Je gaat toch geen gezinnetje vermoordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. da's wel handig om te weten ja...... dan blijf ik wel uit de buurt....
kan ze nou ook niet wegjagen...... dat staat bijna gelijk aan moord.... op het eitje dan.....
nah nee dat doe ik niet... la maar lekker zitten.....
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Eitje kan je nu nog bakken. Is nog vers. Van vandaag toch?
neehee.. volgens mij nu 2 dagen... dus tis al bijna een babytje......quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Eitje kan je nu nog bakken. Is nog vers. Van vandaag toch?
hmm zit nog in twijfel welk eitje ik van joui als eerste zou bradenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
Zelf zou ik eerst het eitje bakken en daarna de duif braden.
[ afbeelding ]
volgens mij meen jij daar niks van...... als je dat beessie zo ziet zitten...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef Coos het volgende:
Zelf zou ik eerst het eitje bakken en daarna de duif braden.
[ afbeelding ]
Ik moet niks!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
ow jah.. Coos ik las iets over dat de dokter was langs geweest,
wanner moet je nou precies stoppen met roken? nu meteen?
Lief hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen gezinnetje vermoordennee zo ben jij niet, juist hardstike leuk om te kijken hoe die lovebirds kleintjes krijgen. Twee jaar geleden in Frankrijk net kunnen zien hoe moeders de jonkies deed voederen...op onze campingplaats.
Ze begint echt seniel te worden hè?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
6 oktober, wel opletten
waarom onthoud ik zoiets?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
6 oktober, wel opletten
waarom onthoud ik zoiets?
Echt niet, dus Fann hoeft zich geen zorgen te maken over jullie horror verhalen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
En toen je thuiskwam had je één of andere bacteriële infectie?
Ja, dat heb je hè, met duivenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
En toen je thuiskwam had je één of andere bacteriële infectie?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
'echt waar ben je nog zo'n pukkiewat scheetig.......
Ach gossie! Je bent gewoon echt nog een pietjequote:
Oowwquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toetsenbord staat niet altijd in je system tray. Je kunt instellen dat je het daar niet wil zien
ow..... je hele autoriteit naar de filisteinenquote:
Lief he, zullen we hem houdenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach gossie! Je bent gewoon echt nog een pietje
dat seg ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toetsenbord staat niet altijd in je system tray. Je kunt instellen dat je het daar niet wil zien
Jij wist dat welquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je je studie wel snel gedaan, met 23 jaar je bachelor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Masterquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef hondjes het volgende:
Heb je je studie wel snel gedaan, met 23 jaar je bachelor.
Nou ja, als je zo tegniesj zit te praten ben ik zomaar de draad kwijt hoor.quote:
Hij is nog LANG niet vol fannquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef FANN het volgende:
ow....... ik voel een leuke TT opkomen voor Pietje......
Ik dacht dat je je bachelor had gehaald, liep mijn zoon al uit te schelden, dat hij er zo lang over had gedaan,quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Master. Tsja gewoon 5 jaar havo, 4 jaar HBO, 1 jaar schakel en 1,5 master
Klaar
Daar zullen we dan wel even voor zorgen, ik ben nl. heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is nog LANG niet vol fann.
ja precies configuratieschermquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo tegniesj zit te praten ben ik zomaar de draad kwijt hoor.![]()
Maar via configuratiescherm dan maar.
Ik ga niet weer painten hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja precies configuratiescherm
zt ik ook net aan te denken![]()
![]()
het segt me wel iets...... maar voor de rest ......
Ach, als de vertraging niet meer is dan 2 jaar valt 't allemaal wel meequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef hondjes het volgende:
Ik dacht dat je je bachelor had gehaald, liep mijn zoon al uit te schelden, dat hij er zo lang over had gedaan,
quote:
ow..... dat gaat nog wel effe lukken........quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zullen we dan wel even voor zorgen, ik ben nl. heel nieuwsgierig
geschiedenis en historische economie en afgestudeerd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, als de vertraging niet meer is dan 2 jaar valt 't allemaal wel mee. Een hele studie verkloten is wel echt minder
. Wat doet ie
?
Ah tofquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:33 schreef hondjes het volgende:
geschiedenis en historische economie en afgestudeerd.
zoooooooooquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
geschiedenis en historische economie en afgestudeerd.
neen, heeft geen zin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
zooooooooo
heb je goed gedaan ... zeker flink achter zijn broek aangezeten
tenminste die 'ene enkele keer dat ik een verjaardag onthou dan.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
schrijf ik altijd op zijn verjaardagskaart
Welke opleidingquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter gaat in september naar de hogeschool
En zo is het toch nog goed gekomenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, heeft geen zin.
Hij ging van VWO naar MAVO
puberteit..1 jaartje en toen kwam het licht..
toen weer naar Havo, zeiden ze , ga maar naar VWO,
nee , eerst de HAVO , zeiden we
Toen weer naar VWO
en toen naar de Universiteit in Utrecht en Amsterdam.
dat ga ik ook nog eens doen.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Er moest even een was de droger in![]()
Mijn dochter gaat in september naar de hogeschool
Personeel en arbeid gaat ze doen.quote:
Hoeveel verdiepingen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik ook nog eens doen.....![]()
naar de hoge school bedoel ik![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef FANN het volgende:
ik ga vast even het nieuwe topic aanmaken voor pieteke.......
Leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |