Matigjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Paul het volgende:
Hoe vinden jullie Jakhals Sofie?
Bart Chabot zal één keer per week over hem komen ratelen praten.quote:
Martin draait zich om in zijn urn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bart Chabot zal één keer per week over hem komen ratelen praten.
Die slome duikelaar ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:58 schreef jmac het volgende:
Die jakhals in Amerika was ongelooflijk slecht.
Best OK. Maar hebben ze nou twee vrouwelijke Jakhalzen eigenlijk? Van de week zag ik een ander volgens mij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Paul het volgende:
Hoe vinden jullie Jakhals Sofie?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
- Petje![]()
- Zangkwaliteiten![]()
- Zijn teksten![]()
3x ownage.![]()
Ik vond hem bijna sympathiek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Matthijs beantwoordde zowaar een persoonlijke vraag!
Hij werd er van beschuldigd, maar ik weet niet of het bewezen is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:28 schreef evert het volgende:
[..]
die heeft toch ook zijn ex vrouw/vriendin in elkaar geslagen?
Ik wilde net hetzelfde zeggen...zijn leven is toch allang verfilmdquote:
Misschien omdat ze gisteren Zwagerman en Mulder en co al hadden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef Svensational het volgende:
Maar wat ik wou vragen, waarom was er vandaag geen terugblik?
quote:De gasten van maandag 27 april zijn onder meer Gerti Bierenbroodspot, Heleen Mees, Sanne Wallis de Vries, Gerrit Gunnink en Yvonne Hoppen. Marc-Marie Huijbregts is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk en muziek is er van Moke.
Ze viel me mee eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef Rikketik het volgende:
Ik ga me ergeren aan Sanne Wallis de Vries.
ja, zeker.quote:
Ik vond die kunstenares erger. Wat een misbaksel dat mens.quote:
eensquote:Op maandag 27 april 2009 18:35 schreef Wopper1 het volgende:
En waarom is moke weer in dwdd?
Die hebben echt een abbo op dat programma. Zielige band.
wat een dom wijf was dat zeg.................denk dat de regiseur haar ook wel wilde liquideren.quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef Samsonneke het volgende:
Die chick met het gele topje achter die oude verzetstrijder kwam ook niet meer bij van het lachen
ja, het was dat 't Hart later zich nog in het gesprek mengde, maar anders kon het Maartje wezen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:41 schreef djstoffel het volgende:
maar die kunstenares was toch gewoon een kerel met een pruik op...............leek wel een variant op oboema, de witte neger
Die zat wel de hele tijd te giechelen inderdaad. Zelfs om normale opmerkingen...quote:Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat een dom wijf was dat zeg.................denk dat de regiseur haar ook wel wilde liquideren.
Viel me tenminste op dat hij telkens terugschakelde als die muts uitgebreid in beeld zat te lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |