wie lag je te reanimeren?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, lig ik daar te reanimeren, is het al niet meer nodig.![]()
Ik vroeg me dit nog af voor het topic op slot ging:
Ik ben nog steeds benieuwd welk onderdeel Dementor gaat verdedigen.
gezien !quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 'm maar gelijk in 't fobo gegooid, gedichtjes.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
gezien !![]()
ik had nog nooit in je fobo gekeken eigenlijk..... best drukke boel daar
Z'n eindbaas toch van zijn studie? heb m laatst gevraagd wat ie nou doet, maar het blijft stilletjes. en ik was nog wel oprecht geinteresseerd!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... en wie moet dementor dan verdedigen en tegen wat?
jah..... en ik heb nu ook meteen koffiequote:
ah... heb ik allemaal niet zo gevolgd.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Z'n eindbaas toch van zijn studie? heb m laatst gevraagd wat ie nou doet, maar het blijft stilletjes. en ik was nog wel oprecht geinteresseerd!
quote:
Wilde hij niet vertellen welke studie hij doet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Z'n eindbaas toch van zijn studie? heb m laatst gevraagd wat ie nou doet, maar het blijft stilletjes. en ik was nog wel oprecht geinteresseerd!
o nee ze zijn d'r weer !quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:05 schreef FANN het volgende:
Buuv..... begin maar met reanimeren...... dit was een topickiller
Jij bent nog ingeduldiger dan ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:05 schreef FANN het volgende:
Buuv..... begin maar met reanimeren...... dit was een topickiller
hij legt toch tuinen aan ofzo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wilde hij niet vertellen welke studie hij doet?
Ik zeg dan altijd dat ik een wasje in de droger aan het doen benquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... anders denken ze misschien. wat duurdt dat lang ofzo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |