Moeten jullie nog harder roepen hoe hard jullie wel niet kampioen worden dit seizoenquote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef Frasier het volgende:
Gaan ze nou helemaal niets in amsterdam zingen? Damn, wat een triest zooitje zit daar![]()

testquote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
En ik vraag wanneer agr een ban krijg, wordt dit binnen 1 sec verwijderd

excuus.. ik zag mijn post voor deze post op de vorige pagina, maar aangezien ik weer verder was dan de vorige pagina zag ik de vorige post op de vorige pagina niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
:s waarom worden mijn 2 laatste posts nou gewist. :s Welke EO modder is hier preuts bezig?

Dat kunnen wij ook.quote:Op zondag 19 april 2009 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat geval hadden jullie al een uur geleden een perm ban moeten geven

Dat is nu eenmaal de consequentie van moderator zijn. Hadden ze maar een andere baan moeten zoeken.quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig moeten de mods dit topic continu volgen en alles binnen 2 seconden editten, noten en een banaanvraag beargumenteren. Zelf een wedstrijd kijken is natuurlijk verboden.

Jij bent een Rus?quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef agr het volgende:
[..]
nee hoor, de winnaar is perfect, landgenoot.![]()
![]()
![]()

Wij hebben toch ook niets?quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook maar dan hebben ze 3 punten maar totaal nog altijd minder dan Ajax.

Anticlimax als afloopquote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef Gitanov het volgende:
De Amstel Gold Race was wel spannender dan dit

Zware taakquote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig moeten de mods dit topic continu volgen en alles binnen 2 seconden editten, noten en een banaanvraag beargumenteren. Zelf een wedstrijd kijken is natuurlijk verboden.

Omdat we daar OOK niet aan doen. Je gaat geen ban-aanvraag doen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
En ik vraag wanneer agr een ban krijg, wordt dit binnen 1 sec verwijderd

Weet ik, zeg ik ook niet...quote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef agr het volgende:
[..]
modjes kunnen geen ban plaatsen, leer dat toch eens een keer.

En voila.quote:Op zondag 19 april 2009 17:53 schreef Damzkieee het volgende:
Komt de 5-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |