Ach gossie! Je bent gewoon echt nog een pietjequote:
Oowwquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toetsenbord staat niet altijd in je system tray. Je kunt instellen dat je het daar niet wil zien
ow..... je hele autoriteit naar de filisteinenquote:
Lief he, zullen we hem houdenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach gossie! Je bent gewoon echt nog een pietje
dat seg ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toetsenbord staat niet altijd in je system tray. Je kunt instellen dat je het daar niet wil zien
Jij wist dat welquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je je studie wel snel gedaan, met 23 jaar je bachelor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Masterquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef hondjes het volgende:
Heb je je studie wel snel gedaan, met 23 jaar je bachelor.
Nou ja, als je zo tegniesj zit te praten ben ik zomaar de draad kwijt hoor.quote:
Hij is nog LANG niet vol fannquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef FANN het volgende:
ow....... ik voel een leuke TT opkomen voor Pietje......
Ik dacht dat je je bachelor had gehaald, liep mijn zoon al uit te schelden, dat hij er zo lang over had gedaan,quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Master. Tsja gewoon 5 jaar havo, 4 jaar HBO, 1 jaar schakel en 1,5 master
Klaar
Daar zullen we dan wel even voor zorgen, ik ben nl. heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is nog LANG niet vol fann.
ja precies configuratieschermquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo tegniesj zit te praten ben ik zomaar de draad kwijt hoor.![]()
Maar via configuratiescherm dan maar.
Ik ga niet weer painten hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja precies configuratiescherm
zt ik ook net aan te denken![]()
![]()
het segt me wel iets...... maar voor de rest ......
Ach, als de vertraging niet meer is dan 2 jaar valt 't allemaal wel meequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef hondjes het volgende:
Ik dacht dat je je bachelor had gehaald, liep mijn zoon al uit te schelden, dat hij er zo lang over had gedaan,
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |