quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Scherp blijven PSV, laat het niet nog 5-3 worden ofzo...
Die uitspraak had iedere leek nog wel kunnen maken.quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef Gwunnik het volgende:
Huntelaar zei het van de week nog: Ajax moet constanter worden...
Zou wel lelijk zijn iddquote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Scherp blijven PSV, laat het niet nog 5-3 worden ofzo...
had die grafkop ze niet in de steek moeten laten..quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef Gwunnik het volgende:
Huntelaar zei het van de week nog: Ajax moet constanter worden...
Driessen begint wel over dit soort theorieen, 5-6 blablabla. Kan die man niet met pensioen?quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Het kan nog!
quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef Tha_Duck het volgende:
020 doet het wel evenWat weet niemand, maar ze doen het in ieder geval
écht niet neequote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had dit echt nooooooooooooit verwacht.
Benieuwd hoe Van Gaal volgende week reageert als hij de schaal bij Ajax krijgt.quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef Suijk het volgende:
Feli Alkmaar, Ajax een week straftraining.
Huh ja idd?quote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom ging die andere dicht ?
Tsjah... niet dat je mij daarvoor hoort klagen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We hebben al 4 kutseizoenen achter elkaar gehad, nu is nummer 5 bijna afgelopen.
Triest zooitje.
En waar sta jij als utrechter precies in dit hele verhaal?quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef Tha_Duck het volgende:
De echte supporters van 020 zijn al afgehaakt neem ik aan? Zitten zielig in een hoekje nu?
020 doet het wel evenWat weet niemand, maar ze doen het in ieder geval
inderdaad. het lag totaal niet aan het kleine middenveld en de verdediging.quote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermeer heeft het bij mij verprutst. Het wordt tijd voor Steek.
()
16.75 faalhaasquote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Sulejmani. 17,5 miljoen.
Niet alleen is Ajax dik aan het falen, ze doen ook nog eens aan kapitaalvernietiging.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Zorro het volgende:
Ik snap het niet meer...
Ajax fans die denken morgen te winnen bij PSV en Feyenoorders die blij zijn AZ en Ajax te hebben geholpen
De wereld is gek geworden...
Niet? Je loopt toch al langer mee als 020 'supporter'? Dan ben je toch gewend om te falen op momenten dat je er moet staan?quote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had dit echt nooooooooooooit verwacht.
Ik las gisteren Ajacieden nog iets over doelsaldo neuzelen. Als AZ alles verliest en als Ajax alles wint, hadden ze een beter doelsaldo.quote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef VatosLoco het volgende:
Ik hoop echt dat PSV er nog 1 of 2 maakt
quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:
Ajax heeft 1 doelpunt nodig, dan zijn we door op uitdoelpunten
want?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ze mogen wel oppassen dat het geen 7-1 wordt ofzo.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef VatosLoco het volgende:
Sinds wanneer worden oefenwedstrijden van PSV uitgezonden op eredivisie live?
Ik gok op Wielaert of Enoh, jij?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Longmen het volgende:
Wat een diep trieste wedstrijd
Er zal nog wel een rode kaart komen ook.
16,25.quote:
Van een luxeprobleem naar een dik probleemquote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermeer heeft het bij mij verprutst. Het wordt tijd voor Steek.
()
Je vindt het rustig?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wel een stuk rustiger nu zonder al die kinderen die keihard riepen nog kampioen te zullen worden.
Dan komt er zeker ook nog een DVD en weet ik veel wat nog meer vanquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ze mogen wel oppassen dat het geen 7-1 wordt ofzo.
Het wordt steeds meerquote:
Wij halen in ieder geval wel onze doelstelling, althans, we kunnen deze nog halen. 020 lekker niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En waar sta jij als utrechter precies in dit hele verhaal?
Oh ja, heel, héél ver aan de zijlijn in dat kneuterige provinciestadje van je
Dat nam je toch niet al te serieus hoop ik?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wel een stuk rustiger nu zonder al die kinderen die keihard riepen nog kampioen te zullen worden.
Echt, die kans is kleiner dan dat Ajax NU nog kampioen wordtquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Espabilado het volgende:
PSV op 7 punten van Twente en 6 op Ajax.
AZ wint van Ajax en Twente
Twente en Ajax spelen gelijk
Twente en Ajax verliezen de overige wedstrijd
PSV 2e
Dacht ik ook al aanquote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan komt er zeker ook nog een DVD en weet ik veel wat nog meer van
En Volendam word kampioenquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Espabilado het volgende:
PSV 2e
Ajax verliezen van Sparta zeker?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Espabilado het volgende:
PSV 2e
Raymond Atteveld ofzo?quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Sickert het volgende:
En Bassie kijkt weer als een watje toe vanaf de bank
wanneer krijgen ze in Amsterdam nou eens een trainer die wel zn bek opentrekt?
en spelers aan het ballen krijgt?
Wat een laf zooitje staat hier zeg..
hij is een klein beetje beter dan timmerquote:
quote:
Het woordje kapot deed een beetje pijn aan de orenquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Was ie joods ofzo?
Dat ie zijn oren bedekt voor die trieste spreekkoren.
Wat kun je hier nu tegen doen dan? Iedereen vond de opstelling logisch en kloppend, ze prutsen gewoon een eind in de ruimte vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Sickert het volgende:
En Bassie kijkt weer als een watje toe vanaf de bank
wanneer krijgen ze in Amsterdam nou eens een trainer die wel zn bek opentrekt?
en spelers aan het ballen krijgt?
Wat een laf zooitje staat hier zeg..
quote:
12 tegen 10. Je maakt me niet wijs dat Vertongboy vandaag voor 020 speelt.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Fortitudo het volgende:
en het grappige is gewoon dat het 11 tegen 11 is
Vertonghen doet niet eens moeite om bij die bal tekomenquote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef golfer het volgende:
Complete afgang dit.
En dat ligt niet alleen aan die amateur-coach, maar vooral aan de instelling van een paar spelers.
Alleen vandaag ?quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat kun je hier nu tegen doen dan? Iedereen vond de opstelling logisch en kloppend, ze prutsen gewoon een eind in de ruimte vandaag.
Toch nietquote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt, die kans is kleiner dan dat Ajax NU nog kampioen wordt
Mooiweervoetballers zijn het ook niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Susi het volgende:
Ik had veel verwacht, maar dat Ajax zo slap zou wezen
wrijf het er lekker in johquote:
Faalhaasquote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef VatosLoco het volgende:
- AZ word kampioen
- Twente behoud de 2e plek
- Feyenoord wint
- PSV geeft Ajax een pak slaag
Heerlijk weekend voor een ajaxied
Je moet niet alles serieus nemen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef VatosLoco het volgende:
Het is een collectief falen van het hele team.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
12 tegen 10. Je maakt me niet wijs dat Vertongboy vandaag voor 020 speelt.
En uitgerekend tegen DIT PSV.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef golfer het volgende:
Complete afgang dit.
En dat ligt niet alleen aan die amateur-coach, maar vooral aan de instelling van een paar spelers.
Elke dag is mooi als Ajacied.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef VatosLoco het volgende:
- AZ word kampioen
- Twente behoud de 2e plek
- Feyenoord wint
- PSV geeft Ajax een pak slaag
Heerlijk weekend voor een ajaxied
Nog steeds gefrustreerd over die gestolen finale?quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet? Je loopt toch al langer mee als 020 'supporter'? Dan ben je toch gewend om te falen op momenten dat je er moet staan?
En daar kom je 20 wedstrijden later nu pas achter?quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een collectief falen van het hele team.
Zelfkennis noemen we dat. Vertongboy kan op dagen als vandaag beter niet aan de bal komen, dan doet hij ook niets opzichtig fout.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vertonghen doet niet eens moeite om bij die bal tekomen
quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Espabilado het volgende:
Zap ik naar ned 1 mis ik de goal
bedankt he
Als ze zo spelen als vandaag is die kans zeer groot.quote:
wahahaha ja idd..quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Afellay naar AZ, wtf man idioot op Radio 1 :")
Inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Eindhoven juicht, Twente juicht, Alkmaar juicht... eigenlijk juicht heel Nederland om dit verlies van Ajax
Erhm.. als ik het zou aanhalen dan was de wereld te klein. Maar waarom doe jij het als 'supporter' dan eik? Want ik begrijp niet helemaal wat het te maken heeft met vandaag? Vandaag gaat het erover dat 020 weer eens dik voor lul staat en het kampioenschap uit handen geeft. Niet met domme pech, maar gewoon omdat het een baggerteam is met een pruts trainer. Dus leg mij het verband tussen de beker, en deze geweldige wedstrijd eens uit?!?quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd over die gestolen finale?Ga spelen aap
Opzich zou dat wel heel grappig zijnquote:
Rode kaart ontbreekt nog.quote:
Ga maar feestvierenquote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo is PSV sterker dan Ajax?
4-1 en 5-2, wij zijn door op uitgoals.
Mafkees
Is altijd zoquote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Espabilado het volgende:
Zap ik naar ned 1 mis ik de goal
bedankt he
quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En daar kom je 20 wedstrijden later nu pas achter?
Zaterdag 7?quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Damzkieee het volgende:
Gisteren met onze eigen wedstrijd stonden we 8-0 voor. Scoren die gasten de 8-1, gaan ze als een malle die bal ophalen uit de goal
Trieste defensie van PSV. Geeft maar weer aan dat als de instelling goed was geweest vandaag er gewoon wat te halen was geweest in Eindhoven.quote:
Ik zit niet te kijken maar ik gok 'Aai aai satti is van ons, aai aai satti is van ons etc.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Net als al die lachende Ajacieden gisteren in het AZ topic bedoel je?quote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom komen die AZ paupers nu allemaal met hun grote bek
quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Eindhoven juicht, Twente juicht, Alkmaar juicht... eigenlijk juicht heel Nederland om dit verlies van Ajax
Dacht ik ook jaquote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
Mafkees
Ik denk het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken maar ik gok 'Aai aai satti is van ons, aai aai satti is van ons etc.
Net als de vorige keer
nog 4quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nog 3 doelpunten!! Het kan nog! BRING IT ON.
ik heb idd zo fucking veel goals gemist met zappenquote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is altijd zo
Speltip 15 nooit zappen tijdens een voetbalwedstrijd
Ja, maar dat doet er nu niet zo heel veel meer toe he, sherlockquote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En gisteren lachte iedereen nog om het verlies van AZ
Leuk feitje toch nogquote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
Mafkees
Teken dat iedereen tegen ons opkijkt en van ons succes walgt omdat we zo groot zijnquote:
Dat zal ze echt worst zijn hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als we volgende week AZ compleet afdrogen (wisselvalligheid, je weetzz) met 5-0 en dat AZ dan na die tijd de schaal krijgt uitgereikt
quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Frasier het volgende:
Bijna OlegeurHad nog iets harder gemoeten
quote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net als al die lachende Ajacieden gisteren in het AZ topic bedoel je?
En dan erehaagquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als we volgende week AZ compleet afdrogen (wisselvalligheid, je weetzz) met 5-0 en dat AZ dan na die tijd de schaal krijgt uitgereikt
Gast, waar HEB jij het over! Niemand bij Ajax denkt nog kampioen te worden. Tuurlijk roepen mensen dat, ik ook. Boeiend. Die boeren roepen ook helemaal niets in Amsterdam, terwijl ze zelf dit seizoen harder gefaald hebben. Utrecht is een baggerteam met een baggertrainer. Ga hier niet stoer lopen roepen als je eigen club al jaren zo hard faalt dat het het niet eens waard is om het over er gesproken te worden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Erhm.. als ik het zou aanhalen dan was de wereld te klein. Maar waarom doe jij het als 'supporter' dan eik? Want ik begrijp niet helemaal wat het te maken heeft met vandaag? Vandaag gaat het erover dat 020 weer eens dik voor lul staat en het kampioenschap uit handen geeft. Niet met domme pech, maar gewoon omdat het een baggerteam is met een pruts trainer. Dus leg mij het verband tussen de beker, en deze geweldige wedstrijd eens uit?!?
mwoa denk niet dat ze graag met 6-0 op de kloten willen krijgenquote:
ik denk dat van Gaal daar niet blij mee zou zijn.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Ligt suaraz alweer te janken in het strafschopgebied? Dat is toch zijn kwaliteit? In ieder geval zijn enige kwaliteit
FORZA PSV!!!!
quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef VatosLoco het volgende:
Idd, eindelijk de kampioensschaal in de Arena volgende week
Anders ga je er nog op in ookquote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Gast, waar HEB jij het over! Niemand bij Ajax denkt nog kampioen te worden. Tuurlijk roepen mensen dat, ik ook. Boeiend. Die boeren roepen ook helemaal niets in Amsterdam, terwijl ze zelf dit seizoen harder gefaald hebben. Utrecht is een baggerteam met een baggertrainer. Ga hier niet stoer lopen roepen als je eigen club al jaren zo hard faalt dat het het niet eens waard is om het over er gesproken te worden.
Ik dacht dat jij voor FC Utrecht was?quote:
bwhehequote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef VatosLoco het volgende:
Dat zou ik dan wel weer stijl vinden, hoewel ik denk dat AZ vanaf nu écht loskomt en alles met 5-0 gaat winnenquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Waar moet die knuppel heen dan? Ze staan nou niet bepaald voor 'm in de rij.quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Rots het volgende:
Haha die Afellay, nog even die blik naar Vertonghen.
Wat een held, deze zomer weg voor boven de 20.
Laat je niet uitlokken door die Utrechtkneus, hij doet niets anders, hij zeikt elke club af, en alle supporters. Check zijn history maar eens, al vaker aanvaringen met hem gehad. Gewoon negeren, werkt het beste.quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Gast, waar HEB jij het over! Niemand bij Ajax denkt nog kampioen te worden. Tuurlijk roepen mensen dat, ik ook. Boeiend. Die boeren roepen ook helemaal niets in Amsterdam, terwijl ze zelf dit seizoen harder gefaald hebben. Utrecht is een baggerteam met een baggertrainer. Ga hier niet stoer lopen roepen als je eigen club al jaren zo hard faalt dat het het niet eens waard is om het over er gesproken te worden.
Dan ben je vast aanwezigquote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgend seizoen AZ - FC Barcelona in het DSB stadion.
Zou me niks verbazen ja...quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Rots het volgende:
Nu heb je definitief aangetoont er weinig verstand van te hebben...quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Ligt suaraz alweer te janken in het strafschopgebied? Dat is toch zijn kwaliteit? In ieder geval zijn enige kwaliteit
FORZA PSV!!!!
quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Frasier het volgende:
Bijna OlegeurHad nog iets harder gemoeten
ik denk dat AZ wel gaat winnen van barcaquote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgend seizoen AZ - FC Barcelona in het DSB stadion.
+1 scherpquote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weten ze ook weer hoe dat ding eruit ziet
Successupporters zijn tegenwoordig ook in Utrecht te vinden. Niet zo gek, want als er 1 club de laatste jaren faalt is het Utrecht welquote:
Ga je spuiten?quote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef Ofyles2 het volgende:
*champagne klaarzet
Ik had ze het helemaal niet gegundquote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
Dit is wel de lelijkste manier om kampioen te worden. Had het AZ anders gegund.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Laatste keer was 1981 inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waar inderdaad. Op 'eigen kracht' is toch mooierquote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
Moeten ze al die klotewedstrijden maar gelijktijdig spelen. Kut KNVBquote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
Is eindelijk die schaal in de Arena, gaat hij weer aan hun neus voorbijquote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef VatosLoco het volgende:
Gaat idd slecht. 2 bekers een en johan druifschaal. Is voor een club als Utreg een prima score hoor. Wij roepen niet dat we kampioen worden, 020 wel. En waar staat 020? Nergens, pruts club.quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan, dan zet de PC uit.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef J.Herrer het volgende:
[blabla]
Jammer iddquote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moeten ze al die klotewedstrijden maar gelijktijdig spelen. Kut KNVB
he Louis ook een account op fok?quote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik denk dat AZ wel gaat winnen van barca
quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Italië.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar moet die knuppel heen dan? Ze staan nou niet bepaald voor 'm in de rij.
20 cent zekerquote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Rots het volgende:
Laat een andere club eens kampioen zijnquote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nogmaals Oleguer trouwens.
Held!!! Volgend seizoen maak JIJ ons kampioen!
quote:Op zondag 19 april 2009 18:08 schreef sammeh het volgende:
lekker, 5-2 nu is de avond van menig psver wel verpest denk ik zo.
Haha, je zei neus.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is eindelijk die schaal in de Arena, gaat hij weer aan hun neus voorbij
Klopt, gewoon negeren.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Laat je niet uitlokken door die Utrechtkneus, hij doet niets anders, hij zeikt elke club af, en alle supporters. Check zijn history maar eens, al vaker aanvaringen met hem gehad. Gewoon negeren, werkt het beste.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef Zorro het volgende:
Breaking news: Leo Driessen is er ook achter dat Ajax dit niet meer gaat winnen!
quote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef Saekerhett het volgende:
Leonardo, pats pats pats pats, 5-6 en de AZ'ers kunnen de pakjes weer uittrekken
Ja iddquote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moeten ze al die klotewedstrijden maar gelijktijdig spelen. Kut KNVB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |