Maar het gebeurt nu!quote:
Manu, dus jij komt er ook niet uit, zat bij 6 sec te tellen, dat waren minstens 20sec.quote:
ikke niet..quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:57 schreef blomst het volgende:
en wie zegt dat grieken niet kunnen dansen??
Zou anders gewoon teruggaan. Wij kregen ook gewoon een anderequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Manu, dus jij komt er ook niet uit, zat bij 6 sec te tellen, dat waren minstens 20sec.
verder werkt die wel, maar die .>> doet het ook niet![]()
Tijd voor het boekje dan maar.
jammer van je examen.
Niet allemaal achter elkaar!quote:
wrom? thizz is internet man, kan wel vanalles plaatsen, dus...ik moet met een foto jullie overtuigen ofzo? Gaat denk ik niet lukken, dat overtuigen, dus bespaar ik mijzelf de moeite een pic te plaatsen. Ben zowiezo niet zo foto plaatserig en al helemaal niet zo snel.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die volharding niet.
Vanwaar dat vastbijten? Die zelfkastijding?
quote:
Maar maar maar, Mathara ging ook foto plaatsenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wrom? thizz is internet man, kan wel vanalles plaatsen, dus...ik moet met een foto jullie overtuigen ofzo? Gaat denk ik niet lukken, dat overtuigen, dus bespaar ik mijzelf de moeite een pic te plaatsen. Ben zowiezo niet zo foto plaatserig en al helemaal niet zo snel.
Dat was in de mond gelegd door Deisyy.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef Marrije het volgende:
Nee, tis Blurk niet maar degene die daar de mond vol van heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef CarOnline het volgende:
Nee, das Blurk niet, daar geloof ik geen zak van![]()
Goeieavond trouwens
Ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, tis Blurk niet maar degene die daar de mond vol van heeft.
En Carmellaquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, dat geloof ik ook niet. Da's ook way to much risico![]()
Ik denk dat het de vervanging is van Laysa,
Die had ik dus pas na dato begrepen. Half.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat het de vervanging is van Laysa,
Oh ja!quote:
Ja, je zou bijna denken dat Brabant in trek is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Nee, die Laysa met dat enge oog.Die woonde ook op dezelfde plekken enzo.
Oh, roepende in de woestijn!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
En toch hou ik het op Neo. Met deze keer een ietwat andere aanpak, waarmee hij even goed snel door de mand valt, maar blijkbaar niet voor iedereen.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
Ja, je zou bijna denken dat Brabant in trek is.
Huh?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Nee, die Laysa met dat enge oog.Die woonde ook op dezelfde plekken enzo.
ah, opgelost, slotje.
Al doende leert men, dat idee?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, roepende in de woestijn!
![]()
Hoewel ook dit niet echt uitblinkt in subtiliteit, is dit imo een veel te voorzichtige aanpak voor een maniak als Neo.
Mathara was met de drain.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Huh?!![]()
Laysa met dat enge oog?
Wie was die met die drain dan?
Zie zoveel boeit het me
Ach jaaaaaaaaa tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef Copycat het volgende:
Drain was dat fotomodel. Mathari of zoiets toch?
Daar trapte ik in beginsel ook met beide benen in.
Vervolgens verloor ik mijn vertrouwen in nieuwe vrouwen.
Ik dus nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef Copycat het volgende:
Drain was dat fotomodel. Mathari of zoiets toch?
Daar trapte ik in beginsel ook met beide benen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |