Maar de wijken hebben nog steeds dezelfde naam.quote:
Oke, dan weet je waar ik de eerste 21 jaar van mijn leven heb doorgebracht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de wijken hebben nog steeds dezelfde naam.
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
Coos!
Ik heb het toch goed dat ik denk dat die cijfertjes mij toegang tot woordjes geven, hè?
Ben erg blij met alles!
Oef....nog effe snel dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, dan weet je waar ik de eerste 21 jaar van mijn leven heb doorgebracht.
Maar er was toen al veel veranderd, zwagertje van mij had er een kapperszaak, is nog op tv geweest met de uitspraak "ik zag de eerste buitenlander komen en ben de laatste Nederlander die weggaat"..
Ik herkende het TOEN al niet meer terug, ach ja zo gaat het.
Dan mot je goed lezen want dat heb ik wel gezegd, kreig bijnah slappe handjus om het jullie duideluk tu makuhquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oef....nog effe snel dan.
Nee dat weet ik niet!! Want je zegt niet uit welke kânkâhwijk je komt.
Joh krijg de tandjus, mij op mijn kloonstatus aanspreken en zelf niet goed lezen? wel ff bij blijfuh ja..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oef....nog effe snel dan.
Nee dat weet ik niet!! Want je zegt niet uit welke kânkâhwijk je komt.
Daar had ik overheen gelezen in de gauwigheid. Sorry.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan mot je goed lezen want dat heb ik wel gezegd, kreig bijnah slappe handjus om het jullie duideluk tu makuh
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen in de gauwigheid. Sorry.
Dan steek je toch je haar in de brand.quote:
Dat smeult toch alleen maar even heel kort?quote:
kweenie nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat smeult toch alleen maar even heel kort?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt bijna zin?
Dus je voelt de zin aankomen zeg maar![]()
en wat ga je daarmee doen? jezelf kwellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |