quote:Op donderdag 30 april 2009 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Carice van Houten.De Nederlandse filmwereld stelt toch sowieso niks voor. Hier is zelfs Marco Borsato een geprezen acteur.
Apart dan dat toen Jean van de Velde die film in Cannes (dus hoezo stelt de Nederlandse filmwereld niets voor?) liet zien er niemand daar wat aan te merken had op de acteur Borsato. Ook is Carice van Houten echt een topacteur, maar ja, afgeven op Nederlandse films is nogal makkelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Carice van Houten.De Nederlandse filmwereld stelt toch sowieso niks voor. Hier is zelfs Marco Borsato een geprezen acteur.
Ok'e bedankt voor de uitleg. Ik snap dat het moeilijk was , maar anders dacht ik dat jij degene was die dom reageerde, dus je bent in aanzien gestegenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O jee, nou moet ik hem nog gaan uitleggen ook...Heertje is een van de meest bekende en meest belangrijkste economie profs van NL van de laatste 20 jaren en om hem dan alleen te kennen van zijn zoontje Raoel ....afijn...
Dat ......mag ik dat zeggen?, ja dat mag ik zeggen........... doet me deugd.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ok'e bedankt voor de uitleg. Ik snap dat het moeilijk was , maar anders dacht ik dat jij degene was die dom reageerde, dus je bent in aanzien gestegen
Carice IS leuk, ook al omdat ze niet altijd alles weet...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef superjojo het volgende:
Nico en Jan vond ik dit keer erg zwak. Carice vond ik wel leuk eigenlijk.
Ze weet helemaal niksquote:Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Carice IS leuk, ook al omdat ze niet altijd alles weet...
Dat je een beetje geïnteresseerd bent in de samenleving. Dat je kennis hebt van dingen die in de wereld gebeuren.quote:
O, bedoel je dat met 'weten'. Er is namelijk meer dan alleen maar feitjes kennen. Weet jij veel of ze levenservaring oid heeft? Ze zal het wel te druk hebben met acteren en andere artistieke zaken mss. om alles bij te houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je een beetje geïnteresseerd bent in de samenleving. Dat je kennis hebt van dingen die in de wereld gebeuren.
Ik snap niet dat ze daar gaat zitten
Ik dacht dat de afl. geschrapt werd?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:31 schreef borisz het volgende:
Vanavond een muzikale aflevering. Al het muziek van dit seizoen achter elkaar gepropt.
Bij Jaspers ben ik het mee je eens, die speelt het, maar van Carice geloof ik dat niet, die is eerder gewoon echt wat klungelig (en ik heb toch behoorlijk wat gehaaide wijven meegemaaktquote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zei al eerder dat ik slecht tegen dit soort wijven kan. Yvonne Jaspers is ook zo'n type. Spelen de onschuld terwijl het gewoon gehaaide wijven zijn.
Maar als je gewoon kijkt op imdb zie je dat geen hond in die film geïnteresseerd is en degene die het wel bekeken hebben het met een dikke onvoldoende bestempelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:23 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Apart dan dat toen Jean van de Velde die film in Cannes (dus hoezo stelt de Nederlandse filmwereld niets voor?) liet zien er niemand daar wat aan te merken had op de acteur Borsato. Ook is Carice van Houten echt een topacteur, maar ja, afgeven op Nederlandse films is nogal makkelijk.
IMDb is niet echt betrouwbaar, wat dat aangaat. Nieuwe films die gehypet worden schieten als een raket omhoog (The Dark Knight is een goed voorbeeld) en komen na meer stemmen weer op een redelijk normale plaats. Op deze film is slechts 209 keer gestemd, en 65 daarvan gaven een 1 (hoogstwaarschijnlijk alleen om de reden dat Marco Borsato erin speelt). Als je naar de andere stemmen kijkt zie je dat de rest van de stemmen voornamelijk een voldoende zijn (6 of hoger).quote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar als je gewoon kijkt op imdb zie je dat geen hond in die film geïnteresseerd is en degene die het wel bekeken hebben het met een dikke onvoldoende bestempelen.
Omdat IMDb nog altijd een Amerikaanse site met een meerderheid aan Amerikanen is. De film is daar niet uitgebracht, dus hoe zouden zij het moeten zien? Ook kun je mij niet wijsmaken dat die 300.000 louter uit Borsato fans bestaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik zei dat de film niet leeft onder het publiek (vast filmpubliek, imdb posters). Daarom zijn er ook maar 200 votes, voornamelijk 1'en. Dat het door 300.000 voor de gelegenheid in het wit geklede huisvrouwen bezocht is is verder niet relevant.
Misschien moet je eens de aflevering van Heerlijk Eerlijk Heertje met Carice van Houten terugkijken, daar komt ze wel heel sympathiek over.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zei al eerder dat ik slecht tegen dit soort wijven kan. Yvonne Jaspers is ook zo'n type. Spelen de onschuld terwijl het gewoon gehaaide wijven zijn.
En jij wilde Georgina?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef tong80 het volgende:
Georgina Wilde mijquote:
Nu al ?quote:
quote:De gasten van vrijdag 1 mei zijn Felix Rottenberg, Joost Zwagerman, Nico Dijkshoorn en Carlo Boszhard. Muziek is er van zowel Tania Kross als Lucky Fonz III en Jan Mulder is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk.
Waarom is dat dom?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Georgina Wilde mij
Georgina vindt Bin Laden een knappe man. Dat is niet gespeeld dom om te zeggen, dat is oprecht dom.
Eerder onverstandig. Dat is juist zo leuk.quote:
Een held is het en blijft hetquote:
Zwagerman gist en geeft een mogelijke verklaring.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Zwagerman kent De Waarheid beter dan een dominee.
Met een stelligheid die ik op zondag zelden hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:44 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zwagerman gist en geeft een mogelijke verklaring.
Dan pleeg ik euthanasiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op het gedicht van Dijkshoorn, bij de vliegramp was ook fenomenaal.
Dieptepunt in zijn ouevrequote:
ik vond het juist wel heel erg mooi en indrukwekkend. dat beeld van dat meisje op de straat staat ook nog op mijn netvliesquote:
Grapje natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs spreekt af dat hij niet meer nagedaan wordt door Carlo. Kleinzerig hoor.
Dood moet iequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
Jan Smit + Bob Dylan? Is dat een compliment?
Maakt niet uit. Als ie maar eindigt en nooit meer terug komt. Blaaskaak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef Thelonious het volgende:
Jammer dat Zwagerman eindigt met een van zijn zwakste analyses.
Ooh gatver, ABC.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Marc-Marie![]()
Zwagerman![]()
Bril![]()
![]()
Wie blijft er over? ABC?
Toch jammer dat Zwagerman weggaatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Marc-Marie![]()
Zwagerman![]()
Bril![]()
![]()
Wie blijft er over? ABC?
Jongens, ik was bij mij zus en kon dus niet zappen, maar ik moest lachen om de opmerking van het het hoedje van Maximaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bijzonder, Nico.
die grap is al door iedereen gemaakt die die foto zagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Jongens, ik was bij mij zus en kon dus niet zappen, maar ik moest lachen om de opmerking van het het hoedje van Maxima![]()
Verder kwam mijn taxi en kan derhalve niet oordelen. maar ik geloof jullie.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Marc-Marie![]()
Zwagerman![]()
Bril![]()
![]()
Wie blijft er over? ABC?
Typisch Dijkshoorn, ik hoorde hem voor het eerst(de grap dan)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
die grap is al door iedereen gemaakt die die foto zag
Ja en om het middenstuk kon ik niet lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vond Dijkshoorn heel goed, alleen de aanloop was lang en het einde raar.
Hangt ook altijd zo'n sfeertje in de uitzending wanneer Nico aan het woord is. Beetje alsof een heel dik iemand binnen komt met een te strak topje. Niemand durft er wat van te zeggen, maar iedereen denkt het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en om het middenstuk kon ik niet lachen
Ja net een nieuwe legging gekocht en dat ze zegt dat ze is afgevallenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hangt ook altijd zo'n sfeertje in de uitzending wanneer Nico aan het woord is. Beetje alsof een heel dik iemand binnen komt met een te strak topje. Niemand durft er wat van te zeggen, maar iedereen denkt het.
Zeg maar als Tong die zegt dat ie euthanasie gaat plegen, maar het niet doetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja net een nieuwe legging gekocht en dat ze zegt dat ze is afgevallen
Eensch! Want ga maar eens net nadat iedereen nog in shock is, maar eens iets zinnigs en moois zeggen terwijl elk woord verkeerd kan uitpakken. En Nico deed het gewoon weer.quote:
Ik word steeds meer nieuwsgierig naar dat einde van het gedichtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eensch! Want ga maar eens net nadat iedereen nog in shock is, maar eens iets zinnigs en moois zeggen terwijl elk woord verkeerd kan uitpakken. En Nico deed het gewoon weer.
(alhoewel het einde idd wat raar was..)
Ik vind zijn hele album top. Zijn covers in dwdd waren slecht ja. Maar dit album is echt puik hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef jmac het volgende:
In het Vondelpark hoorde ik nog betere zangers dan deze retard. Snap de recensies serieus waar niet.
Bedoel je dit? Ik vind het geen gedicht maar een stukje proza.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik word steeds meer nieuwsgierig naar dat einde van het gedichten het tussenstuk.
quote:We lezen het wel morgen, dat hij zijn schoenen liet verzolen en dan heel ongeduldig was. Maar ik wil niets weten van deze man.
Ik wil hem niet in zijn kroeg voor me zien, lachend.
Ik wil maar één ding weten: hoe gaat het met het meisje in de blauwe jurk.
Blauw en niet oranje, zoals mama 's ochtends had aangeraden.
Nee blauw, wat zo mooi staat bij haar rode haar. Ik wil niet weten wat zij dacht toen het metaal viel. Ik wil niet weten wat haar zusje dacht.
Ik wil weten, meisje met je blauwe jurk, of je nu nog wel durft te leven en ook nog ooit 's iets vrolijks durft aan te doen.
Ik dacht dat Nico het had over het meisje die in de lucht vloogquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben nog aan het zoeken naar de foto waar Nico het over heeft, maar kan hem niet meer vinden. Het is een close-up van een huilend meisje met volgens mij een oranje pruik met staartjes...
Dacht ik ook ja, weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nico het had over het meisje die in de lucht vloog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Vind je? Ik vond het een verschrikking.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:52 schreef Ayca het volgende:
net even 'tot jij mijn liefde voelt' beluisterd, wat een mooi lied is dat toch
of coursequote:Op zondag 3 mei 2009 23:52 schreef Dos37 het volgende:
Het origineel is gewoon het beste, van held Dylan zelf
Mathijs is een karikatuur. Daarom was het voor hem zo vervelend om te zien, omdat het exact liet zien hoe hij presenteert..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:53 schreef marcodej het volgende:
Raar van Mathijs dat ie zegt "Nou, moet kunnen toch?" als Carlo zegt dat ie er even moeite mee had om zijn baas te imiteren, terwijl hij zelf niet wil dat ie geïmiteerd wordt.
Zolang het bij hem inderdaad maar over anderen gaat. Zojuist in de compilatie ook 'Koefnoen' verheerlijken, en ondertussen lekker lullige beelden en fouten van anderen uitzenden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Nee echt. De beelden waarin Carlo hem nadeed mochten al niet vertoond worden in DWDD. Matthijs zei dat hij het erg vervelend vond.
Perez en Pechtold.quote:De gasten van dinsdag 5 mei zijn Alexander Pechtold, Kenneth Perez en Joris Linssen. Chantal Janzen is tafeldame. Vanwege Arsenal-Manchester United duurt de uitzending 40 minuten.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Remzz het volgende:
Leuk eindelijk weer een beetje een normale uitzending
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Remzz het volgende:
Leuk eindelijk weer een beetje een normale uitzending
Ja gisteren niet(s'nacht compilatie), voor het weekend mediauitzending daarvoor geen i.v.m. koninginnedag. Nu is die weliswaar verkort maar toch de inhoud is weer normaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
Hoe bedoelen jullie normaal? De uitzending is verkort
Zo'n ontdekking wordt stilgehouden tot een boek uitkomt, dat komt wel vaker voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
een nieuwe ontdekking en een nieuw boek dat uitkomt.. toevallig zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |