Jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:
Treffen we nou een sterke tegenstander in de voorronde CL? En in welke voorronde komen we als we tweede eindigen. Tweede of derde?
Zal wat wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus we krijgen liefst 2 sterke tegenstanders.
Misschien wel beter, in de CL zelf zal je ook geen makkelijke wedstrijden krijgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik stem op Bergkamp.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef BoerBert het volgende:
Iedereen in het Beste Speler-tournament wel even stemmen op Litmanen
Waar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef BoerBert het volgende:
Iedereen in het Beste Speler-tournament wel even stemmen op Litmanen
Eerlijk gezegd ben ik op dit moment meer voor de UEFA Cup. Maar goed, als Ajax die 2 rondes weet te overleven, dan wil ik er wel even voor zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien wel beter, in de CL zelf zal je ook geen makkelijke wedstrijden krijgen
Maarten Stekelenburgquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Jasza het volgende:
Wtf lul je allemaal houniet?
Dat is op volgorde van rugnummers toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Leonardo
Toby Alderweireld. Of is het alweer veranderd?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:
Mis ik wat? Staat maarten morgen weer op goal?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is op volgorde van rugnummers toch?
ja dat is de selectie voor morgen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Leonardo
Toby Alderweireld. Of is het alweer veranderd?
Kut, ik dacht dat Vermeer in de spits stondquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Had zo maar gekund met Marco.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat Vermeer in de spits stond
Werkelijk? Dat is wel minder. Maar goed, ook dat moet Ajax kunnen winnen. Is er dan ook meer budget/ premie te beuren uit de voorrondes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, Ray: voor de duidelijkheid, er zijn dit jaar 4 voorrondes.
Noshiba zit morgen thuis taart te eten en bier te drinken, want hij is jarig!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:32 schreef denthemen het volgende:
Noshiba moet morgen de kleedkamer in, kunnen ze hem allemaal een kusje geven voor geluk
Niks redelijk, je hebt het nu al volledig in eigen handquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef Cheiron het volgende:
Het zou ERG lekker zijn om morgen door te stoten naar de tweede plek. Dan heb je het nog redelijk in eigen hand allemaal.
Morgen toch een leuke verjaardag met de AZ-familie. In ieder geval tot 16.30 uur.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef Noshiba het volgende:
haha TT weg. Doe maar Ajax, win voor Noshiba
Nee, nog niks aan de hand. Houniet gaf vals alarm.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef kevin33 het volgende:
Stekel op goal? Vermeer geblesseerd of gepasseerd?
Nee, gewoon Kenneth op doelquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef kevin33 het volgende:
Stekel op goal? Vermeer geblesseerd of gepasseerd?
Volgens mij is daar zeer weinig aan te verdienen. Tenzij je als kampioen van Cyprus de 4 ronde haalt ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat is wel minder. Maar goed, ook dat moet Ajax kunnen winnen. Is er dan ook meer budget/ premie te beuren uit de voorrondes?
Ik heb hier nu ook even een feestje gevierd hoor, godverdomme dit vind ik toch wel zo lekker. Nu geen gezeik morgen lekker met een big smile de hele dag zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Morgen toch een leuke verjaardag met de AZ-familie. In ieder geval tot 16.30 uur.
Het klinkt allemaal wel ongelooflijk lekker jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef Chadi het volgende:
Als Ajax morgen wint en volgende week ook AZ een pak slaag geeft dan zie ik zo'n feestje wel gebeuren eigenlijk
Dan haal ik Koeman z'n gouden pik op en breng ik hem persoonlijk langs bij van Bastenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Nashje het volgende:
Heerlijk wat er in Alkmaar is gebeurd. Niet dat az de laatste wedstrijden geen punt meer pakt (en wij wel alle punten pakken), maar het zou enorm tof zijn natuurlijk, en daarnaast ons 1-doelpuntje-verschil-debacle wel goed maken.
Eens zal het ons meezitten...
En al weg.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu gewoon zo lang mogelijk doorgaan met winnen. Ook om misschien kampioen te worden, maar vooral om ff lekker met AZ te fucken.
Nee niet echt. Weliicht als het op internet staat straks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je daar een gifje van hebt gemaakt?!
Schitterende beelden. Gewoon ook tranen met tuiten.quote:
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Schitterende beelden. Gewoon ook tranen met tuiten.
Als het Ajax was overkomen had ik toch echt met een big smile op de tribune gestaan.
Negen punten en drie wedstrijden of zelfs twaalf punten en vier wedstrijden, waar hebben we het over?
Ja, ik snap het echt niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?
Klinkt gek maar ik denk dat AZ een flinke tik heeft gehad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?
Waren bij eredivisie live.. vroeg die gast hem zoi van doet je dit denken aan exelsior uit.. werd ie kwaad. Hij had daarvoor al een heel lul verhaal dat de spanning niet bij degroep zit en dan krijgt ie zo'n vraag .. maakt niet uit wat ie antwoord hij zet daarmee de druk weer op de groepquote:
Hoe harder hoe beter. Als Ajax nog kampioen wordt, dan doe ik iets heel erg geks. Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar als Ajax nu nog AZ buttfucked met het kampioenschap....quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Klinkt gek maar ik denk dat AZ een flinke tik heeft gehad.
'Nou, de groeten.'quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waren bij eredivisie live.. vroeg die gast hem zoi van doet je dit denken aan exelsior uit.. werd ie kwaad. Hij had daarvoor al een heel lul verhaal dat de spanning niet bij degroep zit en dan krijgt ie zo'n vraag .. maakt niet uit wat ie antwoord hij zet daarmee de druk weer op de groep
Gast, wakker worden. Aint gonna happen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe harder hoe beter. Als Ajax nog kampioen wordt, dan doe ik iets heel erg geks. Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar als Ajax nu nog AZ buttfucked met het kampioenschap....
Duuuuuuuuuuuuuuuuh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast, wakker worden. Aint gonna happen.
Nu moet Ajax morgen echt winnenquote:Van Gaal: AZ zondag kampioen
ALKMAAR - Louis van Gaal denkt dat AZ zondag alsnog een kampioensfeestje kan vieren. "AZ wordt morgen alsnog kampioen. Ik denk niet dat Ajax wint bij PSV. Dat scenario heb ik al voorspeld", aldus de coach van de Alkmaarders.
Neequote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch geniaal dat die gasten het zo verneukt hebben, echt, zo briljant dit.
Oh, en kan de TT niet veranderd worden in Ajax, win voor MONTANA?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 april 2009 00:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee![]()
ik ben de stad in m'n verjaardag vieren, en toch een beetje deze voetbal avond
We gaan ons best doen, al is het maar om jou een plezier te doenquote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Moody het volgende:
Echt ongelovelijk dat Twente niet heeft gewonnen van Feyenoord. Zelfs op het Feyenoord forum hebben ze het over een gelukkige overwinning. De 1e helft had het 3-0 moeten staan. (o.a. hands in de 16 en bal op de lat)
Jullie gaat helaas (voor ons) de 2e plek pakken nu..........en het zou helemaal een stunt zijn als jullie nog kampioen zouden worden. Zo onmogelijk is dat niet meer gezien het programma![]()
Ik persoonlijk heb meer tegen AZ (arrogantie zonder verleden) dan tegen Ajax (arrogantie met verleden), dus ik gun het jullie wel
quote:Alderweireld tot 2014 bij Ajax
Toby Alderweireld is het met Ajax eens geraakt over een contractverlenging. De twintigjarige verdediger tekent wellicht nog deze week tot 2014. Zijn huidige contract loopt tot 2010. Alderweireld, die in de jeugdreeksen Germinal Beerschot ruilde voor Ajax, stootte dit seizoen door in de A-kern van Ajax en kreeg al vijf keer speelminuten van coach Marco van Basten: twee keer in de competitie en drie keer in de UEFA Cup. (GDV)
Zo kan het ook, Twente fans hier @ Fok.quote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Moody het volgende:
Echt ongelovelijk dat Twente niet heeft gewonnen van Feyenoord. Zelfs op het Feyenoord forum hebben ze het over een gelukkige overwinning. De 1e helft had het 3-0 moeten staan. (o.a. hands in de 16 en bal op de lat)
Jullie gaat helaas (voor ons) de 2e plek pakken nu..........en het zou helemaal een stunt zijn als jullie nog kampioen zouden worden. Zo onmogelijk is dat niet meer gezien het programma![]()
Ik persoonlijk heb meer tegen AZ (arrogantie zonder verleden) dan tegen Ajax (arrogantie met verleden), dus ik gun het jullie wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima. Wat tegen die FC Balophetdakski-clubjes wil het de laatste jaren niet echt vlotten in de VR-CL.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een deceptie zou het zijn als ze alsnog bij ons kampioen worden, maar wat gaat het onwijs spannend worden als we nu twee keer winnen![]()
![]()
.
Ik geloof nergens meer in, heb zelfs vrede als we morgen verliezen, want kutter kampioen worden is er nieten we verliezen niets ten opzichte van Twente. Maar goed, liever nog 4 wedstrijden keihard knallen.
Ik niet, maar er zullen vast wel mensen zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
Kolere, jullie denken nog steeds dat je kampioen kan worden? Rare Ajacieden hier.
Ach, wat de uitslag ook wordt, als je morgen kijkt naar PSV - AJAX dan zie je ook eens een keer een goede pot voetbalquote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
Beter winnen jullie van PSV morgen. Dan wordt AZ kampioen in de ArenA. Maar gezien al die faalhazen bij Ajax zullen ze wel opzettelijk verliezen om niet de druk te krijgen in de ArenA tegen AZ.
Dat schoot er bij mij in een flits ook nog doorheenquote:
Pffffquote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
Beter winnen jullie van PSV morgen. Dan wordt AZ kampioen in de ArenA. Maar gezien al die faalhazen bij Ajax zullen ze wel opzettelijk verliezen om niet de druk te krijgen in de ArenA tegen AZ.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
Kolere, jullie denken nog steeds dat je kampioen kan worden? Rare Ajacieden hier.
Precies mijn gevoelquote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Haha, az '_O- Prachtig!
Vandaag winnen en volgende week winnen! Laat ze maar even lekker zweten daar in alkmaar. Hoewel ze toch wel gewoon kampioen worden. Maar het nog een paar weekjes uitstellen vind ik wel mooi
Je weet ook van geen ophouden he. Wat een gelul van jou toch altijd. Hoe krijg je deze onzin bedacht. Heb je te vaak een scheepscontainer op je kop gehad ofzo?quote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu gewoon zo lang mogelijk doorgaan met winnen. Niet om kampioen te worden, maar om ff lekker met AZ te fucken.
Kan je het je voorstellen wat de stemming bij de AZ spelers zal zijn als Ajax vanmiddag PSV oprolt met 3-0?quote:AZ-selectie bekijkt PSV-Ajax samen in DSB Stadion
De selectie van AZ komt vanmiddag bijeen in het DSB Stadion, om gezamenlijk de wedstrijd tussen PSV en Ajax te volgen. Als Ajax punten laat liggen in Eindhoven, is AZ voor de tweede maal in de clubgeschiedenis kampioen van Nederland.
De wedstrijd tussen PSV en Ajax begint in Eindhoven om 16.30 uur. Als Ajax wint, dan moet AZ nog minimaal één week wachten op de landstitel. Volgende week zondag, uitgerekend op bezoek bij rivaal Ajax, krijgen de Alkmaarders dan een tweede kans om het landskampioenschap binnen te slepen. FC Twente doet door de nederlaag tegen Feyenoord (1-0) niet meer mee in de strijd om de titel.
Dan gaan ze pas echt zwetenquote:Op zondag 19 april 2009 10:16 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Kan je het je voorstellen wat de stemming bij de AZ spelers zal zijn als Ajax vanmiddag PSV oprolt met 3-0?
quote:Maandag 27 april is het zo ver. Dan wordt het nieuwe adidas-uitshirt van Ajax (seizoen 2009-2010) gepresenteerd. Om 10.00 uur en 13.00 uur worden op Ajax.nl de eerste details exclusief getoond, met om 16.00 uur de volledige onthulling van het nieuwe uitshirt.
Het nieuwe uitshirt is voor het eerst op het veld te zien in de uitwedstrijd van Ajax tegen Sparta Rotterdam, op zondag 3 mei.
Even het gehele bericht.quote:Op zondag 19 april 2009 11:27 schreef kevin6188 het volgende:
19 april 2009
Maandag 27 april is het zo ver. Dan wordt het nieuwe adidas-uitshirt van Ajax (seizoen 2009-2010) gepresenteerd. Om 10.00 uur en 13.00 uur worden op Ajax.nl de eerste details exclusief getoond, met om 16.00 uur de volledige onthulling van het nieuwe uitshirt.
Het nieuwe uitshirt is voor het eerst op het veld te zien in de uitwedstrijd van Ajax tegen Sparta Rotterdam, op zondag 3 mei.
Wil jij voor de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam het nieuwe uitshirt al in huis hebben? Dat kan! De nieuwe uitcollectie is vanaf vrijdag 1 mei om 10.00 uur exclusief verkrijgbaar in de Official Ajax Fanshop in de Amsterdam ArenA.
Inderdaad, laten we eerst maar eens in Eindhoven winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:09 schreef Houniet het volgende:
Ach man, al die duizenden scenario's. Ik zie het allemaal wel.
dat zei je ja..quote:Op zondag 19 april 2009 11:15 schreef TheJanitor het volgende:
Ajax komt hier in Amerika gewoon op TV![]()
![]()
Het is dan wel in het Spaans maar dat maakt me geen flikker uit!
Dat dus. PSV is gewoon een lastige wedstrijd, simpel zat.quote:Op zondag 19 april 2009 12:14 schreef DurQ het volgende:
Er zijn hier wel veel mensen zeker van een overwinning op PSV....
Ik moet het eerst nog maar eens zien.....
Hier ook. Kampioen worden wij toch niet meer, maar het zou geniaal zijn als wij kunnen zorgen dat AZ ook volgende week geen kampioen wordt. En stel je voor dat Twente ook wint, dan komt het aan op de laatste speeldag. Heerlijk zou ik het vinden om al die stress in Alkmaar te zienquote:
Nee, 20 blijkbaarquote:
Ach, als wij de laatste speeldag moeten winnen van Twente om de 2e plaats te halen, vind ik het ook niet erg, want dat betekent dan dat AZ waarschijnlijk nog geen kampioen is.quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef BoerBert het volgende:
Als we nou maar zeker zijn van minstens een tweede plaats, nog voor de laatste speeldag, ben ik tevreden.
Als Ajax vanmiddag van PSV wint en volgende week ook van AZ.. hoeft AZ alleen nog maar van Twente en Heerenveen te verliezen (en Ajax moet beide winnen). Ja ik weet t, de kans is klein.. maar tochquote:AZ:
Ajax - AZ
FC Twente - AZ
AZ - Heerenveen
Ajax:
Ajax - AZ
Sparta - Ajax
Ajax - FC Twente
Fuck it Ajax heeft helemaal niet te verliezen vandaag of volgende week.quote:Op zondag 19 april 2009 12:06 schreef Adidah het volgende:
Mocht het onmogelijke toch nog gebeuren (AZ geeft alles uit handen), dan zal het kampioenschap toch wel de boeken ingaan als de diefstal van de eeuw. Maar op dit moment hoop ik eigenlijk alleen dat ze maar niet bij ons kampioen worden.
Hij heeft het ook doorquote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als Ajax vanmiddag van PSV wint en volgende week ook van AZ.. hoeft AZ alleen nog maar van Twente en Heerenveen te verliezen (en Ajax moet beide winnen). Ja ik weet t, de kans is klein.. maar toch
AFCA!
Heb t allang al door maar ik kom niet zo vaak in dit topicquote:
Dan moet Twente volgende week wel verliezen bij heerenveen anders breng je alsnog de druk bij de eigen ploeg ook erg hoog. Want verliezen betekent dan AZ kampioen en Ajax 3de . Winnen betekent plaats 2 en misschien kampioenquote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook. Kampioen worden wij toch niet meer, maar het zou geniaal zijn als wij kunnen zorgen dat AZ ook volgende week geen kampioen wordt. En stel je voor dat Twente ook wint, dan komt het aan op de laatste speeldag. Heerlijk zou ik het vinden om al die stress in Alkmaar te zien.
Jawel, de tweede plek.quote:Op zondag 19 april 2009 12:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fuck it Ajax heeft helemaal niet te verliezen vandaag of volgende week.
Ajax staat derde.. die kan die tweede plaats winnen vandaagquote:
Dat is altijd...wat te denken van dat doelpunt van Kluivert bij de 1-5, dat kostte ook de titelquote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef Chadi het volgende:
Nu weet je pas hoe duur die punten waren tegen heracles..heerenveen..Ado vitesse en willem2
Net zoals de afgelopen jarenquote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef Chadi het volgende:
Nu weet je pas hoe duur die punten waren tegen heracles..heerenveen..Ado vitesse en willem2
Als je het zo stelt.....hardquote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is altijd...wat te denken van dat doelpunt van Kluivert bij de 1-5, dat kostte ook de titel
1 voordeel: Op doelsaldo kunnen we het niet verliezen. Dus geen: Had die nou maar niet toen gescoord.quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is altijd...wat te denken van dat doelpunt van Kluivert bij de 1-5, dat kostte ook de titel
Joh, kampioen word je niet door de toppers te winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:35 schreef BluesRebel het volgende:
Net zoals de afgelopen jarenHet zijn ook altijd de kleine clubs die het ons flikken.
Dat vond ik inderdaad veel pijnlijker dan dat doelpunt van kluivertquote:Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja of dat doelpunt van onze eigen Jantje Vertonghen
Nee maar het is extra kut als je achteraf geen kampioen bent terwijl je alle topwedstrijden hebt gewonnen maar punten hebt laten liggen tegen degradatieclubs.quote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Joh, kampioen word je niet door de toppers te winnen.
Daarom moet je vooral van de kleintjes winnen . De grote clubs zijn een kleinere zorg. Je moet die vervelende wedstrijden bij kleine clubs winnen dan komt de rest vanzelf.quote:Op zondag 19 april 2009 12:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Net zoals de afgelopen jarenHet zijn ook altijd de kleine clubs die het ons flikken.
AZ heeft een beter doelsaldo..quote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
1 voordeel: Op doelsaldo kunnen we het niet verliezen. Dus geen: Had die nou maar niet toen gescoord.
Kluivert
quote:Op zondag 19 april 2009 12:46 schreef DurQ het volgende:
Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar hier in Friesland is het heerlijk zomerweer!
Het Nos-Langs de lijn-in de tuin-luisterweer krijgt van mij een 10
Laten we hopen dat dit uitkomtquote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar als we gelijk in punten komen te staan hebben wij sowieso een beter doelsaldo.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Joh, kampioen word je niet door de toppers te winnen.
Ik denk t ook niet, maar als t een Ajacied was......quote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef denthemen het volgende:
Het zal mij benieuwen of de KNVB nu alsnog El Hamlapdoui gaat schorsen voor zijn overduidelijke klap, aangezien ze nu geen kampioen zijn. Ik denk het niet
Idd.quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik denk t ook niet, maar als t een Ajacied was......
Dan had je van Gaal moeten horenquote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoezo, Suarez is toch ook met van alles weggekomen of niet?quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik bedoel theoretisch, als een Ajax speler onterecht niet geschorst zou zijn in een wedstrijd tegen AZ, was voor Van Gaal had land weer eens te klein geweest.quote:
Ik denk het wel.quote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef denthemen het volgende:
Het zal mij benieuwen of de KNVB nu alsnog El Hamlapdoui gaat schorsen voor zijn overduidelijke klap, aangezien ze nu geen kampioen zijn. Ik denk het niet
Ow zo, ja hij kan goed het slachtoffertje spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:20 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik bedoel theoretisch, als een Ajax speler onterecht niet geschorst zou zijn in een wedstrijd tegen AZ, was voor Van Gaal had land weer eens te klein geweest.
Hoezo? Dat is gewoon volgens de regels gegaan. Als je een schwalbe maakt gaan ze je heus niet een aantal wedstrijden schorsen. En dit moet ook volgens de regels gebeuren, hij sloeg iemand dus moet ie geschorst worden.quote:Op zondag 19 april 2009 13:19 schreef sammeh het volgende:
[..]
Hoezo, Suarez is toch ook met van alles weggekomen of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
Hij heeft niet alleen schwalbes gemaakt dit seizoen en daar heb ik het totaal niet over. Aan het begin van het seizoen heeft hij wat domme acties gehad waar hij zo geel of rood voor had kunnen krijgen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is gewoon volgens de regels gegaan. Als je een schwalbe maakt gaan ze je heus niet een aantal wedstrijden schorsen. En dit moet ook volgens de regels gebeuren, hij sloeg iemand dus moet ie geschorst worden.
En dan stiekem nog gewoon kampioen worden om het af te makenquote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef Chadi het volgende:
Ik ben voor een erehaag als ajax volgende week en vandaag wintdan gewoon een erehaag voor die jongens van AZ hahahaha
Toch is een ervaren verdediging wel fijn. En ze kunnen nu ook al een aantal wedstrijden achter elkaar spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Wooldoor het volgende:
Het grote verschil met de heenwedstrijd vind ik dat de verdediging van Ajax de laatste tijd gewoon prima staat.
Er is een verschil tussen hopen en denkenquote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die nog denken dat Ajax kampioen kan worden
Niemand denk dat hoor, het is alleen mooi om de AZ spelers en staf nerveus te zien worden.quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Black-Death het volgende:
Theoretisch KAN het en dat opfokken van Louis is gewoon schitterendquote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Black-Death het volgende:
Niet alleen de verdediging, vooral het gehele team. Dat ontlast de verdediging nogal, nu hoeft Oleguer tenminste niet meer zelf de creatieve oplossing te bedenken maar kan hij de bal gewoon inleveren bij de 3 musketiers op het middenveld. Ik ben vandaag wel heel benieuwd hoe ons middenveld zich gaat redden zonder balbezit en of het gebrek aan fysieke kracht bij Anita en Aissati ons zal gaan opbreken.quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Wooldoor het volgende:
Het grote verschil met de heenwedstrijd vind ik dat de verdediging van Ajax de laatste tijd gewoon prima staat.
Omdat het theoretisch nog mogelijk is? Alleen heb ik de illusie écht niet meer dat Ajax het nog gaat redden. Come on zeg... AZ hoeft nog maar 1 punt te halen in 3 wedstrijden.quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Black-Death het volgende:
En zolang het KAN geloof ik er in!quote:Op zondag 19 april 2009 14:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Theoretisch KAN het en dat opfokken van Louis is gewoon schitterend
En Ajax moet al die lastige wedstrijden winnen....quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat het theoretisch nog mogelijk is? Alleen heb ik de illusie écht niet meer dat Ajax het nog gaat redden. Come on zeg... AZ hoeft nog maar 1 punt te halen in 3 wedstrijden.
Das waar, ik hoop het uiteraard ook natuurlijk.. Time will tellquote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef sammeh het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hopen en denken
Ook dat inderdaad. En Ajax wint bijna nooit in Eindhovenquote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En Ajax moet al die lastige wedstrijden winnen....
Jij gaat al automatisch van winst uit vanmiddag?quote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als Ajax vanmiddag van PSV wint en volgende week ook van AZ.. hoeft AZ alleen nog maar van Twente en Heerenveen te verliezen (en Ajax moet beide winnen). Ja ik weet t, de kans is klein.. maar toch
AFCA!
Edit: En als alles van Heerenveen afhangt en ze toch verliezen van AZ reis ik 30 km naar het zuiden af
Blijkbaar vergeten bepaalde mensen dat Ajax vanmiddag bij psv speelt en niet tegen fukin Sparta ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij gaat al automatisch van winst uit vanmiddag?
Hou toch op man. az gaat echt niet 3 keer verliezen ineens hoor.
Ik denk dat niemand dat vergeten is, maar het is gewoon mooi om te dromen van bibberende Az-ers. De kans is alleen groot dat die gasten om half zeven alsnog kampioen zijnquote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blijkbaar vergeten bepaalde mensen dat Ajax vanmiddag bij psv speelt en niet tegen fukin Sparta ofzo
Ik moet het nog maar zien.
Precies. Het is en blijft psv. Eerst psv verslaan en de 2e plek veroveren, dan pas weer verder gaan kijken. En dan kán het nog leuk worden (ook als El Hamdaoui nog wordt geschorst), maar niet op de zaken vooruit gaan lopen, waar we met z'n allen zo ongelooflijk goed in zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blijkbaar vergeten bepaalde mensen dat Ajax vanmiddag bij psv speelt en niet tegen fukin Sparta ofzo
Ik moet het nog maar zien.
Ach ik vond het al geniaal dat het kampioensfeest van het klapvee in het water is gevallen. Kampioen worden ze toch wel.quote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat vergeten is, maar het is gewoon mooi om te dromen van bibberende Az-ers. De kans is alleen groot dat die gasten om half zeven alsnog kampioen zijn.
Ja.quote:Op zondag 19 april 2009 14:59 schreef DrowningMan het volgende:
mensen, even een domme vraag, maar kan ajax in theorie nog kampioen worden na het lachertje van az gisteren?
quote:Op zondag 19 april 2009 14:59 schreef DrowningMan het volgende:
mensen, even een domme vraag, maar kan ajax in theorie nog kampioen worden na het lachertje van az gisteren?
Ja, mits Ajax alles wint en AZ alles verliestquote:Op zondag 19 april 2009 14:59 schreef DrowningMan het volgende:
Cvitanich staat in de basisquote:Op zondag 19 april 2009 15:33 schreef Fortitudo het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van de aankopen van Van Basten
Ik vind ze best wel (heel erg) teleurstellend voor het bedrag wat er voor hen betaald is.
Eigenlijk is aissati een echte directe versterking gebleken. De anderen blijken het niveau (vooralsnog) niet aan te kunnen. Denk aan Sulejmani, Cvitanich, Sno die gewoon op de bank zitten
o ja oleguer en wielaert ook nog. dan valt het nog wel mee iddquote:Op zondag 19 april 2009 15:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Cvitanich staat in de basis. Sulejmani heeft een dip maar is gewoon een talent, Oleguer doet het goed, Wielaert doet het goed. Sno is inderdaad drama, maar verder?
Cvitanich is een goede spits die bijna altijd in de basis start. Sno is een prutser. Oleguer doet het na een slechte start behoorlijk goed. Wielaert is ook wel goed. En Sulejmani was veel te duur maar komt er wel.quote:Op zondag 19 april 2009 15:33 schreef Fortitudo het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van de aankopen van Van Basten
Ik vind ze best wel (heel erg) teleurstellend voor het bedrag wat er voor hen betaald is.
Eigenlijk is aissati een echte directe versterking gebleken. De anderen blijken het niveau (vooralsnog) niet aan te kunnen. Denk aan Sulejmani, Cvitanich, Sno die gewoon op de bank zitten
Make that 3 of usquote:
Enoh is zo'n beetje de revelatie van het seizoen bij Ajax, heeft eigenlijk Gabri uit de basis gespeeld die toch eigenlijk onbetwist was.quote:Op zondag 19 april 2009 15:50 schreef versteegrob het volgende:
Enoh is ook geen gekke aankoop
Dit dus.. kun jij mijn vraag beantwoorden? Waarom volgen wij het nog als het ons zo boos en verdrietig maakt?quote:Op zondag 19 april 2009 17:14 schreef Devz het volgende:
Fucking losers, het is ook elk jaar hetzelfde. Ik ben er zo onwijs klaar mee.
Volgend jaar degraderen en dan het jaar erop kampioen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 17:16 schreef TAV74 het volgende:
Voorspelbaar weer dit zeg... De zoveelste keer dat je stiekem denkt dat het de goede kant op gaat en dan weer wordt geconfronteerd met de harde feiten....
Hoe gaan we in godsnaam ooit nog weer eens kampioen worden
Knakker is hard op weg om de nieuwe van Bommel te worden, van mij mag hij wat heel ergs krijgen. Irritante kut gedrag van hem.quote:
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Wooldoor het volgende:
Waar de fuck zijn ze mee bezig, je hebt tot de 20e minuut het betere van het spel met kleine kansjes. Dan ineens blundert vermeer en krijg je een onterechte penalty die hij gelukkig wel stopt. Maar voor de rest is het vanaf dat moment kut met peren. En dat is totaal aan Ajax zelf te verwijten want zo goed is psv niet.
Irritant provoceren naar Vertonghen toen hij in de fout ging, maar Vertonghen ging er gelukkig niet op in.quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Rnnz het volgende:
Wat deed Affelay? Heb ik iets gemist?
kom kom dat vonden wij 2 jaar geleden ook prachtig toen KJH dat bij Donk deed. Of KJH bij Kuijt.quote:Op zondag 19 april 2009 17:17 schreef Dvm86 het volgende:
Die Afellay is een fucking hond inderdaad, met zn kuttekop Vertonghen recht in zijn gezicht uitlachen.
Anita is sowieso veel te licht. Leuk hoor Willem II maar dat stelde dus geen reet voor.quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef Scorpie het volgende:
Krijg nou de touwtyfus, wat een totale offday. Anita wordt gedold door Affelay, Aissati laat Mendez zo aanleggen, Enoh komt niet in het spel voor, "redder" Vertonghen maakt een gigantische blunder........wtf?!
Absoluut Huntelaar is ook een zuigertje, maar Affelay vertoond dat gedrag zo vaak en daarvoor nog een vieze overtreding van achter op Emanuelson.quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
kom kom dat vonden wij 2 jaar geleden ook prachtig toen KJH dat bij Donk deed. Of KJH bij Kuijt.
hadden wij maar zo'n speler.quote:Op zondag 19 april 2009 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Absoluut Huntelaar is ook een zuigertje, maar Affelay vertoond dat gedrag zo vaak en daarvoor nog een vieze overtreding van achter op Emanuelson.
Ja want een profvoetballer kan niet eens fatsoenlijk een bal terugspelenquote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef Nashje het volgende:
Trouwens, was niet Vertonghen z'n schuld, maar die van Vermaelen. Die speelde eerst al met risico naar Oleguer, en toen ook nog naar het midden naar Jan, waar een aantal psvers stonden. Dom natuurlijk.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef Longmen het volgende:
Wat een haat tegen Affelay, belachelijk. Laten we ons bekommeren om het baggervoetbal van ajax.
Nee dankje, Affelay als voetballer is prima maar voor de rest is het gewoon een -edit-quote:
zeiken op Affelay is lekker zinvol wilde je zeggen?quote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]![]()
Daar is toch al genoeg mee gezegd. Waar wil je het nog over hebben dan. Komende 20 jaar word je geen kampioen klaar.
Als je sportief bent doe je zoiets niet. Bovendien is algemeen bekend dat Affelay gefrustreerd is richting Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 17:24 schreef Longmen het volgende:
Wat een haat tegen Affelay, belachelijk. Laten we ons bekommeren om het baggervoetbal van ajax.
Het siert die hond in ieder geval niet om Vertonghen recht in zijn gezicht uit te lachen. Doodschop wens ik dat joch toe, ja.quote:Op zondag 19 april 2009 17:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
zeiken op Affelay is lekker zinvol wilde je zeggen?
Wij missen de instelling die hij wel heeft. Sowieso op t middenveld.quote:Op zondag 19 april 2009 17:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nee dankje, Affelay als voetballer is prima maar voor de rest is het gewoon een -edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |