Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is op volgorde van rugnummers toch?
Had zo maar gekund met Marco.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat Vermeer in de spits stond
Werkelijk? Dat is wel minder. Maar goed, ook dat moet Ajax kunnen winnen. Is er dan ook meer budget/ premie te beuren uit de voorrondes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, Ray: voor de duidelijkheid, er zijn dit jaar 4 voorrondes.
Noshiba zit morgen thuis taart te eten en bier te drinken, want hij is jarig!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:32 schreef denthemen het volgende:
Noshiba moet morgen de kleedkamer in, kunnen ze hem allemaal een kusje geven voor geluk
Niks redelijk, je hebt het nu al volledig in eigen handquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef Cheiron het volgende:
Het zou ERG lekker zijn om morgen door te stoten naar de tweede plek. Dan heb je het nog redelijk in eigen hand allemaal.
Morgen toch een leuke verjaardag met de AZ-familie. In ieder geval tot 16.30 uur.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef Noshiba het volgende:
haha TT weg. Doe maar Ajax, win voor Noshiba
Nee, nog niks aan de hand. Houniet gaf vals alarm.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef kevin33 het volgende:
Stekel op goal? Vermeer geblesseerd of gepasseerd?
Nee, gewoon Kenneth op doelquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef kevin33 het volgende:
Stekel op goal? Vermeer geblesseerd of gepasseerd?
Volgens mij is daar zeer weinig aan te verdienen. Tenzij je als kampioen van Cyprus de 4 ronde haalt ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat is wel minder. Maar goed, ook dat moet Ajax kunnen winnen. Is er dan ook meer budget/ premie te beuren uit de voorrondes?
Ik heb hier nu ook even een feestje gevierd hoor, godverdomme dit vind ik toch wel zo lekker. Nu geen gezeik morgen lekker met een big smile de hele dag zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Morgen toch een leuke verjaardag met de AZ-familie. In ieder geval tot 16.30 uur.
Het klinkt allemaal wel ongelooflijk lekker jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef Chadi het volgende:
Als Ajax morgen wint en volgende week ook AZ een pak slaag geeft dan zie ik zo'n feestje wel gebeuren eigenlijk
Dan haal ik Koeman z'n gouden pik op en breng ik hem persoonlijk langs bij van Bastenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Nashje het volgende:
Heerlijk wat er in Alkmaar is gebeurd. Niet dat az de laatste wedstrijden geen punt meer pakt (en wij wel alle punten pakken), maar het zou enorm tof zijn natuurlijk, en daarnaast ons 1-doelpuntje-verschil-debacle wel goed maken.
Eens zal het ons meezitten...
En al weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |