jah...... nouhou..... kan ik nu ook effe niks aan doenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die aanhalingstekens tussen de letters![]()
Is je taakbalk vergrendeld?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.... dat kan ik dus effe niet vinden, maar dat vertel ik strakkies wel door aan die Griek....
thanksik hoop dat dat gaat werken
![]()
ik wordt er gek van......
Met 003 kon je vroegah wel de weersberichten bellenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
007 klink beter...... 003 is z'o'o helemaal niks ...![]()
![]()
quote:
Welnee joh!quote:
Ik mag toch hopen dat je daar de sleuteltjes nog voor hebtquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eh zulke dingen moet je mij niet gaan vragen heur......
maar dat vraag ik ook wel strakkies
en als het zo is, wat dan? moet je hem ontgrendelen zeker.... ofzo en hoe doe je dat?
(voor het geval dat hij dat ook niet weet )
sjesus ik kom nu wel h'e'el dom over h'e, maar da's all'e'en met computer hoor..... voor de rest valt het best mee
eh.. nee.... na de tijd staat er niks en voor de tijd staat een blauw rondje met een A eropquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
als je rechtsonder kijkt hoe laat het is, zie je daar links van een toetsenbordje en meest links NL staan?
Als je daar op het toetsenbordje klikt ff VS kiezen, Doe maar gewoon.
Staat hierboven hoe je dat moet doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eh zulke dingen moet je mij niet gaan vragen heur......
maar dat vraag ik ook wel strakkies
en als het zo is, wat dan? moet je hem ontgrendelen zeker.... ofzo en hoe doe je dat?
(voor het geval dat hij dat ook niet weet )
sjesus ik kom nu wel h'e'el dom over h'e, maar da's all'e'en met computer hoor..... voor de rest valt het best mee
Ik wist tot voor kort ook niet wat het was maakte er ook wat anders van, weet alleen niet meer wat, tis maar een raar dingquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het toetsenbordje onderin eigenlijk meer op een transistorradio lijken.
ja ! taakbalk zag ik nu zo'n V-tje voor die is nu weg..... maar eh.... de rest snap ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
In je taakbalk gaan staan, rechtermuisknop, taakbalk ontgrendelen.
Dan op het verticale streepje links van NL gaan staan totdat je twee pijltjes ziet en naar links slepen en zie daar je toetsenbord...dan op VS zetten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welnee joh!Ik maak Tzatziki van die Zorba!
Heb je ook al geen NL? wat heb je dan wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ! taakbalk zag ik nu zo'n V-tje voor die is nu weg..... maar eh.... de rest snap ik niet
ik zie ook nergens NL staan
en ik durf eigenlijk ook niks meer te doen nu![]()
ik laat het maar even zo, en ik strakkies alles even opschrijven.....is beter
geloof me....
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Als ik kon painten ging ik ff voor Fann painten, maar ik ben daar geen ster in![]()
Tegen de tijd dat ik het af heb gaat de wintertijd alweer in
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb je ook al geen NL? wat heb je dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |