Mij noemen ze ook CarO als ik met iemand meet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, op meets noemen ze me nog steeds Pietje. Ik schijn er naar te luisteren en op te reageren, dan ben je toch officieel verslaafd, of heb ik een dubbele persoonlijkheid?
Ik hoop het wel.quote:
Ja, en jij Henk. For all the nasty klusjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Ja misschien heb je er wel meer!
Ook nog iets van eh Chanel. In touch with your feminine side
Ik reageer ook op buufquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mij noemen ze ook CarO als ik met iemand meet.
En ik reageer er ook nog op![]()
![]()
![]()
Ja misschien heb je er wel meer!
Ook nog iets van eh Chanel. In touch with your feminine side
Ja nou is de verrassing erafquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en jij Henk. For all the nasty klusjes.
Hah, zelfs ik reageer op Buuvquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik reageer ook op buufEn jij heet toch ook CarO
![]()
Niets is wat het lijkt hè
Oh ja, hij Tannist ook nog hè, en econoom.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Maar misschien heet ie wel Sander.
Of Harm-Jan.
Laurens?
Pieter!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, hij Tannist ook nog hè, en econoom.![]()
Laurens zou nog best eens kunnen. Of Pieter
Dat is niet om aandacht jengelen maar puur kijken of er reaktie komt, ik zei al, tis een uitdaging geworden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
Maar als we je negeren, kom je om aandacht jengelen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is nou weer een 'grote' naam? Noek, dat is groot, maar ja als je je hele leven noekje hebt geheten schiet dat niet op natuurlijk.
Ja, wij ook, kostelijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is niet om aandacht jengelen maar puur kijken of er reaktie komt, ik zei al, tis een uitdaging geworden.
Ik weet namelijk heel goed wie en wat ik ben en vind het steeds komischer worden, ook een reden om telkens mijn neusje te laten zien.
.
Hebbie ff dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef blomst het volgende:
Ach een Kloon is toch ook wel weer leuk, vooral als het later uitkomt wie het is.
Carmella toch een kloon?
maar die kwam hier niet toch
Ja, ik heb er nog wel een beetje moeite mee hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, volwassen ineensZe zijn groot voor je het weet hè
![]()
Krijg nou tieten, ik heb heul niets gedaan!quote:
NIet angstig vasthouden aan oude gebruiken CarO, stilstand is achteruitgangquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik heb er nog wel een beetje moeite mee hoor
Ja, hij zei "die twee" en dat gaat vast niet over mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, ik heb heul niets gedaan!
En JULLIE? Welke jullie
Cc & sjannel, serieuze shit enzulksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, hij zei "die twee" en dat gaat vast niet over mij
Ja dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NIet angstig vasthouden aan oude gebruiken CarO, stilstand is achteruitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |