Mij noemen ze ook CarO als ik met iemand meet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, op meets noemen ze me nog steeds Pietje. Ik schijn er naar te luisteren en op te reageren, dan ben je toch officieel verslaafd, of heb ik een dubbele persoonlijkheid?
Ik hoop het wel.quote:
Ja, en jij Henk. For all the nasty klusjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Ja misschien heb je er wel meer!
Ook nog iets van eh Chanel. In touch with your feminine side
Ik reageer ook op buufquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mij noemen ze ook CarO als ik met iemand meet.
En ik reageer er ook nog op![]()
![]()
![]()
Ja misschien heb je er wel meer!
Ook nog iets van eh Chanel. In touch with your feminine side
Ja nou is de verrassing erafquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en jij Henk. For all the nasty klusjes.
Hah, zelfs ik reageer op Buuvquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik reageer ook op buufEn jij heet toch ook CarO
![]()
Niets is wat het lijkt hè
Oh ja, hij Tannist ook nog hè, en econoom.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Maar misschien heet ie wel Sander.
Of Harm-Jan.
Laurens?
Pieter!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, hij Tannist ook nog hè, en econoom.![]()
Laurens zou nog best eens kunnen. Of Pieter
Dat is niet om aandacht jengelen maar puur kijken of er reaktie komt, ik zei al, tis een uitdaging geworden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
Maar als we je negeren, kom je om aandacht jengelen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is nou weer een 'grote' naam? Noek, dat is groot, maar ja als je je hele leven noekje hebt geheten schiet dat niet op natuurlijk.
Ja, wij ook, kostelijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is niet om aandacht jengelen maar puur kijken of er reaktie komt, ik zei al, tis een uitdaging geworden.
Ik weet namelijk heel goed wie en wat ik ben en vind het steeds komischer worden, ook een reden om telkens mijn neusje te laten zien.
.
Hebbie ff dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef blomst het volgende:
Ach een Kloon is toch ook wel weer leuk, vooral als het later uitkomt wie het is.
Carmella toch een kloon?
maar die kwam hier niet toch
Ja, ik heb er nog wel een beetje moeite mee hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, volwassen ineensZe zijn groot voor je het weet hè
![]()
Krijg nou tieten, ik heb heul niets gedaan!quote:
NIet angstig vasthouden aan oude gebruiken CarO, stilstand is achteruitgangquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik heb er nog wel een beetje moeite mee hoor
Ja, hij zei "die twee" en dat gaat vast niet over mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, ik heb heul niets gedaan!
En JULLIE? Welke jullie
Cc & sjannel, serieuze shit enzulksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, hij zei "die twee" en dat gaat vast niet over mij
Ja dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NIet angstig vasthouden aan oude gebruiken CarO, stilstand is achteruitgang
Ik had het ook wel kunnen weten eigenlijk ook hèquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En zeker niet over mij, hehe![]()
Ik wist het wel
quote:
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?quote:
Leuk Manu, waar? ben er in februari geweest, in Domburg. Een overnachtinkje, was nog een kado. Hotel een paar meter vanaf het duin.quote:
Nee, daar hing gans iemand anders boven m'n bedquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?
en maar kwijlen op een foto die heul Mathara niet wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?
In Spanje, zal Maria wel geweest zijn dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, daar hing gans iemand anders boven m'n bedMaar daar mag ik het niet over hebben
Geen idee waar, is van die Kruidvat actie en heb 2 nachten geboekt dus van maandag t/m woensdagquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leuk Manu, waar? ben er in februari geweest, in Domburg. Een overnachtinkje, was nog een kado. Hotel een paar meter vanaf het duin.
Nee, alhoewel er wel zo'n geestelijk verzorger langs is geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In Spanje, zal Maria wel geweest zijn dan.
Wat had ie voor handel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, alhoewel er wel zo'n geestelijk verzorger langs is geweest
Lekker hoor, ben zo'n btje met de zee opgegroeid, Den Haag dus Scheveningen is dicht bij. Dan heeft het wel weer wat als je de zee ziet/ruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee waar, is van die Kruidvat actie en heb 2 nachten geboekt dus van maandag t/m woensdag![]()
Heb wel weer even zin in het strand
Jammer voor je dat het een hij was.quote:
Welke wijk?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ben zo'n btje met de zee opgegroeid, Den Haag dus Scheveningen is dicht bij.
Transvaalwijk, kan er uitgebreider over zijn, is al zooo lang geleden, Langnekstraat, zijstraat van de Herman Costerstraat, bij de markt. Heb er 21 jaar gewoond. Ben er met mijn kinderen geweest, ong. 12/13 jaar geleden en die schrokken zich rot..quote:
Neuhquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het een hij was.![]()
Of vond je dat wel prettig?
Maar de wijken hebben nog steeds dezelfde naam.quote:
Oke, dan weet je waar ik de eerste 21 jaar van mijn leven heb doorgebracht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de wijken hebben nog steeds dezelfde naam.
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
Coos!
Ik heb het toch goed dat ik denk dat die cijfertjes mij toegang tot woordjes geven, hè?
Ben erg blij met alles!
Oef....nog effe snel dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, dan weet je waar ik de eerste 21 jaar van mijn leven heb doorgebracht.
Maar er was toen al veel veranderd, zwagertje van mij had er een kapperszaak, is nog op tv geweest met de uitspraak "ik zag de eerste buitenlander komen en ben de laatste Nederlander die weggaat"..
Ik herkende het TOEN al niet meer terug, ach ja zo gaat het.
Dan mot je goed lezen want dat heb ik wel gezegd, kreig bijnah slappe handjus om het jullie duideluk tu makuhquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oef....nog effe snel dan.
Nee dat weet ik niet!! Want je zegt niet uit welke kânkâhwijk je komt.
Joh krijg de tandjus, mij op mijn kloonstatus aanspreken en zelf niet goed lezen? wel ff bij blijfuh ja..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oef....nog effe snel dan.
Nee dat weet ik niet!! Want je zegt niet uit welke kânkâhwijk je komt.
Daar had ik overheen gelezen in de gauwigheid. Sorry.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan mot je goed lezen want dat heb ik wel gezegd, kreig bijnah slappe handjus om het jullie duideluk tu makuh
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen in de gauwigheid. Sorry.
Dan steek je toch je haar in de brand.quote:
Dat smeult toch alleen maar even heel kort?quote:
kweenie nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat smeult toch alleen maar even heel kort?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt bijna zin?
Dus je voelt de zin aankomen zeg maar![]()
en wat ga je daarmee doen? jezelf kwellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |