Das waar, ik hoop het uiteraard ook natuurlijk.. Time will tellquote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef sammeh het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hopen en denken
Ook dat inderdaad. En Ajax wint bijna nooit in Eindhovenquote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En Ajax moet al die lastige wedstrijden winnen....
Jij gaat al automatisch van winst uit vanmiddag?quote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als Ajax vanmiddag van PSV wint en volgende week ook van AZ.. hoeft AZ alleen nog maar van Twente en Heerenveen te verliezen (en Ajax moet beide winnen). Ja ik weet t, de kans is klein.. maar toch
AFCA!
Edit: En als alles van Heerenveen afhangt en ze toch verliezen van AZ reis ik 30 km naar het zuiden af
Blijkbaar vergeten bepaalde mensen dat Ajax vanmiddag bij psv speelt en niet tegen fukin Sparta ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij gaat al automatisch van winst uit vanmiddag?
Hou toch op man. az gaat echt niet 3 keer verliezen ineens hoor.
Ik denk dat niemand dat vergeten is, maar het is gewoon mooi om te dromen van bibberende Az-ers. De kans is alleen groot dat die gasten om half zeven alsnog kampioen zijnquote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blijkbaar vergeten bepaalde mensen dat Ajax vanmiddag bij psv speelt en niet tegen fukin Sparta ofzo
Ik moet het nog maar zien.
Precies. Het is en blijft psv. Eerst psv verslaan en de 2e plek veroveren, dan pas weer verder gaan kijken. En dan kán het nog leuk worden (ook als El Hamdaoui nog wordt geschorst), maar niet op de zaken vooruit gaan lopen, waar we met z'n allen zo ongelooflijk goed in zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blijkbaar vergeten bepaalde mensen dat Ajax vanmiddag bij psv speelt en niet tegen fukin Sparta ofzo
Ik moet het nog maar zien.
Ach ik vond het al geniaal dat het kampioensfeest van het klapvee in het water is gevallen. Kampioen worden ze toch wel.quote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat vergeten is, maar het is gewoon mooi om te dromen van bibberende Az-ers. De kans is alleen groot dat die gasten om half zeven alsnog kampioen zijn.
Ja.quote:Op zondag 19 april 2009 14:59 schreef DrowningMan het volgende:
mensen, even een domme vraag, maar kan ajax in theorie nog kampioen worden na het lachertje van az gisteren?
quote:Op zondag 19 april 2009 14:59 schreef DrowningMan het volgende:
mensen, even een domme vraag, maar kan ajax in theorie nog kampioen worden na het lachertje van az gisteren?
Ja, mits Ajax alles wint en AZ alles verliestquote:Op zondag 19 april 2009 14:59 schreef DrowningMan het volgende:
Cvitanich staat in de basisquote:Op zondag 19 april 2009 15:33 schreef Fortitudo het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van de aankopen van Van Basten
Ik vind ze best wel (heel erg) teleurstellend voor het bedrag wat er voor hen betaald is.
Eigenlijk is aissati een echte directe versterking gebleken. De anderen blijken het niveau (vooralsnog) niet aan te kunnen. Denk aan Sulejmani, Cvitanich, Sno die gewoon op de bank zitten
o ja oleguer en wielaert ook nog. dan valt het nog wel mee iddquote:Op zondag 19 april 2009 15:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Cvitanich staat in de basis. Sulejmani heeft een dip maar is gewoon een talent, Oleguer doet het goed, Wielaert doet het goed. Sno is inderdaad drama, maar verder?
Cvitanich is een goede spits die bijna altijd in de basis start. Sno is een prutser. Oleguer doet het na een slechte start behoorlijk goed. Wielaert is ook wel goed. En Sulejmani was veel te duur maar komt er wel.quote:Op zondag 19 april 2009 15:33 schreef Fortitudo het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van de aankopen van Van Basten
Ik vind ze best wel (heel erg) teleurstellend voor het bedrag wat er voor hen betaald is.
Eigenlijk is aissati een echte directe versterking gebleken. De anderen blijken het niveau (vooralsnog) niet aan te kunnen. Denk aan Sulejmani, Cvitanich, Sno die gewoon op de bank zitten
Make that 3 of usquote:
Enoh is zo'n beetje de revelatie van het seizoen bij Ajax, heeft eigenlijk Gabri uit de basis gespeeld die toch eigenlijk onbetwist was.quote:Op zondag 19 april 2009 15:50 schreef versteegrob het volgende:
Enoh is ook geen gekke aankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |