Make that 3 of usquote:
Enoh is zo'n beetje de revelatie van het seizoen bij Ajax, heeft eigenlijk Gabri uit de basis gespeeld die toch eigenlijk onbetwist was.quote:Op zondag 19 april 2009 15:50 schreef versteegrob het volgende:
Enoh is ook geen gekke aankoop
Dit dus.. kun jij mijn vraag beantwoorden? Waarom volgen wij het nog als het ons zo boos en verdrietig maakt?quote:Op zondag 19 april 2009 17:14 schreef Devz het volgende:
Fucking losers, het is ook elk jaar hetzelfde. Ik ben er zo onwijs klaar mee.
Volgend jaar degraderen en dan het jaar erop kampioen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 17:16 schreef TAV74 het volgende:
Voorspelbaar weer dit zeg... De zoveelste keer dat je stiekem denkt dat het de goede kant op gaat en dan weer wordt geconfronteerd met de harde feiten....
Hoe gaan we in godsnaam ooit nog weer eens kampioen worden
Knakker is hard op weg om de nieuwe van Bommel te worden, van mij mag hij wat heel ergs krijgen. Irritante kut gedrag van hem.quote:
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Wooldoor het volgende:
Waar de fuck zijn ze mee bezig, je hebt tot de 20e minuut het betere van het spel met kleine kansjes. Dan ineens blundert vermeer en krijg je een onterechte penalty die hij gelukkig wel stopt. Maar voor de rest is het vanaf dat moment kut met peren. En dat is totaal aan Ajax zelf te verwijten want zo goed is psv niet.
Irritant provoceren naar Vertonghen toen hij in de fout ging, maar Vertonghen ging er gelukkig niet op in.quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Rnnz het volgende:
Wat deed Affelay? Heb ik iets gemist?
kom kom dat vonden wij 2 jaar geleden ook prachtig toen KJH dat bij Donk deed. Of KJH bij Kuijt.quote:Op zondag 19 april 2009 17:17 schreef Dvm86 het volgende:
Die Afellay is een fucking hond inderdaad, met zn kuttekop Vertonghen recht in zijn gezicht uitlachen.
Anita is sowieso veel te licht. Leuk hoor Willem II maar dat stelde dus geen reet voor.quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef Scorpie het volgende:
Krijg nou de touwtyfus, wat een totale offday. Anita wordt gedold door Affelay, Aissati laat Mendez zo aanleggen, Enoh komt niet in het spel voor, "redder" Vertonghen maakt een gigantische blunder........wtf?!
Absoluut Huntelaar is ook een zuigertje, maar Affelay vertoond dat gedrag zo vaak en daarvoor nog een vieze overtreding van achter op Emanuelson.quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
kom kom dat vonden wij 2 jaar geleden ook prachtig toen KJH dat bij Donk deed. Of KJH bij Kuijt.
hadden wij maar zo'n speler.quote:Op zondag 19 april 2009 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Absoluut Huntelaar is ook een zuigertje, maar Affelay vertoond dat gedrag zo vaak en daarvoor nog een vieze overtreding van achter op Emanuelson.
Ja want een profvoetballer kan niet eens fatsoenlijk een bal terugspelenquote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef Nashje het volgende:
Trouwens, was niet Vertonghen z'n schuld, maar die van Vermaelen. Die speelde eerst al met risico naar Oleguer, en toen ook nog naar het midden naar Jan, waar een aantal psvers stonden. Dom natuurlijk.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef Longmen het volgende:
Wat een haat tegen Affelay, belachelijk. Laten we ons bekommeren om het baggervoetbal van ajax.
Nee dankje, Affelay als voetballer is prima maar voor de rest is het gewoon een -edit-quote:
zeiken op Affelay is lekker zinvol wilde je zeggen?quote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]![]()
Daar is toch al genoeg mee gezegd. Waar wil je het nog over hebben dan. Komende 20 jaar word je geen kampioen klaar.
Als je sportief bent doe je zoiets niet. Bovendien is algemeen bekend dat Affelay gefrustreerd is richting Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 17:24 schreef Longmen het volgende:
Wat een haat tegen Affelay, belachelijk. Laten we ons bekommeren om het baggervoetbal van ajax.
Het siert die hond in ieder geval niet om Vertonghen recht in zijn gezicht uit te lachen. Doodschop wens ik dat joch toe, ja.quote:Op zondag 19 april 2009 17:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
zeiken op Affelay is lekker zinvol wilde je zeggen?
Wij missen de instelling die hij wel heeft. Sowieso op t middenveld.quote:Op zondag 19 april 2009 17:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nee dankje, Affelay als voetballer is prima maar voor de rest is het gewoon een -edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |