Heeee weer een hele subtiele, waarom hebben jullie geen kotssmiley..b.lurk. Ik word zo moe van jullie, ik dacht dat ik argwanend was..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa genoeg gelezen, had het idd kunnen verwachten maar valt toch tegen, geeft niet ik zie er wel een uitdaging in
Nope, rustig hierquote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
In Rotterdam onweert het niet, he Pietje?
En eigenlijk is iedereen hier gewoon liefquote:Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa genoeg gelezen, had het idd kunnen verwachten maar valt toch tegen, geeft niet ik zie er wel een uitdaging in
Blurkies, dat is dat liedje van Ernst en Bobbiequote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heeee weer een hele subtiele, waarom hebben jullie geen kotssmiley..b.lurk. Ik word zo moe van jullie, ik dacht dat ik argwanend was..
okeequote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blurkies, dat is dat liedje van Ernst en Bobbie
o.a.quote:
Op de mp3-speler kan je hem afspelenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
Nou ken ik wel Ernst Bobbie en de rest maar die Blurkies beginnen ook weer boven te komen.
Dat meen je niet! Ben ook moeder heb ook de nodige "situ's"met mijn kinderen doorgemaakt maar deze!....quote:Op donderdag 16 april 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
o.a.![]()
Ik was vanavond even bij ons in het winkelcentrum. Loopt er voor me een vader en moeder en een jochie van een jaar of 4, van die lieve blonde haartjes enzo. Roept het joch ineens heel hard door de winkelstraat: Motherfucker!!!
Die ouders!!!Compleet in shock!!! Schaamden zich dood!!!
Mama: Doe eens even normaal, wat doe jij nou?
Jochie: Motherfucker!!!!!
Je kon me opvegenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ben ook moeder heb ook de nodige "situ's"met mijn kinderen doorgemaakt maar deze!....
Ja leuk hč wel genieten niet de beslommeringenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kon me opvegen![]()
Dit soort dingen zijn alleen heel leuk als ze een ander overkomen
"die ouders zalleh d'r wel debet an wezeh"quote:Op donderdag 16 april 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kon me opvegen![]()
Dit soort dingen zijn alleen heel leuk als ze een ander overkomen
Volgens mij had het joch vandaag een nieuw woord geleerd en wilde hij het delenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"die ouders zalleh d'r wel debet an wezeh"![]()
ik ga ff door met m'n brief, misschien nog tot laters als het kan/mag/stiekem gaat.
aah, wat liefquote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De oudste wordt in Juni 29, dan een van 23 en een van 20, Dochter, dochter, zoon.
Dan heb je dat soort gedoetjes inmiddels gehad, maar nu weer andere gedoetjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De oudste wordt in Juni 29, dan een van 23 en een van 20, Dochter, dochter, zoon.
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, wat lief![]()
![]()
was je van alle drie schijnzwanger? best zwaar, he, malle meid?! vertel mij wat
![]()
fuck off nu
Was het een keizersnee of een drain?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
aah, wat lief![]()
![]()
![]()
fuck off nu
Vieze vuilbek dat je der bent, ik vertel wat me gevraagd word en geef antwoord ,zal nooit mijn kinderen verloochenen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, wat lief![]()
![]()
![]()
fuck off nu
Jij hebt geen kindereren dus waar maak jij je druk om.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het een keizersnee of een drain?
Ik heb ook geen klonen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
Jij hebt geen kindereren dus waar maak jij je druk om.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welles, je had wél een kloon![]()
Vooral vol blijven houden. Ooit ben je geloofwaardig.quote:
aaah, toch iets meer duidelijkheid nu:quote:Op donderdag 16 april 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vieze vuilbek dat je der bent, ik vertel wat me gevraagd word en geef antwoord ,zal nooit mijn kinderen verloochenen.
Misschien dat we je in die andere slowchat inmiddels wel in ons hart sluiten.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Word ik hier nog steeds als kloon gezien, Jullie zijn zo knap, hebben alles door..
Ik moet echt om jullie lachen, wat een domdoo's Ik ben ikke en kan enige gelijkenis hebben met de door julllie genoemde personen..vind jullie zieligquote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aaah, toch iets meer duidelijkheid nu:
woordkeuze / zinsbouw en andere polder-crap; there can be only one: lobasca![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ga ik echt die brief aan coos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
afronden
ah... toch nog een mooi muziekkie op de eindstreep......quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
hi girls![]()
hee gertje, leuk clippie gevonden gisteren.
'op volle toeren' met gratis drugs; 'neem je vrienden mee' en 'er zijn allemaal bekenden':
trusten
Maar tóch, tóch volharden in enkel in deze en de TBO SC te posten. En then you're calling us pathetic?quote:
Doe eens een pic posten danquote:Op donderdag 16 april 2009 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik moet echt om jullie lachen, wat een domdoo's Ik ben ikke en kan enige gelijkenis hebben met de door julllie genoemde personen..vind jullie zielig
Ik blijf toch richting Disana denken ook, vanwege veelvuldig gebruik van "quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aaah, toch iets meer duidelijkheid nu:
woordkeuze / zinsbouw en andere polder-crap; there can be only one: lobasca![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ga ik echt die brief aan coos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
afronden
me2quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[sub]Ik blijf toch richting Disana denken ook, vanwege veelvuldig gebruik van "" Plus deceptie en verloochenen.
Heb je nog meer aanwijzingen?quote:
Weer ontbijten dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:37 schreef Dementor het volgende:
Ik denk eerder aan Lobasca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |