Ik vind'm leip, ze moeten ook niet zo'n lomp ding bij mij onder de neus douwen.quote:Op zondag 19 april 2009 01:08 schreef Emimich het volgende:
Soms zegt een filmpje meer dan duizend woorden..![]()
[ afbeelding ]
nee zo'n ding verwacht je inderdaad niet bij een perspraatjequote:Op zondag 19 april 2009 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind'm leip, ze moeten ook niet zo'n lomp ding bij mij onder de neus douwen.
Nee niet zo dicht bij je neus.quote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee zo'n ding verwacht je inderdaad niet bij een perspraatje
Het zal vast wel een goede reden hebben gehad. Idd ik ben 0 keer geinterviewd. JIj dan? voor het plaatselijke gehandicaptenblad?quote:Op zondag 19 april 2009 01:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij geïnterviewd? Ik gok nul keer.
van gaal en een goeie reden om kwaad te worden? heb je ooit een interview met hem gezien?quote:Op zondag 19 april 2009 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal vast wel een goede reden hebben gehad. Idd ik ben 0 keer geinterviewd. JIj dan? voor het plaatselijke gehandicaptenblad?
Je hebt iemand bevrucht neem ik aan?quote:Op zondag 19 april 2009 01:10 schreef Homdeck het volgende:
een grotere debiel moet nog geboren worden
Ja vandaag nog. Op Az.nl ofzo was weer fenomenaal weer hoe die de pers afblaftequote:Op zondag 19 april 2009 01:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
van gaal en een goeie reden om kwaad te worden? heb je ooit een interview met hem gezien?
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal vast wel een goede reden hebben gehad. Idd ik ben 0 keer geinterviewd. JIj dan? voor het plaatselijke gehandicaptenblad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |