ervaring?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je van schuimbekken
Daar hebben ze de pauze-knop voor uitgevondenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet je uitkijken met forummen, voordat je het weet mis je iets en dat is heel belangrijk nu aangezien ze konstant "tijdreizen" pfff.
en verwar jij dimmen niet met "moeke". Hoe kortzichtig om een merk te verbinden aan een leeftijdquote:Op donderdag 16 april 2009 22:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
verwar "dimmen" niet met "mededogen", moeke..
1-0 voor jou, kan hier niet beide zien, moet ik voor naar een andere locatie.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar hebben ze de pauze-knop voor uitgevonden.
Op je Segway?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
1-0 voor jou, kan hier niet beide zien, moet ik voor naar een andere locatie.
Dan woon je in Brabant, toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeee gister de ellende ontlopen maar nu een fikse bui hier
"ja, hoe kortzichtig"quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en verwar jij dimmen niet met "moeke". Hoe kortzichtig om een merk te verbinden aan een leeftijd
Ik geloof niet dat jij het een lekker luchtje vindtquote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ja, hoe kortzichtig"
[ afbeelding ]
wat je daaraan voorafgaand bedoelt is me niet duidelijk en mag zo blijven, vod.
Dat wist je toch al na je ge(b)lurkquote:Op donderdag 16 april 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gaaf ding maar nee, pfff moeilijk stelletje zijn jullie
het riekt naar bedrogquote:Op donderdag 16 april 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij het een lekker luchtje vindt
Ja wederom kortzichtig WJ, ik weerleg je geneuzel v.w.b. Chanel5 en je komt met Tena....zwaktebod, meer kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ja, hoe kortzichtig"
[ afbeelding ]
wat je daaraan voorafgaand bedoelt is me niet duidelijk en mag zo blijven, vod.
deissyquote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je toch al na je ge(b)lurk
zeg niet meer, geile beerquote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja wederom kortzichtig WJ, ik weerleg je geneuzel v.w.b. Chanel5 en je komt met Tena....zwaktebod, meer kan ik niet zeggen.
Alvast bedankt WJ maar ik lees het morgen wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
coos. ga je zo mail sturen. net gevonden wat ik wilde inscannen..
Zeg wj, dat rijmt.quote:
Jaaa genoeg gelezen, had het idd kunnen verwachten maar valt toch tegen, geeft niet ik zie er wel een uitdaging inquote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je toch al na je ge(b)lurk
In Rotterdam onweert het niet, he Pietje?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is het volgens jou WJ? Volgens de buienradar woont 'het' in Rotterdam of omgeving
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Alvast bedankt WJ maar ik lees het morgen wel.
Effe inwrijven met doorligzalf en naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |