quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vond in 1994 het vuurwerk in het Olympisch zo mooi. Daar wilde ik ook tussenstaan.
Tsja, wist ik veel, ik was 11.
Wat een klotezooi, zit ik hier op de avond dat één of ander tyfusclubje kampioen wordt een beetje te mijmeren over m'n Ajaxliefde. Ik ga denk ik maar bier drinken.
En begin deze week nog lachen dat Feyenoord A1 verloor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
Pff. A1 is de koppositie alweer kwijt. Staat nu gelijk in punten met Feyenoord, maar slechter doelsaldo.
Ja, dat was ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef Rots het volgende:
[..]
En begin deze week nog lachen dat Feyenoord A1 verloor.Tegen wie moesten ze?
Jij kan je echt beter goed bezatten vanavond. Alleen maar tegenslagen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.![]()
0-0 tegen ADO. Het is niet mijn weekend.
Ik heb vorig jaar een kampioenschap met Slavia mogen meemaken. Nou, ik kan je vertellen dat dat 1 van de mooiste dagen uit mijn leven was. Zij hebben er 12 jaar op moeten wachten, maar als Ajax het weer na 6 seizoenen wordt, dan weet ik dat dat ook 1 van de mooiste dagen ooit wordt.quote:
Ongeschikte personen op belangrijke functies binnen een club doen een hoopquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan het nog steeds niet bevatten dat wij al 5 keer op rij geen kampioen zijn geworden...
Zul je zien dat ze Suarez ofzo weer verkopen, en je weer moet bouwen aan een nieuw teamquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ongeschikte personen op belangrijke functies binnen een club doen een hoopHopelijk staat het nu eindelijk is goed met die organisatie en gaan we volgend seizoen knallen
Nou zijn jullie ook eens blij met onsquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:34 schreef RayMania het volgende:
Geen Perez, Tiote en Douglas tegen Heerenveen voor Twente. Gunstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |