Alleen vandaag ?quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat kun je hier nu tegen doen dan? Iedereen vond de opstelling logisch en kloppend, ze prutsen gewoon een eind in de ruimte vandaag.
Toch nietquote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt, die kans is kleiner dan dat Ajax NU nog kampioen wordt
Mooiweervoetballers zijn het ook niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Susi het volgende:
Ik had veel verwacht, maar dat Ajax zo slap zou wezen
wrijf het er lekker in johquote:
Faalhaasquote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef VatosLoco het volgende:
- AZ word kampioen
- Twente behoud de 2e plek
- Feyenoord wint
- PSV geeft Ajax een pak slaag
Heerlijk weekend voor een ajaxied
Je moet niet alles serieus nemen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wel een stuk rustiger nu zonder al die kinderen die keihard riepen nog kampioen te zullen worden.
Het is een collectief falen van het hele team.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
12 tegen 10. Je maakt me niet wijs dat Vertongboy vandaag voor 020 speelt.
En uitgerekend tegen DIT PSV.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef golfer het volgende:
Complete afgang dit.
En dat ligt niet alleen aan die amateur-coach, maar vooral aan de instelling van een paar spelers.
Elke dag is mooi als Ajacied.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef VatosLoco het volgende:
- AZ word kampioen
- Twente behoud de 2e plek
- Feyenoord wint
- PSV geeft Ajax een pak slaag
Heerlijk weekend voor een ajaxied
Nog steeds gefrustreerd over die gestolen finale?quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet? Je loopt toch al langer mee als 020 'supporter'? Dan ben je toch gewend om te falen op momenten dat je er moet staan?
En daar kom je 20 wedstrijden later nu pas achter?quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een collectief falen van het hele team.
Zelfkennis noemen we dat. Vertongboy kan op dagen als vandaag beter niet aan de bal komen, dan doet hij ook niets opzichtig fout.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vertonghen doet niet eens moeite om bij die bal tekomen
quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Espabilado het volgende:
Zap ik naar ned 1 mis ik de goal
bedankt he
Als ze zo spelen als vandaag is die kans zeer groot.quote:
wahahaha ja idd..quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Afellay naar AZ, wtf man idioot op Radio 1 :")
Inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Eindhoven juicht, Twente juicht, Alkmaar juicht... eigenlijk juicht heel Nederland om dit verlies van Ajax
Erhm.. als ik het zou aanhalen dan was de wereld te klein. Maar waarom doe jij het als 'supporter' dan eik? Want ik begrijp niet helemaal wat het te maken heeft met vandaag? Vandaag gaat het erover dat 020 weer eens dik voor lul staat en het kampioenschap uit handen geeft. Niet met domme pech, maar gewoon omdat het een baggerteam is met een pruts trainer. Dus leg mij het verband tussen de beker, en deze geweldige wedstrijd eens uit?!?quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd over die gestolen finale?Ga spelen aap
Opzich zou dat wel heel grappig zijnquote:
Rode kaart ontbreekt nog.quote:
Ga maar feestvierenquote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo is PSV sterker dan Ajax?
4-1 en 5-2, wij zijn door op uitgoals.
Mafkees
Is altijd zoquote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Espabilado het volgende:
Zap ik naar ned 1 mis ik de goal
bedankt he
quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En daar kom je 20 wedstrijden later nu pas achter?
Zaterdag 7?quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Damzkieee het volgende:
Gisteren met onze eigen wedstrijd stonden we 8-0 voor. Scoren die gasten de 8-1, gaan ze als een malle die bal ophalen uit de goal
Trieste defensie van PSV. Geeft maar weer aan dat als de instelling goed was geweest vandaag er gewoon wat te halen was geweest in Eindhoven.quote:
Ik zit niet te kijken maar ik gok 'Aai aai satti is van ons, aai aai satti is van ons etc.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Net als al die lachende Ajacieden gisteren in het AZ topic bedoel je?quote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom komen die AZ paupers nu allemaal met hun grote bek
quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Eindhoven juicht, Twente juicht, Alkmaar juicht... eigenlijk juicht heel Nederland om dit verlies van Ajax
Dacht ik ook jaquote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo is PSV sterker dan Ajax?
4-1 en 5-2, wij zijn door op uitgoals.
Mafkees
Ik denk het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken maar ik gok 'Aai aai satti is van ons, aai aai satti is van ons etc.
Net als de vorige keer
nog 4quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nog 3 doelpunten!! Het kan nog! BRING IT ON.
ik heb idd zo fucking veel goals gemist met zappenquote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is altijd zo
Speltip 15 nooit zappen tijdens een voetbalwedstrijd
Ja, maar dat doet er nu niet zo heel veel meer toe he, sherlockquote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En gisteren lachte iedereen nog om het verlies van AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |