Jawel, de tweede plek.quote:Op zondag 19 april 2009 12:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fuck it Ajax heeft helemaal niet te verliezen vandaag of volgende week.
Ajax staat derde.. die kan die tweede plaats winnen vandaagquote:
Dat is altijd...wat te denken van dat doelpunt van Kluivert bij de 1-5, dat kostte ook de titelquote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef Chadi het volgende:
Nu weet je pas hoe duur die punten waren tegen heracles..heerenveen..Ado vitesse en willem2
Net zoals de afgelopen jarenquote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef Chadi het volgende:
Nu weet je pas hoe duur die punten waren tegen heracles..heerenveen..Ado vitesse en willem2
Als je het zo stelt.....hardquote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is altijd...wat te denken van dat doelpunt van Kluivert bij de 1-5, dat kostte ook de titel
1 voordeel: Op doelsaldo kunnen we het niet verliezen. Dus geen: Had die nou maar niet toen gescoord.quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is altijd...wat te denken van dat doelpunt van Kluivert bij de 1-5, dat kostte ook de titel
Joh, kampioen word je niet door de toppers te winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:35 schreef BluesRebel het volgende:
Net zoals de afgelopen jarenHet zijn ook altijd de kleine clubs die het ons flikken.
Dat vond ik inderdaad veel pijnlijker dan dat doelpunt van kluivertquote:Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja of dat doelpunt van onze eigen Jantje Vertonghen
Nee maar het is extra kut als je achteraf geen kampioen bent terwijl je alle topwedstrijden hebt gewonnen maar punten hebt laten liggen tegen degradatieclubs.quote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Joh, kampioen word je niet door de toppers te winnen.
Daarom moet je vooral van de kleintjes winnen . De grote clubs zijn een kleinere zorg. Je moet die vervelende wedstrijden bij kleine clubs winnen dan komt de rest vanzelf.quote:Op zondag 19 april 2009 12:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Net zoals de afgelopen jarenHet zijn ook altijd de kleine clubs die het ons flikken.
AZ heeft een beter doelsaldo..quote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
1 voordeel: Op doelsaldo kunnen we het niet verliezen. Dus geen: Had die nou maar niet toen gescoord.
Kluivert
quote:Op zondag 19 april 2009 12:46 schreef DurQ het volgende:
Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar hier in Friesland is het heerlijk zomerweer!
Het Nos-Langs de lijn-in de tuin-luisterweer krijgt van mij een 10
Laten we hopen dat dit uitkomtquote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar als we gelijk in punten komen te staan hebben wij sowieso een beter doelsaldo.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Joh, kampioen word je niet door de toppers te winnen.
Ik denk t ook niet, maar als t een Ajacied was......quote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef denthemen het volgende:
Het zal mij benieuwen of de KNVB nu alsnog El Hamlapdoui gaat schorsen voor zijn overduidelijke klap, aangezien ze nu geen kampioen zijn. Ik denk het niet
Idd.quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik denk t ook niet, maar als t een Ajacied was......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |