Ik lag in sluimerstand in mijn tuin.quote:
Terug van weggeweest.en die foeilelijke crocs gekocht, heb nu nog meer pijn in mijn voeten, maar komt goed.Draag ze wel alleen in huis, buiten gewoon weer op hakken.quote:
Notebook nog niet binnen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lag in sluimerstand in mijn tuin.
Lees eens terug, ze heeft er een heel epos over geschrevenquote:
Nou, alleen op jou pc dan, want ik zie ook niets hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees eens terug, ze heeft er een heel epos over geschreven.
straks loop je hier ban's uit te delen.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, dan was 't aan 'de overkant'. M'n geheugen werkt niet als een geclassificeerde database
.
oh 'echt niet? ik dacht dat ''jullie'' daar voor waren.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan toch helemaal geen bans uitdelen, gekkie.
aha..... je bent een soort van spionquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om macht uit te stralen, alleen faal ik daar echt keihard in.
Oh wacht, ff serieus nu, mods doen zeg maar de administratie en kunnen dan users bij FA's onder de aandacht brengen. De FA's beslissen dan wat er moet gebeuren, bijvoorbeeld een waarschuwingspm sturen, bannen of helemaal niets.
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
ja het streepje boven de e werkt nog steeds niet........
mag een tubboy wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doen de administratie, dat klinkt zo kut. Noten dus he. En editten, mocht je een tubgirl plaatsen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je ff rechts onderin je taakbalk op het toetsenbordje klikken en daar VS als taal kiezen. Probleem opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |