Ik had het ook wel kunnen weten eigenlijk ook hèquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En zeker niet over mij, hehe![]()
Ik wist het wel
quote:
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?quote:
Leuk Manu, waar? ben er in februari geweest, in Domburg. Een overnachtinkje, was nog een kado. Hotel een paar meter vanaf het duin.quote:
Nee, daar hing gans iemand anders boven m'n bedquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?
en maar kwijlen op een foto die heul Mathara niet wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die foto hing in Barcelona ook boven je bed hè?
In Spanje, zal Maria wel geweest zijn dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, daar hing gans iemand anders boven m'n bedMaar daar mag ik het niet over hebben
Geen idee waar, is van die Kruidvat actie en heb 2 nachten geboekt dus van maandag t/m woensdagquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leuk Manu, waar? ben er in februari geweest, in Domburg. Een overnachtinkje, was nog een kado. Hotel een paar meter vanaf het duin.
Nee, alhoewel er wel zo'n geestelijk verzorger langs is geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In Spanje, zal Maria wel geweest zijn dan.
Wat had ie voor handel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, alhoewel er wel zo'n geestelijk verzorger langs is geweest
Lekker hoor, ben zo'n btje met de zee opgegroeid, Den Haag dus Scheveningen is dicht bij. Dan heeft het wel weer wat als je de zee ziet/ruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee waar, is van die Kruidvat actie en heb 2 nachten geboekt dus van maandag t/m woensdag![]()
Heb wel weer even zin in het strand
Jammer voor je dat het een hij was.quote:
Welke wijk?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ben zo'n btje met de zee opgegroeid, Den Haag dus Scheveningen is dicht bij.
Transvaalwijk, kan er uitgebreider over zijn, is al zooo lang geleden, Langnekstraat, zijstraat van de Herman Costerstraat, bij de markt. Heb er 21 jaar gewoond. Ben er met mijn kinderen geweest, ong. 12/13 jaar geleden en die schrokken zich rot..quote:
Neuhquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het een hij was.![]()
Of vond je dat wel prettig?
Maar de wijken hebben nog steeds dezelfde naam.quote:
Oke, dan weet je waar ik de eerste 21 jaar van mijn leven heb doorgebracht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de wijken hebben nog steeds dezelfde naam.
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
Coos!
Ik heb het toch goed dat ik denk dat die cijfertjes mij toegang tot woordjes geven, hè?
Ben erg blij met alles!
Oef....nog effe snel dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, dan weet je waar ik de eerste 21 jaar van mijn leven heb doorgebracht.
Maar er was toen al veel veranderd, zwagertje van mij had er een kapperszaak, is nog op tv geweest met de uitspraak "ik zag de eerste buitenlander komen en ben de laatste Nederlander die weggaat"..
Ik herkende het TOEN al niet meer terug, ach ja zo gaat het.
Dan mot je goed lezen want dat heb ik wel gezegd, kreig bijnah slappe handjus om het jullie duideluk tu makuhquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oef....nog effe snel dan.
Nee dat weet ik niet!! Want je zegt niet uit welke kânkâhwijk je komt.
Joh krijg de tandjus, mij op mijn kloonstatus aanspreken en zelf niet goed lezen? wel ff bij blijfuh ja..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oef....nog effe snel dan.
Nee dat weet ik niet!! Want je zegt niet uit welke kânkâhwijk je komt.
Daar had ik overheen gelezen in de gauwigheid. Sorry.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan mot je goed lezen want dat heb ik wel gezegd, kreig bijnah slappe handjus om het jullie duideluk tu makuh
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen in de gauwigheid. Sorry.
Dan steek je toch je haar in de brand.quote:
Dat smeult toch alleen maar even heel kort?quote:
kweenie nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat smeult toch alleen maar even heel kort?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt bijna zin?
Dus je voelt de zin aankomen zeg maar![]()
en wat ga je daarmee doen? jezelf kwellen?
Het is best een handig dingetje, een uitkomstquote:
Ik lag in sluimerstand in mijn tuin.quote:
Terug van weggeweest.en die foeilelijke crocs gekocht, heb nu nog meer pijn in mijn voeten, maar komt goed.Draag ze wel alleen in huis, buiten gewoon weer op hakken.quote:
Notebook nog niet binnen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lag in sluimerstand in mijn tuin.
Lees eens terug, ze heeft er een heel epos over geschrevenquote:
Nou, alleen op jou pc dan, want ik zie ook niets hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees eens terug, ze heeft er een heel epos over geschreven.
straks loop je hier ban's uit te delen.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, dan was 't aan 'de overkant'. M'n geheugen werkt niet als een geclassificeerde database
.
oh 'echt niet? ik dacht dat ''jullie'' daar voor waren.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan toch helemaal geen bans uitdelen, gekkie.
aha..... je bent een soort van spionquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om macht uit te stralen, alleen faal ik daar echt keihard in.
Oh wacht, ff serieus nu, mods doen zeg maar de administratie en kunnen dan users bij FA's onder de aandacht brengen. De FA's beslissen dan wat er moet gebeuren, bijvoorbeeld een waarschuwingspm sturen, bannen of helemaal niets.
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
ja het streepje boven de e werkt nog steeds niet........
mag een tubboy wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doen de administratie, dat klinkt zo kut. Noten dus he. En editten, mocht je een tubgirl plaatsen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.
jah...... nouhou..... kan ik nu ook effe niks aan doenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die aanhalingstekens tussen de letters![]()
Is je taakbalk vergrendeld?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.... dat kan ik dus effe niet vinden, maar dat vertel ik strakkies wel door aan die Griek....
thanksik hoop dat dat gaat werken
![]()
ik wordt er gek van......
Met 003 kon je vroegah wel de weersberichten bellenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
007 klink beter...... 003 is z'o'o helemaal niks ...![]()
![]()
quote:
Welnee joh!quote:
Ik mag toch hopen dat je daar de sleuteltjes nog voor hebtquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eh zulke dingen moet je mij niet gaan vragen heur......
maar dat vraag ik ook wel strakkies
en als het zo is, wat dan? moet je hem ontgrendelen zeker.... ofzo en hoe doe je dat?
(voor het geval dat hij dat ook niet weet )
sjesus ik kom nu wel h'e'el dom over h'e, maar da's all'e'en met computer hoor..... voor de rest valt het best mee
eh.. nee.... na de tijd staat er niks en voor de tijd staat een blauw rondje met een A eropquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
als je rechtsonder kijkt hoe laat het is, zie je daar links van een toetsenbordje en meest links NL staan?
Als je daar op het toetsenbordje klikt ff VS kiezen, Doe maar gewoon.
Staat hierboven hoe je dat moet doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eh zulke dingen moet je mij niet gaan vragen heur......
maar dat vraag ik ook wel strakkies
en als het zo is, wat dan? moet je hem ontgrendelen zeker.... ofzo en hoe doe je dat?
(voor het geval dat hij dat ook niet weet )
sjesus ik kom nu wel h'e'el dom over h'e, maar da's all'e'en met computer hoor..... voor de rest valt het best mee
Ik wist tot voor kort ook niet wat het was maakte er ook wat anders van, weet alleen niet meer wat, tis maar een raar dingquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het toetsenbordje onderin eigenlijk meer op een transistorradio lijken.
ja ! taakbalk zag ik nu zo'n V-tje voor die is nu weg..... maar eh.... de rest snap ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
In je taakbalk gaan staan, rechtermuisknop, taakbalk ontgrendelen.
Dan op het verticale streepje links van NL gaan staan totdat je twee pijltjes ziet en naar links slepen en zie daar je toetsenbord...dan op VS zetten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welnee joh!Ik maak Tzatziki van die Zorba!
Heb je ook al geen NL? wat heb je dan wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ! taakbalk zag ik nu zo'n V-tje voor die is nu weg..... maar eh.... de rest snap ik niet
ik zie ook nergens NL staan
en ik durf eigenlijk ook niks meer te doen nu![]()
ik laat het maar even zo, en ik strakkies alles even opschrijven.....is beter
geloof me....
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Als ik kon painten ging ik ff voor Fann painten, maar ik ben daar geen ster in![]()
Tegen de tijd dat ik het af heb gaat de wintertijd alweer in
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb je ook al geen NL? wat heb je dan wel?
GR natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb je ook al geen NL? wat heb je dan wel?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Als je klikt op het toetsenbord onder de rode pijl, kan je daar de taal op VS zetten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |