Vertonghen doet niet eens moeite om bij die bal tekomenquote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef golfer het volgende:
Complete afgang dit.
En dat ligt niet alleen aan die amateur-coach, maar vooral aan de instelling van een paar spelers.
Alleen vandaag ?quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat kun je hier nu tegen doen dan? Iedereen vond de opstelling logisch en kloppend, ze prutsen gewoon een eind in de ruimte vandaag.
Toch nietquote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt, die kans is kleiner dan dat Ajax NU nog kampioen wordt
Mooiweervoetballers zijn het ook niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Susi het volgende:
Ik had veel verwacht, maar dat Ajax zo slap zou wezen
wrijf het er lekker in johquote:
Faalhaasquote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef VatosLoco het volgende:
- AZ word kampioen
- Twente behoud de 2e plek
- Feyenoord wint
- PSV geeft Ajax een pak slaag
Heerlijk weekend voor een ajaxied
Je moet niet alles serieus nemen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wel een stuk rustiger nu zonder al die kinderen die keihard riepen nog kampioen te zullen worden.
Het is een collectief falen van het hele team.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
12 tegen 10. Je maakt me niet wijs dat Vertongboy vandaag voor 020 speelt.
En uitgerekend tegen DIT PSV.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef golfer het volgende:
Complete afgang dit.
En dat ligt niet alleen aan die amateur-coach, maar vooral aan de instelling van een paar spelers.
Elke dag is mooi als Ajacied.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef VatosLoco het volgende:
- AZ word kampioen
- Twente behoud de 2e plek
- Feyenoord wint
- PSV geeft Ajax een pak slaag
Heerlijk weekend voor een ajaxied
Nog steeds gefrustreerd over die gestolen finale?quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet? Je loopt toch al langer mee als 020 'supporter'? Dan ben je toch gewend om te falen op momenten dat je er moet staan?
En daar kom je 20 wedstrijden later nu pas achter?quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een collectief falen van het hele team.
Zelfkennis noemen we dat. Vertongboy kan op dagen als vandaag beter niet aan de bal komen, dan doet hij ook niets opzichtig fout.quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vertonghen doet niet eens moeite om bij die bal tekomen
quote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Espabilado het volgende:
Zap ik naar ned 1 mis ik de goal
bedankt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |