quote:Op zondag 19 april 2009 11:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]!
Zit je als een volwassen vent met een kaas op je kop naar een voetbalwedstrijd te kijken
Die waren nog in het nieuws op rtvNHquote:
Dat is nou weer jammer....quote:Op zondag 19 april 2009 12:08 schreef TheFrankey het volgende:
stakker
Dit zijn dus de Josti´s die ook wel door het leven gaan als het Oranje-legioen?quote:Op zondag 19 april 2009 11:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]!
Zit je als een volwassen vent met een kaas op je kop naar een voetbalwedstrijd te kijken
quote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Prosac het volgende:
Zullen we nu even kappen met het uitlachen en trollen? Respect voor de AZ - supporters die er niet of nauwelijks op reageren, maar moet je het gezeik eens horen als dit in het Ajax of Feyenoord topic wordt gedaan.
klaar dus.
Druk? Ze krijgen gewoon onverwacht nog een kans om het waterkansje op de titel net wat groter te maken. Dat is geen druk, dat is een stimulans. Ik denk ook dat Ajax gewoon 3 punten pakt en dat AZ nog wel meer bibbermomenten gaat beleven.quote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef Kriegel het volgende:
Ik wil nu Ajax wel eens zien, die krijgen ook ineens een stoot druk om de oren omdat dit hun laatste kans is.
Ajax heeft wel vaker de kans gehad om weer dichterbij te komen en dat lukte dan ook weer niet. In de maand dat er er om spande met onder andere Heerenveen en Groningen op het programma, werd juist de achterstand opgelopen. Ik geloof niet dat Ajax alle 4 wedstrijden gaat winnenquote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Druk? Ze krijgen gewoon onverwacht nog een kans om het waterkansje op de titel net wat groter te maken. Dat is geen druk, dat is een stimulans. Ik denk ook dat Ajax gewoon 3 punten pakt en dat AZ nog wel meer bibbermomenten gaat beleven.
Zou natuurlijk helemaal een anti-climax zijn, als de gehele top 3 dit weekend verliest.quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kater gister. Eigenlijk kon je het al een beetje voelen aankomen. Overal hing de vlag al uit, overal kampioenshirtjes. De goden verzoeken, maargoed dat is achteraf gelul.
Ik hoop/denk dat ajax vanmiddag wel puntverlies lijdt. Er is in iedergeval nog niets aan de hand.
idd. dan is het meer zoiets van: hé er klopt iets niet in dit nederlandse systeem aangezien ze verliezenquote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou natuurlijk helemaal een anti-climax zijn, als de gehele top 3 dit weekend verliest.
Ajax heeft nog een lastig programma. Als ze vandaag winnen tegen PSV, worden de kansen opeens weer wat groter, want je krijgt AZ nog tegen en dan kun je AZ een tik uitdelen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax heeft wel vaker de kans gehad om weer dichterbij te komen en dat lukte dan ook weer niet. In de maand dat er er om spande met onder andere Heerenveen en Groningen op het programma, werd juist de achterstand opgelopen. Ik geloof niet dat Ajax alle 4 wedstrijden gaat winnen
onthoudt dat 1x gelijkspel ook genoeg is.quote:Op zondag 19 april 2009 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ajax heeft nog een lastig programma. Als ze vandaag winnen tegen PSV, worden de kansen opeens weer wat groter, want je krijgt AZ nog tegen en dan kun je AZ een tik uitdelen.
Ik zie Ajax met titelkansen niet verliezen in de Arena van AZ en Sparta-uit zullen ze ook winnen. Twente-thuis is lastig voor Ajax. Stel dat Ajax wint van PSV dan halen ze sowieso 9 punten.
AZ moet na vandaag nog tegen Ajax, Twente en Heerenveen. Drie wedstrijden die ze kunnen verliezen. Ik zie ze onder druk niet winnen in Enschede van Twente. Ik zie ze wel winnen van Heerenveen. AZ kan dit ook niet meer verspelen, maar het wordt nog wel even bibberen, zeker als ze in de Arena een tik gaan krijgen van Ajax.
Vanwaar al die "toppers" in de laatste weken? Is dat bewust gedaan?
oke maar je moet het meer met een knipoog zien naar het doek van gister (twente ? Ajax wie ? ) maar oke jij bent hier de baasquote:Op zondag 19 april 2009 12:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
-ik had toch gezegd genoeg?-
quote:Op zondag 19 april 2009 12:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke maar je moet het meer met een knipoog zien naar het doel van gister maar oke jij bent hier de baas
Klopt. Ik geef ook aan dat AZ dit niet meer kan verspelen, maar dat als Ajax van PSV wint (en dat zie ik wel gebeuren) er nog wel bibbermomenten gaan komen voor AZ.quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
onthoudt dat 1x gelijkspel ook genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |