quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu gewoon zo lang mogelijk doorgaan met winnen. Ook om misschien kampioen te worden, maar vooral om ff lekker met AZ te fucken.
Nee niet echt. Weliicht als het op internet staat straks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je daar een gifje van hebt gemaakt?!
Schitterende beelden. Gewoon ook tranen met tuiten.quote:
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Schitterende beelden. Gewoon ook tranen met tuiten.
Als het Ajax was overkomen had ik toch echt met een big smile op de tribune gestaan.
Negen punten en drie wedstrijden of zelfs twaalf punten en vier wedstrijden, waar hebben we het over?
Ja, ik snap het echt niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?
Klinkt gek maar ik denk dat AZ een flinke tik heeft gehad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nu al mensen om gaan janken in Alkmaar. Hoe kortzichtig zijn die mensen wel niet?
Waren bij eredivisie live.. vroeg die gast hem zoi van doet je dit denken aan exelsior uit.. werd ie kwaad. Hij had daarvoor al een heel lul verhaal dat de spanning niet bij degroep zit en dan krijgt ie zo'n vraag .. maakt niet uit wat ie antwoord hij zet daarmee de druk weer op de groepquote:
Hoe harder hoe beter. Als Ajax nog kampioen wordt, dan doe ik iets heel erg geks. Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar als Ajax nu nog AZ buttfucked met het kampioenschap....quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Klinkt gek maar ik denk dat AZ een flinke tik heeft gehad.
'Nou, de groeten.'quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waren bij eredivisie live.. vroeg die gast hem zoi van doet je dit denken aan exelsior uit.. werd ie kwaad. Hij had daarvoor al een heel lul verhaal dat de spanning niet bij degroep zit en dan krijgt ie zo'n vraag .. maakt niet uit wat ie antwoord hij zet daarmee de druk weer op de groep
Gast, wakker worden. Aint gonna happen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe harder hoe beter. Als Ajax nog kampioen wordt, dan doe ik iets heel erg geks. Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar als Ajax nu nog AZ buttfucked met het kampioenschap....
Duuuuuuuuuuuuuuuuh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast, wakker worden. Aint gonna happen.
Nu moet Ajax morgen echt winnenquote:Van Gaal: AZ zondag kampioen
ALKMAAR - Louis van Gaal denkt dat AZ zondag alsnog een kampioensfeestje kan vieren. "AZ wordt morgen alsnog kampioen. Ik denk niet dat Ajax wint bij PSV. Dat scenario heb ik al voorspeld", aldus de coach van de Alkmaarders.
Neequote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch geniaal dat die gasten het zo verneukt hebben, echt, zo briljant dit.
Oh, en kan de TT niet veranderd worden in Ajax, win voor MONTANA?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 april 2009 00:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee![]()
ik ben de stad in m'n verjaardag vieren, en toch een beetje deze voetbal avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |