Dat vind ik nou ook weer overdreven. Er werd ze juist steeds verweten dat ze zeiden dat het nog steeds niet zeker was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:33 schreef Norrage het volgende:
Hoezeer ik ook voor AZ ben, ik vind het zeer terecht dat ze hier verliezen..jezus al die kampioensfeesten al meteen, al die arrogantie....dat ze het wel even gingen winnen hier...bah
Ik deed ff snelquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:38 schreef Susi het volgende:
Slechte TT.
Nuja, volgende week wéér feest
whaha dat doe ik uit principe nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom deed die laatste geen nieuw topic
Bij gelijkspel ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Als psv gewoon wint morgen heeft AZ het toch ook binnen?
En wat als Ajax gelijkspeeld en PSV ook?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kleutejeungquote:
Als PSV gelijk speelt zelfs.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat als Ajax gelijkspeeld en PSV ook?²
Huh nee toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, vet sneuquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als PSV gelijk speelt zelfs.
Wel zielig trouwens, allemaal huilende kinderen op Eredivisielive nu in beeld
Jawel.quote:
Bij een gelijkspel van Ajax is AZ alsnog kampioen. Ajax móet alles winnen en AZ móet alles verliezen wil het nog anders lopen.quote:
Afschaffen zwart-geelquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef RayMania het volgende:
AZ heeft wat met zwart-gele clubs. Eerst twee keer verliezen van NAC en nu ook twee keer niet kunnen winnen van Vitesse.
Waarschijnlijk een legendarische persconferentiequote:
Klopt ook niet want Ajax maakt minimaal iedere keer 1 doelpunt. Dus het gaat puur om de puntenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ajax kan in punten gelijk komen als ze alles winnen... en AZ van Ajax, Twente en Heerenveen verliest
Het doelsaldo van Ajax is nu +40, van AZ is +45
in die drie nederlagen mogen ze 4 tegendoepunten krijgen. Anders is Ajax kampioen
+1quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt ook niet want Ajax maakt minimaal iedere keer 1 doelpunt. Dus het gaat puur om de punten
Ajax wint alle 4 wedstrijden met 1 doelpunt verschil, doelsaldo wordt +44quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ajax kan in punten gelijk komen als ze alles winnen... en AZ van Ajax, Twente en Heerenveen verliest
Het doelsaldo van Ajax is nu +40, van AZ is +45
in die drie nederlagen mogen ze 4 tegendoepunten krijgen. Anders is Ajax kampioen
Ajax gaat heus niet alles winnen en AZ gaat heus niet alles verliezenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Dutch_Rockstar het volgende:
[..]
Ajax wint alle 4 wedstrijden met 1 doelpunt verschil, doelsaldo wordt +44
AZ verliest alle 3 wedstrijden met 1 doelpunt verschil, doelsaldo wordt +42
Ajax kampioen.
AZ mag maar 3 tegendoelpunten meer krijgen dan gescoorde doelpunten als ze alles verliezen.
Nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef leolinedance het volgende:
Komt goed, wij winnen gewoon morgen
Doe me een groot plezier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef leolinedance het volgende:
Komt goed, wij winnen gewoon morgen
Vitesse kán heel goed voetballen hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef Norrage het volgende:
Ik vind dit echt hilarisch...ongelooflijk zeg. Hele jaar niet verliezen en dan gewoon nu tegen Vitesse....
Ach, Het is dat Ajax (Twente is uit de race) ook nog alleen maar tegen moeilijke tegenstanders moet....
Hoi troll. Is je eigen clubje weer niet interessant genoeg?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:59 schreef Robinhoo het volgende:
HOI HUILEBALKEN
quote:
Ja, met hoeveel wonnen ze ook al weer van Ajax?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Vitesse kán heel goed voetballen hoor
Ze zijn alleen wisselvallig als de pest en lijken er soms geen zin in te hebben en gewoon laks te zijn.
Maar tegen de grotere teams doen ze het altijd goed.
Ach jah, dit is uitstel van executie, kampioen worden ze toch wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:05 schreef byah het volgende:
Whehe AZ faalt weer eens op het beslissende moment
Natte oogjes? Ik begrijp het niet. Van vreugde? Hij wilde toch liever volgende week in Amsterdam kampioen worden?quote:
De horeca in Alkmaar baalt als een stekker.quote:
En het is zulk heerlijk terras weer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
De horeca in Alkmaar baalt als een stekker.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zou Gatalin (of was die niet een weekendje weg oid) nu blij zijn dat 'ie nu alsnog bij de kampioenswedstrijd aanwezig kan zijn?
Persoonlijk vind ik dit wel humor.. De 'trouwe' AZ'ers weten wel dat het kampioenschap in de komende 3 wedstrijden nog zal worden binnengehaald. En al het 'klapvee' is diepbedroefd, doodongelukkig en zit volgende week weer 'thuis' in de Arena
AZ speelde echt niet zo heel slecht vandaag hoor...het einde van de wedstrijd misschien omdat ze zenuwen kregen, maar voor de rest vond ik ze best goed spelen gezien de omstandigheden. Vitesse was gewoon heel goed als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:15 schreef Red_85 het volgende:
Als Ajax morgen in eindhoven wint en az volgende week zo speelt als vanavond tegen vitesse maken ze geen kans om volgend weekend de schaal te pakken. Mocht Ajax zo spelen zoals in de afgelopen weken.
In het stadion van zijn club?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Natte oogjes? Ik begrijp het niet. Van vreugde? Hij wilde toch liever volgende week in Amsterdam kampioen worden?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
Een echte kampioen wint zo'n wedstrijd natuurlijk gewoon.
quote:Als Ajax zondag uit bij PSV verliest of gelijk speelt, is AZ alsnog kampioen. Toch zal er die dag dan geen huldiging zijn, zo heeft de gemeente Alkmaar laten weten.
Niet dus, dan wordt het volgende week pas gevierd. Zou helemaal briljant zijn, wordt je voor de 2e keer in de geschiedenis kampioen, kan je het niet eens meteen vierenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Ajax morgen verliest en AZ lekker roemloos alsnog kampioen wordt en morgenavond een beetje treurig op een boot kan.
Idem.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Ajax morgen verliest en AZ lekker roemloos alsnog kampioen wordt en morgenavond een beetje treurig op een boot kan.
Helemaal geweldig, dan krijg je later een huldiging als het gevoel allang gezakt is. Hoort wel bij dit seizoen en deze competitie. Het is zo'n kutseizoen, verdient een anti-climax.quote:
Gebeurde dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Je clubtopscorer uitfluiten.Echt hoe diep kun je als publiek zinken.
![]()
Stel paupers.
Zeldzaam inderdaad, gedragen zich als een stel verwende nesten. Ze zijn vorig seizoen ff vergetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Je clubtopscorer uitfluiten.Echt hoe diep kun je als publiek zinken.
![]()
Stel paupers.
quote:ME pakt AZ-fans op in Alkmaar
ALKMAAR - De ME heeft zaterdagavond in het centrum van Alkmaar een relletje in de kiem gesmoord. Jongeren probeerden na de nederlaag van AZ de ruiten van een snackbar in te gooien. Toen personeel hen probeerde weg te jagen, ontstond een vechtpartij.
De ME was echter snel ter plaatse en hield een charge. Een een onbekend aantal relschoppers werd opgepakt. Daardoor liep de boel niet verder uit de hand.
Circa vijf ME-busjes en tientallen agenten, onder wie sommigen ter paard, houden de boel in de gaten. Het gaat om snackbar Hap-Wat Food Plaza in de Magdalenenstraat.
Ze gingen elkaar met klappers te lijf?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Mooie trailer bij RTL Nieuws, minuut lang jankende az'ers!
Er is zelfs een relletje geweest
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ze gingen elkaar met klappers te lijf?
in een snackbar... alles is zo schattig aan dat az in vergelijking met echte grote clubs.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
Dat vind ik dan weer grootspraak. Alsof een groot deel van het publiek bij andere clubs niet zo is. Misschien alleen Feyenoord is een uitzondering daarop.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zeldzaam inderdaad, gedragen zich als een stel verwende nesten. Ze zijn vorig seizoen ff vergeten![]()
Wordt tijd dat az gewoon weer het middenmotertje wordt, kennen die zogenaamde supporters lekker gaan klapperen op de bank en kan Dirk weer gaan doen waar ie het beste in is: woekerleningen afsluiten
Ter paardquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
[..]
Zeer zeker niet, az wordt kampioen maar dit is heerlijk om te zien. Sneue klappersupporters die niet met verlies om kunnen gaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Ajax "fans" die zich nu rijk rekenen.
[..]
Dat nog maar heel vaak een andere club dan Ajax of Feyenoord kampioen mag worden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
in een snackbar... alles is zo schattig aan dat az in vergelijking met echte grote clubs.
500 man vanmiddag op het waagplein al een beetje voordrinken. vergelijk dat eens met Ajax of feyenoord in eenzelfde situatie.
Toch geen kampioen, relletje in een snackbar. Bij een rel in Amsterdam zouden de relschoppers nog bezig zijn met het omploegen van het Rembrandts en het slopen van de bushokjes en glazen terassen op het Leidse. Op de coolsingel kan je de rest van de week niet fatsoenlijk meer rijden...
[..]
Doe ik ja, ten aanzien van de 2de plaats. Dat hebben we nu helemaal in eigen handen. Ten opzichte van de schaal. Ze worden het toch welquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Ajax "fans" die zich nu rijk rekenen.
Ik heb nog nooit gefluit gezien, wel gehoord overigens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebeurde dat?Waarom dan .Ik heb niks gezien.
Is dat van vandaag die foto? Kan iemand het origineel linken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, az wordt kampioen maar dit is heerlijk om te zien. Sneue klappersupporters die niet met verlies om kunnen gaan![]()
[ afbeelding ]
Gossie, als Ajax of feyenoord bij jou clubje langskomt sta jij zeker ook tussen de rest van de 20.000 schuimbekkers? want whoehoe 'De jongens uit de GROOOOOOTE stad' komen langs, en die haten wij van allemaal, het aaaaaaallermeest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat nog maar heel vaak een andere club dan Ajax of Feyenoord kampioen mag worden.
Iiig een leuker az om naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Espabilado het volgende:
En ach, AZ is onlangs nog kampioen geworden.
[ afbeelding ]
Ja. Hij speelde de bal te ver voor zich uit om de bal in te leveren en vervolgens ontstond er toch een aardige fluitconcert. En dan te bedenken dat we pas rond de 65e minuut zaten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebeurde dat?Waarom dan .Ik heb niks gezien.
Dat was niet tegen hem, dat was omdat niemand zich aanbood. Het gefluit was in het voordeel van betreffende topper.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. Hij speelde de bal te ver voor zich uit om de bal in te leveren en vervolgens ontstond er toch een aardige fluitconcert. En dan te bedenken dat we pas rond de 65e minuut zaten.
quote:Een groep van een paar honderd rellende jongeren hebben zaterdagavond na de nederlaag van AZ voor onrust gezorgd.
Zij richtten vernielingen aan in een snackbar in de binnenstad. De politie greep in.
Als Ajax zondag uit bij PSV verliest of gelijk speelt, is AZ alsnog kampioen. Toch zal er die dag dan geen huldiging zijn, zo heeft de gemeente Alkmaar laten weten.
Huilende mannen
Verscheidene fans, ook de grote mannen, laten op het plein hun tranen gaan. Ze kunnen het maar niet bevatten, al was het maar omdat heel de dag al wordt feestgevierd met een overwinning in zicht.
Haastig pakken verkopers hun sjaaltjes in. Hier is niks meer te verkopen. Een fan die zijn verhaal voor een televisiecamera moet doen, gaat bijna op de vuist met de cameraman. De frustratie is groot en doet ze herinneren aan de bijna-overwinning twee jaar geleden. Toen verloor AZ toch nog de trofee. Er wordt gevloekt en tegen prullenbakken aangeschopt.
Nee hoor, dan glimlach ik om de arrogantie van tiepjes zoals jij die denken dat er niks anders is dan hun eigen club en anderen geen plezier in het voetbal gunnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, als Ajax of feyenoord bij jou clubje langskomt sta jij zeker ook tussen de rest van de 20.000 schuimbekkers? want whoehoe 'De jongens uit de GROOOOOOTE stad' komen langs, en die haten wij van allemaal, het aaaaaaallermeest.
Die zou ik nog uitfluitenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat krijg je ervan als je Jenner uitfluit
Meneertje loopt zijn ''topper'' weer eens te verdedigen hoor. Het fluitconcert was duidelijk op hem gericht. Als je dat niet inziet heb je een geweldige plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was niet tegen hem, dat was omdat niemand zich aanbood. Het gefluit was in het voordeel van betreffende topper.²
Wat een helden daar in Alkmaarquote:ME pakt AZ-fans op in Alkmaar
ALKMAAR - De ME heeft zaterdagavond in het centrum van Alkmaar een relletje in de kiem gesmoord. Jongeren probeerden na de nederlaag van AZ de ruiten van een snackbar in te gooien. Toen personeel hen probeerde weg te jagen, ontstond een vechtpartij.
De ME was echter snel ter plaatse en hield een charge. Een een onbekend aantal relschoppers werd opgepakt. Daardoor liep de boel niet verder uit de hand.
Circa vijf ME-busjes en tientallen agenten, onder wie sommigen ter paard, houden de boel in de gaten. Het gaat om snackbar Hap-Wat Food Plaza in de Magdalenenstraat.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dan glimlach ik om de arrogantie van tiepjes zoals jij die denken dat er niks anders is dan hun eigen club en anderen geen plezier in het voetbal gunnen.
Heeft ie Stijn geschaardquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij had vandaag toch een mooie paseerbeweging
Heb je daarbij rekening gehouden met Ajax-AZ en het feit dat winst Ajax dan automatisch verlies AZ is?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:46 schreef TubewayDigital het volgende:
Als de kans op winst-gelijkspel-verlies elke keer 1/3 is dan is de kans dat AZ geen kampioen wordt 0.14%.
Wil het nog wel een beetje nuanceren zijn het wel echt AZ fans of om erbij te horen en een beetje stoer doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een helden daar in AlkmaarBeetje ruitjes proberen in te gooien, hoe sneu kan je zijn. Nog iets dieper zakken en je kan kazen gaan sjouwen
Nee zonder een schaartje weet niet meer wiequote:
reken het zelf na zou ik zeggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je daarbij rekening gehouden met Ajax-AZ en het feit dat winst Ajax dan automatisch verlies AZ is?
Dit zijn de echte fans. Net als je bij ajakkes hebt. Geen enkele wedstrijd zie je ze en ze zijn nooit in het stadion. Maar als er iets te slopen is, dan staan ze vooraan. Onder het mom van supporter zijn. Bij Utreg heb je ook van die debielen. Wat mij betreft krijgt de ME een mobiele g#skamer en voeren ze dit soort mongolen gelijk af, ongeacht de club waarvoor ze pretenderen te zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wil het nog wel een beetje nuanceren zijn het wel echt AZ fans of om erbij te horen en een beetje stoer doen.
blijft sneu uiteraard.
Tuurlijk jochie! Ga nu maar ff lekker ruitjes ingooien of zitten huilen bij een mede-homo op schoot. En ga niet stoer lopen doen voor de buit binnen is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:52 schreef need2009 het volgende:
Jongens van AZ, laat ze maar lekker lullen, jullie worden toch wel kampioen, en als dat volgende week gebeurd, krijg ik ,denk ik een ban hier op het voetbalforum. Want dan lach ik hier iedereen uit. Wat is het nou mooier om in het hol van de leeuw kampioen te worden. IK HOOP DAT HET GEBEURD, had al een beetje gehoopt op dit scenario.
PSV!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat nog maar heel vaak een andere club dan Ajax of Feyenoord kampioen mag worden.
Hey donald, ik reageer hier op prutsers die AZ'ers(ben ikzelf niet) trollen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie! Ga nu maar ff lekker ruitjes ingooien of zitten huilen bij een mede-homo op schoot. En ga niet stoer lopen doen voor de buit binnen is.
Hoogmoed komt voor de val!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef BertMaalderink het volgende:
Deze avond legde echt haarscherp bloot dat spelers, maar met name supporters niet uit het goede hout zijn gesneden.
Mits wat geluk.quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Gewoon de komende weken volop erop klappen en dan maakt AZ nog wel een kans.
quote:
Haha Jij hebt verloren vanavondquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:59 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hey donald, ik reageer hier op prutsers die AZ'ers(ben ikzelf niet) trollen.
quote:Volgens de politie verloopt de dag tot nu toe rustig. Trouwe fans Hjalmar en Ragnar verwachten geen rellen. ,,En als er al rellen komen, worden die veroorzaakt door mensen die helemaal niets met AZ te maken hebben. Wij als supporters willen het alleen maar gezellig houden en feesten.''
Klapperen bedoel je.quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Gewoon de komende weken volop erop klappen en dan maakt AZ nog wel een kans.
Ja daar zit een kern van waarheid in , maar het klopt toch dat de AZ fans uit de Arena zijn weggelopen dus dan is wat dat betreft de cirkel rondquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dit zijn de echte fans. Net als je bij ajakkes hebt. Geen enkele wedstrijd zie je ze en ze zijn nooit in het stadion. Maar als er iets te slopen is, dan staan ze vooraan. Onder het mom van supporter zijn. Bij Utreg heb je ook van die debielen. Wat mij betreft krijgt de ME een mobiele g#skamer en voeren ze dit soort mongolen gelijk af, ongeacht de club waarvoor ze pretenderen te zijn.
Heerlijkquote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]![]()
Hoe zet je jezelf voor schut he, damn. Er is nog niks verloren, het feestje ging alleen nu dit weekend ff nog niet door..
![]()
quote:
Je PI mag je wel vervangenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:52 schreef Emimich het volgende:
Het gerucht gaat trouwens dat Romero vanavond zijn hand weer gebroken heeft.
Na 2 jaar op rij de kampioenswedstrijd voor de tegenstander te verliezen is het jullie dan toch gelukt! Hulde!quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je PI mag je wel vervangenvind hem wel sterk
quote:Op zondag 19 april 2009 00:14 schreef Prosac het volgende:
Kop op jongens, komt wel goed. Twente al afgehaakt en je zal zien dat Ajax het nu alsnog laat liggen nu "het weer kan"
Dat kanquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Is dat van vandaag die foto? Kan iemand het origineel linken?
Inderdaad. Volgens mij krijgt AZ ook de schaal in de Arena uitgereikt als Ajax morgen punten laat liggen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:15 schreef Blawh het volgende:
In de ArenA kampioen worden zou wat zijn zeg.
Moeten ze wel eerst punten halen hequote:Op zondag 19 april 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij krijgt AZ ook de schaal in de Arena uitgereikt als Ajax morgen punten laat liggen.
Kampioenschap vieren met 2.000 supporters in een stadion met een capaciteit van 51.000quote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst punten halen he![]()
Mocht het gebeuren dan denk ik dat het record laat-de-ArenA-leeglopen gevestigd gaat worden
Nee, ajakkes moet morgen punten laten liggen in dat geval als ze de schaal krijgen na morgen kampioen te worden door puntverlies van ajakkes.quote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst punten halen he![]()
Mocht het gebeuren dan denk ik dat het record laat-de-ArenA-leeglopen gevestigd gaat worden
Ik hoop het zoquote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef Kriegel het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Arme Louis, die is natuurlijk als de dood dat z'n "grootste stunt ooit" alsnog in het water valt.
Ik mag hem gewoon niet, hij is arrogant en kan zijn woede niet inhouden. En nee, dit zeg ik niet als Ajax supporter, maar als persoon.quote:Op zondag 19 april 2009 00:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jullie gunnen je voormalig CL-winnende coach wel een hoop hè? Sorry dat ik het opmerk.
Louis had alles gedaan bij Ajax om tot in lengte van dagen op handen gedragen te worden in Amsterdam. Dat hij bij AZ is gaan trainen maakt niks uit.Hij heeft alleen de laatste jaren zoveel uitspraken gedaan met sneren richting Ajax dat niemand hem meer iets gunt. Jammer.quote:Op zondag 19 april 2009 00:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jullie gunnen je voormalig CL-winnende coach wel een hoop hè? Sorry dat ik het opmerk.
Wat een triest mannetje is het toch.quote:
Heb je dit op zitten nemen vroewg hij aan der hahahahahaquote:Op zondag 19 april 2009 01:04 schreef Kriegel het volgende:
Hoe ie ook ineens die camera in de gaten krijgt!![]()
![]()
![]()
![]()
"Blalalalabla... ey wtf ga loesoe mang! *pats*![]()
"
Toch een prima avond voor je Happelquote:Op zondag 19 april 2009 01:18 schreef Happel het volgende:
Ik moest lachen.
Het is maar net door welke bril je het zietquote:Op zondag 19 april 2009 01:14 schreef xFriendx het volgende:
***![]()
![]()
![]()
![]()
Wederom geen toffe avond zo. Deze situatie kwam me bekend voor zoVerschil is dan wel dat het niet meteen gedaan is.
Niet slecht gespeeld, Vitesse speelde fanatiek maar toch was AZ de bovenliggende partij, ze vergeten alleen even vandaag het kampioenschap binnen te halen.
Kom op zeg. 1 punt uit 3 wedstrijden. Voor deze wedstrijd 28 duels ongeslagen. Nee dit geven jullie echt niet meer weg hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 01:22 schreef xFriendx het volgende:
Doe maar gelijk. Ik ken die fratsen van AZ wel weer. Twee jaar terug vond ik het al zwaar klote, vanavond ging het nog in Alkmaar wetende dat je nog eens kans hebt. Dus doe maar gelijkspel, dat levert een titel op en een mooi spektakelstuk voor plek nummer 2.
Netjes Venomquote:
Wat een goal ook .....quote:
Komt uit de Achterhoekquote:Op zondag 19 april 2009 01:27 schreef Chadi het volgende:
Je had bij die butner die smile op zijn tandloze smoel moeten zien.. leek wel een hagenees
Die kreeg toch een beker tegen zijn kop uit de tribune bij het vieren van die goalquote:Op zondag 19 april 2009 01:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Komt uit de Achterhoek![]()
Vond het vooral op de achtergrond mooi die stewards moesten daar wat mensen tegenhouden
Die goal... die goal... De kloten van God. Onmogelijk gewoon...quote:
Een moment waarop de organisatie niet goed staat. Als de organisatie staat dan kan Buttner nooit aanleggen waarna zijn schot geblokt werd.quote:Op zondag 19 april 2009 01:40 schreef Kriegel het volgende:
Die goal... die goal... De kloten van God. Onmogelijk gewoon...Dat ding kan overal terechtkomen, maar nee hoor, natuurlijk net in de kruising waar Joey er niet bij kan.
Echt hè.quote:
Leen van Lenen.nl?quote:Op zondag 19 april 2009 01:52 schreef Rikketik het volgende:
Een pact met de duivel of zo, en ik weet wel wie hem afgesloten heeft.
Zo nog maar even kijken aangezien ik ff zapte om te kijken of de rode kaart van Tiote terrecht was dus het doelpunt en het voorval in die hoek zag ik al in de herhaling.quote:Op zondag 19 april 2009 01:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die kreeg toch een beker tegen zijn kop uit de tribune bij het vieren van die goal
Die beelden van tijdens de 1-1 waren al aardig om te zien dus ben idd ook wel benieuwd naar die beeldenquote:Op zondag 19 april 2009 01:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was ik maar in Alkmaar
Zou leuk zijn als er beelden zijn na de 1-2...
Precies wat ik bedoel. Een heel seizoen gaat alles voor de wind, dan moet je nog één keer alles geven en vallen ze er ineens op dit soort manieren in, dat kàn gewoon geen toeval zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 01:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Echt hè.Als het de kampioenswedstrijd niet was, was die bal er echt niet ingevallen. Hier kan alleen maar een hogere macht achter zitten. Een pact met de duivel of zo, en ik weet wel wie hem afgesloten heeft.
Helaas, was met mensen druk bezig de hele dag. Had goede hoop na de 1-0 mobiel doorgekregen te hebben, maar was wel lichtelijk beteuterd toen ik mobiel op nu.nl las wat de uitslag was geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 02:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook met de klappers te vuist gegaan?
![]()
Danke.quote:Op zondag 19 april 2009 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja goed, succes tegen PSV, maar ik hoop niet dat Ajax er met de winst vandoor gaat morgen hier in Eindhoven.
Wat verwachten jullie er zelf van? Aissati-Suarez tandem loopt natuurlijk goed, maar de verdediging van PSV is ook niet slecht.quote:Op zondag 19 april 2009 02:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Danke.![]()
Wij zullen jullie nog even flink peentjes laten zweten.
Natuurlijk hoop ik getuige te zijn van een afstraffing voor Ajax. Maar als ik reeel ben zit dat er niet in. Beide teams zijn in redelijk goede doen maar toch schat ik in dat Ajax wel in iets betere doen is. En natuurlijk hopen ze op nog een kans voor de titel. Maar met het thuisvoordeel van PSV gok ik op een gelijkspel.quote:Op zondag 19 april 2009 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie er zelf van? Aissati-Suarez tandem loopt natuurlijk goed, maar de verdediging van PSV is ook niet slecht.
Nou ja om heel eerlijk te zijn heb ik er niet echt een goed gevoel bij, gelijkspel lijkt me het maximaal haalbare. Ja Ajax speelt de laatste weken duidelijk meer het verzorgder voetbal (is als elftal ook stabieler) en Suarez begint nu mede door toedoen van Aissati weer op het gewenste niveau te spelen, maar PSV uit is voor Ajax een hele vervelende ploeg om tegen te spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie er zelf van? Aissati-Suarez tandem loopt natuurlijk goed, maar de verdediging van PSV is ook niet slecht.
Ja, boefjes in eigen stadion. Als er een goede groep tegenover staat dan zin ze nergens ::')quote:Op zondag 19 april 2009 03:44 schreef Jasza het volgende:
Al die boefjes na die 1-2 die bier naar die buttner aan het gooien waren, gelijk al die stewards erop
Choken, daar kunnen ze in Amsterdam wel over meepraten ja.quote:Op zondag 19 april 2009 05:45 schreef kurk_droog het volgende:
Ik lach me kapot hier. Dat hele kutdorp uitgerukt om het te vieren... verliezen ze
Snap ik het goed gozer, je club kan kampioen worden maar jij bent op een ander feestje?quote:Op zondag 19 april 2009 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Godver. Kom net thuis van feestje en had uitslag al mobiel gelezen.
Dikke pet. Maarja. Hup PSV en erehaag in de Arena pls.
Het is hier nu anders nog verdacht stil. Successupportersquote:Op zondag 19 april 2009 10:37 schreef Emimich het volgende:
Eén voordeel: nu gaan die topics van AZ er tenminste in een fatsoenlijk tempo doorheen de komende weken.
quote:Op zondag 19 april 2009 08:21 schreef cheqy het volgende:
Die gastjes die hopen dat AZ in de Arena kampioen wordt.![]()
Er is er maar één die daar zijn kampioenschappen mag vieren en dat is Ajax.
Ze worden toch vandaag al kampioen want dat Amsterdamse Flikker Clubbie verliest toch wel van die Politieke Sex Verenigingquote:Op zondag 19 april 2009 08:21 schreef cheqy het volgende:
Die gastjes die hopen dat AZ in de Arena kampioen wordt.![]()
Er is er maar één die daar zijn kampioenschappen mag vieren en dat is Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hé Paul mag ik ook in de sig?quote:
asjeblieftquote:
OMG, afschieten die volkskrantquote:
Wat een blunderquote:
De organisatie stond gewoon slecht. Als hij i.p.v. had geschoten de verdediger had uitgespeeld, had hij ´m er 1 tegen 1 met Didulica ook ingelegd. Gebrek aan concentratie.quote:Op zondag 19 april 2009 01:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die goal... die goal... De kloten van God. Onmogelijk gewoon...Dat ding kan overal terechtkomen, maar nee hoor, natuurlijk net in de kruising waar Joey er niet bij kan.
En op zo'n moment ook nog, zes minuten uitzingen en je bent kampioen, dit is wel hele slechte karma.
Wasd at van gisteren?quote:Op zondag 19 april 2009 10:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stond nog niet op deze pagina
Waarom doetie datquote:Op zondag 19 april 2009 10:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stond nog niet op deze pagina
Hij was Jan Joost van Gangelen aan het uitvoeteren en hij kwam erachter dat die camera dat opnam. Vond ie niet nodigquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hij was Jan Joost van Gangelen aan het uitvoeteren en hij kwam erachter dat die camera dat opnam. Vond ie niet nodig
quote:Op zondag 19 april 2009 11:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]!
Zit je als een volwassen vent met een kaas op je kop naar een voetbalwedstrijd te kijken
Die waren nog in het nieuws op rtvNHquote:
Dat is nou weer jammer....quote:Op zondag 19 april 2009 12:08 schreef TheFrankey het volgende:
stakker
Dit zijn dus de Josti´s die ook wel door het leven gaan als het Oranje-legioen?quote:Op zondag 19 april 2009 11:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]!
Zit je als een volwassen vent met een kaas op je kop naar een voetbalwedstrijd te kijken
quote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Prosac het volgende:
Zullen we nu even kappen met het uitlachen en trollen? Respect voor de AZ - supporters die er niet of nauwelijks op reageren, maar moet je het gezeik eens horen als dit in het Ajax of Feyenoord topic wordt gedaan.
klaar dus.
Druk? Ze krijgen gewoon onverwacht nog een kans om het waterkansje op de titel net wat groter te maken. Dat is geen druk, dat is een stimulans. Ik denk ook dat Ajax gewoon 3 punten pakt en dat AZ nog wel meer bibbermomenten gaat beleven.quote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef Kriegel het volgende:
Ik wil nu Ajax wel eens zien, die krijgen ook ineens een stoot druk om de oren omdat dit hun laatste kans is.
Ajax heeft wel vaker de kans gehad om weer dichterbij te komen en dat lukte dan ook weer niet. In de maand dat er er om spande met onder andere Heerenveen en Groningen op het programma, werd juist de achterstand opgelopen. Ik geloof niet dat Ajax alle 4 wedstrijden gaat winnenquote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Druk? Ze krijgen gewoon onverwacht nog een kans om het waterkansje op de titel net wat groter te maken. Dat is geen druk, dat is een stimulans. Ik denk ook dat Ajax gewoon 3 punten pakt en dat AZ nog wel meer bibbermomenten gaat beleven.
Zou natuurlijk helemaal een anti-climax zijn, als de gehele top 3 dit weekend verliest.quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kater gister. Eigenlijk kon je het al een beetje voelen aankomen. Overal hing de vlag al uit, overal kampioenshirtjes. De goden verzoeken, maargoed dat is achteraf gelul.
Ik hoop/denk dat ajax vanmiddag wel puntverlies lijdt. Er is in iedergeval nog niets aan de hand.
idd. dan is het meer zoiets van: hé er klopt iets niet in dit nederlandse systeem aangezien ze verliezenquote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou natuurlijk helemaal een anti-climax zijn, als de gehele top 3 dit weekend verliest.
Ajax heeft nog een lastig programma. Als ze vandaag winnen tegen PSV, worden de kansen opeens weer wat groter, want je krijgt AZ nog tegen en dan kun je AZ een tik uitdelen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax heeft wel vaker de kans gehad om weer dichterbij te komen en dat lukte dan ook weer niet. In de maand dat er er om spande met onder andere Heerenveen en Groningen op het programma, werd juist de achterstand opgelopen. Ik geloof niet dat Ajax alle 4 wedstrijden gaat winnen
onthoudt dat 1x gelijkspel ook genoeg is.quote:Op zondag 19 april 2009 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ajax heeft nog een lastig programma. Als ze vandaag winnen tegen PSV, worden de kansen opeens weer wat groter, want je krijgt AZ nog tegen en dan kun je AZ een tik uitdelen.
Ik zie Ajax met titelkansen niet verliezen in de Arena van AZ en Sparta-uit zullen ze ook winnen. Twente-thuis is lastig voor Ajax. Stel dat Ajax wint van PSV dan halen ze sowieso 9 punten.
AZ moet na vandaag nog tegen Ajax, Twente en Heerenveen. Drie wedstrijden die ze kunnen verliezen. Ik zie ze onder druk niet winnen in Enschede van Twente. Ik zie ze wel winnen van Heerenveen. AZ kan dit ook niet meer verspelen, maar het wordt nog wel even bibberen, zeker als ze in de Arena een tik gaan krijgen van Ajax.
Vanwaar al die "toppers" in de laatste weken? Is dat bewust gedaan?
oke maar je moet het meer met een knipoog zien naar het doek van gister (twente ? Ajax wie ? ) maar oke jij bent hier de baasquote:Op zondag 19 april 2009 12:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
-ik had toch gezegd genoeg?-
quote:Op zondag 19 april 2009 12:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke maar je moet het meer met een knipoog zien naar het doel van gister maar oke jij bent hier de baas
Klopt. Ik geef ook aan dat AZ dit niet meer kan verspelen, maar dat als Ajax van PSV wint (en dat zie ik wel gebeuren) er nog wel bibbermomenten gaan komen voor AZ.quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
onthoudt dat 1x gelijkspel ook genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |