Ik las gisteren Ajacieden nog iets over doelsaldo neuzelen. Als AZ alles verliest en als Ajax alles wint, hadden ze een beter doelsaldo.quote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef VatosLoco het volgende:
Ik hoop echt dat PSV er nog 1 of 2 maakt
quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:
Ajax heeft 1 doelpunt nodig, dan zijn we door op uitdoelpunten
want?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ze mogen wel oppassen dat het geen 7-1 wordt ofzo.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef VatosLoco het volgende:
Sinds wanneer worden oefenwedstrijden van PSV uitgezonden op eredivisie live?
Ik gok op Wielaert of Enoh, jij?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Longmen het volgende:
Wat een diep trieste wedstrijd
Er zal nog wel een rode kaart komen ook.
16,25.quote:
Van een luxeprobleem naar een dik probleemquote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermeer heeft het bij mij verprutst. Het wordt tijd voor Steek.
()
Je vindt het rustig?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wel een stuk rustiger nu zonder al die kinderen die keihard riepen nog kampioen te zullen worden.
Dan komt er zeker ook nog een DVD en weet ik veel wat nog meer vanquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ze mogen wel oppassen dat het geen 7-1 wordt ofzo.
Het wordt steeds meerquote:
Wij halen in ieder geval wel onze doelstelling, althans, we kunnen deze nog halen. 020 lekker niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En waar sta jij als utrechter precies in dit hele verhaal?
Oh ja, heel, héél ver aan de zijlijn in dat kneuterige provinciestadje van je
Dat nam je toch niet al te serieus hoop ik?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wel een stuk rustiger nu zonder al die kinderen die keihard riepen nog kampioen te zullen worden.
Echt, die kans is kleiner dan dat Ajax NU nog kampioen wordtquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Espabilado het volgende:
PSV op 7 punten van Twente en 6 op Ajax.
AZ wint van Ajax en Twente
Twente en Ajax spelen gelijk
Twente en Ajax verliezen de overige wedstrijd
PSV 2e
Dacht ik ook al aanquote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan komt er zeker ook nog een DVD en weet ik veel wat nog meer van
En Volendam word kampioenquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Espabilado het volgende:
PSV 2e
Ajax verliezen van Sparta zeker?quote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Espabilado het volgende:
PSV 2e
Raymond Atteveld ofzo?quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Sickert het volgende:
En Bassie kijkt weer als een watje toe vanaf de bank
wanneer krijgen ze in Amsterdam nou eens een trainer die wel zn bek opentrekt?
en spelers aan het ballen krijgt?
Wat een laf zooitje staat hier zeg..
hij is een klein beetje beter dan timmerquote:
quote:
Het woordje kapot deed een beetje pijn aan de orenquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Was ie joods ofzo?
Dat ie zijn oren bedekt voor die trieste spreekkoren.
Wat kun je hier nu tegen doen dan? Iedereen vond de opstelling logisch en kloppend, ze prutsen gewoon een eind in de ruimte vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Sickert het volgende:
En Bassie kijkt weer als een watje toe vanaf de bank
wanneer krijgen ze in Amsterdam nou eens een trainer die wel zn bek opentrekt?
en spelers aan het ballen krijgt?
Wat een laf zooitje staat hier zeg..
quote:
12 tegen 10. Je maakt me niet wijs dat Vertongboy vandaag voor 020 speelt.quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Fortitudo het volgende:
en het grappige is gewoon dat het 11 tegen 11 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |