abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68131324
quote:
Real Madrid zal over een periode van vier jaar in totaal ruim 27 miljoen euro in Amsterdam aftikken voor Huntelaar. Dat is inclusief alle bonussen die Ajax bij diens transfer bedong.
Wtf
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_68132803
-troll-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 18-04-2009 07:26:55 ]
pi_68133014
quote:
Ajax geeft Bodul kans achter Cvitanich

AMSTERDAM - Darko Bodul krijgt komend seizoen in de A-selectie van Ajax de kans zich te bewijzen als spits achter Dario Cvitanich.

Het betekent dat Ajax op de transfermarkt niet op zoek gaat naar een andere jonge centrumspits. Bodul is de 20-jarige spits van Jong Ajax.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68133664
Ach, voldoende, maar wie vult het gat achter Bodul op? Castillion?
pi_68133674
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 07:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Mooi zo! Ik zie het wel zitten in die jongen samen met Dario.

Darko en Dario doen niet veel voor elkaar onder.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68133686
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Mooi zo! Ik zie het wel zitten in die jongen samen met Dario.

Darko en Dario doen niet veel voor elkaar onder.
Darko maar 2 letters onder Dario, dat niveau haalt hij wel .
pi_68133709
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik denkd at hij er volgend jaar nog wel is
Als Barcelona of United komt, geef ik hem groot gelijk om daar naartoe te gaan. Anders zegt hij nog een jaar te blijven.

Prima deal, vind ik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68133722
quote:

[..]

Goede ontwikkeling alleen vind ik dat ze wel op zoek moeten blijven gaan naar beter .
pi_68133751
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Goede ontwikkeling alleen vind ik dat ze wel op zoek moeten blijven gaan naar beter .
Dat ze niemand halen betekent niet dat ze niet door blijven scouten. Altijd een lijst achter de hand houden voor als de nood aan de man is.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68133763
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat ze niemand halen betekent niet dat ze niet door blijven scouten. Altijd een lijst achter de hand houden voor als de nood aan de man is.
Niet alleen een lijst maar als de kans zich voordoet ook aankopen.
pi_68133773
Suarez .
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:50:22 #42
131603 Afwazig
Serious business
pi_68133825
Ik heb een goed gevoel over volgende seizoen, mits er geen sleutelspelers ala Suarez transferren deze zomer.

Maargoed dat denk ik altijd aan het begin van het seizoen .
pi_68133835
We moeten toch een kéér kampioen worden. Dan maar volgend jaar.
pi_68133839
Ben echt benieuwd wat er uit de hoge hoed komt deze keer. Wanneer worden de nieuwe shirts gepresenteerd trouwens?
pi_68133868
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben echt benieuwd wat er uit de hoge hoed komt deze keer. Wanneer worden de nieuwe shirts gepresenteerd trouwens?
Volgens mij binnen twee weken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:05:51 #46
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_68134061
3 kaarten Sparta-uit.
pi_68134145
Stiekem toch maar een kaartje voor Sparta gehaald. Die rekening van 353 EUR betaal ik volgende week wel.
pi_68134653
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:50 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een goed gevoel over volgende seizoen, mits er geen sleutelspelers ala Suarez transferren deze zomer.

Maargoed dat denk ik altijd aan het begin van het seizoen .
Het zou mij niets verbazen als Emanuelson naar Manchester City ofzo gaat van de zomer. Suarez heeft gelukkig zelf ook door dat hij nog niet klaar is voor de echte top en die blijft echt nog wel een seizoen. Een seizoen om het afronden te perfectioneren. Volgend jaar speelt hij in Italie of Spanje.

Verder denk ik niet dat er sleutelspelers zullen vertrekken.
pi_68134690
Van Urby heb ik dat idee ook wel, ja. Maar die is verre van onmisbaar, vind ik.

Niet dat hij het slecht doet ofzo, dat niet, maar het is niet zo dat je zonder Urby geen kampioen wordt en met Urby zeker wel. Dat idee.
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:46:19 #50
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68134788
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daggla, liegebeest.
[..]

.
Beter lezen..
quote:
Ik ben vanaf de eerste foto al fan van Cvitanich.
Ook al had ik TOTAAL geen vertrouwen in deze aankoop (teveel overeenkomsten met Gabrich . ), hij heeft een onwijs goeie kop er op zitten.. En al die rode kaarten die hij kreeg spraken me ook wel aan, gek genoeg.
Dat soort etter-spitsen hebben een streepje voor bij mij. .
Dario .
-
pi_68134789
quote:

[..]

FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68134824
quote:
Luis Suárez heeft nog maar eens bevestigt Ajax niet zomaar te verlaten. De aanvaller van de Amsterdamse club staat op een groot aantal verlanglijstjes, maar wil enkel de stap maken naar een Europese topclub. Clubs uit een lagere categorie krijgen nul op het rekest van de Uruguayaan.

De Ajacied pikte de voorbeelden van AS Roma en Villarreal gemakshalve. "AS Roma. Dat is bijvoorbeeld een club uit de categorie waarvoor ik Ajax niet ga inruilen op dit moment. Villarreal in Spanje, hetzelfde verhaal. Mochten dergelijke clubs zich deze zomer melden, dan blijf ik zeker hier", vertelde Suárez tegenover het AD.

"Ik heb er goed over nagedacht de laatste weken", vervolgde de Zuid-Amrikaan. "We zitten een jaar voor het WK. Uruguay doet volop mee om een ticket voor Zuid-Afrika en mijn basisplaats in de nationale ploeg is zeker. Die plek wil ik niet riskeren voor een club onder de absolute top. Bij Ajax weet ik wat ik heb en wat ik komend seizoen nog kan winnen. Het kampioenschap, om eens wat te noemen."
Luis!
pi_68134829
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:

[..]

FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
Ik denk dat er echt nog wel wat komt voor in de aanval.
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:52:08 #54
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68134889
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar nu een spits kopen die tussen Dario en Bodul zit, is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Achter Cvitanich is prima.
-
pi_68135196
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Luis!
Een duidelijk geval van een versteegrobje
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_68135305
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik denk dat er echt nog wel wat komt voor in de aanval.
Een buitenspeler die ook spits kan staan?
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:34:31 #57
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68135633
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar nu een spits kopen die tussen Dario en Bodul zit, is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Achter Cvitanich is prima.
idd eigen jeugd eerst
pi_68135821
Suarez
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68136093
Prima om Bodul volgend seizoen achter Dario te laten starten.Hopelijk kan hij het niveau aan en mag hij flink wat minuten maken.
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:58:11 #60
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_68136188
Nu hopen dat Luis ook z'n woorden nakomt. Dario is een heerlijke speler mét mentaliteit, iets wat ik bij veel spelers (een Stekelenburg bvb) mis. Evenals Vertonghen. Spelers met de juiste instelling, iets wat ik bij een Urby weer niet terug zie.
Love will be my strongest weapon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')