Dat hoop ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef Jasza het volgende:
Den, als wij morgen niet winnen krijgen ze die schaal toch morgen bij de huldiging of wat?
Hm, niet gewoon bij de volgende wedstrijd (Ajax dus)?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef Jasza het volgende:
Den, als wij morgen niet winnen krijgen ze die schaal toch morgen bij de huldiging of wat?
AZ +45 en Ajax +40 op dit moment, maar zo ver komt het toch niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef Zwansen het volgende:
Is het doelsaldo van AZ niet iets beter? Straks worden jullie nu kampioen vanwege die 7-0...
Stel het gebeurt dus wel hebben we zowieso een beter doelsaldoquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
AZ +45 en Ajax +40 op dit moment, maar zo ver komt het toch niet.
Heerenveen thuis etc.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef RayMania het volgende:
GODSAMME.
Heracles thuis, Willem II uit, FC Utrecht thuis, ADO Den Haag uit.
Was het maar gewoon 2-1 geweest vanavond.
Ben ik de enige hier die beseft dat het vernederend is als AZ kampioen zal worden bij ons?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hm, niet gewoon bij de volgende wedstrijd (Ajax dus)?.
Alsdus Pierre van Hooijdonkquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef VoreG het volgende:
Doelsaldo is helemaal niet relevant. Ajax moet alles winnen en AZ moet alles verliezen, is dat niet het geval is AZ kampioen.
Nee, wedstrijden als Heerenveen thuis of Groningen uit zijn gewoon lastig en hoef je niet 100% winnen om kampioen te worden.quote:
Misschien even mijn vorige antwoord op jou lezen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die beseft dat het vernederend is als AZ kampioen zal worden bij ons?
En tussendoor verliezen we van Spartaquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef DeTolk het volgende:
Morgen pakken we de Boertjes en volgende week AZ en Twente in de laatste wedstrijd
AJAX WORDT KAMPIOEN!!!!
Hij heeft gelijk.quote:
Dat mag nooit gebeuren, daarom heb ik gemengde gevoelensquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die beseft dat het vernederend is als AZ kampioen zal worden bij ons?
Dat gebeurt echt niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat mag nooit gebeuren, daarom heb ik gemengde gevoelens
Iedereen geeft aan dat het toch niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef Frankz0rz het volgende:
Alle theorieën vliegen hier alweer in de rondte, er is opeens wel heel veel optimisme hier.. Het is niet onmogelijk om thuis van AZ te winnen, maar om nou gelijk weer over het kampioenschap te beginnenJullie maken jezelf gek.
Ja maar als wij morgen niet winnen mag ik hopen dat ze die schaal lekker buiten de ArenA krijgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt niet.
Zeker weten dat AZ choked in Amsterdam.
Inderdaad. Wat ik net zeg. Mochten we thuis tegen Twente nog kans hebben op het kampioenschap, dan ga ik pas hopenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef Frankz0rz het volgende:
Alle theorieën vliegen hier alweer in de rondte, er is opeens wel heel veel optimisme hier.. Het is niet onmogelijk om thuis van AZ te winnen, maar om nou gelijk weer over het kampioenschap te beginnenJullie maken jezelf gek.
Wat een dikke stress wordt dat dan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat ik net zeg. Mochten we thuis tegen Twente nog kans hebben op het kampioenschap, dan ga ik pas hopen
Inderdaad. Kampioen worden we echt niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:07 schreef BoerBert het volgende:
Als we nou maar gewoon tweede worden. Dat is eigenlijk waar nu al een paar weken naartoe wordt gewerkt. Tuurlijk zou het ultiem zijn als we kampioen worden, maar als we tweede worden moet je ook gewoon tevreden zijn.
Now that's the spirit!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef denthemen het volgende:
Okay, morgen winnen en volgende week!
Wat een super wedstrijd wordt dat danquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een dikke stress wordt dat dan!
Dat van die sterke tegenstander zal er van af hangen wie er allemaal in die voorrondes komen. Maar we zijn ondertussen wel zo ver gezakt volgens mij dat de kans aardig groot is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:
Treffen we nou een sterke tegenstander in de voorronde CL? En in welke voorronde komen we als we tweede eindigen. Tweede of derde?
Een nieuwe manier van een Versteegrobje maken. Chapeauquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef Rumille het volgende:
GeniaalAls wij winnen van PSV, AZ, Sparta en Twente en AZ verliest van ons, Twente en Heerenveen, dan zijn wij op doelsaldo sowieso kampioen
.
Gaat niet gebeuren, maar zou wel de beste ontknoping ooit zijn.
Derde voorronde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef RayMania het volgende:
Treffen we nou een sterke tegenstander in de voorronde CL? En in welke voorronde komen we als we tweede eindigen. Tweede of derde?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef jna het volgende:
[..]
Een nieuwe manier van een Versteegrobje maken. Chapeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |