Jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:
Treffen we nou een sterke tegenstander in de voorronde CL? En in welke voorronde komen we als we tweede eindigen. Tweede of derde?
Zal wat wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus we krijgen liefst 2 sterke tegenstanders.
Misschien wel beter, in de CL zelf zal je ook geen makkelijke wedstrijden krijgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik stem op Bergkamp.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef BoerBert het volgende:
Iedereen in het Beste Speler-tournament wel even stemmen op Litmanen
Waar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef BoerBert het volgende:
Iedereen in het Beste Speler-tournament wel even stemmen op Litmanen
Eerlijk gezegd ben ik op dit moment meer voor de UEFA Cup. Maar goed, als Ajax die 2 rondes weet te overleven, dan wil ik er wel even voor zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien wel beter, in de CL zelf zal je ook geen makkelijke wedstrijden krijgen
Maarten Stekelenburgquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Jasza het volgende:
Wtf lul je allemaal houniet?
Dat is op volgorde van rugnummers toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Leonardo
Toby Alderweireld. Of is het alweer veranderd?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:
Mis ik wat? Staat maarten morgen weer op goal?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is op volgorde van rugnummers toch?
ja dat is de selectie voor morgen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Leonardo
Toby Alderweireld. Of is het alweer veranderd?
Kut, ik dacht dat Vermeer in de spits stondquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Had zo maar gekund met Marco.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat Vermeer in de spits stond
Werkelijk? Dat is wel minder. Maar goed, ook dat moet Ajax kunnen winnen. Is er dan ook meer budget/ premie te beuren uit de voorrondes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, Ray: voor de duidelijkheid, er zijn dit jaar 4 voorrondes.
Noshiba zit morgen thuis taart te eten en bier te drinken, want hij is jarig!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:32 schreef denthemen het volgende:
Noshiba moet morgen de kleedkamer in, kunnen ze hem allemaal een kusje geven voor geluk
Niks redelijk, je hebt het nu al volledig in eigen handquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef Cheiron het volgende:
Het zou ERG lekker zijn om morgen door te stoten naar de tweede plek. Dan heb je het nog redelijk in eigen hand allemaal.
Morgen toch een leuke verjaardag met de AZ-familie. In ieder geval tot 16.30 uur.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef Noshiba het volgende:
haha TT weg. Doe maar Ajax, win voor Noshiba
Nee, nog niks aan de hand. Houniet gaf vals alarm.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef kevin33 het volgende:
Stekel op goal? Vermeer geblesseerd of gepasseerd?
Nee, gewoon Kenneth op doelquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef kevin33 het volgende:
Stekel op goal? Vermeer geblesseerd of gepasseerd?
Volgens mij is daar zeer weinig aan te verdienen. Tenzij je als kampioen van Cyprus de 4 ronde haalt ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat is wel minder. Maar goed, ook dat moet Ajax kunnen winnen. Is er dan ook meer budget/ premie te beuren uit de voorrondes?
Ik heb hier nu ook even een feestje gevierd hoor, godverdomme dit vind ik toch wel zo lekker. Nu geen gezeik morgen lekker met een big smile de hele dag zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Morgen toch een leuke verjaardag met de AZ-familie. In ieder geval tot 16.30 uur.
Het klinkt allemaal wel ongelooflijk lekker jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef Chadi het volgende:
Als Ajax morgen wint en volgende week ook AZ een pak slaag geeft dan zie ik zo'n feestje wel gebeuren eigenlijk
Dan haal ik Koeman z'n gouden pik op en breng ik hem persoonlijk langs bij van Bastenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Nashje het volgende:
Heerlijk wat er in Alkmaar is gebeurd. Niet dat az de laatste wedstrijden geen punt meer pakt (en wij wel alle punten pakken), maar het zou enorm tof zijn natuurlijk, en daarnaast ons 1-doelpuntje-verschil-debacle wel goed maken.
Eens zal het ons meezitten...
En al weg.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu gewoon zo lang mogelijk doorgaan met winnen. Ook om misschien kampioen te worden, maar vooral om ff lekker met AZ te fucken.
Nee niet echt. Weliicht als het op internet staat straks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je daar een gifje van hebt gemaakt?!
Schitterende beelden. Gewoon ook tranen met tuiten.quote:
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Schitterende beelden. Gewoon ook tranen met tuiten.
Als het Ajax was overkomen had ik toch echt met een big smile op de tribune gestaan.
Negen punten en drie wedstrijden of zelfs twaalf punten en vier wedstrijden, waar hebben we het over?
Ja, ik snap het echt niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?
Klinkt gek maar ik denk dat AZ een flinke tik heeft gehad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?
Waren bij eredivisie live.. vroeg die gast hem zoi van doet je dit denken aan exelsior uit.. werd ie kwaad. Hij had daarvoor al een heel lul verhaal dat de spanning niet bij degroep zit en dan krijgt ie zo'n vraag .. maakt niet uit wat ie antwoord hij zet daarmee de druk weer op de groepquote:
Hoe harder hoe beter. Als Ajax nog kampioen wordt, dan doe ik iets heel erg geks. Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar als Ajax nu nog AZ buttfucked met het kampioenschap....quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Klinkt gek maar ik denk dat AZ een flinke tik heeft gehad.
'Nou, de groeten.'quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waren bij eredivisie live.. vroeg die gast hem zoi van doet je dit denken aan exelsior uit.. werd ie kwaad. Hij had daarvoor al een heel lul verhaal dat de spanning niet bij degroep zit en dan krijgt ie zo'n vraag .. maakt niet uit wat ie antwoord hij zet daarmee de druk weer op de groep
Gast, wakker worden. Aint gonna happen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe harder hoe beter. Als Ajax nog kampioen wordt, dan doe ik iets heel erg geks. Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar als Ajax nu nog AZ buttfucked met het kampioenschap....
Duuuuuuuuuuuuuuuuh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast, wakker worden. Aint gonna happen.
Nu moet Ajax morgen echt winnenquote:Van Gaal: AZ zondag kampioen
ALKMAAR - Louis van Gaal denkt dat AZ zondag alsnog een kampioensfeestje kan vieren. "AZ wordt morgen alsnog kampioen. Ik denk niet dat Ajax wint bij PSV. Dat scenario heb ik al voorspeld", aldus de coach van de Alkmaarders.
Neequote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch geniaal dat die gasten het zo verneukt hebben, echt, zo briljant dit.
Oh, en kan de TT niet veranderd worden in Ajax, win voor MONTANA?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 april 2009 00:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee![]()
ik ben de stad in m'n verjaardag vieren, en toch een beetje deze voetbal avond
We gaan ons best doen, al is het maar om jou een plezier te doenquote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Moody het volgende:
Echt ongelovelijk dat Twente niet heeft gewonnen van Feyenoord. Zelfs op het Feyenoord forum hebben ze het over een gelukkige overwinning. De 1e helft had het 3-0 moeten staan. (o.a. hands in de 16 en bal op de lat)
Jullie gaat helaas (voor ons) de 2e plek pakken nu..........en het zou helemaal een stunt zijn als jullie nog kampioen zouden worden. Zo onmogelijk is dat niet meer gezien het programma![]()
Ik persoonlijk heb meer tegen AZ (arrogantie zonder verleden) dan tegen Ajax (arrogantie met verleden), dus ik gun het jullie wel
quote:Alderweireld tot 2014 bij Ajax
Toby Alderweireld is het met Ajax eens geraakt over een contractverlenging. De twintigjarige verdediger tekent wellicht nog deze week tot 2014. Zijn huidige contract loopt tot 2010. Alderweireld, die in de jeugdreeksen Germinal Beerschot ruilde voor Ajax, stootte dit seizoen door in de A-kern van Ajax en kreeg al vijf keer speelminuten van coach Marco van Basten: twee keer in de competitie en drie keer in de UEFA Cup. (GDV)
Zo kan het ook, Twente fans hier @ Fok.quote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Moody het volgende:
Echt ongelovelijk dat Twente niet heeft gewonnen van Feyenoord. Zelfs op het Feyenoord forum hebben ze het over een gelukkige overwinning. De 1e helft had het 3-0 moeten staan. (o.a. hands in de 16 en bal op de lat)
Jullie gaat helaas (voor ons) de 2e plek pakken nu..........en het zou helemaal een stunt zijn als jullie nog kampioen zouden worden. Zo onmogelijk is dat niet meer gezien het programma![]()
Ik persoonlijk heb meer tegen AZ (arrogantie zonder verleden) dan tegen Ajax (arrogantie met verleden), dus ik gun het jullie wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima. Wat tegen die FC Balophetdakski-clubjes wil het de laatste jaren niet echt vlotten in de VR-CL.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een deceptie zou het zijn als ze alsnog bij ons kampioen worden, maar wat gaat het onwijs spannend worden als we nu twee keer winnen![]()
![]()
.
Ik geloof nergens meer in, heb zelfs vrede als we morgen verliezen, want kutter kampioen worden is er nieten we verliezen niets ten opzichte van Twente. Maar goed, liever nog 4 wedstrijden keihard knallen.
Ik niet, maar er zullen vast wel mensen zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
Kolere, jullie denken nog steeds dat je kampioen kan worden? Rare Ajacieden hier.
Ach, wat de uitslag ook wordt, als je morgen kijkt naar PSV - AJAX dan zie je ook eens een keer een goede pot voetbalquote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
Beter winnen jullie van PSV morgen. Dan wordt AZ kampioen in de ArenA. Maar gezien al die faalhazen bij Ajax zullen ze wel opzettelijk verliezen om niet de druk te krijgen in de ArenA tegen AZ.
Dat schoot er bij mij in een flits ook nog doorheenquote:
Pffffquote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
Beter winnen jullie van PSV morgen. Dan wordt AZ kampioen in de ArenA. Maar gezien al die faalhazen bij Ajax zullen ze wel opzettelijk verliezen om niet de druk te krijgen in de ArenA tegen AZ.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
Kolere, jullie denken nog steeds dat je kampioen kan worden? Rare Ajacieden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |