Prijzen zijn prijzenquote:
Een ban kan ook geen kwaad na 10x...quote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
geef ons verdomme even de tijd, we kunnen toch niet binnen 1 seconde een reactie editten
quote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef agr het volgende:
- Ja, daag -
Oja, vergetenquote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Espabilado het volgende:
oh maar wacht eens ze hebben leonardo nog
AJAX KAMPIOEN
De reactie van hem bij het doelpunt van Ajax was al lachwekkendquote:
kom dat is wel een beetje te begrijpen toch? Ik ben ook wel gefrustreerd vanwege het ajax spel maar ik vind dat sommige ajacieden hier echt niets kunnen hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef Frasier het volgende:
Gaan ze nou helemaal niets in amsterdam zingen? Damn, wat een triest zooitje zit daar![]()
Driessen is heerlijk verdrietig en stil nu.quote:
nee hoor, de winnaar is perfect, landgenoot.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niveautje hoor. Gefrustreerd dat Koen de Kort de AGR niet won?
quote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die uit 08-09, 07-08, 06-07, 05-06 of 04-05?
3 en 4 is toch beide UEFA Cup? Hebben we allebei hetzelfdequote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja en Ajax nog altijd 1 plek voor PSV. So what?
En dat komt van een cock a roachquote:
Respectquote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
kom dat is wel een beetje te begrijpen toch? Ik ben ook wel gefrustreerd vanwege het ajax spel maar ik vind dat sommige ajacieden hier echt niets kunnen hebben.
Ach, laat ze lekker. Ik heb de Ajacieden nog niet gehoord deze wedstrijd. Wat een dramatische sfeer vanuit het uitvak zeg, ook nog voor de 1-0.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja en Ajax nog altijd 1 plek voor PSV. So what?
Moeten jullie nog harder roepen hoe hard jullie wel niet kampioen worden dit seizoenquote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef Frasier het volgende:
Gaan ze nou helemaal niets in amsterdam zingen? Damn, wat een triest zooitje zit daar![]()
testquote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
En ik vraag wanneer agr een ban krijg, wordt dit binnen 1 sec verwijderd
excuus.. ik zag mijn post voor deze post op de vorige pagina, maar aangezien ik weer verder was dan de vorige pagina zag ik de vorige post op de vorige pagina niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
:s waarom worden mijn 2 laatste posts nou gewist. :s Welke EO modder is hier preuts bezig?
Dat kunnen wij ook.quote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat geval hadden jullie al een uur geleden een perm ban moeten geven
Dat is nu eenmaal de consequentie van moderator zijn. Hadden ze maar een andere baan moeten zoeken.quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig moeten de mods dit topic continu volgen en alles binnen 2 seconden editten, noten en een banaanvraag beargumenteren. Zelf een wedstrijd kijken is natuurlijk verboden.
Jij bent een Rus?quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef agr het volgende:
[..]
nee hoor, de winnaar is perfect, landgenoot.![]()
![]()
![]()
Wij hebben toch ook niets?quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook maar dan hebben ze 3 punten maar totaal nog altijd minder dan Ajax.
Anticlimax als afloopquote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef Gitanov het volgende:
De Amstel Gold Race was wel spannender dan dit
Zware taakquote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig moeten de mods dit topic continu volgen en alles binnen 2 seconden editten, noten en een banaanvraag beargumenteren. Zelf een wedstrijd kijken is natuurlijk verboden.
Omdat we daar OOK niet aan doen. Je gaat geen ban-aanvraag doen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
En ik vraag wanneer agr een ban krijg, wordt dit binnen 1 sec verwijderd
Weet ik, zeg ik ook niet...quote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef agr het volgende:
[..]
modjes kunnen geen ban plaatsen, leer dat toch eens een keer.
En voila.quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef Damzkieee het volgende:
Komt de 5-1
Als ik je nou een 100 gulden billjetje toestop?quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat we daar OOK niet aan doen. Je gaat geen ban-aanvraag doen.
Gewoon doorgaan johquote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef VatosLoco het volgende:
Serieus als ik die reacties van gister teruglees![]()
![]()
Dat ze AZ nog gaan laten zweten volgende week![]()
![]()
wederom ervan uitgaan dat ze vandaag wel ff zouden winnen.
Ajax valt wederom gigantisch door de mand vanmiddag![]()
Een ezel stoot zich niet 2maal aan dezelfde steen, een spreuk wat niet voor een Ajax supporter opgaat.
Dit dus, ik ben gestopt met kijkenquote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef BoerBert het volgende:
Ik dacht ook al: Schiet em er maar in, het is toch een kut.
dan zetten wij post van je vast in je userhistory. Die kunnen wij altijd inzien en jij tegen betaling. Op basis daarvan kunnen wij een ban-aanvraag doen of aan de FA laten zien dat iemand goed bezig is. Want een note is niet specifiek negatief.quote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef DirkZz het volgende:
wtf is een 'note' waar iedereen het over heeft.
Dit dusquote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef VatosLoco het volgende:
Serieus als ik die reacties van gister teruglees![]()
![]()
Dat ze AZ nog gaan laten zweten volgende week![]()
![]()
wederom ervan uitgaan dat ze vandaag wel ff zouden winnen.
Ajax valt wederom gigantisch door de mand vanmiddag![]()
Een ezel stoot zich niet 2maal aan dezelfde steen, een spreuk wat niet voor een Ajax supporter opgaat.
Hij is nog slechter dan Timmer!quote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Halcon het volgende:
Vermeer is wel een talent zeg. De nieuwe Henk Timmer.
Vermoed van wel, maar zelfs ondanks het dramatische gefluit (wel heel erg pro psv deze middag) verdient ajax eigenlijk nog geen overwinning.quote:
Kijk, dat zijn de echte supporters!quote:Op zondag 19 april 2009 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben gestopt met kijken
Ajax
We staan nog altijd boven julliequote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Oef, dit is gewoon broek naar beneden en de volle hand erop.
We hebben al 4 kutseizoenen achter elkaar gehad, nu is nummer 5 bijna afgelopen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man, na een ongelofelijk k u t seizoen. Dit.... heerlijk.
Een note is niet perse negatief?quote:Op zondag 19 april 2009 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
dan zetten wij post van je vast in je userhistory. Die kunnen wij altijd inzien en jij tegen betaling. Op basis daarvan kunnen wij een ban-aanvraag doen of aan de FA laten zien dat iemand goed bezig is. Want een note is niet specifiek negatief.
5-1
quote:Op zondag 19 april 2009 17:55 schreef Espabilado het volgende:
Ajax helpt AZ op meerdere fronten; door nog meer leedvermaak te veroorzaken vergeet bijna iedereen de reactie van AZ op het verlies gister
Een echte supporter doet dit pijn in de hartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |