Ja, maar dat doet er nu niet zo heel veel meer toe he, sherlockquote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En gisteren lachte iedereen nog om het verlies van AZ
Leuk feitje toch nogquote:Op zondag 19 april 2009 18:05 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo is PSV sterker dan Ajax?
4-1 en 5-2, wij zijn door op uitgoals.
Mafkees
Teken dat iedereen tegen ons opkijkt en van ons succes walgt omdat we zo groot zijnquote:
Dat zal ze echt worst zijn hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als we volgende week AZ compleet afdrogen (wisselvalligheid, je weetzz) met 5-0 en dat AZ dan na die tijd de schaal krijgt uitgereikt
quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Frasier het volgende:
Bijna OlegeurHad nog iets harder gemoeten
quote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net als al die lachende Ajacieden gisteren in het AZ topic bedoel je?
En dan erehaagquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als we volgende week AZ compleet afdrogen (wisselvalligheid, je weetzz) met 5-0 en dat AZ dan na die tijd de schaal krijgt uitgereikt
Gast, waar HEB jij het over! Niemand bij Ajax denkt nog kampioen te worden. Tuurlijk roepen mensen dat, ik ook. Boeiend. Die boeren roepen ook helemaal niets in Amsterdam, terwijl ze zelf dit seizoen harder gefaald hebben. Utrecht is een baggerteam met een baggertrainer. Ga hier niet stoer lopen roepen als je eigen club al jaren zo hard faalt dat het het niet eens waard is om het over er gesproken te worden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Erhm.. als ik het zou aanhalen dan was de wereld te klein. Maar waarom doe jij het als 'supporter' dan eik? Want ik begrijp niet helemaal wat het te maken heeft met vandaag? Vandaag gaat het erover dat 020 weer eens dik voor lul staat en het kampioenschap uit handen geeft. Niet met domme pech, maar gewoon omdat het een baggerteam is met een pruts trainer. Dus leg mij het verband tussen de beker, en deze geweldige wedstrijd eens uit?!?
mwoa denk niet dat ze graag met 6-0 op de kloten willen krijgenquote:
ik denk dat van Gaal daar niet blij mee zou zijn.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Ligt suaraz alweer te janken in het strafschopgebied? Dat is toch zijn kwaliteit? In ieder geval zijn enige kwaliteit
FORZA PSV!!!!
quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef VatosLoco het volgende:
Idd, eindelijk de kampioensschaal in de Arena volgende week
Anders ga je er nog op in ookquote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Gast, waar HEB jij het over! Niemand bij Ajax denkt nog kampioen te worden. Tuurlijk roepen mensen dat, ik ook. Boeiend. Die boeren roepen ook helemaal niets in Amsterdam, terwijl ze zelf dit seizoen harder gefaald hebben. Utrecht is een baggerteam met een baggertrainer. Ga hier niet stoer lopen roepen als je eigen club al jaren zo hard faalt dat het het niet eens waard is om het over er gesproken te worden.
Ik dacht dat jij voor FC Utrecht was?quote:
bwhehequote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef VatosLoco het volgende:
Idd, eindelijk de kampioensschaal in de Arena volgende week
Dat zou ik dan wel weer stijl vinden, hoewel ik denk dat AZ vanaf nu écht loskomt en alles met 5-0 gaat winnenquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Waar moet die knuppel heen dan? Ze staan nou niet bepaald voor 'm in de rij.quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Rots het volgende:
Haha die Afellay, nog even die blik naar Vertonghen.
Wat een held, deze zomer weg voor boven de 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |