Inderdaad, laten we eerst maar eens in Eindhoven winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:09 schreef Houniet het volgende:
Ach man, al die duizenden scenario's. Ik zie het allemaal wel.
dat zei je ja..quote:Op zondag 19 april 2009 11:15 schreef TheJanitor het volgende:
Ajax komt hier in Amerika gewoon op TV![]()
![]()
Het is dan wel in het Spaans maar dat maakt me geen flikker uit!
Dat dus. PSV is gewoon een lastige wedstrijd, simpel zat.quote:Op zondag 19 april 2009 12:14 schreef DurQ het volgende:
Er zijn hier wel veel mensen zeker van een overwinning op PSV....
Ik moet het eerst nog maar eens zien.....
Hier ook. Kampioen worden wij toch niet meer, maar het zou geniaal zijn als wij kunnen zorgen dat AZ ook volgende week geen kampioen wordt. En stel je voor dat Twente ook wint, dan komt het aan op de laatste speeldag. Heerlijk zou ik het vinden om al die stress in Alkmaar te zienquote:
Nee, 20 blijkbaarquote:
Ach, als wij de laatste speeldag moeten winnen van Twente om de 2e plaats te halen, vind ik het ook niet erg, want dat betekent dan dat AZ waarschijnlijk nog geen kampioen is.quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef BoerBert het volgende:
Als we nou maar zeker zijn van minstens een tweede plaats, nog voor de laatste speeldag, ben ik tevreden.
Als Ajax vanmiddag van PSV wint en volgende week ook van AZ.. hoeft AZ alleen nog maar van Twente en Heerenveen te verliezen (en Ajax moet beide winnen). Ja ik weet t, de kans is klein.. maar tochquote:AZ:
Ajax - AZ
FC Twente - AZ
AZ - Heerenveen
Ajax:
Ajax - AZ
Sparta - Ajax
Ajax - FC Twente
Fuck it Ajax heeft helemaal niet te verliezen vandaag of volgende week.quote:Op zondag 19 april 2009 12:06 schreef Adidah het volgende:
Mocht het onmogelijke toch nog gebeuren (AZ geeft alles uit handen), dan zal het kampioenschap toch wel de boeken ingaan als de diefstal van de eeuw. Maar op dit moment hoop ik eigenlijk alleen dat ze maar niet bij ons kampioen worden.
Hij heeft het ook doorquote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als Ajax vanmiddag van PSV wint en volgende week ook van AZ.. hoeft AZ alleen nog maar van Twente en Heerenveen te verliezen (en Ajax moet beide winnen). Ja ik weet t, de kans is klein.. maar toch
AFCA!
Heb t allang al door maar ik kom niet zo vaak in dit topicquote:
Dan moet Twente volgende week wel verliezen bij heerenveen anders breng je alsnog de druk bij de eigen ploeg ook erg hoog. Want verliezen betekent dan AZ kampioen en Ajax 3de . Winnen betekent plaats 2 en misschien kampioenquote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook. Kampioen worden wij toch niet meer, maar het zou geniaal zijn als wij kunnen zorgen dat AZ ook volgende week geen kampioen wordt. En stel je voor dat Twente ook wint, dan komt het aan op de laatste speeldag. Heerlijk zou ik het vinden om al die stress in Alkmaar te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |