Wtfquote:Real Madrid zal over een periode van vier jaar in totaal ruim 27 miljoen euro in Amsterdam aftikken voor Huntelaar. Dat is inclusief alle bonussen die Ajax bij diens transfer bedong.
quote:Ajax geeft Bodul kans achter Cvitanich
AMSTERDAM - Darko Bodul krijgt komend seizoen in de A-selectie van Ajax de kans zich te bewijzen als spits achter Dario Cvitanich.
Het betekent dat Ajax op de transfermarkt niet op zoek gaat naar een andere jonge centrumspits. Bodul is de 20-jarige spits van Jong Ajax.
AD
Mooi zo! Ik zie het wel zitten in die jongen samen met Dario.quote:
Darko maar 2 letters onder Dario, dat niveau haalt hij welquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik zie het wel zitten in die jongen samen met Dario.
Darko en Dario doen niet veel voor elkaar onder.
Als Barcelona of United komt, geef ik hem groot gelijk om daar naartoe te gaan. Anders zegt hij nog een jaar te blijven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denkd at hij er volgend jaar nog wel is
Dat ze niemand halen betekent niet dat ze niet door blijven scouten. Altijd een lijst achter de hand houden voor als de nood aan de man is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling alleen vind ik dat ze wel op zoek moeten blijven gaan naar beter .
Niet alleen een lijst maar als de kans zich voordoet ook aankopen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat ze niemand halen betekent niet dat ze niet door blijven scouten. Altijd een lijst achter de hand houden voor als de nood aan de man is.
Volgens mij binnen twee weken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben echt benieuwd wat er uit de hoge hoed komt deze keer. Wanneer worden de nieuwe shirts gepresenteerd trouwens?
Het zou mij niets verbazen als Emanuelson naar Manchester City ofzo gaat van de zomer. Suarez heeft gelukkig zelf ook door dat hij nog niet klaar is voor de echte top en die blijft echt nog wel een seizoen. Een seizoen om het afronden te perfectioneren. Volgend jaar speelt hij in Italie of Spanje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:50 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een goed gevoel over volgende seizoen, mits er geen sleutelspelers ala Suarez transferren deze zomer.
Maargoed dat denk ik altijd aan het begin van het seizoen.
Beter lezen..quote:
quote:Ik ben vanaf de eerste foto al fan van Cvitanich.
Ook al had ik TOTAAL geen vertrouwen in deze aankoop (teveel overeenkomsten met Gabrich . ), hij heeft een onwijs goeie kop er op zitten.. En al die rode kaarten die hij kreeg spraken me ook wel aan, gek genoeg.
Dat soort etter-spitsen hebben een streepje voor bij mij. .
Dario .
FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.quote:
Luis!quote:Luis Suárez heeft nog maar eens bevestigt Ajax niet zomaar te verlaten. De aanvaller van de Amsterdamse club staat op een groot aantal verlanglijstjes, maar wil enkel de stap maken naar een Europese topclub. Clubs uit een lagere categorie krijgen nul op het rekest van de Uruguayaan.
De Ajacied pikte de voorbeelden van AS Roma en Villarreal gemakshalve. "AS Roma. Dat is bijvoorbeeld een club uit de categorie waarvoor ik Ajax niet ga inruilen op dit moment. Villarreal in Spanje, hetzelfde verhaal. Mochten dergelijke clubs zich deze zomer melden, dan blijf ik zeker hier", vertelde Suárez tegenover het AD.
"Ik heb er goed over nagedacht de laatste weken", vervolgde de Zuid-Amrikaan. "We zitten een jaar voor het WK. Uruguay doet volop mee om een ticket voor Zuid-Afrika en mijn basisplaats in de nationale ploeg is zeker. Die plek wil ik niet riskeren voor een club onder de absolute top. Bij Ajax weet ik wat ik heb en wat ik komend seizoen nog kan winnen. Het kampioenschap, om eens wat te noemen."
Ik denk dat er echt nog wel wat komt voor in de aanval.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
Maar nu een spits kopen die tussen Dario en Bodul zit, is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Achter Cvitanich is prima.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
Een duidelijk geval van een versteegrobjequote:
Een buitenspeler die ook spits kan staan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt nog wel wat komt voor in de aanval.
idd eigen jeugd eerstquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar nu een spits kopen die tussen Dario en Bodul zit, is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Achter Cvitanich is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |