quote:Op donderdag 24 april 2008 03:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja..
Maar hij kan ook vanaf de zijkant las ik ergens. Denk eerder dat hij gehaald is als nieuwe back-up spits of als goedkopere Sulejmani. Kan mij niet voorstellen dat het nieuwe bestuur hem gehaald heeft als de spits die KJH moet gaan vervangen. Dat mag je ook niet verwachten, vind ik. Zijn stats zijn verder niet echt heel indrukwekkend en Europese interesse was er ook niet echt. Op Espanyol na zijn er zelfs op de meest onbetrouwbare sites geen geruchten te vinden. Hij is "al" 23, meeste talenten uit die regio spelen in hun tienerjaren vaak al hier.
Ik hoop dat het een laatbloeier is en dat ie echt heel goed is/wordt, maar ik heb nog mn twijfels.
Z'n naam heeft ie iig tegen.
Daar heb je wel gelijk in. Enoh en Cvitanich hebben iig hun waarde bewezen. Eigenlijk zijn er best veel Ajacieden die hun beste seizoen spelen: Suarez, van der Wiel, Emanuelson, Vermaelen (geen ernstige blessuresquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
Je Kan zeggen wat je wil over die jongen . Er zijn er maar weinig die zo succesvol zijn geweest bij Ajax in hun eerste jaar volgens mij.
En nog staan we niet eerstequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Egamer het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Enoh en Cvitanich hebben iig hun waarde bewezen. Eigenlijk zijn er best veel Ajacieden die hun beste seizoen spelen: Suarez, van der Wiel, Emanuelson, Vermaelen (geen ernstige blessures, Vertonghen. Maar dat is meer mijn mening natuurlijk.
Volgens mij stond Vertonghen gewoon weer in de basis tegen Willem II.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
En nog staan we niet eerste. Vertonghen was vooral de eerste seizoenshelft imo, daarna is hij niet veel meer, daarom is ie zijn basisplek ook kwijt
Door een schorsing jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij stond Vertonghen gewoon weer in de basis tegen Willem II.
Grootste pluspunt ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Overigens tof dat je nu op de site van Ajax eeeeeiiiindelijk filmpjes in Firefox kunt afspelen.
Grote jongen. Was je erbij?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef richbitch het volgende:
Die boete van 30k is zeker terecht, optyfen met die geweldadige supporters!
Idd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
Argentijnse spelers doen het altijd goed bij mij. Hoe ze zich gedragen bij de club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |