abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68126145

Kampioen van Nederland

1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004

KNVB Beker

1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999, 2002, 2006, 2007.

Supercup

1993, 1994, 1995, 2002, 2005, 2006, 2007

Champions League

1971, 1972, 1973, 1995.

Europa cup 2

1987

UEFA cup

1992.

Wereldbeker

1972, 1995.

Europese Supercup

1972, 1973, 1995.

• Doel
    Maarten Stekelenburg
    Kenneth Vermeer
    Dennis Gentenaar

• Verdediging
    Bruno Silva
    Oleguer
    Thomas Vermaelen
    Jan Vertonghen
    Gregory van der Wiel
    Vurnon Anita
    Toby Alderweireld
    Robbie Wielaert
    Robbert Schilder

• Middenveld
    Daley Blind
    Rasmus Lindgren
    Kennedy Bakircioglu
    Urby Emanuelson
    Ismaïl Aissati
    Gabri * enkelband gescheurd
    Siem de Jong
    Jan-Arie van der Heijden
    Evander Sno
    Mitchell Donald * zware knieblessure
    Eyong Enoh

• Aanval
    Miralem Sulejmani
    Luis Suarez
    Dennis Rommedahl * verhuurd
    Dario Cvitanich
    Leonardo
    Jeffrey Sarpong
    Javier Martina

Eredivisie
    5 apr '09, 12:30 Roda JC - Ajax
    12 apr '09, 16:30 Ajax - Willem II
    19 apr '09, 16:30 PSV - Ajax
    26 apr '09, 14:30 Ajax - AZ
    3 mei '09, 14:30 Sparta - Ajax
    10 mei '09, 14:30 Ajax - FC Twente

DE OP IS HIER TE VINDEN!

X
    X
    X
  • pi_68126183
    Cvitanich Volgend jaar minimaal 15 doelpunten? Mits goede aanvoer van de zijkanten
    We are living in a material world, and I am a material girl
    pi_68126201
    Die boete van 30k is zeker terecht, optyfen met die geweldadige supporters!
    x
    pi_68126216

Goed in de wurggreep!

En gewoon een goede keeper

[ Bericht 7% gewijzigd door sjimz op 17-04-2009 22:43:18 ]
      vrijdag 17 april 2009 @ 22:37:27 #5
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_68126335
    En een uitstekend rugbyspeler

Jawel, je keek.
    pi_68126354
    Daggla, liegebeest.
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 03:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja. .
    Maar hij kan ook vanaf de zijkant las ik ergens. Denk eerder dat hij gehaald is als nieuwe back-up spits of als goedkopere Sulejmani. Kan mij niet voorstellen dat het nieuwe bestuur hem gehaald heeft als de spits die KJH moet gaan vervangen. Dat mag je ook niet verwachten, vind ik. Zijn stats zijn verder niet echt heel indrukwekkend en Europese interesse was er ook niet echt. Op Espanyol na zijn er zelfs op de meest onbetrouwbare sites geen geruchten te vinden. Hij is "al" 23, meeste talenten uit die regio spelen in hun tienerjaren vaak al hier.
    Ik hoop dat het een laatbloeier is en dat ie echt heel goed is/wordt, maar ik heb nog mn twijfels.
    Z'n naam heeft ie iig tegen .
    .
      vrijdag 17 april 2009 @ 22:41:01 #7
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_68126465
    Hij heeft nog niet alles bewezen, maar dat hij een verdomd toffe gozer is, is zeker.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
    pi_68126564
    Je Kan zeggen wat je wil over die jongen . Er zijn er maar weinig die zo succesvol zijn geweest bij Ajax in hun eerste jaar volgens mij.
    pi_68126634

Dario wist toen al dat hij tegen Willem 2 ging scoren
      vrijdag 17 april 2009 @ 22:51:37 #10
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_68126854
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
    Je Kan zeggen wat je wil over die jongen . Er zijn er maar weinig die zo succesvol zijn geweest bij Ajax in hun eerste jaar volgens mij.
    Daar heb je wel gelijk in. Enoh en Cvitanich hebben iig hun waarde bewezen. Eigenlijk zijn er best veel Ajacieden die hun beste seizoen spelen: Suarez, van der Wiel, Emanuelson, Vermaelen (geen ernstige blessures , Vertonghen. Maar dat is meer mijn mening natuurlijk.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
    pi_68126958
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Egamer het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Enoh en Cvitanich hebben iig hun waarde bewezen. Eigenlijk zijn er best veel Ajacieden die hun beste seizoen spelen: Suarez, van der Wiel, Emanuelson, Vermaelen (geen ernstige blessures , Vertonghen. Maar dat is meer mijn mening natuurlijk.
    En nog staan we niet eerste . Vertonghen was vooral de eerste seizoenshelft imo, daarna is hij niet veel meer, daarom is ie zijn basisplek ook kwijt
    pi_68126963
    Hier nog een fan van Cvita van het eerste uur. Al voordat het bekend was dat hij naar Ajax zou komen vond ik het al een mooie speler. Lekker fanatiek, een tikkeltje gek, doelgericht, en een goede instelling. Oftewel hij heeft alles in zich om uit te groeien tot een echte publiekslieveling.
    Koning.
    pi_68127088
    Neh, Vertonghen had vorige jaar echt een beter jaar als je het mij vraagt.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_68127148
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

En nog staan we niet eerste . Vertonghen was vooral de eerste seizoenshelft imo, daarna is hij niet veel meer, daarom is ie zijn basisplek ook kwijt
    Volgens mij stond Vertonghen gewoon weer in de basis tegen Willem II.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_68127202
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef RayMania het volgende:

[..]

Volgens mij stond Vertonghen gewoon weer in de basis tegen Willem II.
    Door een schorsing ja
    pi_68127370
    Doe mij maar Luis.
    pi_68127410
    Overigens tof dat je nu op de site van Ajax eeeeeiiiindelijk filmpjes in Firefox kunt afspelen.
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:07:29 #18
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68127502
    Ik heb altijd in Dario gelooft. Ben blij dat het nu ook duidelijk wordt.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:10:13 #19
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68127621
    Echt, serieus, Ajax, doe eens wat aan die felrode achtergrond op de site. Wat een KUTGEZICHT!
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_68127736
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
    Overigens tof dat je nu op de site van Ajax eeeeeiiiindelijk filmpjes in Firefox kunt afspelen.
    Grootste pluspunt ja.
    http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)e-trainer-worden.htm
    Bergkamp
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_68128186
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef jna het volgende:

[ afbeelding ]
    pi_68128265
    Argentijnse spelers doen het altijd goed bij mij. Hoe ze zich gedragen bij de club
    pi_68128299
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef richbitch het volgende:
    Grote jongen. Was je erbij?
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:31:39 #24
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_68128474
    Darioooo, doe het zondag!
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_68128519
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
    Argentijnse spelers doen het altijd goed bij mij. Hoe ze zich gedragen bij de club
    Idd.
    Koning.
    pi_68128521
    Cvita, held. Zondag ook scorend
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_68128748
    quote:
    .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_68129355
    quote:
    Luis Suarez: Ajax of de absolute top

AMSTERDAM - Speelt Luis Suarez zondag zijn laatste PSV - Ajax? Hij denkt van niet. De beste speler van de eredivisie wil in het jaar voor het WK bij Ajax blijven. Tenzij FC Barcelona zich deze zomer meldt.
    afbeelding vergroten Luis Suarez. FOTO PIM RAS
    Terwijl de zon zijn gezicht kietelt legt Luis Suarez zijn benen over elkaar en zegt stellig: ,,AS Roma. Dat is bijvoorbeeld een club uit de categorie waarvoor ik Ajax niet ga inruilen op dit moment. Villarreal in Spanje, hetzelfde verhaal. Mochten dergelijke clubs zich deze zomer melden, dan blijf ik zeker hier.’’

We zijn komen te praten over zijn toekomst en de ideeën die de 22-jarige topscorer van Ajax daarover heeft. Hoe Klaas-Jan Huntelaar het heeft gedaan, spreekt zijn opvolger aan. ,,Huntelaar had zijn zinnen gezet op de absolute top na Ajax en hij is niet overstag gegaan voor minder. Aan die top maakt hij het nu ook waar. De tussenstap was voor Klaas dus sowieso niet nodig geweest.’’

Real Madrid, Barcelona. Het zijn de clubs waar ook Suarez op mikt. De stad Barcelona leert hij momenteel al aardig kennen nu zijn schoonfamilie uit Uruguay er is komen wonen. In weken dat zijn trainingsschema bij Ajax het toelaat, pakken Luis en zijn vrouw Sofia (19) het vliegtuig voor een kort bezoek.

,,We gaan niet wekelijks, maar wel regelmatig. Ik vind het er heerlijk,’’ zegt de spits. ,,Maar of ook de club Barcelona op mijn pad komt. En wanneer dan. Dat weet je gewoon niet. Ik heb er goed over nagedacht de laatste weken. We zitten een jaar voor het WK. Uruguay doet volop mee om een ticket voor Zuid-Afrika en mijn basisplaats in de nationale ploeg is zeker. Die plek wil ik niet riskeren voor een club onder de absolute top. Bij Ajax weet ik wat ik heb en wat ik komend seizoen nog kan winnen. Het kampioenschap, om eens wat te noemen.’’

Het aanblijven van de beste speler in de Nederlandse competitie zou een eerste impuls betekenen voor de plannen die Ajax heeft. Twee weken terug legde algemeen directeur Rik van den Boog in deze krant uit hoe de Amsterdammers weer dichter bij de Europese top willen komen. Top is er inmiddels in twee gradaties, analyseerde hij. Je hebt top Manchester United en top Olympique Marseille, een club waar de begroting nog altijd twee keer die van Ajax is.

In Amsterdam denken ze structureel op het niveau Marseille te kunnen spelen, met wellicht een incidentele uitschieter naar boven, op het moment dat spelers zoals Suarez niet langer op hun 21ste of 22ste vertrekken, maar met 23 of 24 jaar. Een fase eerder, in het opleidingstraject, moet Ajax de beste nationale en internationale talenten van 15 tot 19 jaar bijeen zien te brengen.

De troef die Ajax deze zomer bij interesse voor Suarez zelf in handen heeft, is zijn contractsituatie. De Uruguayaan heeft een verbintenis zónder vastgelegde transfersom erin. Dat maakt het mogelijk om Huntelaar-achtige bedragen voor hem te vragen op de transfermarkt. Real Madrid zal over een periode van vier jaar in totaal ruim 27 miljoen euro in Amsterdam aftikken voor Huntelaar. Dat is inclusief alle bonussen die Ajax bij diens transfer bedong.

Daarnaast is Suarez één van talloze spelers in Europa bij wie in het contract is ingespeeld op de zaak van Philippe Mexes uit 2004. Deze Franse verdediger wilde van Auxerre naar AS Roma. Hij zag dat de clubs er niet uitkwamen, tekende toch alvast bij Roma en legde zijn dossier neer bij de FIFA. De Italiaanse club mocht Mexes uiteindelijk na een uitspraak van de wereldvoetbalbond behouden tegen betaling van een transfersom die veel lager lag dan Auxerre bedong. Suarez heeft er voor getekend dat hij zich ook ná komende zomer niet beroept op een positieverbetering om zonder medewerking van Ajax weg te komen.

Voor de resterende weken van dit seizoen heeft de spits zijn zinnen gezet op twee doelen. Tweede worden in de competitie en zo plaatsing voor de voorronde van de Champions League afdwingen. En Mounir El Hamdaoui voorbij gaan in het topscorersklassement. Hij staat nu één goal achter de schutter van AZ.

Uit de lijst met doelpunten en assists van Suarez valt een aantal conclusies te trekken. Zo wordt het beeld bevestigd dat Ajax een groot probleem heeft als Suarez niet scoort. Van de 13 wedstrijden waarin de Uruguayaan geen aandeel had in treffers, won de ploeg van Marco van Basten er slechts zes, waarvan vier met 1-0. Ook opvallend: Suarez maakt vrijwel alleen resultaatbepalende doelpunten en zelden de 4-0 in een wedstrijd die al lang en breed is beslist. Zijn aandeel in álle Ajax-doelpunten schommelt al het hele seizoen rond de 60 procent. En dat voor een aanvaller die rechtsbuiten speelt.

,,Puur persoonlijk denk ik dat ik tevreden kan zijn over dit seizoen,’’ zegt Suarez over zijn staatje. ,,Sinds ik in Nederland speel, ben ik elk seizoen meer gaan scoren en dus belangrijker geworden voor mijn team. Ik voel me bij Ajax het prettigst als rechtsbuiten. Daar sta ik liever dan in de spits. Komend vanaf rechts ligt er meer ruimte voor het duel één-tegen-één.

,,Wat me positief heeft verrast, is dat ik fysiek heel ben gebleven. Voor dit seizoen was ik benieuwd hoe het zou gaan: Een druk programma van competitie en Europacup met Ajax in combinatie met interlands en het reizen naar Zuid-Amerika. Mentaal is het wel eens zwaar geweest, maar de combinatie is me niet opgebroken. Het is niet zo dat mensen kunnen zeggen: die Suarez scoort nooit in de competitiewedstrijd na een interland.’’

Dat Ajax de titel aan AZ moet laten, schrijft hij toe aan twee oorzaken. ,,Wij zijn in vergelijking met AZ gewoon niet constant genoeg geweest over een heel seizoen. Ik vind dat we in een aantal wedstrijden niet met heel ons hart hebben gestreden. Doen we dat wel, dan verlies je bijvoorbeeld niet met 5-2 bij Heerenveen. Op zulke momenten mist dit Ajax in mijn beleving nog een ‘grote speler’ in het team. Iemand met de carrière en de status van Jaap Stam of Edgar Davids. Zo’n speler laat het ook niet gebeuren dat je met z’n allen toekijkt hoe Vitesse met 4-1 wint.

,,Het zou mooi zijn als Ajax de komende jaren weer zo’n speler uit de internationale top kan terughalen. Want er staat wel een jonge ploeg met mogelijkheden. Als dat voor volgend seizoen nog niet lukt, dan moeten anderen zich ontwikkelen tot persoonlijkheden. Dan heb ik het ook over mezelf. Het is een terrein waarop ik me nog moet verbeteren.’’

,,Wat dat betreft deed het me wat dat ik tegen Willem II vorige week opnieuw aanvoerder mocht zijn. Die band dragen, dat maakt me trots. Ik zie het als blijk van respect en waardering van de trainer. Dan probeer ik extra mijn best te doen om hem terug te betalen. Hoe? Door met meer verantwoordelijkheidsbesef te spelen en met minder theater. Al heb ik niet de illusie dat ik ook de scheidsrechters nog voor me kan winnen in Nederland.’’

Voor zijn relatie met Marco van Basten is het volgens Suarez goed geweest dat de twee na de afgang bij Vitesse een gesprek voerden. ,,Dat ging over steun en vertrouwen. Na Vitesse ben ik op de trainer afgestapt, óók namens andere jongens. Ik heb hem gezegd hoe belangrijk het is dat hij zijn spelers blijft steunen. Zeker bij de buitenlandse jongens speelt het vertrouwen van de trainer een grote rol. Dat wilden we meer voelen.

,,Later heeft Van Basten na de wedstrijd tegen Volendam nog eens publiekelijk kritiek geuit, vooral op mij, maar daar heeft hij zijn excuses voor aangeboden. Daarmee was het voor mij meteen klaar. Onze samenwerking voelt nu helemaal goed. Dat zit hem soms in kleine dingen. De trainer vraagt nu ook eens hoe het gaat met mijn vrouw.’’
      zaterdag 18 april 2009 @ 00:42:31 #29
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_68130171
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 00:03 schreef versteegrob het volgende:

[..]
    Ik denkd at hij er volgend jaar nog wel is
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_68130266
    quote:
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68131324
    quote:
    Real Madrid zal over een periode van vier jaar in totaal ruim 27 miljoen euro in Amsterdam aftikken voor Huntelaar. Dat is inclusief alle bonussen die Ajax bij diens transfer bedong.
    Wtf
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_68132803
    -troll-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 18-04-2009 07:26:55 ]
    pi_68133014
    quote:
    Ajax geeft Bodul kans achter Cvitanich

AMSTERDAM - Darko Bodul krijgt komend seizoen in de A-selectie van Ajax de kans zich te bewijzen als spits achter Dario Cvitanich.

Het betekent dat Ajax op de transfermarkt niet op zoek gaat naar een andere jonge centrumspits. Bodul is de 20-jarige spits van Jong Ajax.

AD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68133664
    Ach, voldoende, maar wie vult het gat achter Bodul op? Castillion?
    pi_68133674
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 07:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]
    Mooi zo! Ik zie het wel zitten in die jongen samen met Dario.

Darko en Dario doen niet veel voor elkaar onder.
    pi_68133686
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Mooi zo! Ik zie het wel zitten in die jongen samen met Dario.

Darko en Dario doen niet veel voor elkaar onder.
    Darko maar 2 letters onder Dario, dat niveau haalt hij wel .
    pi_68133709
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik denkd at hij er volgend jaar nog wel is
    Als Barcelona of United komt, geef ik hem groot gelijk om daar naartoe te gaan. Anders zegt hij nog een jaar te blijven.

Prima deal, vind ik.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_68133722
    quote:

[..]

Goede ontwikkeling alleen vind ik dat ze wel op zoek moeten blijven gaan naar beter .
    pi_68133751
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 09:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Goede ontwikkeling alleen vind ik dat ze wel op zoek moeten blijven gaan naar beter .
    Dat ze niemand halen betekent niet dat ze niet door blijven scouten. Altijd een lijst achter de hand houden voor als de nood aan de man is.
    pi_68133763
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat ze niemand halen betekent niet dat ze niet door blijven scouten. Altijd een lijst achter de hand houden voor als de nood aan de man is.
    Niet alleen een lijst maar als de kans zich voordoet ook aankopen.
    pi_68133773
    Suarez .
      zaterdag 18 april 2009 @ 09:50:22 #42
    131603 Afwazig
    Serious business
    pi_68133825
    Ik heb een goed gevoel over volgende seizoen, mits er geen sleutelspelers ala Suarez transferren deze zomer.

Maargoed dat denk ik altijd aan het begin van het seizoen .
    pi_68133835
    We moeten toch een kéér kampioen worden. Dan maar volgend jaar.
    pi_68133839
    Ben echt benieuwd wat er uit de hoge hoed komt deze keer. Wanneer worden de nieuwe shirts gepresenteerd trouwens?
    pi_68133868
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 09:51 schreef Aanvoerder het volgende:
    Ben echt benieuwd wat er uit de hoge hoed komt deze keer. Wanneer worden de nieuwe shirts gepresenteerd trouwens?
    Volgens mij binnen twee weken.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      zaterdag 18 april 2009 @ 10:05:51 #46
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_68134061
    3 kaarten Sparta-uit.
    pi_68134145
    Stiekem toch maar een kaartje voor Sparta gehaald. Die rekening van 353 EUR betaal ik volgende week wel.
    pi_68134653
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 09:50 schreef Afwazig het volgende:
    Ik heb een goed gevoel over volgende seizoen, mits er geen sleutelspelers ala Suarez transferren deze zomer.

Maargoed dat denk ik altijd aan het begin van het seizoen .
    Het zou mij niets verbazen als Emanuelson naar Manchester City ofzo gaat van de zomer. Suarez heeft gelukkig zelf ook door dat hij nog niet klaar is voor de echte top en die blijft echt nog wel een seizoen. Een seizoen om het afronden te perfectioneren. Volgend jaar speelt hij in Italie of Spanje.

Verder denk ik niet dat er sleutelspelers zullen vertrekken.
    pi_68134690
    Van Urby heb ik dat idee ook wel, ja. Maar die is verre van onmisbaar, vind ik.

Niet dat hij het slecht doet ofzo, dat niet, maar het is niet zo dat je zonder Urby geen kampioen wordt en met Urby zeker wel. Dat idee.
      zaterdag 18 april 2009 @ 10:46:19 #50
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_68134788
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Daggla, liegebeest.
    [..]

.
    Beter lezen..
    quote:
    Ik ben vanaf de eerste foto al fan van Cvitanich.
    Ook al had ik TOTAAL geen vertrouwen in deze aankoop (teveel overeenkomsten met Gabrich . ), hij heeft een onwijs goeie kop er op zitten.. En al die rode kaarten die hij kreeg spraken me ook wel aan, gek genoeg.
    Dat soort etter-spitsen hebben een streepje voor bij mij. .
    Dario .
    -
    pi_68134789
    quote:

[..]

FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
    pi_68134824
    quote:
    Luis Suárez heeft nog maar eens bevestigt Ajax niet zomaar te verlaten. De aanvaller van de Amsterdamse club staat op een groot aantal verlanglijstjes, maar wil enkel de stap maken naar een Europese topclub. Clubs uit een lagere categorie krijgen nul op het rekest van de Uruguayaan.

De Ajacied pikte de voorbeelden van AS Roma en Villarreal gemakshalve. "AS Roma. Dat is bijvoorbeeld een club uit de categorie waarvoor ik Ajax niet ga inruilen op dit moment. Villarreal in Spanje, hetzelfde verhaal. Mochten dergelijke clubs zich deze zomer melden, dan blijf ik zeker hier", vertelde Suárez tegenover het AD.

"Ik heb er goed over nagedacht de laatste weken", vervolgde de Zuid-Amrikaan. "We zitten een jaar voor het WK. Uruguay doet volop mee om een ticket voor Zuid-Afrika en mijn basisplaats in de nationale ploeg is zeker. Die plek wil ik niet riskeren voor een club onder de absolute top. Bij Ajax weet ik wat ik heb en wat ik komend seizoen nog kan winnen. Het kampioenschap, om eens wat te noemen."
    Luis!
    pi_68134829
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:

[..]

FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
    Ik denk dat er echt nog wel wat komt voor in de aanval.
      zaterdag 18 april 2009 @ 10:52:08 #54
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_68134889
    quote:

[..]

Maar nu een spits kopen die tussen Dario en Bodul zit, is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Achter Cvitanich is prima.
    -
    pi_68135196
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Luis!
    Een duidelijk geval van een versteegrobje
    Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
    pi_68135305
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik denk dat er echt nog wel wat komt voor in de aanval.
    Een buitenspeler die ook spits kan staan?
      zaterdag 18 april 2009 @ 11:34:31 #57
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_68135633
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar nu een spits kopen die tussen Dario en Bodul zit, is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Achter Cvitanich is prima.
    idd eigen jeugd eerst
    pi_68135821
    Suarez
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_68136093
    Prima om Bodul volgend seizoen achter Dario te laten starten.Hopelijk kan hij het niveau aan en mag hij flink wat minuten maken.
      zaterdag 18 april 2009 @ 11:58:11 #60
    12005 Acathla
    Go Your Own Way
    pi_68136188
    Nu hopen dat Luis ook z'n woorden nakomt. Dario is een heerlijke speler mét mentaliteit, iets wat ik bij veel spelers (een Stekelenburg bvb) mis. Evenals Vertonghen. Spelers met de juiste instelling, iets wat ik bij een Urby weer niet terug zie.
    Love will be my strongest weapon
    pi_68136361
    quote:

[..]

Dan wordt er denk ik gewoon met 2 spitsen voorin gespeeld, Suarez en Sulejmani.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_68136374
    En we hebben Sno nog!
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_68136603
    quote:
    Het betekent dat Ajax op de transfermarkt niet op zoek gaat naar een andere jonge centrumspits. Bodul is de 20-jarige spits van Jong Ajax.
    Hieruit concludeer ik dus dat er nog een mogelijkheid is er een ervaren spits komt?
    pi_68136604
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 11:58 schreef Acathla het volgende:
    Nu hopen dat Luis ook z'n woorden nakomt. Dario is een heerlijke speler mét mentaliteit, iets wat ik bij veel spelers (een Stekelenburg bvb) mis. Evenals Vertonghen. Spelers met de juiste instelling, iets wat ik bij een Urby weer niet terug zie.
    Sorry hoor, maar Urby is één van de weinige spelers die al het hele seizoen met een super mentaliteit/instelling aan het spelen is.
    pi_68136666
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Urby is één van de weinige spelers die al het hele seizoen met een super mentaliteit/instelling aan het spelen is.
    Klopt ja, maar als iedereen fit en in vorm is, is er denk ik geen plaats voor Urby in de basis.
    pi_68136786
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:17 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Klopt ja, maar als iedereen fit en in vorm is, is er denk ik geen plaats voor Urby in de basis.
    Daar ging het mij ook niet om, Acathla zegt:
    quote:
    Spelers met de juiste instelling, iets wat ik bij een Urby weer niet terug zie.
    En daar klopt gewoon geen reet van.
      zaterdag 18 april 2009 @ 12:27:45 #67
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_68136938
    Urby is een echte leider aan het worden. Was ook degene die de supporters te woord stond bij de training die verstoord werd. Goede instelling. En Stekelenburg is een verhaal apart. Die heeft gewoon een goede topsportmentaliteit en was niet voor niks aanvoerder. Al is dat weining meer waard dit seizoen. Maar heeft het gewoon moeilijk gehad met de keuze voor Vermeer.
    #FreeHat
    pi_68136939
    Nee, Urby is inderdaad één van de weinigen die altijd 100% geeft. Als hij speelt zoals tegen PSV, dan is hij absoluut een meerwaarde en onmisbaar, maar op dit moment is hij wel iemand die vervangbaar is. Op basis van kwaliteit zou ik de Heerenveen-Sulejmani - Cvitanich en Suárez voorin willen zien met daarachter Enoh, Aissati en een andere middenvelder (Anita, Vertonghen, Gabri of Lindgren). Ik denk dat we volgend seizoen wel moeten snoeien in het aantal middenvelders, want als iedereen fit is, dan kan het voor mokkende spelers zorgen (nu niet het geval door schorsingen en blessures).
      zaterdag 18 april 2009 @ 12:28:50 #69
    166976 DuvelDuvel
    pi_68136963
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:27 schreef RayMania het volgende:
    Nee, Urby is inderdaad één van de weinigen die altijd 100% geeft. Als hij speelt zoals tegen PSV, dan is hij absoluut een meerwaarde en onmisbaar, maar op dit moment is hij wel iemand die vervangbaar is. Op basis van kwaliteit zou ik de Heerenveen-Sulejmani - Cvitanich en Suárez voorin willen zien met daarachter Enoh, Aissati en een andere middenvelder (Anita, Vertonghen, Gabri of Lindgren). Ik denk dat we volgend seizoen wel moeten snoeien in het aantal middenvelder, want als iedereen fit is, dan kan het voor mokkende spelers zorgen (nu niet het geval door schorsingen en blessures).
    Mokkende spelers Luxe-probleem

Er moet wel een spits bij trouwens. Neem aan dat Leo en Kennedy wel vertrekken in de zomer.
    #FreeHat
    pi_68137029
    Ik vind Urby eigenlijk helemaal niet altijd honderd procent geven. Laatst zei hij het vervelend te vinden dat hij een aantal keer vroeg werd gewisseld, maar ik vond dat eigenlijk niet meer dan terecht.

Gelukkig speelt ie wel al een stuk beter dan vorig jaar.
    pi_68137184
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Urby is een echte leider aan het worden. Was ook degene die de supporters te woord stond bij de training die verstoord werd. Goede instelling.
    Ik vind dat gewoon heel normaal voor iemand die het langst bij de club rondloopt. Dat getuigt niet echt van leiderskwaliteiten. Waar Urby in mijn ogen ook absoluut niet over beschikt.
    pi_68137272
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Mokkende spelers Luxe-probleem

Er moet wel een spits bij trouwens. Neem aan dat Leo en Kennedy wel vertrekken in de zomer.
    Leonardo, Kennedy, Sno, Rommedahl, Luque, Schilder (gaat al weg), De Jong en Martina mogen van mij weg.
    pi_68137296
    Siem mag van mij ook weg. Overschatte voetballer evenals zijn broertje Luuk.
    pi_68137314
    Ik vrees een beetje, zonder dat het ergens op gebaseerd is, voor het vertrek van Gabri deze zomer. Dat zou echt eeuwig zonde zijn.
    pi_68137342
    Urby is zeker een meerwaarde! Prima instelling, speelt een sterk seizoen. Laat hem maar mooi in de basis beginnen ipv Sulejmani morgen
    pi_68137374
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
    Siem mag van mij ook weg. Overschatte voetballer evenals zijn broertje Luuk.
    Hij kan best voetballen, maar we hebben op dit moment gewoon betere voetballers voor zijn positie.
    pi_68137473
    Siem weg? Neuh. Die is wekelijks de beste in het tweede. Die komt er echt wel. Was vorig jaar altijd blij als hij inviel voor Perez.
      zaterdag 18 april 2009 @ 12:52:20 #78
    166976 DuvelDuvel
    pi_68137512
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

Leonardo, Kennedy, Sno, Rommedahl, Luque, Schilder (gaat al weg), De Jong en Martina mogen van mij weg.
    Er gaan dus 6 spitsen weg. Waarvan er 2 nu al weg zijn. Daar moet dus wel iets bijkomen. Ik hoop nog steeds op Ben Sahar. Een echte Jood.
    #FreeHat
    pi_68137514
    Dariooooooooo
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_68137583
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:52 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Er gaan dus 6 spitsen weg. Waarvan er 2 nu al weg zijn. Daar moet dus wel iets bijkomen. Ik hoop nog steeds op Ben Sahar. Een echte Jood.
    Iemand voor de toekomst halen, misschien twee spelers. Een speler als Berg hoef ik echt niet op dit moment, omdat we gewoon Cvitanich hebben. Dat is voor mij de nummer één spits op het moment.
    pi_68137604
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:52 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ben Sahar, serieus, waar is dat op gebaseerd?
    pi_68137645
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Iemand voor de toekomst halen, misschien twee spelers. Een speler als Berg hoef ik echt niet op dit moment, omdat we gewoon Cvitanich hebben. Dat is voor mij de nummer één spits op het moment.
    Eensch. Er loopt wat mij betreft maar één spits in de Eredivisie rond die momenteel echt beduidend beter is dan Dario en dat is Hammie, de rest is maximaal gelijkwaardig. Geen spits uit de provincie halen dus, zeker niet.
    pi_68137646
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:52 schreef MaxC het volgende:
    Dariooooooooo
    Mag toch hopen dat hij speelt ja ipv Sulejmani
      zaterdag 18 april 2009 @ 12:58:38 #84
    166976 DuvelDuvel
    pi_68137657
    quote:
    Sparta wil huurling Slijngard definitief contracteren
    18/04/2009 10:16

Donovan Slijngard heeft een contractvoorstel van Sparta Rotterdam in beraad. De linksback kan in Rotterdam een verbintenis voor drie jaar ondertekenen, meldt het Algemeen Dagblad.

Komende zomer loopt het contract van Slijngard met Ajax af. De club uit Amsterdam heeft de verdediger laten weten dat er geen gebruik wordt gemaakt van de eenzijdige optie.

Slijngard komt dit seizoen op huurbasis uit voor Sparta. De 21-jarige verdediger speelde tot dusver 21 competitieduels voor de ploeg van trainer Foeke Booy, waarvan negentien als basisspeler
    #FreeHat
      zaterdag 18 april 2009 @ 12:59:26 #85
    166976 DuvelDuvel
    pi_68137673
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:55 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ben Sahar, serieus, waar is dat op gebaseerd?
    Groot talent,goede instelling,scorend vermogen, kan op alle spitsposities spelen.
    #FreeHat
    pi_68137685
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:58 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]
    Moet-ie doen, veel beter gaat-ie niet krijgen volgens mij.
    pi_68137825
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Eensch. Er loopt wat mij betreft maar één spits in de Eredivisie rond die momenteel echt beduidend beter is dan Dario en dat is Hammie, de rest is maximaal gelijkwaardig. Geen spits uit de provincie halen dus, zeker niet.
    Mwa, Dario is op dit moment natuurlijk nog niet de op één na beste spits. Berg, Nkufo of Ari vind ik op dit moment gelijkwaardig dan niet beter. Ging mij meer om het hebben van twee spitsen voor één plek. Anders krijg je weer dat gezeik dat de één rechtsbuiten gezet wordt of zo.
    pi_68137924
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mwa, Dario is op dit moment natuurlijk nog niet de op één na beste spits. Berg, Nkufo of Ari vind ik op dit moment gelijkwaardig dan niet beter. Ging mij meer om het hebben van twee spitsen voor één plek. Anders krijg je weer dat gezeik dat de één rechtsbuiten gezet wordt of zo.
    Wellicht; hij heeft dit seizoen niet de kansen gehad die die spitsen hebben gekregen natuurlijk.

Verder hoop ik dat-ie tegen PSV en AZ scoort, al is het alleen maar om meteen van dat gezeik van "Hij scoort alleen maar tegen kleine clubs" af te zijn. Sloeg bij Huntelaar ook nergens op.
    pi_68137957
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 13:10 schreef rompompom het volgende:
    Sloeg bij Huntelaar ook nergens op.
    Gewoon laten lullen. Scoorde vorig jaar uit mijn hoofd tegen 15 van de 17 clubs (alleen PSV en Heerenveen niet als ik mij goed herinner).
    pi_68138077
    Wie aan Huntelaar komt, komt aan mij.
      zaterdag 18 april 2009 @ 13:33:13 #91
    166976 DuvelDuvel
    pi_68138452
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wie aan Huntelaar komt, komt aan mij.
    #FreeHat
    pi_68138667
    Singing ai ai aisatti is een jood
    AJAX AMSTERDAM!
      zaterdag 18 april 2009 @ 14:04:27 #93
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68139143
    De D2 is kampioen! Kampioenuhh!
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_68139191
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef Silenus het volgende:
    De D2 is kampioen! Kampioenuhh!
    * Aanvoerder tuigt z'n vlaggenstok op met de Amsterdamse vlag!
    pi_68139761
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:43 schreef El_Bassie het volgende:
    Ik vrees een beetje, zonder dat het ergens op gebaseerd is, voor het vertrek van Gabri deze zomer. Dat zou echt eeuwig zonde zijn.
    Inderdaad. Mits fit vind ik dat hij gewoon altijd een basisplaats moet hebben. Zorgt voor ervaring, kan counters eruithalen en zorgt voor rust in het spel. Ook een speler die je pas echt gaat missen als je hem niet meer hebt
    We are living in a material world, and I am a material girl
    pi_68139834

Gregory, pimp.
      zaterdag 18 april 2009 @ 14:38:33 #97
    219855 finsdefis
    I.. I got authoritah?
    pi_68139865
    quote:
    Van Basten en Ajax willen de komende jaren proberen om jonge spelers langer in Amsterdam te houden: 'Als technische staf proberen wij een plaatje te schetsen: aantrekkelijk voetbal en lang meedoen in Europa. Als je hier vier jaar in het eerste hebt gespeeld heb je alles meegemaakt. Hoogte- en ook dieptepunten', doceert Van Basten. 'Je bent de beste van je team geweest en kunt dan echt de club uitkiezen die bij je past.'

'Als je kijkt naar Ryan Babel, het is doodzonde dat hij nu op de bank zit bij Liverpool', haalt de Ajax-coach een voorbeeld aan. 'Die is eigenlijk te vroeg gegaan. Zaakwaarnemers spelen daar vaak een rol in. Die kijken veelal naar het financiële aspect in plaats van de carrièreplanning van een speler voorop te stellen.'

vi.nl
    Wijze woorden van onze Marco.
    The strong do what they can and the weak suffer what they must.
    - Thucydides
    pi_68140676
    quote:
    Louis van Gaal zal niet naar een andere Nederlandse club vertrekken. Dat zegt de oefenmeester van de aanstaande kampioen in Het Parool.

Ik ga niet naar een andere Nederlandse club, dat heb ik Dirk (Scheringa red.) beloofd", aldus van Gaal, die daarmee een terugkeer naar Ajax uitsluit. "Ik ga alleen nog maar naar clubs van een bepaald kaliber, en dat is Ajax niet meer."

"Dat waren ze wel", gaat hij verder, "maar nu is Ajax al bijna geen topclub meer." Of AZ de Amsterdamse ploeg inmiddels al heeft verdrongen uit zijn hart? "Ik ben geboren in Amsterdam, dat zal altijd een rol blijven spelen, ik heb bij Ajax gespeeld, ik ben er trainer geweest."

"Dus dat is een vraag die heel moeilijk te beantwoorden is. Maar ik heb bij AZ fantastisch gewerkt, en dat is voor mij ook belangrijk."

AZ speelt vanavond om 20.45 uur de kampioenswedstrijd tegen Vitesse. Zelfs bij een gelijkspel of verliespartij kunnen de Alkmaarders nog kampioen worden. Dan moet FC Twente wel punten laten liggen in De Kuip. Tekst: Goal.com
    Ajax kan zich misschien niet meer meten met clubs zoals Liverpool en Inter Milan, Ajax is en blijft een topclub; met goed beleid spelen wij gewoon weer (bijna) elk jaar in de Champions League. Daarnaast had hij het geluk over een goede jeugdlichting te beschikken. Structureel heeft Ajax namelijk nooit bij de supertop gehoord, ook niet onder Van Gaal.
    pi_68140907
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 15:21 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ajax kan zich misschien niet meer meten met clubs zoals Liverpool en Inter Milan, Ajax is en blijft een topclub; met goed beleid spelen wij gewoon weer (bijna) elk jaar in de Champions League. Daarnaast had hij het geluk over een goede jeugdlichting te beschikken. Structureel heeft Ajax namelijk nooit bij de supertop gehoord, ook niet onder Van Gaal.
    Als Ajax speelt zoals dit seizoen in Europa komt het vanzelf wel weer goed met Ajax en word het gewoon weer een club die het zeer goed in Europa gaat doen het geld komt dan wel weer binnen lopen waardoor je ook betere spelers kan aantrekken of het geld investeren in de jeugdopleiding.
    AJAX AMSTERDAM!
      zaterdag 18 april 2009 @ 15:30:53 #100
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68140910
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 15:21 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Een topclub wordt niet direct 13e in een ontzettend klotejaar, maar speelt dan nog steeds gewoon top-5. Ajax en PSV zijn nog steeds de enige twee topclubs van Nederland.
    pi_68141842
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Een topclub wordt niet direct 13e in een ontzettend klotejaar, maar speelt dan nog steeds gewoon top-5. Ajax en PSV zijn nog steeds de enige twee topclubs van Nederland.
    PSV werd dit jaar met bloed, zweet en tranen 5e, dat zag er ook lang niet naar uit. Maar als je één jaar buiten de top5 valt ben je geen topclub meer volgens jou? Een minder jaar kan 'beuren? Volgens mij ligt het toch meer aan de historie en wat je gepresteerd hebt.
    pi_68141856
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef jna het volgende:

[ afbeelding ]
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_68141910
    Van Gaal
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:14:50 #104
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68141966
    quote:
    "Ik ga niet naar een andere Nederlandse club, dat heb ik Dirk (Scheringa red.) beloofd"
    Delen die 2 het bed met elkaar ofzo?

Dus Ajax is bijna geen topclub meer en AZ natuurlijk meteen wel na 3 goeie jaren in de afgelopen 4 jaar. Ga zo door Louis... ga vooral zo door met onzin spuien.
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:19:30 #105
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68142053
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:09 schreef Rots het volgende:

[..]

PSV werd dit jaar met bloed, zweet en tranen 5e, dat zag er ook lang niet naar uit. Maar als je één jaar buiten de top5 valt ben je geen topclub meer volgens jou? Een minder jaar kan 'beuren? Volgens mij ligt het toch meer aan de historie en wat je gepresteerd hebt.
    PSV heeft volgens mij nog geen drie weken zesde gestaan. Ajax of PSV worden nóóit 13e. AZ doet net een paar jaar leuk mee, ook eind jaren negentig werd er gesproken over the Big Four. (Ajax, PSV, Feyenoord en Vitesse)
    AZ heeft bijvoorbeeld nog nooit een Europese prijs gewonnen, AZ heeft geen fans in heel het land, AZ heeft niet altijd eredivisie gespeeld. AZ heeft nu een topteam, maar is nog lang geen topclub. Dat is inderdaad een proces van decennia.

Vroeger had je alleen Ajax en Feyenoord, PSV werd pas in eind jaren 70/begin jaren 80 voor topclub aangezien.
    pi_68142056
    AZ moest toch zolang wachten op de tweede titel? Kun je nagaan hoe lang ze minstens moeten wachten om de beste Nederlandse club te zijn. Precies de tijd tussen de eerste titel en de titel van dit seizoen.
    pi_68142155
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

PSV heeft volgens mij nog geen drie weken zesde gestaan. Ajax of PSV worden nóóit 13e. AZ doet net een paar jaar leuk mee, ook eind jaren negentig werd er gesproken over the Big Four. (Ajax, PSV, Feyenoord en Vitesse)
    AZ heeft bijvoorbeeld nog nooit een Europese prijs gewonnen, AZ heeft geen fans in heel het land, AZ heeft niet altijd eredivisie gespeeld. AZ heeft nu een topteam, maar is nog lang geen topclub. Dat is inderdaad een proces van decennia.

Vroeger had je alleen Ajax en Feyenoord, PSV werd pas in eind jaren 70/begin jaren 80 voor topclub aangezien.
    Waarom noem je Feyenoord niet meer als topclub dan als het wel degelijk om historie van de club gaat? AZ is zeker nog geen topclub kwa historie, maar heeft nu wel het beste elftal in Nederland sinds Feyenoord 2002.
    pi_68142260
    Wat een arrogante klotzak die van Gaal
    Ik hoef heb ook never nooit niet meer in een functie bij Ajax te zien
    En een groot fluitconcert volgende week voor iemand die zo respectloos praat over de club waar hij alles aan te danken heeft.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:32:17 #109
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_68142348
    Van Gaal mag nou wel een keer ophouden met dat gezeik richting Ajax. Je bent kut behandeld; duidelijk; klaar. Waarom die sneren blijven maken, hou de eer toch aan jezelf vent. Leuk dat je bij je clubje een leuke tijd hebt maar val ons daar niet mee lastig
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_68142368
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:23 schreef Rots het volgende:

[..]

Waarom noem je Feyenoord niet meer als topclub dan als het wel degelijk om historie van de club gaat? AZ is zeker nog geen topclub kwa historie, maar heeft nu wel het beste elftal in Nederland sinds Feyenoord 2002.
    pi_68142417
    quote:

[..]

Feyenoord is in mijn inziens nog wel een topclub, maar als het zo doorgaat, zijn ze gewoon vergane glorie. Met een stadion als de Kuip en één van de grootste supportersschare van Nederland hou je het nog wel een tijdje vol, maar prestaties op het veld horen er ook bij. Daarom twijfelen mensen nu ook aan Ajax. PSV is de laatste 4 jaar kampioen geworden, presteerde tot dit seizoen ook goed in Europa. PSV is voorlopig een topclub. Als Ajax hier de 2e plek pakt, kan je op basis van de prestaties dit seizoen nog wel concluderen dat Ajax een voor Nederlandse begrippen topclub is.

AZ kan je pas een topclub noemen als ze onder verschillende coaches en meerdere jaren top presteren.
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:39:38 #112
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68142510
    quote:
    Waarom noem je Feyenoord niet meer als topclub dan als het wel degelijk om historie van de club gaat?
    Om jou te fucken.

Feyenoord is nog slechts in naam een topclub, het gaat niet alléén om historie. Elke club heeft immers 'historie', en het feit dat een club in een ver verleden ooit een prijs won wil niet zeggen dat het nog steeds een topclub is. Nottingham Forrest is natuurlijk ook geen topclub meer.

Qua prestaties op het veld brokkelt de status van Feyenoord als topclub natuurlijk wel af, sinds de jaren '80 was het natuurlijk wel het lelijke eendje van de top-3. In '89 voor 3.000 man nat gaan tegen Fortuna Sittard, en 20 jaar later (in de tussentijd twee kampioenschappen en de UEFAcup winst door de BV Van Hooijdonk) staat Feyenoord 10e en moet het geld lenen om de salarissen te kunnen blijven betalen. Ajax en PSV kende ook haar dalletjes, maar presteren wel constant in de top-3. Ajax werd rond '99 nog zesde, maar was een paar jaar daarvoor nog de beste ter wereld en PSV is al 25 jaar niet buiten de top 3 gevallen.

Maar waar het om ging, AZ. Alle egards naar Van Gaal en Scheringa, zonder hen zou AZ nu rond plekkie 12 spelen. Scheringa bracht AZ naar de subtop, van Gaal naar de top. AZ heeft vooralsnog alleen het team, historie moet geschreven worden. Duurt alleen wel een jaar of 20.
    pi_68142625
    Oh ja. Dit is ook wel een mooie.
    quote:
    Klaas-Jan Huntelaar (foto, rechts) hekelt in de nieuwe Sportweek het kleineren van de eredivisie. "Men moet eens ophouden met de eredivisie een Mickey Mouse competitie te noemen. Dat roepen ze op tv en iedereen aapt dat na. Volgens mij staat Roy Makaay, die in het buitenland ontzettend veel scoorde, dit seizoen niet heel hoog op de topscorerslijst. Ik heb het vaak zat ontzettend moeilijk gehad.”
    pi_68142708
    Redelijk verhaal, maar je argument "en de UEFAcup winst door de BV Van Hooijdonk" slaat natuurlijk nergens op. Alsof het dan een mindere prijs is omdat één speler een gigantisch aandeel heeft gehad? Ik zie Ajax en PSV op dit moment als de Nederlandse topclubs, Feyenoord daar op historie achter en daarachter volgen op redelijke afstand AZ en Heerenveen.
    pi_68142749
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:47 schreef RayMania het volgende:
    Redelijk verhaal, maar je argument "en de UEFAcup winst door de BV Van Hooijdonk" slaat natuurlijk nergens op. Alsof het dan een mindere prijs is omdat één speler een gigantisch aandeel heeft gehad? Ik zie Ajax en PSV op dit moment als de Nederlandse topclubs, Feyenoord daar op historie achter en daarachter volgen op redelijke afstand AZ en Heerenveen.
    Twente staat ook redelijk stabiel de laatste tijd hoor. Die zie ik ook wel aansluiten, net als Heerenveen. Stadionuitbreiding, voorrondes CL gehaald vorig seizoen, spelers vertrekken naar topclubs. Twente .
    pi_68142758
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
    Oh ja. Dit is ook wel een mooie.
    [..]
    De sterkte van een competitie beoordeel je niet aan de hand van het aantal doelpunten, maar natuurlijk hoe groot de prestaties zijn in de Europese bekertoernooien. Cristiano Ronaldo scoorde vorig jaar ook gigantisch veel in Engeland, dat maakt het dan geen Mickey Mouse competitie.
    pi_68142775
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Om jou te fucken.

Feyenoord is nog slechts in naam een topclub, het gaat niet alléén om historie. Elke club heeft immers 'historie', en het feit dat een club in een ver verleden ooit een prijs won wil niet zeggen dat het nog steeds een topclub is. Nottingham Forrest is natuurlijk ook geen topclub meer.

Qua prestaties op het veld brokkelt de status van Feyenoord als topclub natuurlijk wel af, sinds de jaren '80 was het natuurlijk wel het lelijke eendje van de top-3. In '89 voor 3.000 man nat gaan tegen Fortuna Sittard, en 20 jaar later (in de tussentijd twee kampioenschappen en de UEFAcup winst door de BV Van Hooijdonk) staat Feyenoord 10e en moet het geld lenen om de salarissen te kunnen blijven betalen. Ajax en PSV kende ook haar dalletjes, maar presteren wel constant in de top-3. Ajax werd rond '99 nog zesde, maar was een paar jaar daarvoor nog de beste ter wereld en PSV is al 25 jaar niet buiten de top 3 gevallen.

Maar waar het om ging, AZ. Alle egards naar Van Gaal en Scheringa, zonder hen zou AZ nu rond plekkie 12 spelen. Scheringa bracht AZ naar de subtop, van Gaal naar de top. AZ heeft vooralsnog alleen het team, historie moet geschreven worden. Duurt alleen wel een jaar of 20.
    Oke, dus als je een aantal jaar minder presteert en de club rustig probeert op te bouwen heb je meteen geen status meer van topclub? En wat betreft AZ, zijn nog zeker geen topclub, maar hebben wel potentie. Beste scouts van Nederland, die zeker nodig zijn omdat AZ dit jaar veel spelers kwijt gaat raken.
    quote:
    Volgens mij staat Roy Makaay, die in het buitenland ontzettend veel scoorde, dit seizoen niet heel hoog op de topscorerslijst.
    Haha, dit heeft niks met het niveau van de eredivisie te maken. Gewoon met het niveau van Makaay de laatste tijd.
    pi_68142798
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:49 schreef Rots het volgende:

[..]

Oke, dus als je een aantal jaar minder presteert en de club rustig probeert op te bouwen heb je meteen geen status meer van topclub? En wat betreft AZ, zijn nog zeker geen topclub, maar hebben wel potentie. Beste scouts van Nederland, die zeker nodig zijn omdat AZ dit jaar veel spelers kwijt gaat raken.
    [..]

Haha, dit heeft niks met het niveau van de eredivisie te maken. Gewoon met het niveau van Makaay de laatste tijd.
    Ik merk er eigenlijk weinig van dat Feyenoord zich rustig probeert op te bouwen .
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:51:16 #119
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68142823
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:47 schreef RayMania het volgende:
    Redelijk verhaal, maar je argument "en de UEFAcup winst door de BV Van Hooijdonk" slaat natuurlijk nergens op. Alsof het dan een mindere prijs is omdat één speler een gigantisch aandeel heeft gehad?
    Dat weet ik, maar in mijn betoog kwam het ook beter uit als ze die UEFAcup helemaal niet gewonnen hadden maar ik moest dat argument er nu ergens tussenfietsen.
    Ik ben een week dronken als Ajax die UEFA-cup wint terwijl alleen Suarez alle goals heeft gemaakt, dus alle respect voor die prestatie. Maar het was natuurlijk wel een incidenteel succesje.
    pi_68142842
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Rumille het volgende:

[..]

Twente staat ook redelijk stabiel de laatste tijd hoor. Die zie ik ook wel aansluiten, net als Heerenveen. Stadionuitbreiding, voorrondes CL gehaald vorig seizoen, spelers vertrekken naar topclubs. Twente .
    Heerenveen eindigt al jaren structureel bij de eerste vijf, Twente moet dat nog doen. Natuurlijk gaat het hartstikke goed op dit moment, maar er zijn zoveel clubs geweest die dat hebben gepresteerd. Het Willem II van Adriaanse haalde ook de Champions League, werd tweede en verkocht ook spelers aan topclubs. Ze hebben dat alleen één of twee seizoenen volgehouden. Bij een topclub of een goede subtopper is die periode veel en veel langer.
    pi_68142847
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar in mijn betoog kwam het ook beter uit als ze die UEFAcup helemaal niet gewonnen hadden maar ik moest dat argument er nu ergens tussenfietsen.
    Ik ben een week dronken als Ajax die UEFA-cup wint terwijl alleen Suarez alle goals heeft gemaakt, dus alle respect voor die prestatie. Maar het was natuurlijk wel een incidenteel succesje.
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:52:39 #122
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68142856
    http://www.nu.nl/algemeen(...)or-op-wedstrijd.html

Het kan niet op jongens! Ruim 300 fans hebben zich al verzameld om de titel te vieren.
    pi_68142892
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:51 schreef RayMania het volgende:

[..]

Heerenveen eindigt al jaren structureel bij de eerste vijf, Twente moet dat nog doen. Natuurlijk gaat het hartstikke goed op dit moment, maar er zijn zoveel clubs geweest die dat hebben gepresteerd. Het Willem II van Adriaanse haalde ook de Champions League, werd tweede en verkocht ook spelers aan topclubs. Ze hebben dat alleen één of twee seizoenen volgehouden. Bij een topclub of een goede subtopper is die periode veel en veel langer.
    Toch heb ik bij Twente meer het idee dat ze stabiel zijn en voorlopig zo blijven presteren. Komt misschien ook wel gewoon door de afgelopen 2 seizoenen, maar de Grolsch Veste hoort ook bij de grootste stadions van Nederland, dat had Willem II volgens mij niet. Financieel staan ze ook beter dan Willem II toen deed volgens mij.
    Was natuurlijk wel wat jonger, maar het komt nog steeds over als een incidenteel succesje.
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:54:09 #124
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_68142898
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ik merk er eigenlijk weinig van dat Feyenoord zich rustig probeert op te bouwen .
    Feyenoord is eerder bezig om zich rustig af te bouwen.

Zulke spelers heeft het toch ook?
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:56:16 #125
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68142957
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:49 schreef Rots het volgende:

[..]

Ik vind Feyenoord nog steeds een topclub hoor. Alleen matchen de prestaties natuurlijk voor geen meter met de naam Feyenoord. Drie keer kampioen in de laatste 35 jaar is natuurlijk een beetje karig, AZ staat vanavond op 2 in de laatste 30.

In de wereldgeschiedenis komen rijken en gaan rijken, met clubs kan dat ook zo gaan. Al blijven de echte topclubs altijd in de top, maar daarvoor moeten ze zichzelf wel steeds blijven verbeteren. Feyenoord moet snel weer een prijs pakken, en dan iets meer dan een KNVB-Beker. Ajax ook trouwens.
    pi_68142986
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:

[..]

Toch heb ik bij Twente meer het idee dat ze stabiel zijn en voorlopig zo blijven presteren. Komt misschien ook wel gewoon door de afgelopen 2 seizoenen, maar de Grolsch Veste hoort ook bij de grootste stadions van Nederland, dat had Willem II volgens mij niet. Financieel staan ze ook beter dan Willem II toen deed volgens mij.
    Was natuurlijk wel wat jonger, maar het komt nog steeds over als een incidenteel succesje.
    Dat gevoel heb ik ook wel, maar dan moeten ze het alsnog doen. Het is vooral stuivertje wisselen de laatste jaren. Vitesse heeft een tijd gehad dat het goed ging, je hebt Heerenveen, je hebt AZ (vorig jaar weer niet), je hebt Twente, maar je hebt ook ooit Roda JC gehad.

De grootte van een stadion vind ik niks te maken hebben met het zijn van een topclub of niet. De Meer was nou ook niet echt een groot.
    pi_68143048
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook wel, maar dan moeten ze het alsnog doen. Het is vooral stuivertje wisselen de laatste jaren. Vitesse heeft een tijd gehad dat het goed ging, je hebt Heerenveen, je hebt AZ (vorig jaar weer niet), je hebt Twente, maar je hebt ook ooit Roda JC gehad.

De grootte van een stadion vind ik niks te maken hebben met het zijn van een topclub of niet. De Meer was nou ook niet echt een groot.
    Nee, maar dat je al bezig bent met uitbreiden (volgens mij staan er alweer uitbreidingen op de agenda) geeft al aan dat je verwacht in de top te blijven. Bij Willem II hadden ze het succes niet zozeer verwacht en wisten ze mede daardoor er ook niet goed mee om te gaan.
    pi_68143067
    Mwa, voor Feyenoord zijn prijzen op het moment niet eens belangrijk. Eerst maar weer is bij de top5 komen en UEFA cup spelen zijn de prés. Van Ajax verwacht je gewoon dat ze minimaal één keer in de twee jaar een prijs pakken, maar inderdaad, de laatste tijd valt dit toch wel erg tegen.

Volgend seizoen maar weer hopen op het kampioenschap en hopen dat niet teveel goede spelers worden weggekocht voor jullie. Zou wel tactisch zijn om dit team gewoon bijeen te houden voor volgend seizoen en misschien nog een paar versterkingen erbij halen, hoewel dat ook al onwerkelijk is dat er niemand weggaat deze tijd..
      zaterdag 18 april 2009 @ 17:33:27 #129
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_68143960
    Ben benieuwd hoe de keepersstrijd zich gaat ontwikkelen, laten ze het afhangen van de voorbereiding en kiest MvB dan dan nieuwe 1, of blijf Vermeer 1e keeper, in dat geval vertrekt Stekelenburg, wordt Stekelenburg 1e keeper dan vertrekt Vermeer, Dennis Gentenaar gaat zeker weg, dus moet er hoe dan ook een nieuwe reservekeeper komen, of een 3e keeper, mits Padt doorschuift.

Ik hoop dat Stekelenburg 1e keeper wordt, vindt hem persoonlijk beter dan Vermeer.
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
    pi_68144280
    Als ik het goed heb vonden ze Padt voor de winterstop niet goed genoeg als 3e keeper, toen keken ze of hij dat aankon i.v.m een eventueel vertrek van Gentenaar.

Maargoed, ik vind Stekel en Vermeer redelijk gelijk op gaan, mits allebei in vorm, dus moge de beste gewoon eerste keeper worden..
    pi_68144303
    Ik heb een tijdlang alles gepikt van Van Gaal, maar ook ik begin hem ondertussen spuugzat te worden. Waren er nog mensen die hem volgende week zondag wilden feliciteren met het kampioenschap? De tyfus kan die achterlijke dwaas krijgen. Respect voor de Van Gaal van de jaren 90, maar nu mag hij van mij heel snel ophoeren.
      zaterdag 18 april 2009 @ 17:47:27 #132
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_68144317
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 17:46 schreef Frankz0rz het volgende:
    Als ik het goed heb vonden ze Padt voor de winterstop niet goed genoeg als 3e keeper, toen keken ze of hij dat aankon i.v.m een eventueel vertrek van Gentenaar.

Maargoed, ik vind Stekel en Vermeer redelijk gelijk op gaan, mits allebei in vorm, dus moge de beste gewoon eerste keeper worden..
    Consequentie is dat de ander dus vertrekt.
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
    pi_68144388
    quote:
    Schaars: 'Middenveld Ajax te licht'

zaterdag 18 april, door sv, Amsterdam, 12:15u, de Volkskrant
    Stijn Schaars denkt niet dat Ajax met het huidige middenveld (Anita, Enoh en Aissati) hoge ogen kan gooien in Europa. Dat zegt de middenvelder van AZ in de Volkskrant.

'In de Nederlandse competitie wordt nog erg aan techniek gedacht. Kijk wat er nu bij Ajax op het middenveld staat, met Aissati, Anita, Enoh. Technisch begaafd, maar fysiek gezien kunnen ze niet mee aan de Europese top. Je kunt er wel eentje tussen hebben lopen, maar niet drie. In Nederland kan het nog omdat het niveau hier minder is, maar als je echt potten wilt breken kan het gewoonweg niet', aldus Schaars.

Sinds enkele maanden tracht Schaars zijn spieren met fitnessoefeningen te stalen. 'Je moet jezelf voorbereiden op nieuwe situaties. Ik wil altijd vooruit. Zeker nu ik al enkele keren ben teruggeworpen kan ik geen stagnatie meer gebruiken. Daarom probeer ik me te wapenen met zaken die in het internationale voetbal nodig zijn'.

'Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen. Chelsea-Liverpool, dat is negentig minuten gáán. Gerrard, Torres, Lampard, Ballack – ze zijn creatief, maar óók allemaal fysiek sterk. De huidige topvoetballers zijn heel compleet'.
    Stijn heeft niet naar Ajax-marseille gekeken zeker? toen werd hun fysieke middenveld toch aardig overklast.

Wel grappig aangezien het middenveld van AZ helemaal niks voorstelt fysiek imo
    pi_68144464
    quote:

[..]

Sulejmani zal wel als 3e spits gebruikt worden
      zaterdag 18 april 2009 @ 17:54:24 #135
    231092 KirkLazarus
    Never go full retard
    pi_68144493
    Door dat gekanker van de voltallige AZ-selectie op Ajax het hele seizoen al begin ik een steeds grotere hekel aan die 'club' te krijgen. Jullie worden verdomme kampioen, ben met je eigen bezig in plaats van Ajax.

En van Gaal, werkelijk... ik weet dat de man het niet zo op heeft met het (oude) bestuur, maar wat hebben de Ajax-supporters hem misdaan? Door dat gebash beginnen nu veel Ajacieden een hekel aan hem te krijgen, dat was jaren geleden ondenkbaar.
    pi_68144572
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

Stijn heeft niet naar Ajax-marseille gekeken zeker? toen werd hun fysieke middenveld toch aardig overklast.

Het middenveld van AZ is in vergelijking met Ajax fysiek ziek sterk. Dembele, de Zeeuw, Mendez en Schaars zijn stuk voor stuk sterker dan elke speler bij Ajax op het middenveld.

Hij heeft gewoon gelijk, Enoh Aissati en Anita zijn gewoon fysiek te licht. Zeker Aissati.
    pi_68144599
    Ohja Dario kan beter ze kapsel zo doen als hij vaak bij Banfield had, ziet ie er tenminste gevaarlijk uit, dit haarkapsel is kinda gay.
    pi_68144638
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:

[..]

Het middenveld van AZ is in vergelijking met Ajax fysiek ziek sterk. Dembele, de Zeeuw, Mendez en Schaars zijn stuk voor stuk sterker dan elke speler bij Ajax op het middenveld.

Hij heeft gewoon gelijk, Enoh Aissati en Anita zijn gewoon fysiek te licht. Zeker Aissati.
    Dembele reken ik dan weer ff niet mee want dan vind ik meer een spits.

Mendes vind ik fysiek niet zo sterk hoor, De Zeeuw is een bijtertje maar Enoh is denk ik fysiek sterker dan de Zeeuw.

Daarnaast zit Stijn dingen te zeggen over het middenveld nu, maar we hebben ook nog Gabri en Vertonghen die fysiek zeker wel sterker zijn dan mendes
    pi_68144701
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij heeft al heel wat Europese ervaring
    pi_68144725
    Ja, hij heeft het toch ook over het middenveld van nu? Gabri hoort sowieso in de basis thuis, maar in van Basten zn plannen komt hij volgens mij niet echt voor. Ben bang voor jullie dat hij na dit seizoen weg is.

Enoh is wel redelijk fysiek, maar met twee lichtgewichten als Anita en Aissati naast hem kan je toch niet zeggen dat het fysiek wel in orde is op het middenveld.

En trouwens, Dembele is gewoon een middenvelder. Daar komt hij beter tot zn recht en van Gaal laat hem lekker staan daaro.
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:03:52 #141
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68144762
    Wij speelden tenminste nog Europees dit jaar. Schaars.
    pi_68144766
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:

[..]

Enoh is fysiek sterk hoor. Laat je niet door zijn lengte misleiden.

Aissati hoeft het niet te hebben van zijn fysiek die man is zo slim en goed dat hij uit bijna elke situatie kan komen. Verder is hij er pas net en traint hij niet zo lang op top.
    pi_68144781
    Sowieso Schaars nog serieus nemen na wat ie toen tegen Luijcks zei na Excelsior-AZ

Vervelende pisvent, hij zal morgen wel weer de bekende song in gaan zetten.
    pi_68144914
    Hup Feyenoord
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_68144994
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:09 schreef Pritt het volgende:
    Hup Feyenoord
    Dat zul je mij echt pas horen zeggen als we alleen door een overwinning van die gasten kampioen kunnen worden.

We hebben het 'gewoon' in eigen hand, die tweede plek.
    pi_68145074
    Wie heeft de voorleesfunctie op ajax.nl al is gebruikt ik kwam niet meer bij
    AJAX AMSTERDAM!
    pi_68145090
    Ik ben benieuwd hoe snel we het 'helemaal niets in Amsterdam' gaan horen
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68145125
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef bloodysunday het volgende:
    Wie heeft de voorleesfunctie op ajax.nl al is gebruikt ik kwam niet meer bij
    hahahahahah haha die wedstrijd selectie voorlezen
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:21:22 #149
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68145195
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef Noshiba het volgende:
    Ik ben benieuwd hoe snel we het 'helemaal niets in Amsterdam' gaan horen
    Als Van Gaal gaat roepen dat ze de beste zijn van Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven dan heeft die man echt 100% afgedaan voor mij.
    pi_68145243
    Jullie hebben het nog makkelijk in Amsterdam en andere kant van Nederland.

Ik woon godverdomme in exact het verkeerde deel van NL

Alles opeens AZ en ook gewoon van iedereen waarvan ik weet dat ze vroeger mij meenamen naar de Arena

Echt ik word hier helemaal gek.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68145271
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:23 schreef Noshiba het volgende:

Alles opeens AZ en ook gewoon van iedereen waarvan ik weet dat ze vroeger mij meenamen naar de Arena

Zeg er wat van dan, held. Of verhuis naar Amsterdam.
    pi_68145310
    Ik heb precies hetzelfde hier in de Z van AZ. Ineens allemaal auto's met AZ-shirtjes erin. Uiteraard de shirtjes van dit seizoen, want vorig jaar rond deze tijd hoorde je niemand over AZ. Ik walg van dat soort figuren.

Als je al je hele leven voor AZ bent en er ook zat in de mindere tijden in De Hout, dan zal ik diegene oprecht feliciteren. Maar de rest van dat kansloze volk, nee.

Ook zo'n figuur waar ik vroeger mee gevoetbald heb. Altijd in Ajax-trainingspak enzo. Nu levert z'n pa de spelersbus van AZ, worden ze kampioen en is hij die-hard AZ'er.
    pi_68145358
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef Rots het volgende:
    Ja, hij heeft het toch ook over het middenveld van nu? Gabri hoort sowieso in de basis thuis, maar in van Basten zn plannen komt hij volgens mij niet echt voor. Ben bang voor jullie dat hij na dit seizoen weg is.

Enoh is wel redelijk fysiek, maar met twee lichtgewichten als Anita en Aissati naast hem kan je toch niet zeggen dat het fysiek wel in orde is op het middenveld.

En trouwens, Dembele is gewoon een middenvelder. Daar komt hij beter tot zn recht en van Gaal laat hem lekker staan daaro.
    Aissati mag dan wel minder fysiek zijn, maar compenseert dat ruimschoots met een puntgave techniek. Fysiek is op het middenveld ook niet alles, een mengeling zoals dat nu bij Ajax lijkt te ontstaan is perfect .
    West Ham supporters, check: Dutchirons
    Dutch Football Manager Site!
    Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
    pi_68145366
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:25 schreef Rots het volgende:

[..]

pi_68145374
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:25 schreef Rots het volgende:

[..]

Wat denk jij nou? Dat ik er niks van zeg ofzo?

Maarja wat heb ik te winnen? Het enigste wat ze zeggen: Het zit diep he of maar wij worden kampioen
    en dan zeg ik: Hoelang ben je al fan van az
    En dan gaat het opeens ergens anders over en reageren ze er niet meer op.

Maar wees gerust, ik spreek zelfs iedereen aan met een az shirt of iets anders hoor!

En wij hebben hier zelfs pannekoeken lopen met shirts met:
    AZ HOOLIGANS

En die hebben ze aan als ze uitgaan.

Wel raar, afgelopen 3 weken niet meer gezien. Hmm misschien snapten ze het na die avond wel, of doe ik nou weer te stoer?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68145405
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:21 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Als Van Gaal gaat roepen dat ze de beste zijn van Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven dan heeft die man echt 100% afgedaan voor mij.
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68145411
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:23 schreef Noshiba het volgende:

Tering NSB'ers
    pi_68145470
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

Tering NSB'ers
    Daarmee bedoel ik dus m'n halve familie die opeens allemaal buisness seats bij AZ hebben.

En nu ben ik morgen nog jarig ook dus krijg ik het nog duizenden keren te horen ook

Fuck my life
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68145472
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Grote jongen. Was je erbij?
    Zulke supporters gewoon laten doodvallen, triest en kansloos volk.
    x
    pi_68145502
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef richbitch het volgende:

[..]

Zulke supporters gewoon laten doodvallen, triest en kansloos volk.
    Hou alsjeblieft op, je weet geen eens wat je zegt.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68145525
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik dus m'n halve familie die opeens allemaal buisness seats bij AZ hebben.

En nu ben ik morgen nog jarig ook dus krijg ik het nog duizenden keren te horen ook

Fuck my life
    Laat ze maar. Er komen momenten dat jij in je eentje lacht. Dat zijn momenten om te koesteren.
    pi_68145551
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wat denk jij nou? Dat ik er niks van zeg ofzo?

Maarja wat heb ik te winnen? Het enigste wat ze zeggen: Het zit diep he of maar wij worden kampioen
    en dan zeg ik: Hoelang ben je al fan van az
    En dan gaat het opeens ergens anders over en reageren ze er niet meer op.

Maar wees gerust, ik spreek zelfs iedereen aan met een az shirt of iets anders hoor!

AZ HOOLIGANS

Wel raar, afgelopen 3 weken niet meer gezien. Hmm misschien snapten ze het na die avond wel, of doe ik nou weer te stoer?
    Je had het op zn minst achterwege kunnen laten
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
    pi_68145582
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Laat ze maar. Er komen momenten dat jij in je eentje lacht. Dat zijn momenten om te koesteren.
    Welnee, dan zijn ze met z'n allen weer voor Ajax waarschijnlijk. .
    pi_68145610
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:27 schreef kevin6188 het volgende:
    Ik heb precies hetzelfde hier in de Z van AZ. Ineens allemaal auto's met AZ-shirtjes erin. Uiteraard de shirtjes van dit seizoen, want vorig jaar rond deze tijd hoorde je niemand over AZ. Ik walg van dat soort figuren.

Als je al je hele leven voor AZ bent en er ook zat in de mindere tijden in De Hout, dan zal ik diegene oprecht feliciteren. Maar de rest van dat kansloze volk, nee.

Ook zo'n figuur waar ik vroeger mee gevoetbald heb. Altijd in Ajax-trainingspak enzo. Nu levert z'n pa de spelersbus van AZ, worden ze kampioen en is hij die-hard AZ'er.
    Yeah en als we ooit weer verder komen in de CL dan zie je ze weer bij ons in de buurt.
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:41:11 #165
    231092 KirkLazarus
    Never go full retard
    pi_68145624
    quote:

Zo gaat dat in Zuid-Limburg ook.. jaren '90 liep werkelijk iedereen in Ajax-shirt, de afgelopen jaren zie je steeds meer psv.. eergisteren spotte ik de eerste AZ-'supporter', al kan het natuurlijk ook een verdwaalde Alkmaarder zijn.
    pi_68145666
    quote:

[..]

Fuck my life
    Heb het jaren gehad met PSV hier thuis. Mijn zwager en mijn zus zijn voor PSV. De rest voor Ajax
    pi_68145717
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:38 schreef Breach het volgende:

[..]

Je had het op zn minst achterwege kunnen laten
    Ja maar omdat die pannekoek ook interpreteerde dat ik er niks van durfde te zeggen, kon ik het niet laten.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68145737
    quote:

[..]

Fuck my life
    . Zijn ze soms vriendjes met Maffia Dirk?
    pi_68145756
    Voor iedereen die naar uitduels gaat, let ff op je scanpunten want bij Roda-Ajax sta ik er bijv niet tussen
    pi_68145795
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

. Zijn ze soms vriendjes met Maffia Dirk?
    Helaas wel.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:57:02 #171
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68146110
    Ik ben blij dat ik geen AZ-supporters ken zeg. Het lijken me allemaal ontzettend vermoeiende personen.
    pi_68146133
    Wtf joh ik sta er bij NAC en bij Roda niet tussen, wat een tering administratie hebben ze ook bij Ajax, of ik voer iets verkeerd in(maatjes van me staan er ook niet tussen).

Edit wait die zijn van 2006
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:58:02 #173
    164106 Bullebak
    Omdat bier.
    pi_68146134
    quote:

Ik woon tegenwoordig in de buurt van A van AZ, maar het is hier ook echt te kansloos
    Allemaal gasten die nu opeens zeggen toch "binding" te hebben met AZ etc Iedereen shirtje van AZ aan, vlaggen, alles
    Geef mij maar Amsterdam
    pi_68146140
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef Silenus het volgende:
    Ik ben blij dat ik geen AZ-supporters ken zeg. Het lijken me allemaal ontzettend vermoeiende personen.
    Een oud-collega van me bij de AH in Zaandam was die-hard PSV'er, dus die liep de laatste jaren al te zeiken, maar nu is hij voor AZ.

Gelukkig ben ik er pleite. Maar dat soort figuren, kom op zeg.
    pi_68146161
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef Jasza het volgende:
    Wtf joh ik sta er bij NAC en bij Roda niet tussen, wat een tering administratie hebben ze ook bij Ajax, of ik voer iets verkeerd in(maatjes van me staan er ook niet tussen).
    Ik miste alleen Feyenoord, die is laatst nog toegevoegd. Heb ik mazzel mee gehad, volgens mij.
    pi_68146171
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:46 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Helaas wel.
    Sterkte dan .

Op zich wel eens leuk dat een andere club dan Ajax, PSV of tjahh.. Feyenoord kampioen gaat worden. Maar dan liever toch een club zoals Twente dan AZ.
    pi_68146183
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:59 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik miste alleen Feyenoord, die is laatst nog toegevoegd. Heb ik mazzel mee gehad, volgens mij.
    Nah was van 2006 kennelijk, ik zocht op scanpunten bij zoekfunctie maar kreeg dus de duels van 2006 haha.
    pi_68146185
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef Jasza het volgende:

Edit wait die zijn van 2006

Pannenkoek. Ik was mn nummer ook al aan het zoeken.
      zaterdag 18 april 2009 @ 19:05:10 #179
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68146351
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:30 schreef Noshiba het volgende:
    AZ HOOLIGANS

Ik zit hier nu wel te lachen, maar eigenlijk is het om te janken.
    pi_68146392
    m'n buurjongen was vroeger Ajacied. kalkte altijd " Ajax is art" en dat soort dingen of muren en lantaarnpalen. in z'n kamer hing een Ajax vlag en op z'n deur zaten Ajax stickers.

heb hem al jaren niet meer gesproken, maar zag hem laatst in een feyenoord shirtje instappen in de auto bij z'n vrienden. dit was m'n gezicht toen ik het zag:
    hij werkt in de Rotterdamse haven nu dus daar zal het wel door komen. al is geen enkele excuus acceptabel natuurlijk.
    pi_68146399
    Zeker als je die 2 zinnen erna leest als je Noshiba kent
    pi_68146424
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
    m'n buurjongen was vroeger Ajacied. kalkte altijd " Ajax is art" en dat soort dingen of muren en lantaarnpalen. in z'n kamer hing een Ajax vlag en op z'n deur zaten Ajax stickers.

heb hem al jaren niet meer gesproken, maar zag hem laatst in een feyenoord shirtje instappen in de auto bij z'n vrienden. dit was m'n gezicht toen ik het zag:
    Daar is die smiley voor utigevonden

Maar goed, laten we vooral naar ons zelf kijken ipv de rest.
    pi_68146440
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:06 schreef DJ_Ryow het volgende:

Van Ajacied naar Feyenoorder of andersom kan gewoon niet. Hoax.
    pi_68146478
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef Rots het volgende:

[..]

lees m'n edit. hij is havenarbeider geworden.

overigens is m'n oudste broer van PSV naar feyenoord overgestapt.
    pi_68146547
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef Rots het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat mijn klas in de tijd van 1995 in zijn geheel voor Ajax was, en rond 1999 toen ze daar in Rotterdam kampioen werden en wij met Wouters rampzalig speelden, was ik nog een van de weinigen Ajacieden
    pi_68146623
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

lees m'n edit. hij is havenarbeider geworden.

overigens is m'n oudste broer van PSV naar feyenoord overgestapt.
    Wat een held die broer van je.
      zaterdag 18 april 2009 @ 19:14:34 #187
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68146642
    Ik vind, overstappen tot je 14e ofzo moet gewoon kunnen. Alsof je ook maar íets van voetbal weet als je 10 bent. Pas dan kun je een beetje een keuze maken. Maar volwassen mannen die even clubhoppen, die kunnen zichzelf toch nooit meer serieus nemen.
      zaterdag 18 april 2009 @ 19:15:23 #188
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68146664
    In mijn buurt zit van alles. Feyenoorders, Ajacieden, PSV'ers, Spartanen en Hagenezen. Maar ik ben 1 van de weinige die er ook, redelijk, fanatiek mee bezig is. De rest kan er niet wakker van liggen als hun club verliest. Behalve mijn oom uit Delft. Die is altijd hondsberoerd als Feyenoord weer eens butt speelt.
    pi_68146667
    Wie gaan er eigenlijk allemaal naar PSV van FOK morgen?
      zaterdag 18 april 2009 @ 19:17:05 #190
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68146714
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef Silenus het volgende:
    Ik vind, overstappen tot je 14e ofzo moet gewoon kunnen. Alsof je ook maar íets van voetbal weet als je 10 bent. Pas dan kun je een beetje een keuze maken. Maar volwassen mannen die even clubhoppen, die kunnen zichzelf toch nooit meer serieus nemen.
    Om eerlijk te zijn gaf ik helemaal niets om voetbal tot m'n 11e. Toen kreeg ik een Ajax-sjaaltje van een vriend en daar is het mee begonnen.
    pi_68146749
    quote:
    Vanaf mijn 6de voor Ajax waar de rest voor Utrecht was. Dat is dus al 28jaar voor Ajax
      Redactie Games zaterdag 18 april 2009 @ 19:19:06 #192
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_68146793
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn gaf ik helemaal niets om voetbal tot m'n 11e. Toen kreeg ik een Ajax-sjaaltje van een vriend en daar is het mee begonnen.
    Het is allemaal zo simpel hé, ik kreeg een Ajax kalender van mijn oom toen ik 6 was, en toen was ik al verliefd op Ajax
    .....Kennedy
    pi_68146830
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef Jasza het volgende:
    Wie gaan er eigenlijk allemaal naar PSV van FOK morgen?
    Ik heb 40 euro afgetikt. Waarom? Dat vraag ik me ook af.
    pi_68146857
    Altijd al voor Ajax geweest, mede door m'n zus die me opstookte tegen m'n vader (Feyenoordert). Af en toe wel getwijfeld, maar sinds ik er enigszins normaal over kan nadenken niet meer.

AJAX!
    pi_68146872
    quote:
    Ik was tot een jaar of 5 voor PSV maar had geen enkel benul van voetbal. Ben Ajacied geworden door me pa .
      zaterdag 18 april 2009 @ 19:22:10 #196
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68146889
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik vond in 1994 het vuurwerk in het Olympisch zo mooi. Daar wilde ik ook tussenstaan.
    Tsja, wist ik veel, ik was 11.

Wat een klotezooi, zit ik hier op de avond dat één of ander tyfusclubje kampioen wordt een beetje te mijmeren over m'n Ajaxliefde. Ik ga denk ik maar bier drinken.
    pi_68146937
    94-96 heeft zo'n indruk op me gemaakt.. dat is nooit meer weggegaan. Ajax het beste team van Europa, feyenoord dat vieze team met die werkers. dat is altijd zo gebleven in m'n beleving. psv of andere teams speelden geen rol.
      zaterdag 18 april 2009 @ 19:24:50 #198
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68146972
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vond in 1994 het vuurwerk in het Olympisch zo mooi. Daar wilde ik ook tussenstaan.

Wat een klotezooi, zit ik hier op de avond dat één of ander tyfusclubje kampioen wordt een beetje te mijmeren over m'n Ajaxliefde. Ik ga denk ik maar bier drinken.
    Ik doe met je mee. Hertog Jan belt net aan.
    pi_68146992
    Ik ben geboren Amsterdammer dus logiesh.
    pi_68147034
    Mijn pa was vroeger best fanatiek Ajacied (ging nog wel eens naar Europese uitduels) en mijn opa was ook voor Ajax. Ben opgevoed tot, zeg maar, en je ziet wat ervan is gekomen.

Denk dat ik ergens rond mijn vijfde (1993/1994) echt bewust werd wat Ajax nu precies was. Niet naar bed willen voor CL-wedstrijden het seizoen daarna, dat werk.

Wat was ik toen graag een jaar of twintig geweest.
    pi_68147057
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wel een goed plan, heerlijk terrasjes weer, eerst nog maar even eten, moet ook 'beuren he.
    pi_68147172
    Pff. A1 is de koppositie alweer kwijt. Staat nu gelijk in punten met Feyenoord, maar slechter doelsaldo.
    pi_68147261
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
    Pff. A1 is de koppositie alweer kwijt. Staat nu gelijk in punten met Feyenoord, maar slechter doelsaldo.
    En begin deze week nog lachen dat Feyenoord A1 verloor. Tegen wie moesten ze?

Feyenoord kampioenen.
      zaterdag 18 april 2009 @ 19:34:39 #204
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68147307
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef Rots het volgende:

[..]

En begin deze week nog lachen dat Feyenoord A1 verloor. Tegen wie moesten ze?
    Ja, dat was ik.

0-0 tegen ADO. Het is niet mijn weekend.
    pi_68147331
    De wedstrijden die ik bezocht waren van Utrecht omdat mijn buurman supoost was daar en ik gratis naar binnen kon in Vak G .
    pi_68147362
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, dat was ik.

0-0 tegen ADO. Het is niet mijn weekend.
    Jij kan je echt beter goed bezatten vanavond. Alleen maar tegenslagen.
    pi_68147653
    Ze worden alsnog kampioen
    pi_68147848
    dit is de Selectie tegen psv

Maarten Stekelenburg
    Bruno Silva
    Oleguer
    Thomas Vermaelen
    Jan Vertonghen
    Rasmus Lindgren
    Urby Emanuelson
    Miralem Sulejmani
    Ismaïl Aissati
    Kenneth Vermeer
    Gregory van der Wiel
    Luis Suarez
    Rob Wielaert
    Dario Cvitanich
    Eyong Enoh
    Vurnon Anita
    Leonardo
    Toby Alderweireld
      zaterdag 18 april 2009 @ 20:29:05 #209
    231092 KirkLazarus
    Never go full retard
    pi_68149089
    Bleeeh laat Vitesse aub één puntje pakken vanavond en Twente tweemaal op rij winnen. Dan komt dat AZ-gepeupel in ieder geval niet als kampioen naar de ArenA en worden ze dat bij ons ook niet. Laat ze dan maar lekker in Enschede de titel pakken.

Maaaaar het zal wel weer teveel gevraagd zijn.
      zaterdag 18 april 2009 @ 20:32:15 #210
    166976 DuvelDuvel
    pi_68149177
    Ik wil ook weer kampioen worden
    #FreeHat
      zaterdag 18 april 2009 @ 20:36:49 #211
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68149317
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 20:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Ik wil ook weer kampioen worden
    Ik heb vorig jaar een kampioenschap met Slavia mogen meemaken. Nou, ik kan je vertellen dat dat 1 van de mooiste dagen uit mijn leven was. Zij hebben er 12 jaar op moeten wachten, maar als Ajax het weer na 6 seizoenen wordt, dan weet ik dat dat ook 1 van de mooiste dagen ooit wordt.
      zaterdag 18 april 2009 @ 20:37:41 #212
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68149342
    Ik kan het nog steeds niet bevatten dat wij al 5 keer op rij geen kampioen zijn geworden...
    pi_68149434
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
    Ik kan het nog steeds niet bevatten dat wij al 5 keer op rij geen kampioen zijn geworden...
    Ongeschikte personen op belangrijke functies binnen een club doen een hoop Hopelijk staat het nu eindelijk is goed met die organisatie en gaan we volgend seizoen knallen
    pi_68149738
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 20:40 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ongeschikte personen op belangrijke functies binnen een club doen een hoop Hopelijk staat het nu eindelijk is goed met die organisatie en gaan we volgend seizoen knallen
    Zul je zien dat ze Suarez ofzo weer verkopen, en je weer moet bouwen aan een nieuw team
    pi_68150352
    Prachtig. Dan word je voor het eerst in dertig jaar kampioen en dan heb je het nog te druk met andere ploegen.
      zaterdag 18 april 2009 @ 21:11:16 #216
    231092 KirkLazarus
    Never go full retard
    pi_68150454
    Ach ja, voordat zij een ster op het shirt hebben, hebben wij er al zes
    pi_68152488
    Twente mist veel belangrijke spelers voor de wedstrijd in Heerenveen, niet helemaal ongunstig.
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:29:40 #218
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_68153104
    Ik ben benieuwd morgen!
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_68153185
    Wtf gebeurd hier
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:33:11 #220
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_68153259
    RADIO 1!!!!!!!!
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:33:52 #221
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_68153291
    Kunnen we nou nog kampioen worden?
    pi_68153304
    Nu ga ik me echt verrot voelen over die 4 duels eind Januari
    pi_68153327
    Geen Perez, Tiote en Douglas tegen Heerenveen voor Twente. Gunstig.
    pi_68153384
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:34 schreef RayMania het volgende:
    Geen Perez, Tiote en Douglas tegen Heerenveen voor Twente. Gunstig.
    Nou zijn jullie ook eens blij met ons
    pi_68153570
    Vitesse wint met 1-2. Prachtig, die hoofdjes daar.
    pi_68153576
    Achja we kunnen iig een avondje lachen nog
    pi_68153595
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:33 schreef w00h00 het volgende:
    Kunnen we nou nog kampioen worden?
    We kunnen gelijk komen, en op doelsaldo kampioen worden. Dan moeten wij alles winnen, en AZ alles verliezen.
    pi_68153632
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

We kunnen gelijk komen, en op doelsaldo kampioen worden. Dan moeten wij alles winnen, en AZ alles verliezen.
    Je zou toch gaan hopen nu AZ nog tegen de nummer 2,3 en 4 moet.
    Maar nee, ik zie het niet gebeuren.
    pi_68153639
    Komt AZ dus naar de Arena om kampioen te worden, zullen ze helaas opnieuw teleurgesteld worden
    pi_68153671
    En het is weer je eigen fout door 4 duels kut te spelen

Kut stekelenburg
    pi_68153678
    Feyenoord wint van Twente, Vitesse van AZ. Ik had van tevoren dit echt niet verwacht! Morgen vol erin, en aankomende wedstrijden vechten voor wat we waard zijn om er een mooi slot van te maken.
    pi_68153685
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:34 schreef Jasza het volgende:
    Nu ga ik me echt verrot voelen over die 4 duels eind Januari
    Niet doen. Ik ga me ook kut voelen nu als je dat programma van AZ ziet. Nu nog de nummers twee, drie en vier.

Wat een gedoe allemaal. Ben blij dat Twente niet heeft gewonnen, maar dat betekent wél weer dat AZ in de Arena kampioen kan worden. Dat wil ik weer niet, maar dan moet Ajax dus morgen niet winnen van PSV .
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:42:48 #233
    131729 jna
    pi_68153719
    Ik zie het wel gebeuren dat AZ in de arena kampioen wordt
    Jawel, je keek.
    pi_68153738
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef RayMania het volgende:

[..]
    . Dat wil ik weer niet, maar dan moet Ajax dus morgen niet winnen van PSV .
    Gewoon morgen en volgende week winnen.
    pi_68153747
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Frankz0rz het volgende:
    Komt AZ dus naar de Arena om kampioen te worden, zullen ze helaas opnieuw teleurgesteld worden
    Ik vind dit echt heerlijk, dan worden ze maar bij ons kampioen. In dat kut uitvak, wij moeten mrogen gewoon 3 punten pakken daar gaat het om! Het liefst ook nog winnen van az maarja dan krijgen we opeens kampioenschaps ideeen terwijl ze heus nog wel 1 puntje pakken of wij iets verspillen maar misschien is dit die extra motivatie die ze nodig hebben om zowieso zelf alles te winnen zijn we in ieder geval 2e!
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68153757
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je zou toch gaan hopen nu AZ nog tegen de nummer 2,3 en 4 moet.
    Maar nee, ik zie het niet gebeuren.
    Ik begrijp M0NTANA wel toen hij vorige week zei dat hij baalde dat AZ van NAC won.

Want als NAC won, dan kon het gewoon nog . Er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbal.
    pi_68153831
    Als je de komende twee wedstrijden wint gaat dat ontzettend doortikken in de koppies van die AZ-ers, die kunnen alleen maar aan AZ - Excelsior denken en dat tegen tegenstanders als Twente en Heerenveen.

Droomscenario natuurlijk, maar dat gaat toch niet gebeuren laten we wel wezen.
    pi_68153832
    Hebben menesen liever dat AZ in A'dam kampioen gaat worden ? Ze worden toch wel kampioen, ik hoef het niet te zien.. En als Ajax morgen niet wint zijn ze alsnog kampioen, en waar krijgen ze die schaal? In A'dam ja..
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_68153855
    Haha dat bier naar die juichende Vitesse spelers, gelijk al die stewards erop haha.
    pi_68153861
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef VoreG het volgende:
    die kunnen alleen maar aan AZ - Excelsior denken
    Die paar spelers die het echt hebben meegemaakt?
    pi_68153869
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef denthemen het volgende:
    Hebben menesen liever dat AZ in A'dam kampioen gaat worden ? Ze worden toch wel kampioen, ik hoef het niet te zien.. En als Ajax morgen niet wint zijn ze alsnog kampioen, en waar krijgen ze die schaal? In A'dam ja..
    Ja ben benieuwd hoe onrustig het dan rond de hekken bij het uitvak gaat worden.
    pi_68153884
    quote:
    Van PSV en AZ winnen en AZ wordt geen kampioen in de ArenA.

Niet onmogelijk.
    pi_68153887
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die paar spelers die het echt hebben meegemaakt?
    Dit scenario komt nu natuurlijk 10 maal daags voorbij. Dat voel je wel.
    pi_68153896
    quote:
    Dus jij gaat er sowieso van uit dat we thuis verliezen? In een fucking jaar hebben we thuis alleen van Heerenveen verloren met 0-1.
    pi_68153920
    quote:
    Tuurlijk niet, maar eerst even zien hoe het morgen loopt. Als ik er volgende week zit, dan zit ik er voor die tweede plek. En als AZ kampioen wordt, dan ben ik één seconde na het laatste fluitsignaal de Arena uit.
    pi_68153929
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van PSV en AZ winnen en AZ wordt geen kampioen in de ArenA.

Niet onmogelijk.
    Ja want we laten het al het hele seizoen zien op bepalende momenten
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:48:58 #247
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_68153963
    Is het doelsaldo van AZ niet iets beter? Straks worden jullie nu kampioen vanwege die 7-0...
    pi_68153970
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ja want we laten het al het hele seizoen zien op bepalende momenten
    En AZ wel?
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:49:16 #249
    131729 jna
    pi_68153978
    quote:
    Zijn de az supporters dubbel blij aangezien 50% van die mensen 4 jaar geleden nog in de arena zat
    Jawel, je keek.
    pi_68154002
    Den, als wij morgen niet winnen krijgen ze die schaal toch morgen bij de huldiging of wat?
    pi_68154008
    Hopen dat de sfeer volgende week zoals tegen Fiorentina thuis gaat worden... Ook mooi van Twente, die missen Perez, Tiote en Douglas uit tegen Heerenveen.
    pi_68154099
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef Jasza het volgende:
    Den, als wij morgen niet winnen krijgen ze die schaal toch morgen bij de huldiging of wat?
    Dat hoop ik
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_68154120
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef Jasza het volgende:
    Hm, niet gewoon bij de volgende wedstrijd (Ajax dus)? .
    pi_68154150
    Ik mag hopen van niet, ik ben benieuwd hoe de Ajax fans daarop gaan reageren aangezien het wel in jou huis gebeurd dan.
    pi_68154170
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef Zwansen het volgende:
    Is het doelsaldo van AZ niet iets beter? Straks worden jullie nu kampioen vanwege die 7-0...
    AZ +45 en Ajax +40 op dit moment, maar zo ver komt het toch niet.
    pi_68154184
    GODSAMME.
    Heracles thuis, Willem II uit, FC Utrecht thuis, ADO Den Haag uit .

Was het maar gewoon 2-1 geweest vanavond.
      Forum Admin zaterdag 18 april 2009 @ 22:54:49 #257
    35723 crew  GGMM
    pi_68154191
    We moeten morgen winnen, dat is duidelijk.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_68154195
    Doelsaldo is helemaal niet relevant. Ajax moet alles winnen en AZ moet alles verliezen, is dat niet het geval is AZ kampioen.
    pi_68154197
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

AZ +45 en Ajax +40 op dit moment, maar zo ver komt het toch niet.
    Stel het gebeurt dus wel hebben we zowieso een beter doelsaldo
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_68154204
    Dat hoofd van Louis, ik dacht dat ie het zo fijn zou vinden om in de Arena kampioen te worden, maar dat was niet echt van z'n arrogante hoofd af te lezen vanavond.
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:55:41 #261
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_68154230
    Pfff, straks krijgen we weer zo'n spannende laatste speeldag. Weet niet of ik dat wel wil . Vitesse had toch wel aardig wat geluk vandaag.

Morgen winnen natuurlijk, moet kunnen
    pi_68154233
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef RayMania het volgende:
    GODSAMME.
    Heracles thuis, Willem II uit, FC Utrecht thuis, ADO Den Haag uit .

Was het maar gewoon 2-1 geweest vanavond.
    Heerenveen thuis etc.
    pi_68154252
    Zul je zien dat het zo loopt dat AZ de volgende twee wedstrijden verliest, dat Ajax wint van PSV en AZ, maar het af laat weten bij Sparta. Dan ga ik echt op m'n Ajax-shirt poepen.
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:56:30 #264
    131729 jna
    pi_68154257
    Jongens, zullen we gewoon even wachten tot de laatste wedstrijd voordat we over een eventueel kampioenschap gaan praten?
    Jawel, je keek.
    pi_68154258
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hm, niet gewoon bij de volgende wedstrijd (Ajax dus)? .
    Ben ik de enige hier die beseft dat het vernederend is als AZ kampioen zal worden bij ons?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:56:33 #266
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_68154261
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef VoreG het volgende:
    Doelsaldo is helemaal niet relevant. Ajax moet alles winnen en AZ moet alles verliezen, is dat niet het geval is AZ kampioen.
    Alsdus Pierre van Hooijdonk
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:56:41 #267
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_68154270
    Morgen pakken we de Boertjes en volgende week AZ en Twente in de laatste wedstrijd

AJAX WORDT KAMPIOEN!!!!
    pi_68154279
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Heerenveen thuis etc.
    Nee, wedstrijden als Heerenveen thuis of Groningen uit zijn gewoon lastig en hoef je niet 100% winnen om kampioen te worden.
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:57:19 #269
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_68154296
    Zucht, wordt dit weer het 3e jaar achtereen dat Ajax tevergeefs tot op de laatste speeldag zogenaamd meedoet om de titel.
    pi_68154309
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ben ik de enige hier die beseft dat het vernederend is als AZ kampioen zal worden bij ons?
    Misschien even mijn vorige antwoord op jou lezen.
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:57:45 #271
    131729 jna
    pi_68154316
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef DeTolk het volgende:
    Morgen pakken we de Boertjes en volgende week AZ en Twente in de laatste wedstrijd

AJAX WORDT KAMPIOEN!!!!
    En tussendoor verliezen we van Sparta
    Jawel, je keek.
      zaterdag 18 april 2009 @ 22:58:38 #272
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_68154348
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef damsco het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk.
    Het verschil is nu +5 in het voordeel van AZ. Als Ajax alles met 1 goal verschil wint, en AZ alles met 1 goal verschil verliest loopt Ajax 7 goals in. En dus worden ze dan kampioen met 2 goals meer dan AZ.
    -
    pi_68154349
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef damsco het volgende:

[..]

zaterdag 18 april 2009 @ 22:59:40 #274
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_68154383
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef jna het volgende:

[..]

En tussendoor verliezen we van Sparta

Dat zou dan wel zuur zijn .
    pi_68154392
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat mag nooit gebeuren, daarom heb ik gemengde gevoelens
    pi_68154396
    AZ wordt gewoon kampioen, let's face it. Daarnaast is het verre van zeker dat we morgen winnen, dus uitspraken als 'we pakken de boertjes' zijn misschien iets te voorbarig. Ik zou er echter wel van genieten om dat feestje nog even uit te stellen door morgen en volgende week te winnen.
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:00:28 #277
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_68154404
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 22:59 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat mag nooit gebeuren, daarom heb ik gemengde gevoelens
    Dat gebeurt echt niet.
    Zeker weten dat AZ choked in Amsterdam.
    -
    pi_68154420
    Alle theorieën vliegen hier alweer in de rondte, er is opeens wel heel veel optimisme hier.. Het is niet onmogelijk om thuis van AZ te winnen, maar om nou gelijk weer over het kampioenschap te beginnen Jullie maken jezelf gek.
    pi_68154446
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef Frankz0rz het volgende:
    Alle theorieën vliegen hier alweer in de rondte, er is opeens wel heel veel optimisme hier.. Het is niet onmogelijk om thuis van AZ te winnen, maar om nou gelijk weer over het kampioenschap te beginnen Jullie maken jezelf gek.
    Iedereen geeft aan dat het toch niet gaat gebeuren.
    pi_68154455
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat gebeurt echt niet.
    Zeker weten dat AZ choked in Amsterdam.
    Ja maar als wij morgen niet winnen mag ik hopen dat ze die schaal lekker buiten de ArenA krijgen
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:02:38 #281
    131729 jna
    pi_68154470
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef Frankz0rz het volgende:
    Inderdaad. Wat ik net zeg. Mochten we thuis tegen Twente nog kans hebben op het kampioenschap, dan ga ik pas hopen
    Jawel, je keek.
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:03:33 #282
    231092 KirkLazarus
    Never go full retard
    pi_68154508
    Kampioen worden we natuurlijk niet, maar ik zie ons graag eigenhandig dat kampioensfeest drie weken uitstellen...
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:07:20 #283
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_68154646
    Als we nou maar gewoon tweede worden. Dat is eigenlijk waar nu al een paar weken naartoe wordt gewerkt. Tuurlijk zou het ultiem zijn als we kampioen worden, maar als we tweede worden moet je ook gewoon tevreden zijn.
    pi_68154671
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:02 schreef jna het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat ik net zeg. Mochten we thuis tegen Twente nog kans hebben op het kampioenschap, dan ga ik pas hopen
    Wat een dikke stress wordt dat dan!
    pi_68154688
    Okay, morgen winnen en volgende week!
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:09:45 #286
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_68154751
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:07 schreef BoerBert het volgende:
    Als we nou maar gewoon tweede worden. Dat is eigenlijk waar nu al een paar weken naartoe wordt gewerkt. Tuurlijk zou het ultiem zijn als we kampioen worden, maar als we tweede worden moet je ook gewoon tevreden zijn.
    Inderdaad. Kampioen worden we echt niet.
    pi_68154855
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef denthemen het volgende:
    Okay, morgen winnen en volgende week!
    Now that's the spirit!
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:12:47 #288
    95236 marcb1974
    Dakshin Ray
    pi_68154858
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wat een dikke stress wordt dat dan!
    Wat een super wedstrijd wordt dat dan
    stupidity has become as common as common sense was before
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:13:37 #289
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_68154885
    Morgen winnen van PSV. Verder gewoon alles winnen, iedere speelronde op zichzelf. Tweede worden is prioriteit en realistisch maar dromen moet je nooit laten varen. Tenzij ze ingehaald zijn door de realiteit.
    Life is what you make it.
    pi_68154945
    Treffen we nou een sterke tegenstander in de voorronde CL? En in welke voorronde komen we als we tweede eindigen. Tweede of derde?
    pi_68155031
    Geniaal Als wij winnen van PSV, AZ, Sparta en Twente en AZ verliest van ons, Twente en Heerenveen, dan zijn wij op doelsaldo sowieso kampioen .

Gaat niet gebeuren, maar zou wel de beste ontknoping ooit zijn.
    pi_68155033
    Jay, onze kampioenskansen zijn van 0,1 % naar 1 % gestegen
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:19:03 #293
    131729 jna
    pi_68155041
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:
    Treffen we nou een sterke tegenstander in de voorronde CL? En in welke voorronde komen we als we tweede eindigen. Tweede of derde?
    Dat van die sterke tegenstander zal er van af hangen wie er allemaal in die voorrondes komen. Maar we zijn ondertussen wel zo ver gezakt volgens mij dat de kans aardig groot is.
    Jawel, je keek.
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:20:00 #294
    131729 jna
    pi_68155075
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef Rumille het volgende:
    Geniaal Als wij winnen van PSV, AZ, Sparta en Twente en AZ verliest van ons, Twente en Heerenveen, dan zijn wij op doelsaldo sowieso kampioen .

Gaat niet gebeuren, maar zou wel de beste ontknoping ooit zijn.
    Een nieuwe manier van een Versteegrobje maken. Chapeau
    Jawel, je keek.
    pi_68155132
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:
    Derde voorronde.
    pi_68155157
    Grygera trouwens gescoord in de laatste minuut tegen Inter.
    pi_68155183
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Derde voorronde.
    Derde en dan 4e nog volgens mij.
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:24:00 #298
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_68155201
    Kijken wat Maarten morgen in huis heeft.
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:24:08 #299
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_68155206
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef jna het volgende:

[..]

Een nieuwe manier van een Versteegrobje maken. Chapeau

Mocht het gebeuren, dan wordt het echt de mooiste dag uit mijn leven. Maar het gebeurt niet.
    pi_68155212
    Makkelijk programma heeft AZ niet maar eerst morgen maar zelf een moeilijke pot winnen.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:24:45 #301
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_68155223
    Vol.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')