Maar het gebeurt nu!quote:
Manu, dus jij komt er ook niet uit, zat bij 6 sec te tellen, dat waren minstens 20sec.quote:
ikke niet..quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:57 schreef blomst het volgende:
en wie zegt dat grieken niet kunnen dansen??
Zou anders gewoon teruggaan. Wij kregen ook gewoon een anderequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Manu, dus jij komt er ook niet uit, zat bij 6 sec te tellen, dat waren minstens 20sec.
verder werkt die wel, maar die .>> doet het ook niet![]()
Tijd voor het boekje dan maar.
jammer van je examen.
Niet allemaal achter elkaar!quote:
wrom? thizz is internet man, kan wel vanalles plaatsen, dus...ik moet met een foto jullie overtuigen ofzo? Gaat denk ik niet lukken, dat overtuigen, dus bespaar ik mijzelf de moeite een pic te plaatsen. Ben zowiezo niet zo foto plaatserig en al helemaal niet zo snel.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die volharding niet.
Vanwaar dat vastbijten? Die zelfkastijding?
quote:
Maar maar maar, Mathara ging ook foto plaatsenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wrom? thizz is internet man, kan wel vanalles plaatsen, dus...ik moet met een foto jullie overtuigen ofzo? Gaat denk ik niet lukken, dat overtuigen, dus bespaar ik mijzelf de moeite een pic te plaatsen. Ben zowiezo niet zo foto plaatserig en al helemaal niet zo snel.
Dat was in de mond gelegd door Deisyy.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef Marrije het volgende:
Nee, tis Blurk niet maar degene die daar de mond vol van heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef CarOnline het volgende:
Nee, das Blurk niet, daar geloof ik geen zak van![]()
Goeieavond trouwens
Ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, tis Blurk niet maar degene die daar de mond vol van heeft.
En Carmellaquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, dat geloof ik ook niet. Da's ook way to much risico![]()
Ik denk dat het de vervanging is van Laysa,
Die had ik dus pas na dato begrepen. Half.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat het de vervanging is van Laysa,
Oh ja!quote:
Ja, je zou bijna denken dat Brabant in trek is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Nee, die Laysa met dat enge oog.Die woonde ook op dezelfde plekken enzo.
Oh, roepende in de woestijn!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
En toch hou ik het op Neo. Met deze keer een ietwat andere aanpak, waarmee hij even goed snel door de mand valt, maar blijkbaar niet voor iedereen.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
Ja, je zou bijna denken dat Brabant in trek is.
Huh?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Nee, die Laysa met dat enge oog.Die woonde ook op dezelfde plekken enzo.
ah, opgelost, slotje.
Al doende leert men, dat idee?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, roepende in de woestijn!
![]()
Hoewel ook dit niet echt uitblinkt in subtiliteit, is dit imo een veel te voorzichtige aanpak voor een maniak als Neo.
Mathara was met de drain.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Huh?!![]()
Laysa met dat enge oog?
Wie was die met die drain dan?
Zie zoveel boeit het me
Ach jaaaaaaaaa tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef Copycat het volgende:
Drain was dat fotomodel. Mathari of zoiets toch?
Daar trapte ik in beginsel ook met beide benen in.
Vervolgens verloor ik mijn vertrouwen in nieuwe vrouwen.
Ik dus nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef Copycat het volgende:
Drain was dat fotomodel. Mathari of zoiets toch?
Daar trapte ik in beginsel ook met beide benen in.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat Brabant in trek is.
Hmmm, ik had op een gegeven moment zoiets van...nee laat maar zitten,quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die volharding niet. Ook al ben je, tegen alle verwachting en kansberekening in, geen kloon. Ik had al lang geleden voor de twijfelachtige eer bedankt en mijn heil elders gezocht. Waar men wel open voor me wil staan.
Vanwaar dat vastbijten? Die zelfkastijding? Omdat je er dan toch een beetje bijhoort, op een vage manier? Put je daar ondanks alle signalen toch hoop uit?
Ik ben oprecht benieuwd.
En vind het typisch kloongedrag.
Dan ben je toch niet bijquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef CarOnline het volgende:
Even de wekelijkese Lost Update voor Pietje Puck:
Pietje, ik ben helemaal bij![]()
En zometeen (of straks) ga ik episode 13 kijken
Recht uit 't hart gesprokenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb b.v., volgens mij, niet gezegd dat jullie aardig zijn, heb dat hier ergens gelezen. Want dat zijn jullie niet.
Was ze ziek en lag ze in het ziekenhuis medeleven te ontvangen van hier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarO, hoe is dat eigenlijk met Mathahara of hoe ze heette afgelopen
? Daar heb ik een stukje gemist geloof ik. Werd een leuke foto geplaatst....en toen?
Die foto kan ik me nog wel herinneren ja, thanx for zhe updatequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
En toen was die duidelijk van een 15 jarig fotomodel. Toen werd het verhaal steeds sterker, is ze aangesproken op die lulpraatjes en heeft ze nooit meer gepost (met de account Mathara)
In een notedop
Ja ik wilde bijna boos gaan doen, maar toen moest ik zo hard lachen om sjannel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef CarOnline het volgende:
Pietje, ik heb je achternaam verkeerd, ik deed er een C bij![]()
Maar dat is dan ook de mooiste letter van het alfabet.
Ja diequote:
Lees anders je eerste paar posts hier evenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmmm, ik had op een gegeven moment zoiets van...nee laat maar zitten,
Veel zaken worden verkeerd gelezen, omgedraaid etc.
Ik heb b.v., volgens mij, niet gezegd dat jullie aardig zijn, heb dat hier ergens gelezen. Want dat zijn jullie niet.
Ik word afgerekend op mijn negativiteit, ja dank je de koekoek als je niet wordt geloofd en konstant steken onder water krijgt.
Zelfkastijding? nee dank je, ben niet het type om iemand mijn andere wang toe te keren.
Ergens bij horen? nee zo hopeloos ben ik niet.
Het is een soort van uitdaging geworden.
Wat moet ik lachen om jullie uitspraken/meningen. De een weet het nog beter dan de ander, tot op zeker weten aan toe, een paar weldenkende mensen daargelaten, die, jammer genoeg, van naïeviteit worden beschuldigd.
Nu ga ik weer ff achteroverzitten en lachen om de reakties die komen gaan.
Vooral die over de taalvaardigheid, ik zie hier genoeg foutjes vallen, een kniesoor die daar oplet maar er moet toch wat te zeiken zijn
Laat me raden, je bent weer diegene die op de fretten van Neo moet passenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat moet ik lachen om jullie uitspraken/meningen. De een weet het nog beter dan de ander, tot op zeker weten aan toe, een paar weldenkende mensen daargelaten, die, jammer genoeg, van naïeviteit worden beschuldigd.
Wij ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo'n foto zou ik bij voorbaat nooit vertrouwen
Nou, op meets noemen ze me nog steeds Pietje. Ik schijn er naar te luisteren en op te reageren, dan ben je toch officieel verslaafd, of heb ik een dubbele persoonlijkheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef CarOnline het volgende:
Zeg Pietje, ik zat net te denken dat ik heul niet weet hoe je van je voornaam heet.
Maar eigenlijk hoeft dat ook niet, want stel dat je Jeroen heet, dan heet je in ene geen Pietjemeer.
En dat zou jammer zijn. Niewaar?
Bij mijn weten had ik het over "leuke"mensen en geen "aardige"mensen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lees anders je eerste paar posts hier even![]()
Oh en:
De een weet het nog beter dan de ander, tot op zeker weten aan toe, een paar weldenkende mensen daargelaten, die, jammer genoeg, van naïeviteit worden beschuldigd.
Ben je toch Neo?
Hij heet toch gewoon Pietje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef CarOnline het volgende:
Zeg Pietje, ik zat net te denken dat ik heul niet weet hoe je van je voornaam heet.
Maar eigenlijk hoeft dat ook niet, want stel dat je Jeroen heet, dan heet je in ene geen Pietjemeer.
En dat zou jammer zijn. Niewaar?
Wat doe je hier nog te zeiken dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij mijn weten had ik het over "leuke"mensen en geen "aardige"mensen.
quote:
Mij noemen ze ook CarO als ik met iemand meet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, op meets noemen ze me nog steeds Pietje. Ik schijn er naar te luisteren en op te reageren, dan ben je toch officieel verslaafd, of heb ik een dubbele persoonlijkheid?
Ik hoop het wel.quote:
Ja, en jij Henk. For all the nasty klusjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Ja misschien heb je er wel meer!
Ook nog iets van eh Chanel. In touch with your feminine side
Ik reageer ook op buufquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mij noemen ze ook CarO als ik met iemand meet.
En ik reageer er ook nog op![]()
![]()
![]()
Ja misschien heb je er wel meer!
Ook nog iets van eh Chanel. In touch with your feminine side
Ja nou is de verrassing erafquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en jij Henk. For all the nasty klusjes.
Hah, zelfs ik reageer op Buuvquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik reageer ook op buufEn jij heet toch ook CarO
![]()
Niets is wat het lijkt hè
Oh ja, hij Tannist ook nog hè, en econoom.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Maar misschien heet ie wel Sander.
Of Harm-Jan.
Laurens?
Pieter!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, hij Tannist ook nog hè, en econoom.![]()
Laurens zou nog best eens kunnen. Of Pieter
Dat is niet om aandacht jengelen maar puur kijken of er reaktie komt, ik zei al, tis een uitdaging geworden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
Maar als we je negeren, kom je om aandacht jengelen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is nou weer een 'grote' naam? Noek, dat is groot, maar ja als je je hele leven noekje hebt geheten schiet dat niet op natuurlijk.
Ja, wij ook, kostelijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is niet om aandacht jengelen maar puur kijken of er reaktie komt, ik zei al, tis een uitdaging geworden.
Ik weet namelijk heel goed wie en wat ik ben en vind het steeds komischer worden, ook een reden om telkens mijn neusje te laten zien.
.
Hebbie ff dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef blomst het volgende:
Ach een Kloon is toch ook wel weer leuk, vooral als het later uitkomt wie het is.
Carmella toch een kloon?
maar die kwam hier niet toch
Ja, ik heb er nog wel een beetje moeite mee hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, volwassen ineensZe zijn groot voor je het weet hè
![]()
Krijg nou tieten, ik heb heul niets gedaan!quote:
NIet angstig vasthouden aan oude gebruiken CarO, stilstand is achteruitgangquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik heb er nog wel een beetje moeite mee hoor
Ja, hij zei "die twee" en dat gaat vast niet over mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, ik heb heul niets gedaan!
En JULLIE? Welke jullie
Cc & sjannel, serieuze shit enzulksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, hij zei "die twee" en dat gaat vast niet over mij
Ja dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NIet angstig vasthouden aan oude gebruiken CarO, stilstand is achteruitgang
Ik had het ook wel kunnen weten eigenlijk ook hèquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En zeker niet over mij, hehe![]()
Ik wist het wel
quote:
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?quote:
Leuk Manu, waar? ben er in februari geweest, in Domburg. Een overnachtinkje, was nog een kado. Hotel een paar meter vanaf het duin.quote:
Nee, daar hing gans iemand anders boven m'n bedquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?
en maar kwijlen op een foto die heul Mathara niet wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?
In Spanje, zal Maria wel geweest zijn dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, daar hing gans iemand anders boven m'n bedMaar daar mag ik het niet over hebben
Geen idee waar, is van die Kruidvat actie en heb 2 nachten geboekt dus van maandag t/m woensdagquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leuk Manu, waar? ben er in februari geweest, in Domburg. Een overnachtinkje, was nog een kado. Hotel een paar meter vanaf het duin.
Nee, alhoewel er wel zo'n geestelijk verzorger langs is geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In Spanje, zal Maria wel geweest zijn dan.
Wat had ie voor handel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, alhoewel er wel zo'n geestelijk verzorger langs is geweest
Lekker hoor, ben zo'n btje met de zee opgegroeid, Den Haag dus Scheveningen is dicht bij. Dan heeft het wel weer wat als je de zee ziet/ruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee waar, is van die Kruidvat actie en heb 2 nachten geboekt dus van maandag t/m woensdag![]()
Heb wel weer even zin in het strand
Jammer voor je dat het een hij was.quote:
Welke wijk?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ben zo'n btje met de zee opgegroeid, Den Haag dus Scheveningen is dicht bij.
Transvaalwijk, kan er uitgebreider over zijn, is al zooo lang geleden, Langnekstraat, zijstraat van de Herman Costerstraat, bij de markt. Heb er 21 jaar gewoond. Ben er met mijn kinderen geweest, ong. 12/13 jaar geleden en die schrokken zich rot..quote:
Neuhquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het een hij was.![]()
Of vond je dat wel prettig?
Maar de wijken hebben nog steeds dezelfde naam.quote:
Oke, dan weet je waar ik de eerste 21 jaar van mijn leven heb doorgebracht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de wijken hebben nog steeds dezelfde naam.
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
Coos!
Ik heb het toch goed dat ik denk dat die cijfertjes mij toegang tot woordjes geven, hè?
Ben erg blij met alles!
Oef....nog effe snel dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, dan weet je waar ik de eerste 21 jaar van mijn leven heb doorgebracht.
Maar er was toen al veel veranderd, zwagertje van mij had er een kapperszaak, is nog op tv geweest met de uitspraak "ik zag de eerste buitenlander komen en ben de laatste Nederlander die weggaat"..
Ik herkende het TOEN al niet meer terug, ach ja zo gaat het.
Dan mot je goed lezen want dat heb ik wel gezegd, kreig bijnah slappe handjus om het jullie duideluk tu makuhquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oef....nog effe snel dan.
Nee dat weet ik niet!! Want je zegt niet uit welke kânkâhwijk je komt.
Joh krijg de tandjus, mij op mijn kloonstatus aanspreken en zelf niet goed lezen? wel ff bij blijfuh ja..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oef....nog effe snel dan.
Nee dat weet ik niet!! Want je zegt niet uit welke kânkâhwijk je komt.
Daar had ik overheen gelezen in de gauwigheid. Sorry.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan mot je goed lezen want dat heb ik wel gezegd, kreig bijnah slappe handjus om het jullie duideluk tu makuh
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen in de gauwigheid. Sorry.
Dan steek je toch je haar in de brand.quote:
Dat smeult toch alleen maar even heel kort?quote:
kweenie nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat smeult toch alleen maar even heel kort?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt bijna zin?
Dus je voelt de zin aankomen zeg maar![]()
en wat ga je daarmee doen? jezelf kwellen?
Het is best een handig dingetje, een uitkomstquote:
Ik lag in sluimerstand in mijn tuin.quote:
Terug van weggeweest.en die foeilelijke crocs gekocht, heb nu nog meer pijn in mijn voeten, maar komt goed.Draag ze wel alleen in huis, buiten gewoon weer op hakken.quote:
Notebook nog niet binnen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lag in sluimerstand in mijn tuin.
Lees eens terug, ze heeft er een heel epos over geschrevenquote:
Nou, alleen op jou pc dan, want ik zie ook niets hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees eens terug, ze heeft er een heel epos over geschreven.
straks loop je hier ban's uit te delen.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, dan was 't aan 'de overkant'. M'n geheugen werkt niet als een geclassificeerde database
.
oh 'echt niet? ik dacht dat ''jullie'' daar voor waren.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan toch helemaal geen bans uitdelen, gekkie.
aha..... je bent een soort van spionquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om macht uit te stralen, alleen faal ik daar echt keihard in.
Oh wacht, ff serieus nu, mods doen zeg maar de administratie en kunnen dan users bij FA's onder de aandacht brengen. De FA's beslissen dan wat er moet gebeuren, bijvoorbeeld een waarschuwingspm sturen, bannen of helemaal niets.
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
ja het streepje boven de e werkt nog steeds niet........
mag een tubboy wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doen de administratie, dat klinkt zo kut. Noten dus he. En editten, mocht je een tubgirl plaatsen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.
jah...... nouhou..... kan ik nu ook effe niks aan doenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die aanhalingstekens tussen de letters![]()
Is je taakbalk vergrendeld?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.... dat kan ik dus effe niet vinden, maar dat vertel ik strakkies wel door aan die Griek....
thanksik hoop dat dat gaat werken
![]()
ik wordt er gek van......
Met 003 kon je vroegah wel de weersberichten bellenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
007 klink beter...... 003 is z'o'o helemaal niks ...![]()
![]()
quote:
Welnee joh!quote:
Ik mag toch hopen dat je daar de sleuteltjes nog voor hebtquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eh zulke dingen moet je mij niet gaan vragen heur......
maar dat vraag ik ook wel strakkies
en als het zo is, wat dan? moet je hem ontgrendelen zeker.... ofzo en hoe doe je dat?
(voor het geval dat hij dat ook niet weet )
sjesus ik kom nu wel h'e'el dom over h'e, maar da's all'e'en met computer hoor..... voor de rest valt het best mee
eh.. nee.... na de tijd staat er niks en voor de tijd staat een blauw rondje met een A eropquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
als je rechtsonder kijkt hoe laat het is, zie je daar links van een toetsenbordje en meest links NL staan?
Als je daar op het toetsenbordje klikt ff VS kiezen, Doe maar gewoon.
Staat hierboven hoe je dat moet doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eh zulke dingen moet je mij niet gaan vragen heur......
maar dat vraag ik ook wel strakkies
en als het zo is, wat dan? moet je hem ontgrendelen zeker.... ofzo en hoe doe je dat?
(voor het geval dat hij dat ook niet weet )
sjesus ik kom nu wel h'e'el dom over h'e, maar da's all'e'en met computer hoor..... voor de rest valt het best mee
Ik wist tot voor kort ook niet wat het was maakte er ook wat anders van, weet alleen niet meer wat, tis maar een raar dingquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het toetsenbordje onderin eigenlijk meer op een transistorradio lijken.
ja ! taakbalk zag ik nu zo'n V-tje voor die is nu weg..... maar eh.... de rest snap ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
In je taakbalk gaan staan, rechtermuisknop, taakbalk ontgrendelen.
Dan op het verticale streepje links van NL gaan staan totdat je twee pijltjes ziet en naar links slepen en zie daar je toetsenbord...dan op VS zetten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welnee joh!Ik maak Tzatziki van die Zorba!
Heb je ook al geen NL? wat heb je dan wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ! taakbalk zag ik nu zo'n V-tje voor die is nu weg..... maar eh.... de rest snap ik niet
ik zie ook nergens NL staan
en ik durf eigenlijk ook niks meer te doen nu![]()
ik laat het maar even zo, en ik strakkies alles even opschrijven.....is beter
geloof me....
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Als ik kon painten ging ik ff voor Fann painten, maar ik ben daar geen ster in![]()
Tegen de tijd dat ik het af heb gaat de wintertijd alweer in
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb je ook al geen NL? wat heb je dan wel?
GR natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb je ook al geen NL? wat heb je dan wel?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Als je klikt op het toetsenbord onder de rode pijl, kan je daar de taal op VS zetten.
[ afbeelding ]
en die ga ik hem ook laten zien straks.......quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb wel een paint gemaakt, een kleintje maar toch
Ik heb het gelezen en gezien vandaag en vind het keigaaf...maar nu? Volhardende duifjesquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
geen flauw idee......
zullen we het ever iets anders hebben.......![]()
ik heb een duivennestje op mijn tuinstoeltje![]()
[ afbeelding ]
Wat ik gisteren zag, is het precies dezelfde toetsenbord als ik heb bij mijn laptop.quote:
Ik rook nog wel maar vraag al die weetjes ook aan een anderquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
ik voel me dan z'o dom nu h'e .....
kan ik niet uitstaan van mezelf......
maar jah....... ik rook niet
(meer)
Waarom zou je het willen weten als je een Griek hebt om het voor je te regelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
ik voel me dan z'o dom nu h'e .....
kan ik niet uitstaan van mezelf......
maar jah....... ik rook niet
(meer)
jah..... ik durf daar ook niet meer in de buurt te komen, is wel lastig, maar jah....quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en gezien vandaag en vind het keigaaf...maar nu? Volhardende duifjesen stomme beesten ook, op een stoel...met mensen in de buurt..
een Acer? ow...... owk'equote:Op zaterdag 18 april 2009 21:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat ik gisteren zag, is het precies dezelfde toetsenbord als ik heb bij mijn laptop.
Dit is een Acer.
dat weet ik dus ook niet..... van die dvd enzo... alle technische rommel gaat het ene oor in en het andere oor uit... blijft gewoon niet hangen.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen weten als je een Griek hebt om het voor je te regelen![]()
Zo hebben we allemaal ons gebrek, ik weet nog steeds niet hoe de dvd-speler werkt, dus als ik een filmpje wil kijken doe ik hem in mijn laptop![]()
Maar ik rook ook niet meer
ow...... zie je wel.... het ligt aan het toetsenbord....... niet aan onsquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
En ook geen puntjes op de ..e..en de vraagteken is ook vaak weg.
Ik weet niet hoeveel eieren ze leggen, hangt misschien af van de riante legplaatsquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... ik durf daar ook niet meer in de buurt te komen, is wel lastig, maar jah....
tis net alsof je een verliefd stelletje moet gaan verjagen die al bijna klaar zijn met behangen![]()
kon ik ze toch ook niet aandoenen volgens mij was mevrouw duif al zwanger want zodra het
nestje klaar was lag er een ei in
hoeveel eieren leggen duiven eigenlijk?
volgens mij is het er nog steeds maar 'e'entje....
ow.. da's wel handig om te weten ja...... dan blijf ik wel uit de buurt....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
O ja dat duivennestje![]()
Ik vind duiven vies, ze kunnen van allerlei bacteriën, virussen en ziektes bij zich dragen![]()
Tis maar dat je het weet
Lekker makkelijk, bij mij hetzelfde,quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet ik dus ook niet..... van die dvd enzo... alle technische rommel gaat het ene oor in en het andere oor uit... blijft gewoon niet hangen.....![]()
ik kan nog steeds geen smsje versturen en hij het al 100x uitgelegd.... dus ik heb nu gezegd...
nah.... ik bel je wel
Sms-en kan ik dan weer wel, blind zelfsquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet ik dus ook niet..... van die dvd enzo... alle technische rommel gaat het ene oor in en het andere oor uit... blijft gewoon niet hangen.....![]()
ik kan nog steeds geen smsje versturen en hij het al 100x uitgelegd.... dus ik heb nu gezegd...
nah.... ik bel je wel
da's best wel sneu....... gossiequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel eieren ze leggen, hangt misschien af van de riante legplaatsen zo'n stoel biedt genoeg ruimte. Ze hebben het ooit bij mij geprobeert in een boom voor het huis, 3 takjes op een tak en de eieren vielen in mijn tuin, stomme beesten, bouw eerst een stevig huis voordat je aan nageslacht begint...
Denk dat hij gelijk heeft, wel over de Sony.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Bobby was ook al niet enthousiast over de Acer
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, bij mij hetzelfde,
Als ik een letter doe, komt er een woord, dat moet ik dan onderaan veranderen, en denk dan..bekijk het maar.![]()
Dus dochter kreeg laatst een sms, van bentiskleindmn, wat betekende ben thuis, en ze snapte het.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, bij mij hetzelfde,
Als ik een letter doe, komt er een woord, dat moet ik dan onderaan veranderen, en denk dan..bekijk het maar.![]()
Dus dochter kreeg laatst een sms, van bentiskleindmn, wat betekende ben thuis, en ze snapte het.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sms-en kan ik dan weer wel, blind zelfs![]()
Dan sms ik en bel jij terug
Eitje kan je nu nog bakken. Is nog vers. Van vandaag toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. da's wel handig om te weten ja...... dan blijf ik wel uit de buurt....
kan ze nou ook niet wegjagen...... dat staat bijna gelijk aan moord.... op het eitje dan.....
nah nee dat doe ik niet... la maar lekker zitten.....
Je gaat toch geen gezinnetje vermoordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. da's wel handig om te weten ja...... dan blijf ik wel uit de buurt....
kan ze nou ook niet wegjagen...... dat staat bijna gelijk aan moord.... op het eitje dan.....
nah nee dat doe ik niet... la maar lekker zitten.....
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Eitje kan je nu nog bakken. Is nog vers. Van vandaag toch?
neehee.. volgens mij nu 2 dagen... dus tis al bijna een babytje......quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Eitje kan je nu nog bakken. Is nog vers. Van vandaag toch?
hmm zit nog in twijfel welk eitje ik van joui als eerste zou bradenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
Zelf zou ik eerst het eitje bakken en daarna de duif braden.
[ afbeelding ]
volgens mij meen jij daar niks van...... als je dat beessie zo ziet zitten...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
Zelf zou ik eerst het eitje bakken en daarna de duif braden.
[ afbeelding ]
Ik moet niks!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
ow jah.. Coos ik las iets over dat de dokter was langs geweest,
wanner moet je nou precies stoppen met roken? nu meteen?
Lief hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gezinnetje vermoordennee zo ben jij niet, juist hardstike leuk om te kijken hoe die lovebirds kleintjes krijgen. Twee jaar geleden in Frankrijk net kunnen zien hoe moeders de jonkies deed voederen...op onze campingplaats.
Ze begint echt seniel te worden hè?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
6 oktober, wel opletten
waarom onthoud ik zoiets?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
6 oktober, wel opletten
waarom onthoud ik zoiets?
Echt niet, dus Fann hoeft zich geen zorgen te maken over jullie horror verhalen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
En toen je thuiskwam had je één of andere bacteriële infectie?
Ja, dat heb je hè, met duivenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
En toen je thuiskwam had je één of andere bacteriële infectie?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
'echt waar ben je nog zo'n pukkiewat scheetig.......
Ach gossie! Je bent gewoon echt nog een pietjequote:
Oowwquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toetsenbord staat niet altijd in je system tray. Je kunt instellen dat je het daar niet wil zien
ow..... je hele autoriteit naar de filisteinenquote:
Lief he, zullen we hem houdenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach gossie! Je bent gewoon echt nog een pietje
dat seg ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toetsenbord staat niet altijd in je system tray. Je kunt instellen dat je het daar niet wil zien
Jij wist dat welquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je je studie wel snel gedaan, met 23 jaar je bachelor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Masterquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef hondjes het volgende:
Heb je je studie wel snel gedaan, met 23 jaar je bachelor.
Nou ja, als je zo tegniesj zit te praten ben ik zomaar de draad kwijt hoor.quote:
Hij is nog LANG niet vol fannquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef FANN het volgende:
ow....... ik voel een leuke TT opkomen voor Pietje......
Ik dacht dat je je bachelor had gehaald, liep mijn zoon al uit te schelden, dat hij er zo lang over had gedaan,quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Master. Tsja gewoon 5 jaar havo, 4 jaar HBO, 1 jaar schakel en 1,5 master
Klaar
Daar zullen we dan wel even voor zorgen, ik ben nl. heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is nog LANG niet vol fann.
ja precies configuratieschermquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo tegniesj zit te praten ben ik zomaar de draad kwijt hoor.![]()
Maar via configuratiescherm dan maar.
Ik ga niet weer painten hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja precies configuratiescherm
zt ik ook net aan te denken![]()
![]()
het segt me wel iets...... maar voor de rest ......
Ach, als de vertraging niet meer is dan 2 jaar valt 't allemaal wel meequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef hondjes het volgende:
Ik dacht dat je je bachelor had gehaald, liep mijn zoon al uit te schelden, dat hij er zo lang over had gedaan,
quote:
ow..... dat gaat nog wel effe lukken........quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zullen we dan wel even voor zorgen, ik ben nl. heel nieuwsgierig
geschiedenis en historische economie en afgestudeerd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, als de vertraging niet meer is dan 2 jaar valt 't allemaal wel mee. Een hele studie verkloten is wel echt minder
. Wat doet ie
?
Ah tofquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:33 schreef hondjes het volgende:
geschiedenis en historische economie en afgestudeerd.
zoooooooooquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
geschiedenis en historische economie en afgestudeerd.
neen, heeft geen zin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
zooooooooo
heb je goed gedaan ... zeker flink achter zijn broek aangezeten
tenminste die 'ene enkele keer dat ik een verjaardag onthou dan.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
schrijf ik altijd op zijn verjaardagskaart
Welke opleidingquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter gaat in september naar de hogeschool
En zo is het toch nog goed gekomenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, heeft geen zin.
Hij ging van VWO naar MAVO
puberteit..1 jaartje en toen kwam het licht..
toen weer naar Havo, zeiden ze , ga maar naar VWO,
nee , eerst de HAVO , zeiden we
Toen weer naar VWO
en toen naar de Universiteit in Utrecht en Amsterdam.
dat ga ik ook nog eens doen.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Er moest even een was de droger in![]()
Mijn dochter gaat in september naar de hogeschool
Personeel en arbeid gaat ze doen.quote:
Hoeveel verdiepingen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik ook nog eens doen.....![]()
naar de hoge school bedoel ik![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef FANN het volgende:
ik ga vast even het nieuwe topic aanmaken voor pieteke.......
Leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |